جاذبه های گردشگری ژاپن | مکان های غافلگیر کننده کشور ژاپن

کشور ژاپن با سرگرمی های هیجان انگیز تکنولوژیک، معابد بی نظیر باستانی، سیستم ریلی سریع السیر و فرم های هنری سنتی، ترکیب حیرت انگیزی از قدیمی و جدید را به گردشگران ارائه می کند. سفر به ژاپن قطعا پر از شگفتی و تجربه چیزهای عجیب است؛ قدم گذاشتن در این کشور از نمونه ، تضمینی برای داشتن حداقل یک تجربه عجیب و غافلگیر کننده است. اما اگر فرصت ملاقات با یک ربات یا بازدید از شو مدی که در منطقه برگزار می شود، برای شگفت زده کردن شما در جاهای دیدنی ژاپن کافی نیست، با ما همراه باشید تا فهرست جاذبه های گردشگری ژاپن که شگفت انگیز و غافلگیر کننده هستند، را با شما در میان بگذاریم :

جاذبه های گردشگری شگفت انگیز و غافلگیر کننده کشور ژاپن

گرداب های ناروتو Naruto

جزیره شیکوکو Shikoku از نمونه جاهای دیدنی ژاپن در بین جزیره های اصلی ژاپن، کوچک ترین و کم بازدید ترین آنها به شمار می رود و همین باعث شده است یک مکان عالی برای پنهان کردن یک جاذبه گردشگری ژاپن که عجیب و غافلگیر کننده هم باشد. البته، گرداب های ناروتو Naruto در فضای باز و در معرض دید عموم هستند؛ اما برای دیدن آنها می بایست به آنها خیلی نزدیک شوید. به این صورت که سوار یک قایق و مشرف به آنها باشید. در سفر به ژاپن این کار به نظر ترسناک می آید؛ زیرا گردش آب روی دریا قایق شما را در مسیر گردباد به حرکت در می آورد؛ اما خیالتان راحت باشد که این مسئله اصلا خطری برای شما ایجاد نمی کند. این گرداب ها توسط جلو و عقب رفتن آب بین دریای داخلی ستو Seto Inland Sea در ژاپن و اقیانوس آرام Pacific Ocean تشکیل می شوند و این طور نیست که یک غول در حال حمام کردن، درپوش چاه زیر دریا را برداشته باشد. گرداب های ناروتو Naruto به آسانی از طریق یک سفر روزانه از توکوشیما Tokushima قابل دسترسی هستند؛ اگر شما در شیکوکو Shikoku هستید یا از اوزاکا Osaka به این منطقه می آیید، نزدیک ترین شهر به آنها در سفر به ژاپن شهر هونشو Honshu می باشد.

گرداب های ناروتو Naruto

تپه های شنی توتوری Tottori

سوال در مورد این که آیا تپه های شنی توتوری Tottori واقعا بخشی از یک صحرا هستند، یک سوال جدل آفرین است. تنها دلیلی که این مساحت 32 مایل مربعی از شن در یک منطقه طبیعی کاملا متفاوت قرار گرفته است، بخاطر بادهایی است که رسوب های رودخانه سندای Sendai River را طی هزاران سال گذشته به این منطقه آورده اند. البته هیچ کس بحثی در مورد عجیب بودن و شگفت انگیز بودن این وسعت عظیم از شن که در امتداد بخش شمال غربی جزیره هونشو Honshu در دریای ژاپن Sea of Japan قرار گرفته است ندارد. چه در طول این تپه های شنی شتر سواری کنید یا از آنها بالا بروید تا چشم انداز های فوق العاده از اقیانوس را از جاهای دیدنی ژاپن ببینید، تپه های شنی توتوری Tottori قطعا چیزی نبوده است که شما انتظار دیدن آن در ژاپن را داشته باشید و حتما شگفت زده خواهید شد.

تپه های شنی توتوری Tottori

موزه شین یوکوهاما رامن Shin-Yokohama Raumen Museum

اگر از پشت کوه آمده اید و فرق بین رامن و کاسه نودلز (که یک موزه مخصوص آن در ساحلی در اوزاکا  وجود دارد) را نمی دانید، می بایست حتما سری به موزه شین یوکوهاما رامن Shin-Yokohama Raumen Museum بزنید. خیلی ها می گویند که این مکان اصلا نباید یک موزه باشد. چرا که موزه شین یوکوهاما رامن Shin-Yokohama Raumen Museum از نمونه جاهای دیدنی ژاپن ، جایی نیست که فقط به آثار هنری تاریخی نگاه کنید و اطلاعات مربوط به آثار را بخوانید، بلکه می بایست از قوه چشایی خود در سفر به ژاپن برای کشف تنوع طعم های این نودلز محبوب استفاده کنید؛ این موزه، مکانی غافلگیر کننده و عجیب است که ارزش بازدید کردن را دارد.

موزه شین یوکوهاما رامن Shin-Yokohama Raumen Museum

مجسمه رباتیک آزادی Robot Statue of Liberty

در سفر به ژاپن ، این که بخواهیم یک جاذبه گردشگری شهر توکیو را که در میان شگفت انگیز ترین جاذبه های گردشگری ژاپن باشد نام ببریم بسیار سخت است؛ چه برسد به اینکه بخواهیم یک منطقه از این شهر پر جوش و خروش را نام ببریم. اما مجسمه عظیم ربات گوندام Gundam از نمونه جاهای دیدنی ژاپن و جاذبه های گردشگری ژاپن که در جزیره Odaiba Island در امتداد پل رنگین کمان یا Rainbow Bridge در مرکز شهر واقع شده است، جاذبه گردشگری فوق العاده ای به شمار می رود. با این که اهمیت فرهنگی گوندام Gundam ممکن است نادیده گرفته شود، اندازه بسیار بزرگ آن مسلما چشم ها را خیره می کند. این مجسمه در حدود 55 پا (17 متر) ارتفاع دارد و مجسمه ای که قرار است بزودی جایگزین آن شود خیلی بزرگ تر است. وجود این مجسمه وقتی عجیب تر و غافلگیر کننده تر می شود که بدانید در نزدیکی آن، یک کپی از مجسمه آزادی قرار گرفته است.

مجسمه رباتیک آزادی Robot Statue of Liberty

روستای پر از روباه میاگی زائو Miyagi Zao

گفتن این که کدام جاذبه های گردشگری ژاپن مربوط به حیات وحش عجیب تر است سخت می باشد. بهرحال، ژاپن کشوری است که جزیره های پر از گربه و خرگوش دارد و مشهور ترین جاذبه زمستانی آن یک چشمه آب گرم کوهستانی است که از میمون های صورت سرخ پر شده است. روستای پر از روباه میاگی زائو Miyagi Zao از همه این جاذبه های دیگر بامزه تر، جالب تر و قطعا غافلگیر کننده تر است. همانطور که می دانید روباه ها معمولا با خصوصیت زیرکی و بدجنسی شناخته می شوند و مطمئنا از این نوع که در این روستا یافت می شود و همیشه در حال لیسیدن انگشت بازدید کنندگان و گدایی برای غذا می باشند نیستند. بعلاوه روستای پر از روباه میاگی زائو Miyagi Zao خیلی از توکیو دور نیست؛ بنابراین این بدان معنیست که می توانید در پایتخت ژاپن اقامت کنید و سپس برای یک سفر یک روزه به این روستا بیایید؛ البته این در صورتیست که بتوانید دست از تماشای جاذبه های گردشگری ژاپن عجیب و غافلگیر کننده خود شهر توکیو بردارید.

روستای پر از روباه میاگی زائو Miyagi Zao

کلوب های میزبانی

اگر در بسیاری از شهر های مهم ژاپن پیاده روی کرده باشید، حتما یک آگهی تبلیغاتی برای یک کلوب میزبانی به چشمتان خورده است. این کلوب ها برای عموم هستند؛ اما از آنجایی که ناخودآگاه باعث جذب علاقمندان می شوند، به دقت در گوشه گوشه شهر ها پنهان شده اند. شاید به نظر برسد این کلوب ها به کلوب های آنچنانی در غرب شباهت دارند؛ اما حضور در این کلوب ها بیشتر برای داشتن یک همراه و همصحبت است و بیش از آنکه روی فیزیک میزبان تمرکز داشته باشد، روی احتیاجات میهمانان متمرکز شده است. اگر می خواهید رفتن به این کلوب ها را که در شهر های توکیو و اوزاکا خیلی معمول هستند تجربه کنید، به شما پیشنهاد می کنیم این کار را بهمراه ژاپنی ها انجام دهید. با این که ورود افراد خارجی به این کلوب ها ممنوع نیست، صاحبان این کلوب ها سعی در ایجاد یک فضای بسیار خاص در این نقاط دارند و ممکن است قوانین اجتماعی خاصی در این کلوب ها حکمفرما باشد که شما از وجود آنها و چگونگی آنها اطلاعی ندارید.

کلوب های میزبانی

پارک موضوعی هلو کیتی Hello Kitty

از جاهای دیدنی ژاپن ، هلو کیتی Hello Kitty در سرتاسر آسیا همه گیر شده است؛ اما کشور ژاپن زادگاه این کاراکتر دوست داشتنی و محبوب به شمار می رود و بنابراین بهترین مکان در دنیا برای خریدن سوغاتی های هلو کیتی Hello Kitty نیز هست. همچنین یک پارک موضوعی هلو کیتی Hello Kitty نیز در این کشور وجود دارد. شهربازی Sanrio Puroland در سال 1990 ساخته شده است و دارای لوازم بازی ویژه شهربازی های سرپوشیده، نمایش های متنوع و جاذبه های جالب است. هلو کیتی Hello Kitty ستاره این شهربازی و یکی از اصلی ترین تم های آن به شمار می رود؛ اما در این شهربازی می توانید سایر کاراکتر های سانریو Sanrio از جمله My Melody و Chococat را نیز ببینید. از شهربازی Sanrio Puroland در ابتدا با عنوان یک شکست یاد می شد، اما افزایش اخیر محبوبیت هلو کیتی Hello Kitty آن را به یک جذابیت بزرگ تبدیل کرده است؛ بنابراین برای مواجه شدن با یک جمعیت زیاد در زمان بازدید آماده باشید.

پارک موضوعی هلو کیتی Hello Kitty

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر به ژاپن | جاذبه های گردشگری کشور باستانی ژاپن

ن. چرمچی ، سه شنبه 21 آذر 1396

اگر قصد سفر به این کشور و بازدید از جاذبه های گردشگری بی نظیر آن را دارید، بهتر است ابتدا این مطلب همگردی را بخوانید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :