پرواز فرست کلاس امارات | معرفی امکانات پرواز فرست کلاس

شرکت هواپیمایی امارات (Emirates air line) یکی از مشهورترین و بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی جهان است که متعلق به کشور امارات متحده عربی می باشد. این ایرلاین از سال 1985 افتتاح شده و فعالیت خود را با 2 فروند هواپیما آغاز کرد. این شرکت در طی این 33 سال پیشرفت های قابل توجهی داشت تا جایی که امروزه به عنوان چهارمین شرکت هواپیمایی دنیا از لحاظ جابجایی مسافر شناخته می شود. ایرلاین امارات همچنین سال ها، طولانی ترین پرواز مستقیم بدون توقف، از دبی به اوکلند را در انحصار خود داشت. علاوه بر همه ی این ها، پرواز فرست کلاس پذیرایی خوب و بی نظیری از مهمانان خود دارد، تا جایی که امکانات این هواپیما در بخش فرست کلاس را می توان در کنار واژه ی تجمل قرار داد. در ادامه در مورد پرواز فرست کلاس امارات و امکانات پرواز فرست کلاس آن صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

شرکت هواپیمایی امارات

شرکت هواپیمایی امارات

شرکت هواپیمایی امارات کار خود را با 2 فروند هواپیما آغاز کرد و با پیشرفت قابل ملاحظه ای که داشت در طی این سال ها توانست یکی از بزرگ ترین ناوگان هواپیمایی دنیا را به خود اختصاص داده و بیش از 3600 پرواز مستقیم به 81 کشور دنیا و 140 شهر در هفته داشته باشد.جالب است بدانید که این خط هوایی توسط وب سایت اسکای ترَکس (Skytrax)، به عنوان پرواز فرست کلاس ، بهترین خط هوایی معرفی شده است. شاید بتوان گفت این عنوان به دلیل پرواز فرست کلاس امارات است که امکانات فوق العاده ای را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

پرواز فرست کلاس

معرفی پرواز فرست کلاس

پرواز فرست کلاس امارات بهترین خدمات را به مسافران خود ارائه داده و امکاناتی در حد هتل های 5 ستاره در اختیار آنان قرار می دهد. استفاده از سوئیت های اختصاصی، دوش، اسپای و ... از جمله ویژگی های فوق العاده ایست که مهمانان این پرواز از آن برخوردار هستند. در ابتدای پرواز امکانات پرواز فرست کلاس شامل یک بسته شامل لوازم بهداشتی و آرایشی از برند بولگاری به مهمانان هدیه داده می شود. آن ها می توانند برنامه های منتخب خود را در مانیتورهای بزرگی که در مقابل آن ها قرار دارد، تماشا کنند و در سالن استراحت هواپیما خود را سرگرم نمایند. همچنین هروقت که بخواهند می توانند غذا سفارش داده و میل کنند.البته باید بدانید که هزینه ی پروازهای فرست کلاس نیز متناسب با ویژگی های تجملاتی که برای آن در نظر گرفته شده، بالاست. به عنوان مثال یک بلیط بازگشت از فرودگاه گاتیوک (Gatwick) انگلستان به فرودگاه دبی مبلغی حدود 4000 الی 4800 پوند هزینه دارد.اَوِن و روری دو نفر از مسافرانی بودند که با هواپیمای اِی 350 (A380) امارات سفر کرده و تجربیات خود از این سفر را در اختیار خوانندگان وب سایت بیزنِس اینسایدر (Business Insider) قرار داده اند. آن ها سعی کردند تصاویری که از این سفر ثبت کرده بودند را با مخاطبان به اشتراک گذاشته و احساس خود را در مورد پرواز فِرست کلاس بیان کنند. در ادامه تجربیات این دو فرد را با هم می خوانیم.

کابین اختصاصی

هواپیمای اِی 350

کابین اختصاصی مسافران

مسافران قسمت فرست کلاس هواپیمایی، قبل از سوار شدن به هواپیما وارد یکی از سالن ها شده و در این جا کمی استراحت می کنند. آن ها از طریق این سالن می توانند بدون هیچ گونه معطلی در صف و قبل از مسافران دیگر وارد هواپیمای خود شوند. در بدو ورود به این مهمانان خوش آمد گفته شده و توسط مهماندار تا صندلی خود اسکورت می شوند. سپس با یک نوشیدنی مخصوص و رایگان از آن ها پذیرایی می شود.در این جا هر شخص دارای یک کابین اختصاصی با امکاناتی در حد یک هتل 5 ستاره می باشد. این کابین فضایی وسیع داشته و دارای درب های کشویی است که در صورت تمایل بسته می شود. صندلی چرمی مسافر نیز دارای قابلیت خم شدن بوده و به تختخواب تبدیل می شود. زمانی که مسافران وارد کابین شخصی خود شوند، یک کیف به آن ها اهدا می شود.از مجموعه امکانات پرواز فرست کلاس، این کیف شامل محصولات آرایشی و بهداشتی مانند عطرهای خوشبو، ژیلت به همراه فوم اصلاح، مسواک، خمیر دندان کالگیت و اسپری دئودورانت اَکس است و همه ی این محصولات متعلق به برند مشهور و لوکس بولگاری هستند.

حمام و اسپا

مسافران بخش فرست کلاس این امکان را دارند که در ارتفاع 40 هزار پایی از یک دوش آب گرم برخوردار باشند. مهمانان می توانند یکی از دو سرویس حمام و اسپای را انتخاب کرده و به مدت 30 دقیقه از آن استفاده نمایند. هردو سرویس دارای سیستم گرما از کف می باشد و 5 دقیقه آب جاری در اختیار مسافران قرار می دهد. پس از بازگشت از حمام به صندلی، پیشخدمت حمام با یک بشقاب میوه و عسل از مهمانان پذیرایی می کند.

حمام پرواز فرست کلاس

غذای هواپیما

هر زمان که مسافران تمایل داشته باشند، می توانند غذای خود را سفارش داده و در کابین خود میل کنند. در این زمان پیشخدمت ها سوئیت مسافر را به صورت یک اتاق غذاخوری تغییر می دهند. مهمان هواپیما این امکان را دارد که از بین غذاهای خوشمزه ی نقاط مختلف جهان، غذای مورد نظر خود را انتخاب نماید. غذاهای این پرواز در سرویس غذاخوری چینی برند معتبر رویال دولتون (Royal Doulton) سرو می شود. یک مینی بار خود کار نیز در کابین مسافران شخصی افراد وجود دارد که در آن انواع آب میوه، نوشابه و آب معدنی گنجانده شده است.برای تماشای نمای بیرون نیز یک قاب زیبا و فوق العاده برای مهمانان طراحی شده است. با توجه به این که بخش فرست کلاس هواپیماهای ایرباس اِی 380 فقط 14 عدد صندلی دارد، تمامی مسافران این قسمت می توانند از تماشای نمای بیرون هواپیما برخوردار باشند. بدنه ی داخلی هواپیما با چوب کاری براق طراحی شده و با ظریف کاری های طلایی رنگ تزیین شده است.

منوی غذای پرواز
بدنه ی داخلی

ماساژور صندلی

صندلی مسافران فرست کلاس مجهز به یک ماساژور است. این ماساژور از طریق یک پنل کنترلی قابلیت تنظیم شدت و نوع ماساژ را دارد. مسافران با استفاده از همین پنل می توانند میزان نور کابین را تنظیم کرده و درب سوئیت خود را نیز باز و بسته نمایند.یک عدد تلویزیون لمسی در کابین مسافران قرار داده شده که می تواند سرگرمی خوبی در طول پرواز باشد. این تلویزیون دارای سیستم تعاملی نیز می باشد که امکان بازی با کنسول را برای افراد فراهم می کند.

ماساژور صندلی
تلویزیون لمسی
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی کوتاه کلاس های پرواز هواپیمایی سنگاپور

مجید قدیانی ، جمعه 19 اردیبهشت 1399

در ادامه این مطلب قصد داریم علاوه بر پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور، پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور را نیز شرح دهیم.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 18 تیر 1397

    سلام بنده همراه همسر و دو فرزندم تجربه این سفر رو از امارات به استرالیا داشتم واقعا میتونم بگم همون اندازه که مسافرت به ملبورن زیبا بود تجربه فرست کلاس امارات هم فوق العاده بود