سفر به افنباخ آلمان | 15 کاری که می توانید در افنباخ انجام دهید

چند کیلومتر بالاتر از شهر فرانکفورت، در سمت چپ رود ماین، شهر افنباخ قرار دارد. در زمان های گذشته، دو مورد از بزرگ ترین صنایع شهر افنباخ آلمان، چرم سازی و حروف نگاری بوده اند، که امروزه برای هر دوی این ها موزه های با استاندارد های بالایی در این شهر وجود دارند.صدمات زیادی در طول جنگ جهانی دوم به افنباخ آلمان وارد شد اما قصر های عصر رنسانس و باروک که اشراف زادگان هسه زمانی در آن ها زندگی می کردند، دست نخورده باقی مانند و شایسته بازدید شما هستند. کرانه رود ماین در طول ده ها سال بازسازی شده است. "وست اند" محله ای ثروتمند نشین با ویلاهایی نفیس و تاریخی است که برای سرمایه داران ساخته شده اند و چند قرن از عمر آن ها گذشته است. همینطور هر سه شنبه، جمعه و شنبه مردم از فرانکفورت به افنباخ می آیند تا در سفر به افنباخ آلمان از بازار خیابانی شگفت انگیز آن خرید کنند.بیایید بهترین کارهایی که می توان در سفر به افنباخ آلمان و جاهای دیدنی افنباخ انجام داد را با هم بررسی کنیم.

Offenbach

1. قصر ایزنبورگر

این بنا از جاهای دیدنی افنباخ آلمان قصری فوق العاده متعلق به دوران رنسانس در قرن شانزدهم میلادی است که در کرانه ی رود ماین قرار دارد.پادشاه سوئدی، گستوف آدولف دوم در سال های اولیه دهه 1630 در طول جنگ های سی ساله برای مذاکره با فرانکفورت در این قصر اقامت کرد.قصر ایزنبورگر به عنوان اقامت گاه کنت های ایزنبورگ-افنباخ باقی ماند، کسانی که تا دهه 1800 شاهزاده های اینبورگ و بودینگن شدند.قصر کنونی یکی از آن قصر هایی است که می بایست چهار پر می بود، زمانی که روی بخش Schlossplatz در بخش جنوبی بایستید می تواند دقایقی را به تماشای طاق ها، ایوان ها و مجسمه های روی برجسته کاری ها، گچ کاری های دیوار ها، ستون نما ها و کاریاتید ها در مجموعه جاهای دیدنی افنباخ آلمان بپردازید.این قصر امروزه در مالکیت دانشگاه هنر و طراحی افنباخ آلمان قرار دارد. این دانشگاه از دانشکده های عکاسی و طراحی گرافیک تشکیل شده است.

قصر ایزنبورگر

2. قصر رمپنهایم

از نمونه جاهای دیدنی افنباخ آلمان قصر شکوهمند دیگری در شمال افنباخ آلمان ، نه چندان دور تر از قصر قبلی و مانند آن، در کنار رودخانه قرار دارد.قصر رمپنهایم نسبت به قصر قبلی پیشینه تاریخی کمتری دارد و از سال 1736 اقامتگاه کنت ها و شاهزاده های هسه-کاسل بوده است.معماری این قصری ترکیبی درهم آمیخته از سبک باروک و نیوکاسل است و در میان شخصیت های تاریخی که در قرن نوزدهم در این مکان اقامت کرده اند می توان فرانز جوزف اول از اتریش، شاه آینده انگلستان ادوارد هفتم و شاه دانمارکی کریستین نهم و فردریک هشتم را نام برد. بعد از تصاحب شدن ایالت هسه بعد از جنگ اتریش-پروس این بنا رو به خرابی رفت و بعد از آن در سال های دهه 1970 نوسازی شد.امروزه این قصر اقامت گاه مسئولین دولتی است و پارک زیبای کنار رودخانه با درختان، چمن زار ها و مناظر زیبای قصر در دسترس عموم مردم قرار دارد.

قصر رمپنهایم

3. کاخ بیسینگ

یکی از بزرگ ترین جاهای دیدنی افنباخ، کاخ بیسینگ است که در گذشته به عنوان یک خانه ی ویلایی کاربرد داشته است. اما امروزه برای برگذاری همایش ها و نمایشگاه ها از آن استفاده می شود و با محوطه ی پارک عمومی دارای فضای مشترکی است.این بنا متعلق به قرن هجدهم میلادی است، زمانی که شاعر جوان جان ولفگانگ ون گوته در تابستانی به همراه معشوقه ی اولش لیلی شونمان در این جا اقامت کرد. در شمال این قصر باغی وجود دارد که به نام این بانو نامگذاری شده است.معماری نئو باروک این قصر توسط بازرگان ثروتمند آدولف ون بیسینگ در اواخر قرن نوزدهم میلادی طراحی شده است و بعد از اینکه قصر در جنگ جهانی دوم بمب باران شد تا سال 1980 کاملا باز سازی نشد.در طول تابستان در محوطه این قصر کنسرت هایی مانند فستیوال جهانی موسیقی ماین در ماه جولای برگزار می شوند.

 کاخ بیسینگ

4 . موزه کلینگزپور

بازدید از این موزه برای همه طراحان گرافیک ضروری است، این موزه در بال جنوبی کاخ بیسینگ قرار دارد و درباره حروف چاپی و تایپوگرافی است.اسم موزه از روی سبک شیشه گریکلینگزپور گرفته شده است، صنعتی که از سال 1906 تا 1956 در این مکان به آن پرداخته می شده و مجموعه ای از انواع سبک های شیشه سازی مانند "بهرن رومی" اثر پیتر بهرن و همینطور نیولند و کابل معروف که ساخته رودولف کوچ هستند و استفاده فراوانی دارند، در این موزه وجود دارند. می توانید آثار این طراحان چیره دست را در گالری ها تماشا کنید، مانند بزرگترین مجموعه آثار چاپی هنرمند حروف نگار نیکولاس ورکمن در بیرون از کشور خودش هلند.هر ساله بیش از پنج نمایشگاه در این محل برگذار می شوند که اکثرا در زمینه طراحی کتاب هستند. نمایشگاه های اخیر از جاهای دیدنی افنباخ آلمان آثار هنری "د تولوز-لاوترک"، "ماکس سلواگت"، "اندی وارهل" و "جوآن مایرو" را به نمایش گذاشته اند.

موزه کلینگزپور

5. موزه چرم آلمان

صنعت چرم سازی از اواخر قرن هجدهم میلادی در افنباخ رونق داشته است. از این رو این شهر مکان مناسبی برای وجود موزه ای در مورد چرم و کاربرد های آن در سراسر جهان است.این موزه اکنون بیش از یک قرن عمر دارد و شاهکار های طراحی چرم از سراسر جهان از قرون وسطی تا به امروز را به نمایش می گذارد.می توانید در این موزه، زره ها، سپر ها، ماسک ها و جعبه ی وسایل متعلق به ناپلئون و ملکه جوزفین مانند وسایلی که هنرمندانه توسط لوئیس وویتون ساخته شده اند را ببینید. همینطور می توانید مجموعه های چند ملیتی از چرم های ساخته شده در آمریکا، آفریقا و آسیا را به همراه وسایل دست سازی مانند عروسک ها نمایشی از شرق آسیا و لباس های تشریفاتی از مردم لاکوتا در آمریکای شمالی را ببینید.موزه ی کفش آلمان از جاهای دیدنی افنباخ آلمان مجموعه ای جداگانه است و بیش از 15 هزار قطعه پاپوش، از چکمه های نظامی رومی تا کفش های ابریشمی که توسط اشراف زادگان اهل هسه در سال های 1700 پوشیده می شده اند را در آن ببینید.

موزه چرم آلمان

6. پارک آب و هوا

افنباخ می تواند ادعای این را داشته باشدکه شهر "آب و هوای" آلمان است، زیرا سرویس های ویژه ی هواشناسی در این منطقه قرار دارند. در میان این خطوط یک پارک هواشناسی رایگان در جنوب شرقی شهر واقع شده است.این پارک بیش از 20 هزار متر مربع مساحت دارد و در آن مسیری برای پیاده روی با ایستگاه هایی وجود دارد که نشان دهنده قوانین فیزیک پشت انرژی خورشیدی، فشار هوا، ته نشینی، مه و جو زمین هستند و همه این ها با روش های هوشمندانه ای نشان داده شده اند.این پارک یک مرکز بازدیدکنندگان نیز دارد که با مدل های واکنشکر به شما اجازه می دهد تا قوانین مکانیک سیالات تورنادو ها را ببینید و یا با یک سشوار یک طوفان بسازید.برج دیدبانی 3/12 متری از جاهای دیدنی افنباخ آلمان درون پارک وجود دارد که اجازه می دهد از افنباخ آلمان تا آسمان خراش های شهر فرانکفورت را ببینید.

پارک آب و هوا

7. وست اند

این بخش غربی شهر در حدود چهار پنج دهه پیش از سال های دهه 1870 تا جنگ جهانی اول در حال ساخت بوده است و به عنوان یکی از محله های محبوب برای مردم سطح متوسط و بالای افنباخ آلمان شناخته می شود.اگر از مرکز افنباخ آلمان رو به سمت غرب کنید، این محله دقیقا بعد از موزه چرم آلمان در لودویگستراخز آغاز شده و تا سه یا چهار بلوک در عرض و طول گسترده می شود.امروزه "وست اند" هنوز هم محله مورد علاقه مردم ثروتمند افنباخ آلمان و فرانکفورت است و جایی شیک و زیبا برای مدت زمانی پرسه زدن در اطراف است.از جاهای دیدنی افنباخ آلمان ویلاهای بزرگ در این خیابان ها اکثرا توسط شرکت "گبرودر هاسنباخ" ساخته شده اند و در مجموعه خانه های تاریخی و سبک هنر نو در این زمان شناخته می شوند.معمولا اکثر این خانه ها در جایگاه اصلیشان از قرن 21 دست نخورده باقی مانده اند، زمانی که "وست اند" از بدترین بمباران ها در جنگ جان سالم به در برد.

وست اند

8. گورستان قدیم

ممکن است ناخوشایند به نظر برسد اما گورستان افنباخ یکی از بهترین مکان ها برای قدم زدن است.تاریخچه ی این گورستان به سال 1832 برمی گردد و امروزه به دلیل مراسم های یادبود تاریخی و ردیف های درختان چنار 200 ساله اش به گورستانی تاریخی تبدیل شده است.بعضی از ساختمان ها در نوع خود ممتاز اند، مانند آرامگاه با سبک هنر نو کروم که کاشی های گنبد آن یادآور آسمان پر ستاره اند.همینطور قطعات یهودی نیز وجود دارند، مانند آرامگاه اشخاص مهمی چون اولین نخست وزیر اهل هسه، کارل اوریخ.آرامگاه های قدیمی هم جایشان را در گورستان قدیم پیدا کرده اند، مانند بنای یادبود کشته شدگان افنباخ در جنگ فرانسه-پروس در سال های 1870-71

 گورستان قدیم

9. خانه تاریخ شهر

در سفر به افنباخ آلمان خانه تاریخ شهر، موزه ای تاریخی است، جایی که موزه شهری و آرشیو های شهر زیر یک سقف قرار گرفته اند و 10 هزار سال از تاریخ افنباخ آلمان را نقل می کند.حجم صنایع دستی و طراحی های مدرن گالری ها، موزه را به ستون فرهنگ در بخش شرقی منطقه ی ماین-راین تبدیل کرده است.یکی از برجسته ترین آثار این موزه، خاکسپاری واگن شاهزاده سلتیک است، که نشان می دهد که واگن قبلا چه ظاهری داشته است.مدل هایی از شهر افنباخ آلمان در سال های 1800 و 1850 وجود دارند، که جهش و پیشرفت شهر را نشان می دهند، در همین حال کار های چندین مورد از صنایع آجر سازی منطقه راه خود را به درون موزه پیدا کرده اند.در طبقه ی بالا خانه ای عروسکی زیبا و تزئین شده ای متعلق به تاجری ثروتمند از خانواده "د اوریلیل" در سال 1757 وجود دارد.

خانه تاریخ شهر

10. باغ وحش افنباخ

در محدوده جنوبی افنباخ پارک حیواناتی شامل اکثر گونه های حیوانات اهلی اروپایی وجود دارد.در این باغ وحش امکان ارتباط برقرار کردن با حیوانات وجود دارد و شما می توانید در هنگام ورود بسته هایی از غذای حیوانات را خریداری کنید.در کنار جاده های خاکی در درختزار ها، چراگاهایی برای گوسفند های اسکاتلندی، خوک ها، بز ها و بره ها وجود دارد.در سفر به افنباخ آلمان کودکان عاشق اسب های پونی کوتوله شتلندی می شوند، موجوداتی که به سختی می توانند تا اندازه کمر شما برسند.این باغ وحش نقش محل نجات حیوانات خانگی عجیب و غریب و ناخواسته مانند لاک پشت ها، طوطی ها و طوطی کاکه تیل را بازی می کند. در حالی که دو نوع از گونه های عجیب وحشی که به عنوان حیوان خانگی نگه داری می شوند، کاپی بارا و کانگرو ها هستند.

افنباخ10

11. کپیتول

چند قدم آن طرف تر از کاخ بیسینگ، تئاتر و مرکز کنفرانسی نئوکلاسیک با پس زمینه تاریخی جالبی وجود دارند.ساختمان کپیتول در سال 1916 به عنوان کنیسه و سالن اجتماعات جامعه بزرگ یهودی افنباخ ساخته شد.چیزی که از درون و بیرون نظر ها را به خود جلب می کند، ساختمان گنبد دار است. گنبدی با سیزده متر ارتفاع که با بتن مقاوم شده نگه داشته شده است، ماده ای که در آن زمان بسیار جدید بود.بخش داخلی ساختمان طی حادثه شب بلورین غارت شد اما ساختمان از حمله آتش سوزی جان سالم به در برد و برای اینکه به سینما و تئاتر تبدیل شود، فروخته شد.در سفر به افنباخ آلمان در دهه 90 ساختمان روبه خرابی رفت اما در همان دوران بازسازی شد و این سالن های به یادماندی برای برگذاری کنسرت های موسیقی کلاسیک، کنسرت های گروه های پاپ، نمایش های موزیکال، استندآپ کمدی ها، نمایش ها و همایش ساخته شدند.

کپیتول

12. ویلهمپلاز

اگر در حال گشت و گذار در افنباخ با پای پیاده باشید، احتمال زیادی وجود دارد که با این میدان مربعی بزرگ در مرکز شهر روبه رو شوید.ویلهمپلاز از دو طرف با درختان بلوط پوشیده شده است و از آنجا می توانید منظره بازارچه محلی افنباخ را ببینید، در مورد این بازار بعدا صحبت خواهیم کرد.این میدان در گذشته یکی از گورستان های اصلی شهر بوده است و آخرین مراسم تدفین در سال 1832 در این جا برگذار شده است. تا سال 2009، زمانی که میدان در حال نوسازی بود، قبر ها در این جا پیدا می شدند و به گورستان قدیم جا به جا می شدند.ویلهمپلاز از هر چهار طرف با آپارتمان ها در بر گرفته شده است، اما بنای تاریخی دیگری که می توانید دنبال آن بگردید، بازار "هایسچن" است، بازاری کوچک و زیبا که در ضلع شمالی میدان که در دهه ی 1910 ساخته شده است.از سال 1986 این مکان به رستوران تبدیل شده است، در سفر به افنباخ آلمان جایی که می توانید نوشیدنی محلی سیب را در آن امتحان کنید.

ویلهمپلاز

13. بازار هفتگی

در سفر به افنباخ آلمان مردم از همه جا، مخصوصا فرانکفورت، به این شهر می آیند تا در بازار هایی که در ویلهمپلاز، سه شنبه ها، جمعه ها و شنبه ها برگذار می شوند، خرید کنند.در تابستان بازار افنباخ جلوه ویژه ای دارد و در این وقت سال بار ها، کافه ها و فروشگاه های خوراکی فروشی در سراسر پیاده رو گسترده می شوند و با دکه ها زیر سایه درختان شاه بلوط با هم در می آمیزند.فروشندگان بازار میوه و سبزیجات، سبزی های تازه، لبنیات و تخم مرغ، گوشت، کیک و شیرینی، ادویه، چای و قهوه و اجناس تازه و اصل دیگری را به فروش می رسانند.جمعیت افنباخ تنوع زیادی دارد، به همین دلیل شما می توانید خوراکی های مخصوص بین المللی مانند پنیر فتا و زیتون یونانی، عسل ترکی و نان ها ایتالیایی مانند کانولی و پاندورو را پیدا کنید.

بازار هفتگی

14. کرانه رود ماین

رود ماین زمانی شاهرگ کشتی رانی شهر بود و انبار ها و صنایع کنار آب در سمت چپ رود انباشته شده بودند.اما از اواخر قرن بیستم، کناره های رودخانه به عنوان فضای سبز و محیط تفریحی در آمدند و امروزه بیشتر قایق هایی که از رود عبور می کنند، در سفر به افنباخ آلمان قایق های تفریحی خصوصی هستند.پارک کرانه رود ماین که با پیشرفت های شهری جدید در هم آمیخته است حالا نواری از چمن زار به همراه مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی است که با درختان سپیدار آراسته شده است.هر چند متر نیمکتی قرار دارد که می توانید روی آن بنشینید و جریان رودخانه را تماشا کنید به قو ها و اردک های شناور روی آب غذا بدهید. در کنار پیاده رو زمین بازی برای کودکان و امکانات ورزش نیز وجود دارند.

کرانه رود ماین

15. فرانکفورت

در سفر به افنباخ آلمان اگر به دنبال کاری برای انجام دادن در افنباخ می گردید، یک مرکز شهری مدرن درست در کنار پیچ رود ماین وجود دارد.می توانید سوار S-Bahn شوید و در چند دقیقه خود را در جنگل آسمان خراش های شهر ببینید.برای آشنایی با فرهنگ، مجموعه موزه های شوفر روی رودخانه، موزه های بسیاری دارد و تصمیم گیری برای اینکه از کجا شروع کنید برایتان سخت خواهد بود.اما اگر مجبورید یکی را انتخاب کنید، موزه استادل سرشار از آثار اساتید هنرمندی چون رامبراند، ون ایک و هیرونیموس بوش است.در آلتستادت ساختمان سه گوشی قرن پانزدهمی رومر و چشمه عدالت رنسانس دو تا از بهترین مکان هایی هستند که می توانید در آن ها عکس های خوبی بگیرید.در سمت جنوبی رودخانه شادی خاصی وجود دارد، مخصوصا در شب های تابستان زمانی که کارمندانی که روز کاری خود را به پایان رسانده اند، به خط افق آسمان شهر مدرن چشم می دوزند.نمی توانید زمانی را در فرانکفورت بگذرانید بدون اینکه طعم سس سبز (که از تخم مرغ، هفت نوع سبزی و خامه ترش درست شده است) و لیوانی از نوشیدنی سیب را تجربه کنید .

فرانکفورت

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

15 کاری که باید در سفر به تانزانیا انجام دهید!

آترا گل محمدی ، سه شنبه 25 مهر 1396

امروز به تانزانیا سفر می کنیم. کشوری حیرت انگیز در شرق آفریقا.اگر چه زمانی که پا به تانزانیا می گذارید لیستی بسیار طویل برای سیاحت در آنجا وجود دارد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :