با تعدادی از معروف ترین جاذبه های دیدنی کلمبیا آشنا شویم

از گشت و گذار خارج از جاده ای در پارک دریاچه ای ایالتی فینگر (Finger Lakes State Park) گرفته تا سردی یخچال شیطان (Devil’s Icebox) کلمبیا شما را به بیرون رفتن و لذت بردن از فصل ها تشویق می کنند. با ما در مقاله معروف ترین جاذبه های دیدنی کلمبیا همراه باشید تا شما را با تعدادی از زیباترین جاذبه های گردشگری کلمبیا آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با دیدنی های معروف کلمبیا برایتان جالب خواهد بود.

دانشگاه David R. Francis Quadrangle

Francis Quadrangle امروزه به یک محل عمومی برای اجتماع دانش آموزان یا دانشجویان تبدیل شده است. این مورد از معروف ترین جاذبه های دیدنی کلمبیا با ساختمان های آجری به رنگ قرمز احاطه شده و نمای معماری زیبایی از تالار جسی دارد. تنها سازه اصلی باقی مانده آن، آکادمی سالن بوده که در سال 1892 به آتش کشیده شد. بجز زیبایی نمایان شده از ستون ها، چهارگوش نیز به بقیه مکانهای تاریخی قابل توجه دسترسی دارد. در هنگام هرگونه بازدید از چهارگوش بد نیست که به مقبره اصلی توماس جفرسون و زمین های باغ گیاه شناسی هم سری بزنید.

دانشگاه David R. Francis Quadrangle

پارک ایالتی پل سنگی

این مورد از زیباترین جاذبه های گردشگری کلمبیا با وجود رسوبات سنگی معنا پیدا کرد و از زیرزمین نمایان شد. کوهنوردان می توانند از مسیرهای طبیعت وحش گنز کریک (Gans Creek) لذت ببرند که به طول 8 مایل در یک منطقه دور پارک هستند. پارک ایالتی پل سنگی دارای یک دوره دائمی استعدادیابی ورزشی بوده که اشخاص می توانند مهارتهای خود را در زمینه نقشه خوانی و قطب نما پرورش دهند. در مسیر زیرین منطقه، یکی از جاذبه های پل سنگی وجود دارد؛ یخچال شیطان و پل سنگی. در طول نیم مایلی یخچال شیطان هم گردشگران می توانند به گشت و گذار بپردازند.

پارک ایالتی پل سنگی

نت آبی

این مکان به عنوان یکی از بهترین مکانهای موسیقی بوده و اسامی باندهای بزرگ موسیقی را با خود به همراه دارد. نت آبی منزل تئاترهای درام، رقص و آوازهای دهه 20 بوده و محیط و آکوستیکش باعث عالی بودن این مکان برای دیدن یک نمایش هستند. از دیگر ویژگی های شگفت انگیز این مورد از دیدنی های معروف کلمبیا، جمعیت مشتاق دانش آموزان، دانشجویان و اعضای گروه کشور کلمبیا بوده که دور استیج را محاصره می کنند.

نت آبی

پناهگاه باغ ها

مقابل دفتر پناهگاه بیمه کورپورات (Corporate) در غرب شهر، نمایشگاه گیاه شناسی به همراه آبشارهای باغ های سنگی وجود دارد. این مورد از زیباترین جاذبه های گردشگری کلمبیا بین همه کسانی که با محیط باغ به آرامش می رسند، معروف است و هیچ هزینه عضویتی را به همراه ندارد. یکی از بهترین زمان ها در پناهگاه باغ ها، یکشنبه های ماه ژوئن و ژوئیه اتفاق می افتد؛ وقتی که سری کنسرت های پناهگاه باغ ها در نوسان هستند.

پناهگاه باغ ها

لیگ هنری کلمبیا

لیگ هنری کلمبیا که در وسط شهر قرار دارد و به اسم کل (CAL) نیز شناخته شده است، نبض پررونقی در صحنه هنر و فرهنگ کشور کلمبیا دارد. ارائه کارگاه های بزرگسالان، کمپ های تابستانه کودکان و یک برنامه گروهی نمایشگاهی از امکاناتش بحساب می آیند. عضویت در گالری لیگ هنری کلمبیا مجانی بوده و گروه های مدرسه ای و بازدیدکنندگان مشتاق را به رفتن در تورها تشویق می شوند.

لیگ هنری کلمبیا

پارک دریاچه ای استفان

این مورد از دیدنی های معروف کلمبیا دقیقا در شرق مرکز شهر قرار دارد. در مرکز پارک، دریاچه استفان 11 هکتاری یک ساحل شنای فصلی، فرصت های ماهیگیری و دسترسی قایقرانی غیرموتوری را فراهم می کند. کارهای جالب دیگری که می توانید در دریاچه استفان انجام دهید، شامل استفاده از مسیر سنگفرش شده دورتادور آب و لذت از آبشارهای بین راه هستند. این پارک به استراحتگاه های پیک نیک، خیمه سربسته و آمفی تئاتر سرباز مجهز بوده و در زمستان به اسب سواری در تپه و اسکیت روی یخ معروف است.

پارک دریاچه ای استفان

موزه هنر و باستان شناسی

شمال مرکز شهر، موزه هنر و باستان شناسی به وسیله دانشگاه میزوری و گروه های هنری فراوان اداره می شود. پذیرش موزه هنر و باستان شناسی مجانی بوده و بازدیدکنندگان با تعداد نمایشگاه ها در هر گوشه موزه سورپرایز خواهند شد.

موزه هنر و باستان شناسی کلمبیا

منطقه طبیعی گرینداستون (Grindstone)

فقط چند دقیقه با کمپ های دانشگاه میزوری و مرکز شهر فاصله دارد. منطقه طبیعی گرینداستون به عنوان یکی از دو مناطق آزاد کشور کلمبیا شناخته شده و همه 199 هکتار آن برای سگ ها و صاحبانشان باز هست. تنها منطقه در گرینداستون که سگ ها به قلاده احتیاج دارند، در مسیر سنگفرش شده رود هینکسون (Hinkson) بوده که بین دوچرخه سواران معروف هست.

منطقه طبیعی گرینداستون

پارک ایالتی دریاچه انگشتی

قبل از تبدیل شدن دریاچه انگشتی به یک مقصد عالی، یک معدن باریک برای شرکت ذغال سنگ پی بادی (Peabody) بود. بعد از توقف ماموریت های معدنی، با پیوستگی شرکت معدن و نماینده های فدرال، معدن مارک تواین (Mark Twain) باز پس گرفته شد و به چیزی که امروزه در پارک ایالتی دریاچه انگشتی وجود دارد، بدل گشت. به عنوان یکی از دو پارک ایالتی در میزوری که شامل آفرود بوده، پارک ایالتی دریاچه انگشتی بیش از 70 مایل مسیر برای ماجراجویی با موتورسیکلت و موتورهای چهارچرخ دارد. علاوه بر مسیرهای آفرود، دریاچه انگشتی امکان فعالیت هایی مانند شنا، ماهیگیری، قایقرانی بدون موتور و غواصی را هم فراهم می کند.

پارک ایالتی دریاچه انگشتی
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

با تعدادی از معروف ترین جاذبه های دیدنی تبریز آشنا شویم

بانو ، شنبه 5 اسفند 1402

با ما در مقاله معروف ترین جاذبه های دیدنی تبریز همراه شوید تا شما را با تعدادی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری تبریز آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :