به جاذبه های گردشگری کامبوج در آسیای شرقی سفر کنید

در آسیای شرقی کشوری زیبا با مکان های دیدنی و گردشگری بسیاری به نام کامبوج وجود دارد. این کشور نسبتا کوچک دارای حکومت دیکتاتوری است و از نظر اقتصادی وضع مناسی ندارند. اما با وجود چنین مشکلاتی که در این کشور است، نمی توان از مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری کامبوج آن گذشت کرد. تاریخ، غذاها و شور و حال زندگی در این کشور، عواملی برای جذب سفر به کامبوج است. در ادامه به معرفی دیدنی های کامبوج و نکاتی برای سفر به آن پرداخته ایم، با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید.

کامبوج

هزینه ها

اقامت

در سفر به کامبوج می توان از انواع اقامتگاه ها، از مهمان خانه تا انواع هتل ها استفاده کرد. برای اقامت در یک هتل متوسط باید بین 13 تا 18 دلار هزینه کرد، در چنین هتل هایی امکاناتی مانند تلویزیون و سیستم تهویه هوا و ... وجود دارد. در مهمان خانه برای اتاق های معمولی باید بین 4 تا 5 دلار و اتاق های خصوصی بین 4 تا 9 دلار برای هر شب هزینه کرد.

غذا

در این کشور می توان انواع غذاها را با قیمت بسیار پایینی میل کرد. بالاترین قیمت غذا در فست فودها، بین 7 تا 9 دلار است. اگر بخواهید هزینه کمتری برا غذا کنید، غذاهای محلی چیزی بین 90 سنت تا 2 دلار و در رستوران ها بین 2.5 تا 4.5 دلار هستند.

غذا در کامبوج

حمل و نقل

در سفر به کامبوج می توان خودرویی را اجاره کنید و بین 13 تا 18 دلار برای کل روز هزینه کنید. در ادامه می توانید با 9 دلار کل روز، کل شهر را با اتوبوس بگردید. به طور کلی می توان گفت این کشور در حمل و نقل نیز کم هزینه است.به طور کلی این کشور کشور ارزانی است و با هزینه بسیار کمی می توان به این کشور سفر و همه چیز را تجربه کرد.

حمل و نقل در کامبوج

معرفی دیدنی های کامبوج

انگکور وات

یکی از جاذبه های گردشگری کامبوج و مقاصد گردشگری بسیار جذاب، انگکور وات، بنایی با معماری پیچیده و خاص است. این معبد آن قدر بزرگ است که یک روز برای دیدن آن کم است.

انگکور وات در کامبوج

دریاچه تونله ساپ

تونله ساپ از دیدنی های کامبوج دریاچه ای است که می توانید به وسیله قایق هایی که در ساحل این دریاچه قرار داده شده است، به گشت و گذار در آن بپردازید. این دریاچه دارای جاذبه ها و زیبایی مختص خود است که نباید آن از دست دهید.

دریاچه تونله ساپ

سیهانوکویل

از جمله شهرهای جذاب این کشور که به مکان مقدس گردشگران کوله به دوش معروف است، سیهانوکویل است. در این شهر تفریحات جذابی مانند غواصی وجود دارد، همچنین غذاهای این شهر بسیار خوب است. سواحل به همراه ماسه سفید رنگ این شهر، مکان مناسبی برای گردش و تفریح است، البته شهر جای مناسبی برای خانواده ها نیست.

سیهانوکویل کامبوج

پنوم پن

یکی از شهرهای جذاب کامبوج که پایتخت آن نیز هست، پنوم پن است. این شهر رودخانه ای دارد که بسیاری برای همین رودخانه به آن سفر می کنند. پنوم پن بیشتر شبیه به فیلم های وسترن است.

پنوم پن

جزیره بامبو

جزیره بسیار کوچکی که در آن می توان در مدت بسیار کوتاهی با فرهنگ و سنت این کشور و این جزیره آشنا شد، جزیره بامبو از جاذبه های گردشگری کامبوج است. این جزیره زیبا را می توانید تنها در 10 دقیقه گشت بزنید.

جزیره بامبو در کامبوج

شهر کپ

یکی از شهرهای بسیار آرام و زیبا در این کشور کپ است. این شهر در کنار اقیانوس قرار دارد و می توان به طور کلی گفت این شهر بسیار شبیه به شهر سیهانوکویل است، اما سیهانوکویل شهری شلوغ و پر هیاهو است، اما کپ این طور نیست بسیار آرام است. این شهر تنها جایی است که برای استراحت و آرامش است و از نظر تفریح و امکانات، مجهز نیست. غذایی که در این شهر بسیار مشهور است و پیشنهاد می شود امتحان کنید، خرچنگ تند است.

شهر کپ در کامبوج

پارک ملی بوکور

در گذشته در این پارک ملی خانه هایی مربوط به فرانسوی ها وجود داشته که امروزه بخش هایی از آن ها در این جا دیده می شود. این پارک در همان زمان فضایی برای پیاده روی فرانسوی ها بوده است.

پارک ملی بوکور در کامبوج

باتم بنگ

این شهر دارای ساختمان هایی با معماری خاص و زیبا است. همچنین از جاذبه های دیگر این شهر می توان به درختان بامبو و معبدهای بزرگ اشاره کرد. باتم بنگ جز شهرهای مستعمره فرانسه بوده است. این شهر با زمین های کشاورزی خود شناخته شد.

باتم بنگ در کامبوج

پراسات پره ویهر

این معبد در جایی قرار گرفته که دسترسی به آن به راحتی نیست. تایلندی ها معتقدند این معبد مربوط به آن ها است، در صورتی که کتمبوجی ها نیز چنین اعتقادی را برای خود دارند، این موضوع باعث کشمکش بین این دو کشور شده است. خارجی ها برای بازدید از این معبد تاریخی، باید 5 دلار پرداخت کنند.

معبد پراسات پره ویهر در کامبوج

دهکده شناور

دهکده چونگ خناس یکی از 3 روستایی است که خانه های آن ها بر روی چوب های بامبو به صورت شناور ساخته شده. قایق هایی در بین این خانه ها وجود داند که به گردشگران و مردم غذا و بدلیجات می فروشند.

دهکده چونگ خناس در کامبوج

جزیره کوکونگ

اگر به طبیعت گردی و جنگل گردی علاقه دارید، این جزیره مکان بسیار مناسبی است. این جزیره که نمی توان شب ها در آن اقامت داشت و غیرقانونی است، بهترین سواحل در این منطقه را دارد. سواحل این جزیره ماسه سفید است.

جزیره کوکونگ در کامبوج

خوراک رتیل

از جمله غذاهای عجیب برای ما ایرانی ها در این کشور خوراک رتیل و مار سرخ شده است که در بین مردم بومی این منطقه بسیار مورد توجه و جذاب است.

خوراک رتیل در کامبوج

مزارع فلفل

از جمله بهترین فلفل های موجود در دنیا، در مزارع خارج از شهر کامپوت کشت می شود.

مزارع فلفل در کامبوج
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر به پوکت | به جاذبه های گردشگری پوکت سفر کنید!

hb ، سه شنبه 5 دی 1396

از زیبا ترین جاذبه های گردشگری تایلند، شهر جزیره ای پوکت می باشد. این شهر یکی از مقاصد گردشگران داخلی و خارجی می باشد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :