معرفی بهترین جاذبه های گردشگری رایگان سنگاپور

سنگاپور، یکی از پرگردشگرترین و در عین حال گران ترین کشورهای جنوب شرقی آسیاست که جاذبه های دیدنی و فوق العاده ای دارد. اگر قصد سفر به سنگاپور را دارید اما نگران هزینه های آن هستید، ادامه ی این مطلب را دنبال کنید. در این جا قصد داریم بهترین جاذبه های گردشگری سنگاپور را به شما معرفی کنیم. با ما همراه با جاذبه های گردشگری رایگان سنگاپور باشید.

معرفی بهترین جاذبه های گردشگری رایگان سنگاپور

جاذبه های گردشگری رایگان سنگاپور: خانه بابا و تاریخ پراناکان

یکی از جاذبه های گردشگری سنگاپور که بازدید از آن رایگان است، خانه بابا (Baba House)ست. خانه بابا یک خانه ی تاریخی است که در سال 1920 ساخته شده و متعلق به یک خانواده ای ثروتمند بوده است. در حال حاضر این خانه تغییر کاربری داده و به یک موزه تبدیل شده است. در این موزه آثار پراناکان (Peranakan) نگهداری و برای عموم به نمایش گذاشته می شود.موزه ی بابا در نزدیکی محله ی چینی ها قرار دارد و در ساعاتی از روز تور رایگان برای گردشگران برگزار می کند. اگر قصد همراهی با تورهای رایگان این موزه را دارید، باید از قبل آن را رزرو کنید. رزرو از طریق ایمیل به آدرس babahouse@nus.edu.sg انجام می شود.تورهای رایگان معمولا در روزهای دوشنبه ساعت 2 بعد از ظهر، سه شنبه ساعت های 2:30 بعد از ظهر، پنجشنبه ساعت 10 صبح و شنبه ساعت 11 صبح برگزار می شوند.

خانه بابا و تاریخ پراناکان

جاذبه های رایگان سنگاپور: جشنواره های هنری

خیلی ها فقط برای شرکت در جشنواره های هنری به این کشور سفر می کنند. سنگاپور، یکی از کشورهایی است که جشنواره های متنوع بسیاری را در ماه های مختلف سال برگزار می کند. این جشنواره ها در زمینه های مختلف هنری، ورزش، موسیقی و ... می باشند و جذابیت زیادی برای گردشگران دارند. شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای و به صورت رایگان می توانید در این جشنواره های رنگارنگ شرکت کنید و ساعات خوبی را در بین مردم سنگاپور بگذرانید. برای آگاهی از زمان برگزاری این جشنواره ها و دریافت اطلاعاتی در مورد آن ها به وب سایت yursingupore.com مراجعه نمایید.

 جشنواره های هنری

جاذبه های گردشگری رایگان سنگاپور: باغ های کنار خلیج مارینا

باغ های کنار خلیج (Gardens by the Bay) در واقع یک پارک زیبا با درختان بسیار بزرگ است که به گونه ای جذاب در کنار هم قرار گرفته و چشم اندازی فوق العاده ایجاد کرده اند، یکی از هیجان انگیزترین جاذبه های گردشگری سنگاپور است. قدم زدن در باغ های این پارک و تماشای گلخانه های دیدنی در آب و هوای خنک و مطبوع این منطقه می تواند یکی از جذاب ترین بخش های سفر شما باشید. در قسمت بالای باغ، تفرجگاه ساحلی خلیج مارینا قرار دارد که بهترین مکان برای پیاده روی و تماشای چشم اندازی زیبا از گیاهان و درختان سرسبز باغ می باشد. علاوه بر تمام این زیبایی ها، اگر در ساعت 7:45 تا 8:45 بعدازظهر به این پارک مراجعه کنید، می توانید از نمایش بسیار زیبای موسیقی و نور که برای بازدیدکنندگان اجرا می شود، لذت ببرید.بازدید از این پارک رایگان بوده و برای گروه های سنی مختلف مناسب می باشد. این پارک از ساعت 9 صبح تا 9 شب آماده ی پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

باغ های کنار خلیج مارینا

جاذبه های رایگان سنگاپور: پیاده روی در میان قبرستان قدیمی Bukit Brow

قبرستان Bukit Brow یکی از جاذبه های تاریخی سنگاپور است که در اوایل قرن بیستم میلادی ساخته شد. این قبرستان، بزرگ ترین قبرستان چینی در این کشور بوده است که سال ها بعد به یک مکان متروکه و غیر قابل استفاده تبدیل شد. در حال حاضر انواع جانوران و پرندگان در این قبرستان قدیمی زندگی می کنند. برای بازدید از این میراث کهن می توانید با تورهای گردشگری این کشور همراه شده و کاملا رایگان با این مکان آشنا شوید.

پیاده روی در میان قبرستان قدیمی Bukit Brow

جاذبه های رایگان سنگاپور: بازدید از معابد

سفر به این کشور بدون دیدن معابد ناتمام می ماند. معابد بسیاری در سنگاپور وجود داردند که بخشی از جاذبه های دیدنی این کشور محسوب می شوند. بازدید از معماری خاص و متفاوت این معابد برای علاقه مندان به تاریخ و مکان های تاریخی می تواند بسیار جذاب باشد، ضمن این که هزینه ای نیز برای شما ندارد.از معروف ترین معابد سنگاپور می توان به معبد Sri Mariamman در محله ی چینی ها اشاره کرد که قدیمی ترین معبد هندوهاست و معماری رنگارنگی دارد.معبد دیگر، معبد Thian Hock Keng نام دارد که معروف به معبد نعمت های بهشتی می باشد. این معبد قدیمی ترین معبد چینی ها در سنگاپور بوده و بازدید از آن نیز کاملا رایگان است. پیشنهاد بعدی ما معبد Kong Meng San Phor Kark See است. معماری این معبد نیز بسیار جذاب بوده و جزو یکی از دیدنی ترین معبدهای سنگاپور محسوب می شود.

بازدید از معابد سنگاپور

جاذبه های گردشگری رایگان سنگاپور: پیاده روی بر بلندی های جنوبی

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری سنگاپور پارک های آن است! اگر به طبیعت علاقه مندید و پیاده روی در جنگل های انبوه و سرسبز را به گشت و گزار در بازارها و مراکز خرید ترجیح می دهید، پیشنهاد می کنیم سری به پارک های جنوبی سنگاپور زده و در مسیر پیاده روی 10 کیلومتری که بر فراز درختان و طبیعت سرسبز سنگاپور ساخته شده است، قدم بزنید. این تفریح برای شما هیچ هزینه ای به همراه ندارد. فقط کافیست یک بطری آب، کرم ضد آفتاب و کلاه آفتابی به همراه داشته باشید.

پیاده روی بر بلندی های جنوبی

جاذبه های رایگان سنگاپور: اجرای ارکستر سمفونیک کلاسیک در باغ گیاه شناسی

گروه ارکستر سمفونیک سنگاپور (Singapore Symphony Orchestra) یکی از گروه های موسیقی کلاسیک این کشور است که شرکت در اجراهای آن می تواند برای علاقه مندان به موسیقی بسیار جذاب و دلنشین باشد. خبر خوب آن که این گروه اجراهای رایگانی را در باغ گیاه شناسی سنگاپور برگزار می کند و عموم افراد می توانند در آن شرکت کنند. شما می توانید ضمن گردش در طبیعت و تماشای زیبایی های باغ، از اجرای موسیقی زنده ی کلاسیک نیز لذت ببرید.

اجرای ارکستر سمفونیک کلاسیک در باغ گیاه شناسی

جاذبه های گردشگری رایگان سنگاپور: پارک ساحلی شرقی

این پارک، یک پارک ساحلی است که در دهه 1970 در ساحل جنوب شرقی سنگاپور افتتاح شد. این پارک ساحلی حدود 15 کیلومتر طول داشته و برای کسانی که به دنبال آرامش و دوری از شلوغی های شهر هستند، بسیار مناسب است.اگر قصد دارید به همراه خانواده ی خود به گردش بروید، پیشنهاد می کنیم سری به پارک ساحلی شرقی بزنید. این پارک امکاناتی چون چاله کباب کردن، آلاچیق، مواد غذایی و آشامیدنی و ... را در خود جای داده و یک مکان مناسب برای گردش یک روزه ی خانوادگی می باشد. شما در این پارک می توانید از زیبایی های طبیعی لذت برده و از سرگرمی ها و ورزش های متعددی چون دوچرخه سواری، اسکیت، تنیس، بولینگ، گلف، قایقرانی، اسکواش و ورزش های آبی دیگر برخوردار باشید.

پارک ساحلی شرقی

جاذبه های رایگان سنگاپور: موزه دانشگاه ملی سنگاپور

دانشگاه ملی سنگاپور، که به اختصار با نام NUS شناخته می شود، قدیمی ترین دانشگاه سنگاپور است که شهرت جهانی دارد. در سفر به سنگاپور به این دانشگاه بروید. این دانشگاه موزه ای وجود دارد که در آن تاریخ طبیعی این کشور برای عموم به نمایش گذاشته شده و بازدید از آن نیز رایگان است. در این دانشگاه علاوه بر موزه می توانید از گالری آثار هنری lee kong chian  نیز بازدید کنید.

موزه دانشگاه ملی سنگاپور

جاذبه های گردشگری رایگان سنگاپور: باغ گیاه شناسی سنگاپور

باغ گیاه شناسی سنگاپور (Singapore Botanic Gardens) یکی از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های این کشور است که حدود 150 سال قدمت دارد. این باغ توسط فردی با نام استامفورد رافلز (Stamford Raffles) در پارک فورت کنینگ (Fort Canning) ایجاد شده و انواع گل های زیبا و گونه های سبز گیاهی را در خود جای داده است. بازدید از این مکان زیبا کاملا رایگان است و هیچ هزینه ای برای شما ندارد.

باغ گیاه شناسی سنگاپور

جاذبه های رایگان سنگاپور: کلیساهای اندرو و ارامنه

کلیسای اندرو (St Andrew) اولین و بزرگ ترین کلیسای سنگاپور است که در سال 1838 در این کشور ساخته شد. این کلیسا امروزه یکی از بناهای یادبود ملی سنگاپور به شمار می آید.کلیسای ارامنه (Armenian) نیز کوچک ترین کلیسای این کشور است که ساخت آن به سال 1836 برمی گردد. این دو کلیسا جزو شاهکارهای معماری سنگاپور محسوب شده و نمایی بسیار دیدنی و جذاب دارند. در سفر به سنگاپور خود حتما به این کلیساها سر بزنید.

کلیساهای اندرو و ارامنه

جاذبه های گردشگری رایگان سنگاپور: پیاده روی در جاده ی مک ریچی

جاده ی مک ریچی (MacRitchie) یکی از جاذبه های گردشگری رایگان در سنگاپور است که محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد. قذم زدن در ارتفاع و هم سطح با شاخه های درختان و تماشای جنگل انبوه در زیر پایتان، یکی از جذاب ترین فعالیت هاییست که می توانید در این کشور انجام دهید. با بالا رفتن از این جاده ی 8 کیلومتری در انتها به پل معلقی خواهید رسید که در ارتفاع 250 متری قرار داشته و چشم انداز بی نظیری از طبیعت را به نمایش می گذارد.

پیاده روی در جاده ی مک ریچی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی با جاذبه های گردشگری رایگان سنگاپور!

مسلم علیمحمدی ، پنج شنبه 24 خرداد 1397

در این مطلب می خواهیم به معرفی جاذبه های رایگان گردشگری سنگاپور بپردازیم که کاملا بدون هزینه هستند و شما می توانید بدون پرداخت مبالغی زیاد...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :