شهرهای دیدنی ایرلند که هرگز نباید آنها را از دست بدهید!

شما نمی توانید به ایرلند بروید و از مناطق جذاب آن بازدید نکنید. زیباترین شهرهای ایرلند عبارتند از: "دوبلین"، "گالوی"، "کیلکنی" و"کرک". برخی از این مناظر زیبا و چشمگیر را می توانید در اطراف شهرهای دیدنی ایرلند پیدا کنید. صرف زمان در شهرهای کوچک نیز یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مردم محلی است و تقریبا هر یک از شهرها دارای حداقل یک کافه برای شنیدن موسیقی، سرو انواع نوشیدنی ها و لذت بردن است. مطمئن باشید که در این لیست، ما دیدنی ترین شهرهای ایرلند را برای شما معرفی کرده ایم و شما حتما باید از آنها بازدید نمایید. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید.

ایرلند

"پورتمگ"

"پورتمگ" یکی از زیباترین روستاهای ایرلند است که در منطقه "کری" در ساحل جنوب غربی واقع شده است. خیابان اصلی آن با ساختمان های رنگارنگ طراحی شده است و تنها چند مایل از ساحل زیبای "اسکلینگ مایکل" فاصله دارد، علاوه بر این خانه های سلسله های سلطنتی حفظ شده از قرن ششم نیز در این مکان قرار دارد. "پورتمگ" یک نقطه برای خروج تورهای قایقرانی از جزیره است، همچنین پل "بار"، که فیلم "جنگ ستارگان" در آن فیلم برداری شده، در اینجا واقع شده است. عوامل این فیلم گفته اند که هنگام فیلم برداری، از مناظر زیبای اینجا نیز لذت برده اند. در بسیاری از شب ها در این منطقه موسیقی زنده برگزار می شود و انواع نوشیدنی های خوشمزه های نیز سرو خواهد شد.

پورتمگ

"دینگل"

از دیدنی ترین شهرهای ایرلند "دینگل" یک شهر تپه ای و قرون وسطایی در شبه جزیره افسانه ای دینگل است که مشرف به یک بندر شلوغ می باشد که دارای یک دلفین مشهور به نام "فانگی" است که مردم ده ها سال است که برای دیدن این دلفین به این مکان می آیند، اولین باری که این حیوان به نمایش گذاشته شد به سال 1983 باز می گردد. در میان ساختمان های سنگی که در سر تا سر تپه ها در "دینگل" قرار دارد، شما می توانید از اجرای زنده ی آهنگ های سنتی ایرلندی لذت ببرید، همچنین در خارج از این شهر مناظر فوق العاده ای وجود دارد که فقط منحصر به ایرلند می باشد. شما می توانید شاهد تپه هایی سرسبز با کلبه هایی سفید و صدها گوسفند باشید، در حالی که صخره های شگفت انگیزی در کنار آب های آبی اقیانوس اطلس قرار گرفته است.

دینگل

"کلیفدن"

"کلیفدن" از زیباترین شهرهای ایرلند است که در قلب "کانمارا" واقع شده و به عنوان یک پایگاه ایده آل برای تفریح شناخته می شود، چرا که پارک ملی "کانمورا"، کوه "تولو بنز" و کلیسای "کلمور" در آنجا قرار دارد. در شهر، در خیابان ها انواع مغازه های منحصر به فرد فروش صنایع دستی محلی و ژاکت های جالب ایرلندی وجود دارد و در مکان های مختلف موسیقی زنده پخش می شود. شما همچنین می توانید درباره ی تاریخ غنی اینجا اطلاعاتی را کسب نمایید. "کلیفدن" مکانی است که در 15 ژوئن 1919 "آلکاک" و "براون" پس از انجام پروازهای خود از "نیو فاندلند"، اولین بار به آنجا وارد شدند.

کلیفدن

"اردمور"

این روستای ماهیگیری و ساحلی در شهرستان "واترفورد" واقع شده است و برای جذابیت های مختلفی که دارد جایزه های متعددی را از جمله عنوان ملی در رقابت شهرهای "تایدی" دریافت کرده است. در اصل به عنوان یک پایگاه سلطنتی در قرن پنجم توسط "سنت دکلان" در سال 316 میلادی تأسیس شد، این نخستین پایگاه در نوع خود در کل کشور بود، امروزه به عنوان یک محیط عرفانی برای نوازنده های معروف "نورا رابرتس" استفاده می شود. برج دواری که در اینجا قرار دارد در قرن دوازدهم ساخته شده است که ارتفاع آن تقریبا به 100 فوت می رسد و مشرف به روستای زیبا و ساحل می باشد.

اردمور

"انیسکری"

"انیسکری" از کوچکترین شهرهای دیدنی ایرلند در کوه پایه های "گلنکولان" در امتداد رودخانه "ویکلو" واقع شده است. شهر بسیار جذاب و دیدنی است، تا آنجا که از آن به عنوان لوکیشن بسیاری از فیلم ها مانند "پی اس.ای لاو یو" و "سال کبیسه" استفاده شده است. خیابان های دوست داشتنی آن با مغازه های مستقل، کافه ها، کلبه های شایان ستایش و غذاهای خوشمزه مجهز شده اند. اینجا دارای میراث غنی مانند "ویکتوریا" و جاذبه های معروف نزدیک آن مانند "پاوراسکورت استیت" است، جای تعجب نیست که این مکان دائما هنر پیشگان و فیلم سازان را به خود جذب می نماید. این منطقه ترکیبی از روح مدرن و جذابیت تاریخی است. در حالی که شما اینجا هستید، می توانید از تورهای گردشگری برای بازدید از "پاوراسکورت استیت"، باغ زیبای 47 هکتاری و آبشار "پاوراسکورت" که ارتفاع آن به 400 فوت می رسد استفاده نمایید.

انیسکری

"ویکلو"

شما باید واقعا زمان زیادی را به بازدید از یکی از دیدنی ترین شهرهای ایرلند، شهر "ویکلو" اختصاص دهید چرا که پارک ملی "ویکلو" و کوه های "ویکلو" بسیار جذاب و دیدنی هستند. پایتخت شهرستان ویکلو، که در اواخر قرن هشتم توسط وایکینگ ها تاسیس شد، دارای خرابه هایی از قلعه سیاه می باشد که مشرف به بندر بود و یادآور حمله "نرمن" هاست. شما همچنین می توانید امیدوار باشید که از بندرگاهی که در سال 2013 تاسیس شد نیز بازدید می نمایید، برای این کار باید به دنبال قایق های ماهیگیری و استفاده از آنها باشید. در اینجا ماهیگیران به صید ماهی های خاویار می پردازند و از آنها برای سه وعده ی غذایی استفاده می کنند.

ویکلو

"ادار"

"ادار" واقعا یک شهر کارت پستالی در بین زیباترین شهرهای ایرلند است که تصاویر آن صد ها هزار پیام را به شما منتقل می نماید. همه مردم اطلاعات کافی درباره این شهر دارند. در فصول کم طرفدار و یا صبح های زود، زمانی که هنوز اتوبوس های گردشگری آماده خدمت رسانی به توریست ها نشده اند، شما می توانید در آرامش کامل به این مکان بیایید و عکس های خود را بگیرید. این روستا یک ثروت طبیعی است، خیابان اصلی آن شامل ساختمان های سنگی و صومعه سراهای قرون وسطایی است. بسیاری از کلبه های ساحلی که در اینجا قرار دارند قدمت شان به سال 1820 باز می گردد. بعضی از آنها به بوتیک ها، رستوران ها و مغازه های صنایع دستی تبدیل شده اند.

ادار

"کینسال"

این روستای ماهیگیری و تاریخی در امتداد رودخانه "بندون" واقع شده است، خیابان های آن شامل مغازه ها، بارها و گالری های جذاب می باشد. اینجا روستایی آرام و به دور از هر گونه شلوغی و فشار است، بندر زیبای آن محلی برای قایق های بادبانی، دلفین ها و نهنگ ها و ماهیگیری است. همچنین این شهر زیبا که یکی از شهرهای دیدنی ایرلندست، دارای تعدادی از ساختمان های تاریخی، مانند کلیسای "سنت مالتوس"، که در سال 1190 ساخته شده و قلعه "دسموند" است که قدمتش به سال 1500 بر می گردد و زمانی زندان نیروی دریایی بود.

کینسال

"مالاهاید"

"مالاهاید" در فاصله ای کوتاه از شمال "دوبلین" از زیباترین شهرهای ایرلند قرار گرفته است. این شهر ماهیگیری و جذاب که دارای یک تفرجگاه ساحلی است یک جایگزین ایده آل برای اقامت در هتل "دوبلین" است که تنها 10 دقیقه از فرودگاه فاصله دارد. اینجا دارای سواحل و زمین گلف کوچکی است اما مسلما جاذبه محبوب آن قلعه "مالاهاید" است. این قلعه به عنوان یک محل اقامت خصوصی در 800 سال پیش ساخته شده است. به شهرهای دیدنی ایرلند سفر کنید و از دیدن این همه زیبایی متعجب شوید.

مالاهاید
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

شهرهای تاریخی ترکیه که نباید بازدید از آن ها را از دست داد

فرزانه شریعتی ، دوشنبه 1 مهر 1398

آشنایی با شهرهای تاریخی ترکیه، دید روشنی از این شهر در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید راحت تر از قبل مقصد سفری بعدیتان را انتخاب کنید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :