ساحل ریلی، ساحلی دیدنی در کرابی تایلند

چهار ساحل دریک شبه جزیره ی کوچک وجود دارد . بله درست است اینجا ساحل ریلی است .ساحل ریلی کرابی یکی از محبوب ترین مناطق تایلند است شبه جزیره ای زیبا با سواحل سفید رنگ ماسه ای و شنی و مرداب ها و غار های و صخره هایی از جنس آهک که علت بوجود آمدنشان جزر و مد آب دریا می باشد. چهار ساحل ریلی عبارتند از ساحل ریلی شرقی ، ساحل ریلی غربی ، تونسای و ساحل فرانانگ که هر کدام جذابیت ها و زیبایی های خاص خود را دارند. در ادامه ساحل ریلی کرابی تایلند را برای شما توضیح خواهیم داد.

شبه جزیره ریلی1

خوشگذرانی در ساحل کرابی تایلند

برای گذراندن یک تعطیلات رویایی در این شبه جزیره کوچک همه ی امکانات لازم مهیا است. شاید در ابتدای امر به دلیل این که این جزیره هیچ راه دسترسی جز کشتی ندارد و با هیچ وسیله ی نقلیه ای از طریق هیچ جاده ای نتوان به ان رسید فکر کنید که این سرزمین از دنیای مدرن و امروزی ما یک سال نوری فاصله دارد اما این تفکر نادرست است زیرا که این جا همه چیز فراهم است از هتل های مدرن با فن آوری های روز چون اتصالات وای فای و تلفن همراه و هر انچه که در شهر های مدرن یافت می شود در ساحل ریلی کرابی تایلند می توانید داشته باشید. ریلی دقیقا در جنوب ساحل اونانگ در اطراف یک دماغه ی صخره ای قرار گرفته است و دنیایی آرام و شگفت انگیز را پیش روی هر گردشگر و بازدید کننده ای قرار می دهد. می توانید با سفر به این جزیره ی کوچک و دوست داشتنی به ماجراجویی بپردازید و جاهای جدید را کشف کنید و در یک مکان آرام و بی سر و صدا استراحت کنید. در واقع ساحل ریلی کرابی تصویری از یک بهشت گرمسیری را ارائه می دهد که در آن از عذاب خبری نیست چیزی که در آن است همه سرشار از شادی و نشاط و زندگی است.

شبه جزیره ریلی

بررسی ساحل ریلی شرغی

این ساحل مانند سه ساحل دیگر شبه جزیره ریلی دارای انواع گوناگونی از پرندگان و محل زندگی یک نوع گیاه گرمسیری به نام شاه پسند است . در این ساحل می توانید در یک محل مخصوص پیاده روی که تا شمال ساحل امتداد دارد و دارای زیبایی فوق العاده ای است قدم بزنید . می توانید قایق های ماهیگری را نیز در آب های این منطقه از نزدیک ببینید که مشغول ماهیگری هستند . یا در تفریحات شبانه ای که در ساحل ریلی کرابی تایلند شرغی برگزار می شود شرکت کنید . البته تعداد رستوران ها و هتل های این ساحل نسبت به ساحل های دیگر کمتر است و غذاهایش هم به پای غذاهای رستوران های سواحل دیگر نمی رسد به هر حال چیز های شگفت انگیز زیادی در اینجا انتظارتان را می کشد.

ریلی شرغی

بررسی ساحل تونسای ریلی

ساحل ریلی کرابی تایلند در امتدادش به جنوب می رسد و در بین دو صخره ی آهکی قرار دارد و صخره هایی که بین ساحل ریلی غربی و تونسای قرار گرفته اند این دو ساحل را از یکدیگر جدا کرده اند و جزو سواحل ناشناخته یا کمتر شناخته شده در شبه جزیره ریلی به شمار می رود. در این ساحل ریلی کرابی تایلند نیز رستوران ها و هتل های مناسبی وجود دارد و همچنین این ساحل مکان مناسبی برای شنا کردن و اسنورکول یا همان شنا کردن در زیر آب با لوله ای در دهان است .

تونسای ریلی

بررسی ساحل ریلی غربی

در واقع می توان گفت دروازه ورود به شبه جزیره ی ریلی از ساحل غربی ریلی می گذرد و جزو سواحل اصلی این جزیره به شمار می رود که گردشگران از این طریق پا به ریلی می گذارند.با پای پیاده می توان از ساحل ریلی غربی به ساحل ریلی شرقی رفت و انواع رستوران ها و هتل ها و مغازه ها را نیز می توان در ساحل غربی ریلی شاهد بود ساحلی که طول آن چیزی در حدود 600 متر می باشد. تعداد هتل های موجود در این ناحیه به 4 هتل می رسدبرای اقامت در ساحل غربی ریلی می توانید از خانه های ییلاقی که با نام بانگالو شناخته می شوند بمانید. و اگر هم بخواهید به ساحل فرانانگ بروید با پای پیاده و در طی مسیری حدود 15 دقیقه ای می توانید به این ساحل بروید . البته برای رفتن به ساحل فرانانگ باید از مسیر صخره ای بگذرید.

بررسی ساحل ریلی غربی

بررسی ساحل فرانانگ در ریلی

در ساحل ریلی کرابی جنوبی ترین ساحل ساحل فرانانگ می باشد، این ساحل خیلی شبیه ساحل آئونانگ بوده و تقریبا در فاصله ی 20 دقیقه ای با قایق از ان قرار گرفته است. اوج شلوغی ساحل فرانانگ در ماه های نوامبر تا آپریل می باشد که گردشگران زیادی در این موقع از سال از این ساحل بازدید می کنند. برای رفتن از فرانانگ تا ساحل ریلی کرابی شرقی چیزی در حدود ده دقیقه پیاده روی نیاز است.

بررسی ساحل فرانانگ در ریلی

بررسی مرداب پنهان سافرانانگ در ریلی

برکه شاهدخت مقدس نام تایلندی مرداب پنهان می باشد . ابتدا برای بازدید از این مرداب با لباس مناسب و کافی اقدام به این کار کنید این مرداب از جمله مرداب هایی می باشد که در آن جذر و مد وجود دارد. مسیر دسترسی به این مرداب مقداری سخت می باشد اما به دیدنش می ارزد

بررسی مرداب پنهان سافرانانگ در ریلی

غار شاهدخت در جزیره ریلی

در ساحل فرانانگ ریلی دو غار وحود دارند که عمق هرکدامشان به 3 تا 4 متر می رسد غار هایی پیچ در پیچ که دقیقا شبیه به یکدیگر می باشند و به یکی از جاذبه های دیدنی این منطقه تبدیل شده اند.

سنگ نوردی در جزیره ریلی

سنگنوردان می توانند لحظات نابی را از سنگ نوردی در این شبه جزیره سپری کنند . بهترین مکان برای سنگ نوردی صخره های سنگی است که بین ساحل ریلی کرابی شرقی و فرانانگ قرار گرفته است که در این نقطه حتی افراد آماتور هم می توانند این ورزش هیجان انگیز را تجربه کنند البته برای افراد حرفه ای هم نقاط سنگ نوردی در این ناحیه وجود دارد و به طور کلی شبه جزیره ی ریلی به سنگ نوردی هایش معروف می باشد.

سنگ نوردی در جزیره ریلی

راه دسترسی به شبه جزیره ریلی

برای این که به این جزیره ی دیدنی و با صفا بروید کافی است که به کرابی در ساحل غربی جنوب تایلند رفته و سوار قایق شده و خود را به ریلی برسانید یا این که می توانید از تور هایی که در تایلند وجود دارند و اغلب هم شامل بازدید ازساحل کرابی و ریلی می باشند استفاده کنید که مطمنا آسان ترین راه می باشد .

غار الماس در شبه جزیره ریلی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی تعدادی از دیدنی ترین شهرهای ساحلی آمریکا

ن. چرمچی ، چهارشنبه 11 بهمن 1402

با ما در مقاله مشهورترین شهرهای ساحلی آمریکا همراه باشید تا شما را با تعدادی از زیباترین شهرهای ساحلی آمریکا آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :