بهترین استیک تهران رو کجا داره؟ | استیک خوب کجا بخوریم؟

استیک یکی از خوشمزه ترین غذاهاییه که طرفدارای زیادی داره. البته از اون غذاهایی هم هست که خیلی نحوه ی پختش مهمه و نمیشه دستپخت هر سرآشپزی رو خورد. خیلی وقتا شده به بهترین رستوران ها رفتیم و به جای استیک گوشت چرخ کرده تحویل گرفتیم یا گوشتی جلومون گذاشتن که شبیه لاستیک می مونده و هیچ جوره نمیشده بجویمش. استیک غذای ارزونی به حساب نمیاد و خیلی زور داره آدم این غذا رو سفارش بده و یه غذای بد تحویل بگیره.خیلی برامون پیش اومده که هوس این غذا رو کردیم و نمیدونستیم کجا می تونیم بهترین استیک تهران رو بخوریم. هرکسی هم استیک رو یه جوری دوست داره، آبدار، نیم پز و کاملا پخته. برای همین تصمیم گرفتیم این رستوران ها رو بهتون معرفی کنیم که وقتی هوس خوردن استیک به سرتون زد، پیش یک استیک فروش کار بلد برید. راستی اگه پاتون به این رستوران ها و یا رستوران های دیگه ای که استیک خوبی داشتن باز شد، بیایید و زیر همین بلاگ نظر بدید، تا شما هم در این کشف بزرگ شریک شید. پس همراه همگردی باشین تا بدونیم بهترین استیک تهران و رستورانهای خوب تهران با قیمت مناسب در کجاها هست

بهترین استیک تهران

خانه استیک پاسداران

برای این که بتونین انواع و اقسام استیک رو تو تهران تست کنین باید یه سر حتما به خانه استیک پاسداران بزنین.جایی که طعم واقعی و تنوع جالب استیک رو می تونین امتحان کنین. منوی خانه استیک پاسداران به عنوان یه رستوران فرنگی خیلی وسوسه انگیز و کامله. این رستوران محیط دنج و آرومی داره و یه فضای سبز کوچیک که باعث میشه فضاش دنج تر و رمانتیک باشه.
آدرس: خانه استیک پاسداران. پاسداران، بین بوستان سوم و چهارم، پلاک 217

 خانه استیک پاسداران

رستوران طهران پاریس

طهران پاریس، رستوران خیلی شیکیه که اگه مهمون تعارف دار دارین حتما باید به این رستوران دعوتش کنین. محیط شیک، پرسنل خوب و غذاهای عالی تعریف طهران پاریس در چند کلمه س. چند سالی بیشتر از تاسیس این رستوران نمیگذره اما با کیفیت عالی تونسته خودش رو تو دل دوستداران غذا و خصوصا استیک خورها جا کنه. ضمنا این رستوران پاتوق همیشگی خیلی از هنرپیشه ها و آدمای معروف تهرانه که قطعا جای بد نمیرن.
آدرس: رستوران طهران پاریس. سعادت آباد، خیابان 26 (حق طلب)، پلاک 130

رستوران طهران پاریس

رستوران زرچ

رستوران زرچ یه رستوران کلاسیک ایرانیه که غذاهای دریایی و فرنگی هم سرو میکنه. یکی از معروف ترین غذاهاش هم استیک با سس قارچه که هر کس امتحانش کرده مشتری دائم این رستوران شده. استیک های این رستوران علاوه بر مزه خیلی خوب، حجم خیلی زیادی هم داره که باب دل شکموهاس. این رستوران معمولا خیلی شلوغه و احتمالا باید برای ورود بهش تو صف وایسین که این شلوغی به خوردن بهترین استیک تهران می ارزه.
آدرس:رستوران زرچ. عباس آباد، مهناز (صابونچی)، پلاک 17

زرچ

رستوران لئون 1960

رستوران لئون 1960 یکی از قدیمی ترین و حرفه ای ترین رستورانهای فرنگی تهران با 6 شعبه ست که یکی از معروفترین هاشون شعبه خیابان آبانه، شهرت اصلی این رستوران بخاطر استیک های عالی و کوکتل های منحصربه فردشه. پرسنل شیک و حرفه ای و محیط خاص این رستوران اون رو به یکی از بهترین رستوران ها برای قرارهای دونفره استیک خوری تبدیل کرده. پس اگه آماده یه روز خاص با بهترین استیک تهران هستین، لازمه که حتما لئون 1960 رو امتحان کنین.
آدرس: رستوران لئون 1960. خیابان کریمخان زند، خیابان آبان جنوبی، نبش کوچه ورشو

رستوران لئون 1960

خانه استیک نیوشا

خانه استیک نیوشا تمرکز اصلیش رو روی سرو استیک گذاشته. یه محیط خیلی دنج و آروم که یه سالاد بار حسابی داره. دکور و سبک رستوران خیلی کلاسیک و معمولیه اما طعم غذاهاش تا مدتها به یادتون میمونه. پیشنهاد می کنیم اگه دنبال یکی از به یادموندنی ترین استیک های تهران هستین حتما یه سر به رستوران نیوشا بزنین.
آدرس: خانه استیک نیوشا. پاسداران، بین بوستان سوم و چهارم، پلاک 217

خانه استیک نیوشا

رستوران جنارو (ژوانی سابق)

رستوران جنارو سه تا شعبه تو تهران داره که شعبه خیابان مرزداران یکی از معروفترینشونه. این رستوران یکی از شلوغترین رستوران های بین المللی تهرانه طوریکه حتی روزهای وسط هفته هم برای ورود به این رستوران باید تو یه صف طولانی و چندساعته منتظر بمونین، البته اکثرا ازتون شماره موبایلتون رو میگیرین که وقتی جای خالی موجود شد باهاتون تماس بگیرن که بیاین و بهترین استیک تهران رو بخورین. این رستوران یه بشقاب ویژه دونفره هم داره که انواع استیک مرغ و گوشت و ماهی رو یک جا داره. اگه از دوستداران استیک هستین.
آدرس: رستوران جنارو . بلوار مرزداران، نبش ناهید، طبقه فوقانی آجیل تواضع

جنارو

رستوران دارچین

رستوران دارچین رو احتمالا یا رفتین یا بی شک اسمش رو شنیدید. پشت هتل بزرگ تهران در خیابان ناهید و در ساختمانی نارنجی رنگ قرار داره. دارچین رستورانیه که هم غذاهای ایرانی داره و هم غذاهای خارجی و به حق میشه گفت که استیکش، بهترین استیک تهران هست.
آدرس: رستوران دارچین. خیابان ولیعصر، بین مطهری و بهشتی، کوچه ناهید، پلاک 68، پشت هتل بزرگ تهران

رستوران دارچین

رستوران قاراشی همایون

رستورانی که در میدان نوبنیاد قرار داره و متعلق به همایون، بازیگر سابق سینمای ایران در دوران قبل از انقلابه. نام استیک معروف اینجا «جیلیز ویلیز» است و اصولا همه به این رستوران میان که همین استیک جیلیز ویلیز را نوش جان کنن. استیک قاراشی همایون، سبک پخت و طبخش به روش ترکیه و با استیک های متعارف، متفاوت هستش. مزه اش هم بی نظیره.
آدرس: رستوران قاراشی همایون. پاسداران، نوبنیاد نبش کوهستان پنجم

 رستوران قاراشی همایون

رستوران مانسون

مانسون در واقع یک رستوران با غذاهای آسیایی هستش. هم غذاهای دریایی داره و هم غذاهاییبا گوشت سفید و قرمز؛ البته خب به سبک آسیاییش. کیوب استیک (Cubed steak) رستوران مانسون هم یکی از اون عجیب و غریب هاست که با خوردنش مطمئنم دیوونه می شید و سر به بیابون میذارید. گوشت های بریده بریده شده که یه عالمه سیب زمینی سرخ شده دور و برش رو گرفته. واقعا یک چیز بی نظیره.
آدرس: رستوران مانسون، خیابان گاندی، مرکز خرید گاندی، طبقه همکف.

رستوران مانسون

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین پاستا تهران رو کجا داره؟ | پاستا خوب کجا بخوریم؟

نرگس بخشی ، شنبه 5 آبان 1397

تا حالا شده براتون سوال پیش بیاد که بهترین پاستا تهران رو کجا داره؟ با همگردی همراه باشین تا جواب این سوالتون رو متوجه بشین.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 26 دی 1397

    سلام خانه استیک پاسداران ونیوشاهردوجمع شده اند نروید من وهمسری امشب کلی وقتمون تلف شداخرشم رفتیم یه جای دیگه