تهرانی ها عجله کنید، خبرهای تازه ای در راه است

بنابر گفته مهدی سیف، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، 6 تور تهران گردی در تهران از 15 تیر تا 15 شهریورماه اجرا خواهد شد. این خبر در بخش اخبار گردشگری و جدیدترین اخبار گردشگری درباره تور تهران گردی در تابستان جای دارد.

به نقل از ایسنا، تورهای تهران گردی از جمله برنامه هایی است که به مناسبت های مختلف در پایتخت برگزار می شود. پس از تجربه مثبت عید نوروز و استقبال خوب شهروندان، شهرداری تهران در نظر دارد از 15 تیر تا 15 شهریورماه تورهای تهران گردی را در 6 مسیر برگزار کند. تورهای سه برج، اراضی عباس آباد، تهران گردی تاریخی، تهران قدیم، شمیران گردی و طبیعت گردی به عنوان مهمترین تورهای تهران گردی در تابستان عنوان شدند. طبق پیش بینی های صورت گرفته قرار است بخشی از تورهای تهران گردی در مسیر محله عودلاجان، سرای مدرس، خانه پروین اعتصامی، حمام نواب، سرای کاظمی و دارالفنون برگزار شود. مسیر سعد آباد، موزه سینما، امامزاده صالح و تکیه تجریش نیز از دیگر مسیرهای گردشگری در قالب تور شمیران گردی است. شهروندان می توانند از طریق سامانه 137، اپلیکیشن و سایت تهران گردی و کد USSB تقاضای خود را برای حضور در تورهای تهران گردی ثبت کنند. سازمان میراث فرهنگی تاکنون 9 آژانس دارای مجوز برگزاری تورهای تهران گردی را به شهرداری تهران معرفی کرده و قرار است پس از رایزنی با مدیران آژانس ها و حصول توافق، اجرای تورهای تهران گردی آغاز شود. طبق توافق با وزارت آموزش و پرورش قرار است مدارس دانش آموزان داوطلب برای بازدید از موزه ها را به اداره کل آموزش های شهروندی معرفی کنند و ستاد گردشگری نیز به عنوان مجری، اقدامات مربوط به برگزاری تورها را انجام دهد. در نوروز امسال برای اولین بار موضوع راه اندازی تاکسی های گردشگری در پایتخت مطرح شد و در 3 ماه اخیر با حصول توافق اولیه میان ستاد گردشگری و سازمان تاکسیرانی، پروپوزال از سوی ستاد ارائه شد و قرار است در آینده با تعیین جزئیات طرح، اقدامات اجرایی آغاز شود. این خبر در بخش جدیدترین اخبار گردشگری قرار می گیرد.

تور تهرانگردی
تهرانگردی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

تهرانی ها به گوش باشند، خبرهای خوبی در راه است

گلاره یوسف پور ، دوشنبه 27 اسفند 1397

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران برنامه های نوروزی را تشریح کرد. این خبر در راستای برنامه نوروزی در تهران و همچنین تهرانگردی در نوروز نوشته شده است.

نظرت چیه
2 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 12 تیر 1397

    از تور نوروزی تهران گردی لذت بردم.تورهای جدید باید جالب باشه

    • 12 تیر 1397

    اینهم یک بازی دیگری است که سر ملت را گرم کنند از این موشک های سر گردان که شب ها در هوای تبریز می گردند چه خبر دارید