سفری هیجان انگیز به ماجراجویانه ترین مقاصد گردشگری جهان

اگر شخص ماجراجویی هستید و سفر نیز یکی از علاقه مندی های زندگی شما محسوب می شود، حتما این پست را تا انتها دنبال نمایید. در این جا قصد داریم شما را با ماجراجویانه ترین مقاصد گردشگری جهان آشنا کنیم. مکان هایی که در شما هیجان ایجاد کرده و باعث ترشح آدرنالین در بدنتان خواهد شد. سفر به بهترین مقاصد گردشگری دنیا به شما اجازه می دهد تا فعالیت های ماجراجویانه ای را تجربه کرده و سفر لذت بخش و هیجان انگیزی را برای خود بسازید. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید برای سفری هیجان انگیز به بهترین مقاصد گردشگری جهان...

ماجراجویانه ترین مقاصد گردشگری جهان

تماشای فیل ها در سریلانکا

سریلانکا (Sri Lanka)، جزیره ای در بخش جنوبی آسیاست که حدود 25 سال درگیر جنگ های داخلی بوده و در سال 2004 نیز با سونامی وحشتناکی روبرو شده است. اما پس از پشت سر گذاشتن این اتفاقات، سریلانکا امروزه به یکی از محبوب ترین کشورها و ماجراجویانه ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است. اگر از علاقه مندان به طبیعت باشید، حتما سفری هیجان انگیز را در سریلانکا تجربه خواهید کرد. تماشای نهنگ ها و فیل ها و بازدید از مراحل کاشت چای، از جمله فعالیت های دوست داشتنی گردشگران این منطقه است. سافاری های زیادی در این مناطق وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید به گشت و گذار در طبیعت هیجان انگیز سریلانکا بپردازید. آشنایی با فرهنگ غنی این کشور و شرکت در جشنواره های فرهنگی و مذهبی آن بخش دیگری از جذابیت های گردشگری سریلانکا می باشد.

تماشای نهنگ ها در سریلانکا

تماشای طبیعت وحشی در نامیبیا

نامیبیا (Namibia) کشوری آفریقایی است که در جنوب این قاره و بخش شرقی اقیانوس اطلس قرار دارد. طبیعت وحشی و زیبای این کشور میزبان ماجراجویانی است که عاشق طبیعت بوده و می خواهند از زیبایی های فوق العاده ی آن نهایت استفاده را داشته باشند. برای داشتن یک سفر هیجان انگیز در نامیبیا باید ورزشکار باشید یا حداقل به فعالیت های ورزشی علاقه مند باشید تا بتوانید بر روی بلندترین تپه های شنی دنیا پیاده روی کرده و در کوهستان های این کشور دوچرخه سواری را تجربه نمایید. گردشگران نامیبیا این امکان را دارند که فیل ها، شیرها و کرگدن ها را از نزدیک تماشا کرده و با زندگی آن ها آشنا شوند. پس اگر علاقه مند به تماشای حیوانات وحشی هستید، این سفر بهترین فرصت برای تماشای یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیاست.

تماشای طبیعت وحشی در نامیبیا

تنوع فرهنگ ها در پاپوآ گینه ی نو

پاپوآ گینه ی نو (Papua New Guinea) کشوری با فرهنگ های زیاد و متنوع و از بهترین مقاصد گردشگری جهان است که در قاره ی اقیانوسیه و اقیانوس آرام قرار دارد. اقوام مختلفی در این کشور زندگی می کنند که مهم ترین آن ها قوم پاپوآ هستند. گفته می شود مردم این کشور به 700 زبان مختلف صحبت می کنند. با این اوصاف، آشنایی با مردم پاپوآ و فرهنگ های جالب و متنوع آن ها می توانید یکی از هیجان انگیزترین بخش های سفر شما به این کشور محسوب شود. تماشای طبیعت بکر و دست نخورده ی پاپوآ گینه ی نو و بازدید از آتشفشان های فعال آن، بخش دیگری از فعالیت های ماجراجویانه ی گردشگران این منطقه است. علاوه بر آن شما می توانید با بومی های پاپوآ همراه بوده و با هنرهای سنتی آن ها مانند حصیربافی و تتوی قبیله ای آشنا شوید. جشن مومو یکی از جشن های جالب و دیدنی مردم این منطقه است که حضور در آن یکی از خاطره انگیزترین بخش های سفر گردشگران می باشد.

تنوع فرهنگ ها در پاپوآ گینه ی نو

کوهپیمایی در پاتاگونیا

پاتاگونیا (Patagonia)، منطقه ایست که بخش جنوبی دو کشور آرژانتین و شیلی را در بر می گیرد. این منطقه جاذبه های دیدنی و هیجان انگیزی دارد که برای علاقه مندان به طبیعت و گردشگران ماجراجو بسیار جذاب و دوست داشتنی است. از بین این جاذبه ها می توان به یخچال طبیعی اوهیگینس، دریاچه ی کویر آرژانتین، دره ی چاسابوکو شیلی و ... اشاره کرد. علاوه بر این ها، پاتاگونیا مکانی رویایی برای علاقه مندان به کوهپیمایی و کوهنوردی می باشد. بالا رفتن از صخره ها در حالی که از مسیرهای جنگلی عبور می کنید و تماشای چشم اندازهای بی نظیر از فراز قله ها، قطعا هیجان انگیزترین بخش سفر شما به این کشور خواهد بود.

کوهپیمایی در پاتاگونیا

تماشای زیبایی های نیوزیلند

نیوزیلند (New Zealand) را می توان یکی از ماجراجویانه ترین مقاصد گردشگری جهان دانست که در سال های اخیر به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا مطرح شده و علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. جاذبه های طبیعی و بی نظیر این کشور به حدی زیباست که هر بیننده ای را محسور خود می کند. بخش وسیعی از این چشم اندازهای فوق العاده در جزایر جنوبی نیوزیلند واقع شده اند. سواحل آبی، کوه های سر به فلک کشیده، سرزمین های آتشفشانی، جنگل های انبوه و ... بخشی از جاذبه های گردشگری این کشور هستند. اگر به دنبال ماجراجویی باشید می توانید ورزش ها و تفریحات هیجان انگیزی مانند بانجی جامپینگ، اسکی، پریدن با چتر و ... را نیز در نیوزیلند تجربه نمایید.

تماشای زیبایی های نیوزیلند

آشنایی با فرهنگ های مختلف در هند

فرهنگ های متنوع، معابد باستانی، مکان های تاریخی و جشنواره های رنگارنگ هند، این کشور را تبدیل به یکی از هیجان انگیزترین و بهترین مقاصد گردشگری دنیا کرده است. تماشای جاذبه های طبیعی بخش شمال شرقی این کشور، سفر به بیابان های خشک، بازدید از حیات وحش، گشت و گذار در تپه های سرسبز نگالند و ... برای گردشگران ماجراجو بسیار جذاب و دوست داشتنی است. علاوه بر این ها آشنایی با آداب و رسوم مردم هند و ارتباط با فرهنگ های مختلف، هیجان سفر شما را چند برابر خواهد کرد.

آشنایی با فرهنگ های مختلف در هند

دوچرخه سواری در کوهستان های سوئیس و ایتالیا

اگر علاقه مند به کوهپیمایی هستید یا دوست دارید دوچرخه سواری در کوهستان را تجربه کنید، سوئیس و ایتالیا از بهترین مقاصد گردشگری جهان را برای سفر خود انتخاب نمایید. این دو کشور دارای ارتفاعات زیادی هستند و دهکده هایی با چشم اندازهای فوق العاده در این ارتفاعات دیده می شوند. اسپای 2000 ساله ی رومی ها یکی از مکان هایی است که می تواند پس از بالارفتن از این ارتفاعات، حال و هوای شما را عوض کرده و انرژی از دست رفته تان را برگرداند. در مرز بین این دو کشور نیز مناظر فوق العاده ای دیده می شود که برای علاقه مندان به طبیعت بسیار جذاب و دوست داشتنی است.

دوچرخه سواری در کوهستان های سوئیس و ایتالیا

آرامش در کلورادو

کلورادو (Colorado) از بهترین مقاصد گردشگری جهان در یکی از ایالت های بخش جنوب غربی آمریکاست که به واسطه جاذبه های طبیعی و مناظر فوق العاده ای که دارد، مشهور شده است. در این جا شما می توانید چادرهایی لوکس اجاره کرده و در دل طبیعت زیبای این منطقه اقامت داشته باشید. طبیعت گردی در کلرادو بسیار راحت است و مسیر سخت و طافت فرسا در این جا دیده نمی شود. از این رو می توانید سفری آرام را تجربه کرده و در میان کوه های راکی از فعالیت هایی چون اسب سواری، پیاده روی، ماهیگیری و ... لذت ببرید.

آرامش در کلورادو

بازدید از حیات وحش در زامبیا

زامبیا (Zambia)، یک کشور آفریقایی است که این امکان را به شما می دهد از طبیعتی بکر و دیدنی بازدید کنید. علاوه بر این حیات وحش این کشور در تمام دنیا بی نظیر بوده و مانند آن در بسیاری از نقاط دیگر دیده نمی شود. از این رو سفر به زامبیا و بازدید از حیات وحش کمیاب و دیدنی آن می تواند سفری هیجان انگیز برای گردشگران باشد.

بازدید از حیات وحش در زامبیا

فعالیت های ماجراجویانه در پرو

پرو (Peru) یکی از کشورهای آمریکای جنوبی است. این کشور هم برای گردشگران ماجراجو و هم برای کسانی که به دنبال آرامش و استراحت هستند، مقصد مناسبی است. شما می توانید روزهای آرامی را در طبیعت بگذرانید و در کنار آن فعالیت هایی مانند رفتینگ، دوچرخه سواری، کوهپیمایی و ... را تجربه کنید.

فعالیت های ماجراجویانه در پرو
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفری هیجان انگیز به زیباترین پارک های ملی جهان

مجید قدیانی ، یکشنبه 26 آبان 1398

در میان شلوغی های زندگی مدرن شهری، آسودن در پارک های طبیعی و ملی رویایی است که رسیدن به آن محال نیست.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :