سفر به استرالیا | کارهایی که باید در استرالیای غربی انجام دهید!

استرالیا سرزمین صخره های مرجانی، جزیره ها، جنگل های بارانی، سواحل مسحور کننده و دره های عمیق و دشت های سرخ که از سویی به سوی دیگر کشیده شده اند می باشد. این کشور با مناظر خارق العاده، حیات وحش بی نظیر و مردمی که جزو صمیمی ترین انسان های روی سیاره زمین هستند یک مقصد گردشگری بسیار پر ارزش است. این کشور یکی از دور افتاده ترین کشور های جهان است و در عین حال یکی از محبوب ترین مکان ها از جاهای دیدنی استرالیا برای بازدید نیز به شمار می رود؛ جاهای معدودی روی زمین وجود دارند که می توانند در روح ماجراجویی با استرالیا رقابت کنند. این کشور غرق در آفتاب، بهترین مکان برای انجام فعالیت های پر نشاط روی زمین و دریا به شمار می رود؛ بویژه بخش غربی این کشور که امکان تجربه انواع ماجراجویی ها را برای علاقمندان به هیجان فراهم می آورد. منطقه غرب استرالیا بخاطر سواحل خیره کننده و پارک های ملی بسیار زیبا مشهور است و یک مکان ایده آل برای بردن کل خانواده و گردش و کسب آرامش برای خوشگذرانی در استرالیا می باشد. در این منطقه باید چند روز یا چند هفته بمانید. اگر شما هم علاقه دارید به استرالیا و بویژه استرالیای غربی سفر کنید، در فهرست پیش رو، به معرفی کارهایی می پردازیم که می توانید در سفر به استرالیا انجام دهید. با ما همراه باشید :

سفر به غرب استرالیا / کارهایی که می توانید در استرالیای غربی انجام دهید

ساحل کتسلو Cottesloe Beach

شما نمی توانید تجربه سفر به استرالیا را داشته باشید و سری به ساحل کتسلو Cottesloe Beach، یکی از محبوب ترین سواحل و جاهای دیدنی استرالیا و همچنین شهر پرث Perth برای شنا، غواصی و موج سواری نزنید. این ساحل با ماسه های سفید و زیبایش و پس زمینه ای از آب های شفاف سبزآبی رنگش، می بایست بهشت ساحلی نامیده شود.برای خوشگذرانی در استرالیا به پیک نیک در این ساحل بروید و حسابی آفتاب بگیرید یا در یکی از کافه ها و رستوران های متعدد در امتداد جاده ساحلی ناهار بخورید. حتما برای صرف یک نوشیدنی، به چایخانه Indiana Teahouse، یکی از مهم ترین نقاط کتسلو Cottesloe که در ساحل واقع شده است، سر بزنید.در سفر به استرالیا خود، وقتی از رفتن به ساحل خسته شدید، به یکی از مسیرهای پیاده روی ساحل کتسلو Cottesloe Beach بروید تا مناظر فوق العاده اطراف را تماشا کنید.

ساحل کتسلو Cottesloe Beach

رودخانه مارگارت Margaret River

در سفر به استرالیا ، اگر عاشق غذا و نوشیدنی هستید، می بایست حتما به رودخانه مارگارت Margaret Riverسفر کنید. رودخانه مارگارت Margaret Riverکه یکی از خوش منظره ترین مناطق این ایالت است و حدود سه ساعت از جنوب شهر پرث Perth فاصله دارد، دارای غذاهای بسیار خوش طعم، نوشیدنی های دست ساز، گالری ها و کلکسیون فوق العاد ای از بوتیک های مختلف است. یک صبح شنبه به بازار Farmers’ Market بروید و محصولات محلی تازه و عالی خریداری کنید. ساعت ها در مسیرهای جنگلی ملی که در فاصله چند دقیقه ای از شهر هستند، پیاده روی کنید و حتما برای تماشای جاهای دیدنی استرالیا به بازدید از دریاچه و غارهای Mammoth بروید. تماشای این بخش از این منطقه را در سفر به استرالیا و برای خوشگذرانی در استرالیا نباید از دست بدهید.

رودخانه مارگارت Margaret River

پارک ملی کالباری Kalbarri National Park

از مجموعه جاهای دیدنی استرالیا ، به پارک ملی کالباری Kalbarri National Park بروید و از خودتان با چشم اندازهای خیره کننده گلوگاه رودخانه مورچیزون Murchison River، صخره های ساحلی زیبا، مسیرهای کوهنوردی چالش برانگیز و بسیاری جاذبه های خارق العاده دیگر پذیرایی کنید. در سفر به استرالیا ، در فصل بهار، به یک پیاده روی جنگلی در میان گل های وحشی بسیار زیبا بروید و در آب رودخانه شنا کنید. پارک ملی کالباری Kalbarri National Park برای ماهی گیری، غواصی، موج سواری، غواصی آزاد و قایق سواری، بویژه اگر در این فعالیت ها باتجربه باشید، بسیار مناسب است.برای خوشگذرانی در استرالیا، اگر ترجیح می دهید که فعالیت های کم هیجان تری انجام دهید و از نقاط دیدنی منطقه دیدن کنید، در یک تور با راهنمای مجرب شرکت کنید تا بهترین جاذبه های این منطقه را به شما نشان دهد. پارک ملی کالباری Kalbarri National Park در فاصله 6 ساعته از شمال شهر پرث Perth قرار گرفته است.

پارک ملی کالباری Kalbarri National Park

جزیره راتنست Rottnest Island

جزیره راتنست Rottnest Island از جاهای دیدنی استرالیا در نزدیکی سواحل استرالیای غربی قرار گرفته است و یک جاذبه گردشگری مهم با حدود 63 ساحل، بخش های فوق العاده برای غواصی آزاد، رستوران های عالی، جاذبه های طبیعی و حیات وحش بی نظیر است. شما برای خوشگذرانی در استرالیا می توانید با یکی از تورهای اتوبوسی به گردش در این جزیره بروید یا کار گشت و گذار در جاذبه های این منطقه را خودتان انجام دهید. از شهربازی خانوادگی این جزیره دیدن کنید، روز خود را با بازی تیراندازی (با تیر و کمان) در کلوب Rottnest Island Country Club یا استراحت کردن و کسب آرامش در اسپای Karma Day بگذرانید. می توانیم این نکته را تضمین کنیم که با تعدد مسیرهای پیاده روی، پارک ها، موزه ها، گالری ها و مکان های غذاخوری، بعد از مدتی، می خواهید که بیشتر و بیشتر در این جزیره بمانید.

جزیره راتنست Rottnest Island

دره آون Avon Valley

اگر به دنبال انجام دادن کاری رمانتیک در استرالیای غربی هستید، به دره آون Avon Valley که در فاصله یک ساعته از شهر پرث Perth قرار گرفته است سفر کنید. در این مکان، پس زمینه ای از تپه های متعدد و مناظر روستایی بسیار زیبا را پیش روی خود خواهید داشت. در روستاهای منطقه که پر از فروشگاه های آنتیک، کافه های زیبا، موزه ها و گالری های جالب هستند به گشت و گذار بپردازید و سپس برای یک پیک نیک مفرح و خوشمزه به کنار رودخانه بروید. دره آون Avon Valley بخاطر مسیرهای طبیعی بسیار زیبا و بالون سواری در هنگام طلوع آفتاب بسیار مشهور است.

دره آون Avon Valley

منطقه کیمبرلی Kimberley Region

منطقه کیمبرلی Kimberley Region که یکی از آخرین جبهه های طبیعت در جهان است، همه چیز دارد؛ از خطوط ساحلی بسیار زیبا و سواحل ماسه ای تا گودال های شنا با آب های شفاف، پارک های حیات وحش، ایستگاه های آوت بک، کنیون ها و خیلی جاذبه های دیگر. در سفر به منطقه کیمبرلی Kimberley Region، حتما سفری به انجام دهید و در یک هتل پنج ستاره لوکس اقامت کنید یا در طبیعت اردو بزنید تا از زیبایی های حیات وحش و حس ماجراجویی خود استفاده کنید. با یک خودروی آفرود به the Gibb سفر کنید تا گلوگاه های زیبا یا تپه های شنی عظیم Bungle Bungle Range را ببینید. منطقه کیمبرلی Kimberley Region جاذبه های بسیاری برای ارائه کردن به گردشگران دارد؛ بنابراین به احتمال زیاد مجبور خواهید شد مدت اقامت خود در این منطقه را بیشتر کنید تا بتوانید از تماشا و تجربه همه آنها لذت ببرید.

منطقه کیمبرلی Kimberley Region

پارک ملی نامبونگ Nambung National Park

از شهر پرث Perth، سه ساعت به سمت شمال رانندگی کنید تا ستون های سنگ آهک باستانی پارک ملی نامبونگ Nambung National Park را در امتداد ساحل تماشا کنید. قدمت این ستون های سنگ آهک به میلیون ها سال پیش و زمانی که ماسه ها زیر دریا قرار داشتند می رسد و برخی از آنها نزدیک به چهار متر ارتفاع دارند. از جاده ناهمواری که از کنار این ستون ها رد می شود عبور کنید و حتما سعی کنید پیاده شوید و با این زیبایی های طبیعی حیرت انگیز عکس بگیرید. سپس وقتی کارتان تمام شد، برای یک شنای عالی به خلیج هنگوور Hangover Bay در همان نزدیکی بروید.

پارک ملی نامبونگ Nambung National Park

صخره دریایی نینگالو Ningaloo Reef

صخره دریایی نینگالو Ningaloo Reef در پارک دریایی نینگالو Ningaloo Marine Park که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است، دارای آب های بسیار شفاف و تماشایی و زندگی دریایی بسیار زیبا می باشد که در آن از ماهی های استوایی تا سایر انواع جانوران دریایی از جمله کوسه نهنگی (که کاملا بی آزار است) به چشم می خورند. اگر میل به ماجراجویی دارید، در یک کایت فوق سبک روی اقیانوس پرواز کنید و چشم اندازهای ساحلی بسیار زیبا را تماشا کنید یا در خلیج Turquoise Bay که همانطور که از نامش پیداست، رنگ آبهای آن سبزآبی است غواصی کنید و شانس شنا کردن با یک نهنگ گوژپشت را به دست آورید. سپس وقتی که از ماجراجویی خسته شدید، به شهر Exmouth که بخاطر شترمرغ های استرالیایی مشهور است بروید، کمی خرید کنید و از بودن در ساحل آن لذت ببرید.

صخره دریایی نینگالو Ningaloo Reef

ساحل کیبل Cable Beach

در این شکی نیست که سواحل بروم Broome بسیار زیبا و خیره کننده هستند و ساحل کیبل Cable Beach نیز قطعا در صدر این فهرست قرار گرفته است. با آب های شفاف و زیبا که برای شنا کردن، غواصی و غواصی آزاد ایده آل هستند، چیزهای زیادی برای دیدن و کارهای بسیاری برای انجام دادن وجود دارند. پیشنهاد ما شرکت در یک تور کایاک سواری برای به دست آوردن تجربه ای متفاوت است. شما نه تنها از این قایق سواری پرآرامش لذت بسیاری خواهید برد، بلکه زندگی زیبای زیر دریا را نیز تماشا می کنید و حتی ممکن است به یک دلفین یا لاک پشت دریایی زیبا بربخورید. کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که در هنگام غروب آفتاب، به یک زنجیره از شترسوار ها بپیوندید و در امتداد ساحل شترسواری کنید.

ساحل کیبل Cable Beach

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر به لس آنجلس | کارهایی که باید در شهر فرشتگان انجام دهید

ن. چرمچی ، سه شنبه 24 مهر 1397

در این مطلب همگردی به معرفی جاذبه های گردشگری لس آنجلس، شهر فرشتگان، می پردازیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :