کافه های سیار تهران | فودتراک ها در گوشه کنار تهران

این روزا تو گوشه کنار شهرمون فودتراک یا کافه های سیار زیاد شدن که اکثرا همون فولکس واگن های قدیمی هستن که تبدیل به کافه رستوران شدن. راسته گردشگری سی تیر  یه خیابونه که برای اولین بار همه ی این فودتراک ها رو دور هم جمع کرد و بعد از اون تو دو سه مکان دیگه از شهرمون شاهد تجمع این فولکس واگن های قشنگ بودیم. خیلی از این فودتراک ها فقط نوشیدنی سرو میکنن و خیلی هاشون هم غذا میدن که البته منوی محدودی دارن که علتش فضای کوچیکیه که در اختیار دارن. تجربه ی غذا خوردن تو این فضا خیلی جالبه برای همین تصمیم گرفتیم چندتا از کافه های سیار تهران رو بهتون معرفی کنیم که اگه هوس غذا یا نوشیدنی خوشمزه کردین و دلتون نمیخواست برین رستوران، به یکی از این کافه ها سر بزنین که ممکنه هرجای این شهر بزرگ مستقر باشن.

کافه های سیار تهران

کافه پین

پین کافه  رو شاید بشه به جرات معروف ترین کافه های سیار تهران دونست. فولکس واگنی نارنجی که با حس و انرژی عالی در دل شهرمون حرکت میکنه. البته فقط فولکس واگن نیست که معروفه، بلکه صاحب اون محمد بزرگ هم به اندازه ی فولکسش شناسه و به خاطر اینکه عشق سفره این ایده به ذهنش رسیده که کارش رو همه جا همراه خودش داشته باشه. منوی پین کافه هم شامل نوشیدنی هایی بر پایه اسپرسو، دمنوش، چای، ساندویچ و کوکی های خانگی می شه. هر روز میتونین محل استقرار پین کافه رو تو اینستاگرامشون ببینید و یه سری به این کافه ی با انرژی بزنید.

کافه پین

کافه ون کوک 

ون کوک هم یکی از اون فودتراک های باحال تهران که غذا سرو میکنه و حسابی تو منو خلاقیت به خرج میده. یعنی هر ماه که یه سر به بچه های باحال ون کوک بزنین ممکنه با یه منوی جدید و غذاهای متفاوت مواجه بشین. البته ممکنه که منو عوض بشه اما بچه ها عوض نمیشن و با انرژی و خوش اخلاقیشون به مشتری ها رسیدگی میکنن. جلوی فولکس واگن سه تا میز با صندلی های چوبی گذاشتن که میتونین اونجا بشینید و از خوردن غذاهای خوشمزه و هم صحبتی با دوستاتون تو فضای باز لذت ببرین. 

کافه ون کوک 

کافه نیلی

کافه نیلی به تازگی کارش رو شروع کرده اما منوی نوشیدنی خیلی مفصلی داره و معلومه که بچه هاش با فکر کارشون رو شروع کردن. تو نیلی کافه با دمنوش های گیاهی و قهوه و کیک و کلاب های خونگی از مشتری هاشون پذیرایی میکنن.

کافه نیلی

کافه بیرون

کافه بیرون   هم از اون کافه های سیار تهرانه که رنگ خاص و بنفشش از فاصله ی خیلی دور هم جلب توجه میکنه، مخصوصا که یه فولکس کمکی هم بهش وصله. نوشیدنی ها و اسموتی های خاص این فودتراک میتونه یه انتخاب خوب تو فضای باز تهران باشه.

کافه بیرون

کافه وی

مهم نیست تنها باشین یا با دوستاتون به وی کافه  سر بزنین. قطعا وقتی به این فودتراک محبوب تهران بین خیلی خوشحال برمیگردین. کافه ی سیاری که توسط یک زوج دوست داشتنی مدیریت میشه و غذاهای خونگی و نوشیدنی های خوشمزه سرو میکنه. البته معمولا دستگاه کارت خوان همراهشون نیست و باید پول نقد همراهتون داشته باشین.

کافه وی

کافه واگن

شعار  کافه واگن  ؛ یه اتفاق نارنجی با طعم قهوه س. که با همین نیم خط تقریبا تمام اطلاعات لازم رو به مشتری هاش میده. کافیه دلتون قهوه ی با کیفیت بخواد، اون وقته که باید یه سر به این کافه ی سیار بزنین.

کافه واگن

کافه رووِر

روور کافه  علاوه بر قهوه ها و نوشیدنی هایی که داره، هات داگ های مخصوص و خیلی خاصی سرو میکنه. تو این فودتراک نباید دنبال میز و صندلی بگردین، بلکه باید روی صندلی های خاصی که خودشون با بشکه درست کردن بشینین و از خوردن غذاتون تو این فضای باحال لذت ببرین.

کافه رووِر

کافه کمبی

کمبی کافه یه فولکس قرمز و بامزه س که انواع نوشیدنی ها و غذاهای ساده رو سرو میکنه. دم کافه هم میز و صندلی های راحت گذاشتن که اگه دلتون خواست همون جا بشینین و قهوه تون رو میل کنین.

کافه کمبی

کافه دوره گرد

دوره گرد یه کافه سیار دیگه س که نوشیدنی سرو میکنه و برای خوب کردن حال مردم تلاشش رو می کنه. ظاهر فولکس واگن رو یکم تغییر دادن و براش پیشخوان زدن و سقفش رو متحرک کردن که باعث شده فضای بیشتری در اختیارشون باشه.

کافه دوره گرد

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

رمانتیک ترین کافه های تهران | عاشقانه های ولنتاین خود را در این کافه ها سپری کنید

شایسته عسگریان ، دوشنبه 25 بهمن 1395

رمانتیک ترین کافه های تهران که برای قرارهای عاشقانه ای مثل ولنتاین مناسب هستند ...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :