سفر به فیجی | اسیر شدن در یک بهشت زیبا و بی نظیر

هر زمان که کلمه "فیجی" به گوشم می خورد، به یاد کارت پستال هایی می افتم که در فرودگاه به فروش می رسند؛ سواحل ماسه ای سفید، درختان نخل، یک قایق کوچک در اقیانوس و آبی ترین و شفاف ترین آب در جهان. یک بهشت حقیقی و زیبا که نظیر آن یافت نمی شود. وقتی که متوجه شدم دوست گردشگرم "گری" عازم سفر به جزایر فیجی شده است، با خود فکر کردم الان بهترین زمان برای رسیدن به یکی از اهداف سفرهایم و بازدید از این بهشت بی نظیر است. با این که در آن زمان مشغول سفر در جزیره جنوبی نیوزیلند بودم، تصمیم گرفتم مسیر خود را تغییر دهم. می توانستم سفرم به نیوزیلند را در زمان دیگری به اتمام برسانم؛ حالا وقتش بود که به فیجی سفر کنم. آب های آبی عمیق، سواحل ماسه ای سفید، جنگل های انبوه. در حالی که سوار یک قایق به سمت جزایر یاساوا Yasawa Islands می رفتیم، با دیدن زیبایی خالص و بی نظیر فیجی مبهوت شده بودم. کلمه "بهشت" نمی تواند به درستی این مکان را توصیف کند. جزایر یاساوا Yasawa Islands زیبا هستند. آنها به طرز خیره کننده و احمقانه ای زیبا هستند. تصاویر به خودی خود اندازه هزاران کلمه ارزش دارند؛ بنابراین اجازه می دهم تصاویری که از دیدنی های کشور فیجی در این مطلب می بینید، زیبایی این مکان را به شما نشان دهند. این جزایر علاوه بر بهشتی بودن، خیلی آسان هستند و به راحتی می توان در آنها به گشت و گذار پرداخت. دلار فیجی ارزان است و فعالیت های جزیره ای جالبی برای انجام دادن وجود دارند. در واقع همه چیز برای شما مهیاست که از بودن در این بهشت لذت ببرید. به این مجموعه، صدای برخورد موج ها با ساحل، رفتار پر آرامش و شب های پر ستاره را اضافه کنید و آنگاه هرگز نمی خواهید این مکان را ترک کنید. شما به مایل ها دورتر از این منطقه تعلق دارید؛ اما بعد از یک روز، دلتان می خواهد دقیقا همین جا باشید و اینجا بمانید. در این مطلب همگردی به معرفی فیجی و دیدنی های آن می پردازیم. با ما همراه باشید برای سفر به فیجی...

سفر به فیجی / اسیر شدن در یک بهشت زیبا و بی نظیر

سفر در زنجیره جزایر یاساوا

در سفر به جزایر فیجی، وقتی در زنجیره جزایر یاساوا Yasawa Islands از این جزیره به آن جزیره سفر می کردم، یقین پیدا کردم که سفر با کوله پشتی در فیجی به سفر در هیچ جای دنیا شبیه نیست. این جزایر که نزدیک به سرزمین اصلی هستند نزد گردشگرانی که با کوله پشتی سفر می کنند بسیار محبوب به شمار می روند؛ چرا که ارزان هستند، خیلی آسان می توان به آنها رسید و بخاطر فضای پرشور و پر انرژی خود شناخته شده اند. تنها یک قایق در این جزایر وجود دارد و در تمامی این جزیره ها، دو یا سه مرکز اقامتی موجود هستند که می توانید یکی از آنها را برای اقامت خود انتخاب کنید. این مراکز تمامی وعده های غذایی شما را بر عهده می گیرند و می توانید تمامی فعالیت های مورد علاقه تان را از طریق آنها رزرو کنید و انجام دهید. انگار که به یک سفر با کوله پشتی برنامه ریزی شده و تور مانند آمده اید. در سفر به فیجی، درست مانند سفر با تور، از یک مرکز اقامتی تفریحی به مرکز دیگر حرکت می کنید. تنها مشکلی که وجود دارد این است که این مراکز روی سفر ارزان، فعالیت های ارزان و نوشیدنی های ارزان تمرکز دارند. هیچ هتل پنج ستاره لوکسی در این منطقه وجود ندارد. البته من معمولا اینگونه سفر نمی کنم و به دنبال اقامت در هتل های لوکس نیستم؛ اما تجربه آن را نیز از دست نمی دهم.

سفر در زنجیره جزایر یاساوا

مراسم مخصوص نوشیدنی ویژه فیجی

من واقعا عاشق هر چیز استوایی هستم، اما چیزی که واقعا مرا شگفت زده کرده است، مردم محلی این منطقه هستند. همه بسیار گرم و صمیمی و میهمان نواز هستند. هر کس شما را می بیند سلام می کند و می پرسد که از کجا آمده اید، اینجا را چقدر دوست دارید و یک مکالمه بیست سوالی با شما برقرار می کنند. شب هنگام، آنها به نزد میهمانان می آیند و وقت خود را با آنها می گذرانند. در یک شب مطبوع با آسمان صاف، من و گری توسط کارکنان یک مرکز اقامتی تفریحی دعوت شده بودیم که به آنجا برویم و کاوا kava بنوشیم. کاوا kava نوشیدنی سنتی فیجی به شمار می رود. این نوشیدنی که از ریشه گیاه کاوا kava گرفته شده و با آب مخلوط می شود، بسیار خوش طعم است و باعث می شود دهان و زبان شما بی حس شوند و به سوزش در بیایند. مراسم خاصی نیز برای نوشیدن آن وجود دارد. شما قبل از این که آن را بنوشید می بایست کف بزنید، فریاد بزنید بولا bula، تمام نوشیدنی را یکجا بنوشید و سپس وقتی تمام شد سه بار کف بزنید. کف زدن به منظور ادای احترام به این نوشیدنی انجام می شود. مردم محلی این نوشیدنی را هر شب می نوشند و ادامه شب را به استراحت می پردازند. کاسه های متعدد از کاوا kava دست به دست می شوند و شبی که پرشور آغاز شده بود در آرامش و سکوت ادامه می یابد. وقتی مراسم به پایان می رسد، همه با یک tsunami از هم خداحافظی می کنند. فکر نمی کنم اصلا نیازی به گفتن این باشد که من آن شب چقدر خوب خوابیدم.

مراسم مخصوص نوشیدنی ویژه فیجی

موقعیت جغرافیایی بی نظیر دیدنی های کشور فیجی

سفر به جزایر فیجی با این که در میانه اقیانوس آرام واقع شده است، به راحتی قابل دسترس است. این منطقه یک ایستگاه استاندارد و معمول در تمامی انواع سفرهای دور دنیا به شمار می رود. اگر شما از استرالیا یا نیوزیلند به این منطقه سفر کنید، می توانید با یک پرواز به آسانی به اینجا بیایید. مطمئن نیستم چرا افراد بیشتری از این موقعیت خوب و این همه زیبایی استفاده نمی کنند؛ اما اگر به دنبال یک زندگی آسان در یک بهشت زیبا در اقیانوس آرام جنوبی و با هزینه ارزان هستید، سفر به فیجی بهترین مقصد برای شما می باشد.

موقعیت جغرافیایی بی نظیر فیجی

چگونه در دیدنی های کشور فیجی به گشت و گذار بپردازیم

گشت و گذار در سفر به فیجی آسان است. شبکه خوبی از اتوبوس ها، کامیون ها و کشتی های مسافربری برای سفر بین جزایر اصلی فیجی وجود دارند. برای گشتن در جزایر یاساوا Yasawa Islands، می توانید یک Bula Pass برای قایق سواری تهیه کنید که یک بلیط قایق برای رفتن به این جزایر است. شما ابتدا طول سفر خود را انتخاب می کنید که می تواند 5 روز، هفت روز، ده روز، دوازده روز، پانزده روز یا بیست و یک روز باشد. سپس از آن بلیط برای گشتن در این جزایر استفاده می کنید. شما می توانید این بلیط را وقتی به جزیره رسیدید خریداری نمایید و نیازی به خریدن آن قبل از سفر نیست. گزینه دیگر برای انتخاب Tavewa Seabus می باشد. این کشتی جدید سفر شش ساعته را در سه ساعت انجام می دهد و می توانید سریع تر به مقصد برسید.

چگونه در فیجی به گشت و گذار بپردازیم

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

اطلاعات سفر به فیجی | کشوری بیرون آمده از خیال با سواحلی زیبا

مجید قدیانی ، دوشنبه 12 آذر 1397

سفر به فیجی تجربه ای است از احساس آرامش و هیجان در میان زیبایی های بکر و خیال انگیز.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :