خوشگذرانی در ماداگاسکار | 8 دلیل برای سفر به ماداگاسکار

ماداگاسکار، چهارمین جزیره جهان از نظر اندازه، یک سرزمین عجیب و غول پیکر از مناظر و تجربیات طبیعی است. این مکان دارای چشم انداز، اقلیم و سیستم های قبیله ای متنوع است که در آن اعتقادات سنتی درمورد تابو و همزادگرایی در کنار مسیحیت وارد شده از مبلغان قرن نوزدهم و تأثیرات اروپایی از روزهای استعمار کماکان قوی مانده است.ماداگاسکار مسافران را هم خوشحال می کند و هم به چالش می کشاند واگر بتوانید با شخصیت های مختلف آن آشنا شوید متوجه پاداش های بدون مرز و حدی خواهید شد که می توان از بین آن ها به بهترین پنیر کاممبر در خارج از فرانسه اشاره کرد. اکنون زمان سفر به ماداگاسکار ، جاهای دیدنی ماداگاسکار و خوشگذرانی در ماداگاسکار است و در ادامه دلایل رفتن به آنجا آورده شده است.

ماداگاسکار

1- فراوانی حیات وحش

آنچه که مردم را در مورد سفر به ماداگاسکار هیجان زده می کند، حیات وحش آن است. با توجه به هزاران سال در انزوای پر زرق و برق، ماداگاسکار بر خلاف هر جای دیگری در زمین، تکامل یافت. این یک جواهر بومی است که دارای منتخبی از نمونه های بومی هیجان انگیز است. 5 درصد از تمام گیاهان و حیوانات جهان را می توان در جاهای دیدنی ماداگاسکار پیدا کرد. به همین دلیل، منابع بسیاری از آنجا به عنوان "قاره هشتم" یاد می کنند. میمون ها، بسیار معروف هستند: بیش از 100 نمونه از آن ها در سراسر ماداگاسکار موجود است. این پستانداران، بسیار سرگرم کننده و کنجکاو هستند.البته میمون ها، تنها پستانداران آن جا نیستند: از تیغ پشت ها و خفاش ها تا درنده های اصلی در اینجا وجود دارند. لازم به ذکر است که مجموعه متنوعی از خزندگان و پرندگان هم در اینجا وجود دارند. متاسفانه، حیات وحش ماداگاسکار با وجود جنگل زدایی (به طور عمده برای زمین های برنج) و شکار غیرمجاز، در معرض خطر بزرگی است. قبل از این که خیلی دیر شود، بسیاری از این گونه ها را در زیستگاه طبیعی خود برای خوشگذرانی در ماداگاسکار ببینید.

ماداگاسکار 1

2- tsingy با شکوه

سنگ های بسیار تیز در این منطقه، یکی دیگر از پدیده های ماداسگار است. این مکان را می توان به صورت "سنگ هایی که فقط می توان با نوک انگشت به آن ها دست زد " ترجمه کرد. tsingy ها مقدار وسیعی از قله های آهکی ساییده شده هستند که غارها و آبراه های عمیق را پنهان می کنند و گیاهان و جانوران به سختی می توانند در آنجا وجود داشته باشند. برای خوشگذرانی در ماداگاسکار بهترین مکان در غرب، پارک ملی Tsingy de Bemaraha (یکی از اولین مکان های تایید شده یونسکو در کشور) از جاهای دیدنی ماداگاسکار است که شامل پارک ملی Tsingy de Namoroka، منطقه محافظت شده Ankarana و کوه های قرمز غنی از آهن پارک Tsingy Rouge در سفر به ماداگاسکار است.

ماداگاسکار 2

3-جزیره به یادماندنی

در حالت واقعی اقیانوس هند در سفر به ماداگاسکار، برخی از سواحل شنی مهیج را فراهم می کند که خلوت بودن آنجا، یک امتیاز مثبت برای آن محسوب می شود. آب هایی که ماداگاسکار را احاطه می کند و مواردی که در آن ها وجود دارند، بسیار متنوع هستند. در تپه دریایی بزرگ(The Great Reef) ، انواع ماهی در اندازه های مختلف وجود دارند درحالیکه دلفین ها و سفره ماهی هم در زمان هایی از سال در آنجا موجود هستند.برای شنا کردن با لاک پشت های دریایی به Nosy Sakatia سفر کنید و با سفر یک روزه برای خوشگذرانی در ماداگاسکار از ماه اکتبر تا دسامبر از Nosy Be، میتوانید با نهنگ های آرام روبرو شوید. در این میان، جزیره Ile Sainte Marie باشکوه برای دیدن نهنگ ها از ماه ژوئن تا سپتامبر بسیار ایده آل است چرا که نهنگ های گوژپشت برای زایمان به آب های گرم می آیند. اگر در آب شیرجه بزنید، می توانید به تمام خواسته های خود برسید.

ماداگاسکار 3

4-بائوباب های فراوان

اگر لمور دم حلقه ای شما را به یاد جاهای دیدنی ماداگاسکار نمی اندازند مطمئناً درخت بائوباب این کار را انجام خواهد داد. هشت گونه از بائوباب های جهان را می توان در ماداگاسکار پیدا کرد که شش مورد آن ها بومی هستند. با نگاه به ریشه گیاهان کاشته شده می توان گفت که درختان بائوباب، شتر جنگل هستند چرا که می توانند هزاران لیتر آب را در خود حفظ کنند و مناسب به شرایط محیطی گوناگون هستند.خیابان بائوباب در ماداگاسکار غربی، دقیقاً مکانی برای دیدن آن ها است (به خصوص در زمان طلوع و غروب آفتاب) با اینحال، گونه های دیگر بائوباب را در شرایط خاص می توان در جزیره پیدا کرد.

ماداگاسکار 4

5-تجربه آنتاناناریوو

از جاهای دیدنی ماداگاسکار پایتخت تپه ای ماداگاسکار که به طرز محسوسی به عنوان Tana شناخته می شود، شهر پر جمعیتی است که بیشتر مسافران از اینکه آن را در برنامه سفر خود قرار نمی دهند، به شدت پشیمان خواهند شد. بله درست است که این شهر، بسیار شلوغ است و آلودگی یک مشکل بزرگ آن است اما این شهر دقیقا مخالف مناظر روستایی و پارک ملی وسیع ماداگاسکار است. اینجا به خاطر ارتفاعی که دارد، آب و هوای خنک تری دارد و در اینجا می توانید تنها مکان فرهنگی تایید شده توسط یونسکو در کشور را ببینید. اینجا مرکز خیره کننده منطقه است و مقام رسمی دولت در اینجا قرار دارد. گذراندن یک یا دو شب در اینجا می تواند خاطره انگیز باشد. تمام مسیرهای شیب دار آن دارای زیبایی های بسیار خیره کننده هستند.

ماداگاسکار 5

6- خوراکی های خوشمزه شیرین

ماداگاسکار، تولید کننده وانیل در جهان است. این چاشنی شیرین که اصل آن مربوط به مکزیک است، از گردافشانی در مزارع به دست می آیند که همین موضوع، آن ها را بسیار لوکس می کند. برداشت وانیل در ماه جولای و در "ساحل وانیلی" واقع در شمال شرق انجام می گیرد.درحالیکه که موز، آناناس و انبه به طور آزادانه رشد می کنند، مقادیر زیادی از کاکائو، میخک، فلفل و دارچین همچنین در اینجا کاشت می شوند. فصل انبه در ماه اکتبر، زمانی که درختان در آب و هوای استوایی رشد می کنند، و فصل lychee، که در ماه نوامبر آغاز می شوند، را هرگز از دست ندهید.

ماداگاسکار 6

7-"mora mora" را یاد بگیرید.

در این منطقه، کلماتی وجود دارند که دوبار تکرار می شوند. "mora mora" به معنی "آرام آرام" است و یک جواب برای هر چیزی در ماداگاسکار است به خصوص اگر که عجله داشته باشید. اگر شما در چاله ای بیوفتید یا نشانه ای از بی طاقتی را داشته باشید، جواب "mora mora" را خواهید شنید. بنابراین ممکن است به محض اینکه وارد این منطقه و جزیره شوید، این کلمه را بشنوید.

ماداگاسکار 7

8-تمام شدن بیماری فراگیر طاعون

افکار قرون وسطایی بر آن است که هنوز بیماری فراگیر طاعون در ماداگاسکار، به خصوص در فصل مرطوب از جولای تا نوامبر، وجود دارد. این موضوع باعث شد که در سال 2017، هیچ گونه بازدید کننده ای به ماداگاسکار سفر نکند و همیشه یک نگاه حساسی به این جا وجود داشته باشد. با اینحال، نه تنها این بیماری فراگیر به اتمام رسیده است بلکه خطر ابتدا به آن هم در تورهای ماداگاسکار بسیار کم شده است. با اینحال، اقدامات محتاطانه برای جلوگیری از بیماری صورت گرفته است.

ماداگاسکار 8

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر به بوگوتا | 6 دلیل برای خوشگذرانی در بوگوتا

سعید حسنی ، دوشنبه 9 مهر 1397

آلوده ، بارانی و کسب و کار گرا . باید با این حقیقت رو به رو شد، سفر به بوگوتا اصلا جذاب به نظر نمی رسد. بسیاری از مسافران زحمت جستوی بیشتر از این آوازه دلگیر...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :