فست فود شوئینه | اولین شعبه برند آلمانی در شرق تهران

کم پیش میاد که من برم سمت رستوران ها و فست فودهای شرق تهران چون یکم به محل کار و خونه م دوره، اما از یکی از دوستانم که بچه ی شرق هستش خیلی تعریف یک فست فود رو شنیدم که نمایندگی یه فست فود آلمانیه و خیلی نیست کارش رو شروع کرده. فست فودی که تجهیزاتش مطابق با استاندارهای روز دنیا و مشابه تجهیزات شعبه هامبورگ این برنده و خیلی به کیفیت مواد اولیه ش تاکید داره. اینا دلیلی شد که فست فود شوئینه رو برای ناهارم انتخاب کنم و راهی شرق تهران بشم. آژانس گرفتم که بتونم برم چون خیلی به این منطقه وارد نیستم، اما خیلی راحت رسیدیم به شوئینه چون هم خیلی خوش مسیره هم کلی جای پارک اون جا وجود داره.

تو فست فود شوئینه چی بخوریم؟

فست فود شوئینه

شوئینه رو به روی یک پارک قرار داره و نمای کاملا شیشه ایش باعث شده نور خیلی خوبی داخل فست فود بیاد و یه فضای خیلی راحت و گرم رو ایجاد کرده. مدیریت شوئینه هم اونجا حضور داشت و خیلی جالب و مهربون بین مشتری ها می چرخید تا اگه نظر یا صحبتی دارن مطرح کنن و مشخص بود رضایت مشتری براشون مهمه. بعد از این که نشستیم منو رو بهمون دادن که انصافا برای یک فست فود که فضای آن چنان بزرگی نداره منوی خیلی مفصل و خوبی داشت. انواع ساندویچ، برگر، پیتزا، پاستا، پیش غذا، سالاد، بوریتو و ....

فست فود شوئینه

چی بخوریم؟

این همه مورد پیش رو داشتیم و خیلی سخت بود که بتونیم انتخاب کنیم کدوم رو تست کنیم برای همین تصمیم گرفتیم از خودشون کمک بگیریم که کدوم یکی از موارد این منو جذاب تره. از بین برگرها کابوی برگر و سوپریم رو بهمون پیشنهاد دادن که طعم تازگی گوشت ها کاملا مشهود بود و حسابی خوشمزه بودن، پیتزا تاکینو، پیتزا شوئینه و پیتزا ناپلی رو هم امتحان کردیم که هر سه تاشون حسابی پر ملات و خوشمزه بودنو شاید یکی از دلایل خوشمزگیشون اینه که خمیر نازک با کلی مواد و مخلفات دارن. مرغ سوخاری استریپس هم واقعا حجم زیادی داشت و به راحتی دو نفر رو سیر می کرد و سوخاری خیلی خوشمزه ای داشت، البته شوئینه خیلی به سوخاری هاش مینازه که حق داره چون واقعا ترد و خوبه. پاستا چیکن آلفرو هم سفارش دادیم که حجم خیلی زیادی نداشت برخلاف خیلی از رستوران ها که پاستا رو میشه دو نفره خورد، اما طعم خوشمزه ای داشت و مزه ی سیرش اصلا اذیت نمیکرد. از بوفالو وینگز هم نگم براتون که بال مرغ سوخاریه که حسابی مرینیت شده و خوشمزه س و ادویه های خیلی عالی برای مزه دار کردنش استفاده کردن. بوریتو میکس هم لقمه های کوچیک که نونش نون لواش هست و ترکیب گوشت مرغ و استیک بود و مزه ی خوبی داشت.

چی بخوریم؟

بریم فست فود شوئینه؟

اگه دلتون پیتزاهای پر ملات می خواد و اهل سوخاری های خیلی خوشمزه هستید قطعا فست فود شوئینه میتونه شما رو راضی کنه. فضای اینجا خیلی بزرگ نیست اما هم پرسنل خیلی خوبی داره هم دیزاین و گرافیک حرفه ای که فضا رو خیلی بزرگ تر از چیزی که واقعا هست نشون میده و نمیشه از کیفیت غذاهاش هم گذشت. پس حتما باید یک بار فست فود شوئینه رو امتحان کنین و لذت ببرین.

بریم فست فود شوئینه؟

اطلاعات دسترسی

آدرس: میدان رسالت، خیابان هنگام، بالاتر از فرجام، خیابان شهید طاهرخانی غربی، ،تقاطع خیابان 7 آذر، پلاک 93
شماره تلفن: 77275222 - 77092559
آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/scheune_tehran/
آدرس سایت: http://scheune.ir

اطلاعات دسترسی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

فست فود اسپریچو | بزرگ ترین پیتزای تهران

نرگس بخشی ، یکشنبه 30 اردیبهشت 1397

فست فود اسپریچو بزرگترین پیتزای تهران رو داره که هرکی که عاشق پیتزا باشه نمیتونه ازش بگذره. با ما همراه باشید و شناخت بیشتر اسپریچو.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :