رستوران خوب برای مهمان خارجی | مهمون خارجی رو کدوم رستوران ببریم؟

غذای خوب خوردن خیلی میچسبه، اما یه وقتایی هم هست که با دوستامون میریم بیرون و اولین رستوران و کافه ای که می بینیم رو میریم داخل و خیلی شاید برامون مهم نباشه که کجا رو انتخاب می کنیم یا الزاما رستوران خوب باشه یا نه چون مهم دورهم بودن هستش. اما وای به وقتایی که آدم مهمون خارجی یا تعارف دار داشته باشه و بخواد ببرتش رستوران خوب. این وقتاس که حسابی انتخاب آدم مهمه و بحث آبروی آدم انگار میاد وسط. اگه مهمون خارجی باشه که هزار برابر مهمه چون یک جورایی اون غذا و رستوران لوکس میشه بحث حیثیت. خب این وقتاس که هممون از دور و بریامون می پرسیم که این اواخر بهترین رستورانی که رفتن کجا بوده و غذای خوب کجا خوردن. برای همین تصمیم گرفتم چندتا از این رستوران ها رو بهتون معرفی کنم که دفعه ی بعد که مهمون مهم داشتین بدونین کدوم بهترین رستوران ایرانی رو انتخاب کنین و الکی استرس نداشته باشین.

مهمون خارجیمون رو کدوم رستوران ببریم؟

رستوران مس توران

رستوران لوکس مس توران سبک جدیدی از غذاهای ایرانی رو با کیفیت بسیار عالی ارائه میده. این رستوران که از بهترین رستوران ایرانی به حساب میاد نه تنها غذاهایی بی نظیر ارائه میده بلکه خیلی به شمایل غذاها و رستوران هم توجه میکنه. وجود نانوایی به سبک قدیمی هم با دکور زیبای قدیمی این رستوران که با یک در چوبی قدیمی و ظروف مسی تزئین شده حال و هوای خاصی به این رستوران داده. کف رستوران با سیمان ساده و کاشی های اصیل ایرانی تزئین شده. تا بشینید یک نفر با آفتابه و لگن میاد بالا سر میز شما تا دستتون رو با آب و بهار نارنج بشورین که یکی از خلاقیت های خاص اینجا به حساب میاد. پلو پرده ای هم پلوی خاص این رستورانه که یکی از جالب ترین نحوه های سرو برنج در تمام رستوران ها به حساب میاد.
آدرس:رستوران مس توران. میدان نیاوران، ابتدای خیابان باهنر، جنب مهمانسرای وزارت امور خارجه

رستوران مس توران

رستوران لئون

رستوران لوکس لئون که از بهترین رستوران ایرانی به حساب میاد بر بالای برجی زیبا در پاسداران واقع شده و میتونین مهمونتون رو به یک غذای عالی و چشم انداز عالی از تهران زیبا مهمون کنین. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی شامل پاستا، لازانیا، برگر، پیتزا، غذاهای دریایی و …هستش. در کنار این غذاها هم می تونید انواع پیش غذا، سالاد، دسر و نوشیدنی های ویژه رستوران لوکس لئون رو سفارش بدین. برای پذیرایی از مهمون خارجیتون حتما به این رستوران فکر کنین.
آدرس: رستوران لئون. خیابان پاسداران، خیابان بهستان هشتم ، پلاک 1، ساختمان آدنا، طبقه هفتم

رستوران لئون روف

رستوران دیوان

این رستوران لوکس در محدوده فرشته تهران واقع شده و علاوه بر محیط زیبا و دنج که برای پذیرایی از میهمانان خارجی مناسبه، غذای با کیفیت، پرسنل خوب و خوش برخورد و البته قیمت بالایی داره. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی از کباب و انواع پلو و … موجوده. بعد از غذا هم می تونید انواع دسر رو در کنار چای زعفرانی و گل سرخ و… در بهترین رستوران ایرانی میل کنین.
آدرس: رستوران دیوان. خیابان فرشته، بعد از خیابان کوهیار، مجتمع تجاری سام سنتر

رستوران دیوان

رستوران لوکس شاندیز

این رستوران خوب فضای بزرگی داره و برای برگزاری میهمانی و پذیرایی از میهمان خارجی هم محیط مناسبیه. با این حال اگر برای روزهای آخر هفته قصد رفتن به این رستوران رو دارین حتما میز خود را رزرو کنین. چون این رستوران آخر هفته های شلوغی رو می گذرونه. در منوی رستوران هم به غیر از ماهیچه و گردن، انواع کباب هم هست. بالاخره شاندیز است و کبابش.
آدرس: رستوران شاندیز. خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک 27

رستوران شاندیز

رستوران کوبابا

این رستوران لوکس هم از خانواده مانسون است و در منطقه جردن واقع شده. رستوران خوب کوبابا علاوه بر محیط زیبا و دنج که درخور پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجیه، منوی متنوعی هم داره. در منوی کوبابا انواع کباب، گریل، غذای دریایی، انواع خوراک ایرانی،چلو و پلو در کنار پیش غذا و مزه های سرد و گرم سرو میشه. در ضمن این رستوران صبحونه های عالی و مفصل سرو میشه.
آدرس: رستوران کوبابا. جردن، خیابان گلخانه، شماره 257، طبقه اول

رستوران کوبابا

رستوران البرز

البرز که در محدوده سهرودی شمالی واقع شده، بین بسیاری از مردم با عنوان بهترین و گرون ترین چلوکبابی تهران به حساب میاد. کمتر کسی تو تهران و ایران هست که اسم این رستوران خوب رو نشنیده باشه. انواع کباب و چلوکباب، استیک، شنیسل و تعدادی غذای دریایی در این رستوران سرو می شن.
آدرس: رستوران البرز. سهروردی شمالی-بالاتر از چهارراه شهید بهشتی، نبش کوچه نیکوقدم

رستوران البرز

رستوران بیستانگو

اگر قصد دارین از مهمون هاتون با غذاهای فرنگی پذیرایی کنین رستوران خوب بیستانگو گزینه ای قابل تامل هستش. این رستوران در خیابان ولیعصر و اطراف پارک ساعی واقع شده. محیط بسیار زیبا و دنج، پرسنل خوش برخورد و انواع غذاهای دریایی، گیاهی، فرنگی در این رستوران سرو می شه. انواع سوپ و سالاد در کنار پیش غذاهای هیجان انگیز هم از هیجان انگیزهای این رستوران به حساب میان.
آدرس: رستوران بیستانگو. خیابان ولیعصر، 500 متری جنوب پارک ساعی، روبروی پمپ بنزین، پلاک 2153، هتل رامتین

رستوران بیستانگو

رستوران جاده ابریشم

رستوران جاده ابریشم در مجتمع تجاری روشا قرار داره و شامل سه رستوران با سبک های مختلف غذا میشه. رستوران آسیایی، رستوران ترکی عربی و رستوران عربی ایرانی. هر سه رستوران بهترین خدمات ممکن رو به مهمون هاشون ارائه میدن که شامل بهترین غذا، زیباترین دکوراسیون و مجلل ترین دیزاین غذا میشه. البته پر واضحه که سطح قیمت غذاهای این رستوران بالاس اما بدون شک تجربه ای به یاد موندنی از یک شام یا نهار دوستانه، خانوادگی و… رو برای شما و میهمان خارجی تون به جا میذاره.
آدرس: رستوران جاده ابریشم. خیابان فرمانیه، نبش عمار، مجتمع تجاری روشا

رستوران جاده ابریشم

رستوران نایب

رستوران نایب شعبه های زیادی در تهران داره که البته شعبه ی ساعی اون محبوب ترینش به حساب میاد. این رستوران خوب محیطی خانوادگی و دنج داره و برای برگزاری میهمانی های بزرگ و کوچک حتی ناهار، شام و همچنین صبحانه های دونفره و البته پذیرایی از میهمان خارجی مناسب ترینه. در منوی این رستوران انواع کباب، غذای دریایی، خوراک ایرانی، انواع پلو، استیک و… موجوده. در کنار این غذاها هم سوپ و سایر پیش غذاها، سالاد و نوشیدنی سرو می شه. اگر می خواهید پز طعم ناب غذاهای ایرانی رو به میهمانان خارجی خودتون بدین، قطعا نایب یکی از بهترین رستوران ایرانی ها به حساب میاد.
آدرس: رستوران نایب. ولیعصر، پایین تر از پارک ساعی، شماره 2220

رستوران نایب

کافه رستوران بارزیل

کافه رستوران بارزیل در محدوده سعادت آباد قرار داره. برای طراحی داخلی این جا از المان ها و نورپردازی خاصی استفاده شده که اونجا رو تبدیل به یکی از شیک ترین کافه ها کرده. این کافه رستوران در دو طبقه به مشتریاش سرویس میده. طبقه همکف میز و صندلی هایی راحت میزبان مشتریست و قرار گرفتن صفحه نمایش های بزرگ در قسمت های مختلف موجب شده شما بدون اینکه لازم باشه برای تماشای مسابقه فوتبال، والیبال، تنیس و … سرک بکشین و یا روی پنجه های پا بایستید، به راحتی هنگام صرف غذا و یا قهوه و نوشیدنی ها خوش طعم به تماشای گروهی مسابقات مورد علاقتون بشینید. طبقه دوم هم همین ویژگی ها رو با گنجایش بیشتر و دکوری ورزشی تر داره. منوی رستوران هم بیشتر شامل انواع غذاهای فرنگی از استیک و گریل و پاستا گرفته تا برگر و… میشه.
آدرس:کافه رستوران بارزیل. سعادت آباد سروغربی بین میدان شهرداری و میدان سرو خیابان صدف نبش کوچه آزالیا

کافه رستوران بارزیل

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

کسب تجربه در سفر خارجی | راهکارهای مفید برای یک سفر خوب خارجی

ز. نیرومند ، پنج شنبه 13 مهر 1396

در این مقاله با ما همراه باشید تا با نکاتی آشنا شوید که شما را در جهت داشتن یک سفر خوب خارجی کمک می کند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :