10 مورد از بهترین پناهگاه های ساحلی بالتیک

تعطیلات ساحل اروپا تنها شامل مدیترانه نمی شود. در حدود یک قرن پیش، بهترین پناهگاه های ساحلی بالتیک تنها امپراطورها، دوشیزگان و افراد مشهور آن زمان فرانسه را جذب می کرد. در واقع بسیاری از اروپایی ها هنوز تابستان خود را در سواحل بالتیک سپری می کنند. اینجا علاوه بر سواحل سفید و شن و ماسه بی نظیر، محلی از استراحتگاه های آبگرم های بزرگ، بندرهای ماهیگیری آسان و تاریخچه احضارکننده ای را در خود جای داده است. با این وجود هنوز این منطقه برای بسیاری از افراد ناشناخته است و فقط کسانی که در زمین های آن زندگی می کنند، این سواحل را می شناسند و سعی در بهبود آن ها دارند. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید برای معرفی بهترین پناهگاه های ساحلی در بالتیک...

baltic sea

1) جزیره روگن، آلمان

ایده ساحل بالتیک در ابتدا از روگن شروع شد و باید گفت که باید از پادشاه نجیب زاده قرن 19 ام تشکر کرد که خط ساحلی جزیره را به عنوان مقصد ارزشمند برای مردم بیمار شهر ترویج داد.
این مکان، ترکیب بسیار ویژه ای از ویلاهای نئوکلاسیک، دره های درخشان و سواحل شنی مملوء از صندلی های چوبی، که در آلمان به یک کلیشه تبدیل شده، هستند. بیشترین جذابیت این سواحل مربوط به خلیج معروف، گسترده و عظیم الجثه Prora و مجتمع تفریحی ناسیونالیستی با درازای 4.5 کیلومتری در پشت ساحل است.

جزیره روگن

2) وبا، لهستان

ماسه های شکافته شده، تپه های بی ثبات و جنگل های آرام، چشم اندازهای اطراف وبا از بهترین پناهگاه های ساحلی بالتیک، بندر ماهیگیری پرکاری را نشان می دهد. این بندر محل خوبی برای پرورش لوزی ماهی و chips است. این بندرگاه های محلی دارای اسرار تاریخی نیز هستند: دقیقا در پشت ساحل، در سه کیلومتری غرب روستا، موزه Launchpad قرار دارد که محلی برای آزمایش موشک توسط آلمانی ها در جنگ جهانی دوم بوده است.

وبا

3) جزیره برنهلم، دانمارک

این جزیره در میان راه سوئد و لهستان و دقیقا در دانمارک واقع شده است که خانه های نیمه چوبی، کلیساهای تاریخی و سواحل فراوان و بسیار زیبایی در آنجا وجود دارد. ساحل سفید و بسیار معروف Dueodde Strand، گزینه مشهوری در تابستان به حساب می آید و طول 7 کیلومتری آن به اندازه کافی فضا دارد تا پر از جمعیت شود.

جزیره برنهلم

4) نایدا، لیتوانی

اگر پایتخت لیتوانی در تابستان خلوت به نظر می رسد شاید به این خاطر است که همه به دهکده ماهیگیری که در 100 کیلومتری پرتگاهی که به عنوان دماغه Curonian شناخته شده است، می روند. باغ های روستایی نیدا بسیار زیبا هستند. اگرچه خط های موجدار تپه های بزرگ به سمت غرب، ظاهر دیگری از آن را نشان می دهد.

نایدا

5) یوزدوم، آلمان

طولانی ترین ساحل در اروپا و بهترین پناهگاه های ساحلی در بالتیک به طول 40 کیلومتری در امتداد ساحل شمالی یوزدوم، جزیره ای بسیار زیبا در 200 کیلومتری شمال برلین، واقع شده است. این ساحل به خاطر محبوبیتی که در خانواده سلطنتی پروس داشت، به عنوان "آبگرم شاهنشاهی" یا Kaiserbäder شناخته شده است و Kaiser Wilhelm دوم آنجا را به ویلاها و پارک هایی مجهز کرده بود.

یوزدوم

6) لیپایا، لتونی

این شهر می تواند دارای سه هویت مختلف باشد که شامل پناهگاهی آرام، شهری پر از بازارهای شلوغ و پایگاه دریایی سابق روسیه می شود. یک پارک ساحلی در این جا وجود دارد که بسیار زیبا و پر از برگ است و محل خوبی برای صید کهربا بعد از طوفان است.

لیپایا

7) سوپوت، لهستان

سوپوت لهستان هنوز هم یک مقدار زیادی از غرور ریوایرا را ارائه می دهد که یک زمان از سراسر جهان آمده بودند تا نمونه های کازینو و زندگی خود را در دهه های 1920 و 1930 نشان دهند. این محل با داشتن سواحل شنی شگفت انگیز و یکی از برترین پناهگاه های ساحلی بالتیک، محل قدم زدن مدرن و پیاده رویی نمادین، بهشتی برای بازدیدکنندگان محسوب می شود.

سوپوت

8) Cape Kolka، لتونی

مکان های کمی مانند Cape Kolka وجود دارد که بسیار خاص هستند. این مکان که شبیه به شیپور است دارای جنگل، باتلاق و تپه است و در محل برخورد خلیج ریگا و دریای بالتیک واقع شده است و برای امواجی که دارد بسیار معروف شده است. اینجا، جایی به جز خانه های پراکنده روستاهای محلی نیست و محلی برای چادر زنی، تماشای غروب آفتاب و پیاده روی طولانی آرامش بخش است.

Cape Kolka

9) هاپسالو، استونی

استراحتگاه آبگرم استونی، که تزار روسیه آن را بسیار دوست داشت، محل عجیب و جالبی است که دارای خیابان های باریک، کلبه های چوبی و ویلاهای نئوگوتیکی رو به دریا است. همچنین چند ساحل بسیار زیبا در اینجا واقع شده است: ساحل ماسه ای Paralepa در سمت غربی و ساحل سرسبز Aafrika Rand در سمت شرقی این شهر واقع شده است.

هاپسالو

10) Gotland، سوئد

برای رفتن به این جزیره، که در 100 کیلومتری شرق ساحل سوئد واقع شده بهتر است از کشتی استفاده کنید. در حالی که شهر قرون وسطایی ویسبی محافظت شده توسط یونسکو است که تمام توجهات را به خود جلب می کند، سواحلی از قبیل توفتا در غرب و Ljugarn در شرق، مکان هایی هستند که در تابستان ساکنان ساحل جنوبی استکهلم را جذب می کنند.

Gotland

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

10 مورد از بهترین قلعه های اسکاتلند برای بازدید

سعید حسنی ، چهارشنبه 23 اسفند 1396

مناظر جذاب این قلعه ها را از دست ندهید. در بهترین افسانه ها، همیشه یک قلعه وجود دارد: برج های بلند، خندق های ترسناک، و یک منظره ی هیجان انگیز ...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :