معروف ترین تفریحات غیر عاشقانه و رهایی از احساسات

امسال برای روز ولنتاین احساس خاصی ندارید؟ آیا به دنبال مقصد جایگزینی برای تفریح می گردید؟ ما برای شما معروف ترین تفریحات غیر عاشقانه را جمع آوری کرده ایم تا بتوانید با مطالعه مناسب ترین تفریحات غیر عاشقانه کمی حس آرامش و راحتی پیدا کنید و از برترین تفریحات غیر عاشقانه به تنهایی لذت ببرید.

برترین تفریحات غیر عاشقانه

بررسی Broken Relationships، کرواسی

موارد بسیاری در این موزه منحصر به فرد در زاگرب وجود دارد که نشان دهنده احساسات شکست خورده و داستان هایی از مصیبت و شکست های روابط عاشقانه است. ضربه های روحی بیشتر به صورت مصنوعی آراسته شده اند. یادگاری هایی که زمانی بسیار خواستنی بوده اند امروزه تنها به یک سری عقیقه تبدیل شده اند که نشان دهنده درد و پیمان های شکسته شده هستند اما شاید با دیدن این موزه حس خوبی در یکی از معروف ترین تفریحات غیر عاشقانه پیدا کنید که رابطه شما کمامان عاشقانه باقی مانده است.

بررسی Broken Relationships، کرواسی

آفتاب سوختگی شدید، استرالیا

اگر یک راه برای جدا کردن خود از مردم محلی باشد آن آفتاب سوختگی است. به عنوان کشوری که علاقمند به فضای بیرون زیادی دارد، گرفتن آفتاب و زندگی ساحلی بسیار مرسوم است. اما آگاه باشید 20 دقیقه ماندن در آفتاب می تواند باعث سوختن و تاول زدن پوست شما شود. زمانی که پوست شما سوخت، می توانید با بسیاری از برترین تفریحات غیر عاشقانه خداحافظی کنید. قبل از خواب، زدن لوسیون برای پوشاندن تاول ها را از شریک زندگی خود دریغ کنید. این کار قطعاً قاتل احساسات خواهد شد.

آفتاب سوختگی شدید، استرالیا

شرکت در جشنواره Holi، هند

این جشنواره رنگارنگ هندو هر ساله در ماه مارس برای جشن گرفتن پیروزی خیر بر شر اجرا می شود. شما می توانید در این جشن، با رها کردن رنگ های متنوع و فراوان به شادی و هیجان مشغول باشید. این کار به نظر بسیار هیجان انگیز است اما ضربه های شدید به صورت شما ممکن است عواقب بدی داشته باشد. مراقب خود باشید چرا که ممکن است برخی افراد در آنجا بسیار هیجان زده باشند و کارهای خطرناکی انجام دهند. همچنین گم کردن شریک خود در شلوغی جشنواره هم اتفاق رایجی در بین مناسب ترین تفریحات غیر عاشقانه است.

شرکت در جشنواره Holi، هند

قایقرانی در پارک Broads، انگلستان

نورفوک یک مقصد ایده آل برای زوج هایی است که به دنبال تکه ای از حومه انگلیس هستند. در اینجا یک قایق باریک می تواند در کمتر از یک دقیقه غرق شود و راه های بسیاری برای انجام این کار توسط فرد تازه کار وجود دارد. مشکلات دیگری مانند دریازدگی و تب کابین وجود دارد. این یک تجربه یکی از برترین تفریحات غیر عاشقانه می باشد.

قایقرانی در پارک Broads، انگلستان

موتورسواری در شهر هوشی مین، ویتنام

شهر هوشی مین برای غذاهای خیابانی، خرید مقرون به صرفه و ترافیک بی نظم مشهور است. ازدحام موتورسیکلت ها مانند زنبورهای خشمگین هستند که برای پیدا کردن فضای خالی رقابت می کنند و به یکدیگر فشار وارد می کنند. راندن در این شهر بسیار استرس زا است و علاوه بر کم احساس ترین، بدترین حالت یعنی کشنده نیز است. بنابراین در عوض موتورسواران مشتاق باید بزرگراه بین Ho Chi Minh و Hanoi را برای صحنه های به یاد ماندنی و جاده باز بدون دود اگزوز که افق را آلوده می کند، پشت سر بگذرانند. این کار یکی از معروف ترین تفریحات غیر عاشقانه است.

موتورسواری در شهر هوشی مین، ویتنام

امتحان کردن غذای سیچوآن، چین

ترکیب قوی سیر، فلفل های چیلی و سیچوآن این غذا را به یکی از تند ترین غذاهای چین تبدیل می کند. منشأ این غذا در استان جنوب غربی است و در حال حاضر به طور گسترده در سراسر چین در دسترس است و مزه تند این غذا می تواند شما را بسیار هیجان زده کند. در صورتی که می خواهید خارج از منزل غذا بخورید، پیشنهاد می کنیم که قبل از خوردن، مزه غذاها را امتحان کنید تا از مزه ناراحت کننده و ناخوشایند احتمالی آن ها اذیت نشوید.

امتحان کردن غذای سیچوآن، چین

غوطه ور شدن در حمام آتشفشانی گلیTotumo، کلمبیا

تمام تجربیات آبگرم خود را فراموش کنید. این مورد حتما نباید شامل غلتیدن با غریبه ها در گل مایع که بسیار نامناسب است، باشد. احتمالاً حمامی در بالای این لجن و گل وجود دارد. ضدعفونی کننده های قوی در آنجا وجود دارد که می توانید بعد از خارج شدن از این استخر لجن از آن ها استفاده کنید اما این ها تمام خواص معدنی را پاک می کنند و پوست شما را به صورت نامناسبی زبر می کند. این تفریح یکی از مناسب ترین تفریحات غیر عاشقانه می باشد.

غوطه ور شدن در حمام آتشفشانی گلیTotumo، کلمبیا

بالارفتن از برج Giotto’s Bell فلورانس، ایتالیا

برای رسیدن به نوک این برج زیبا گوتیکی باید 414 پله را پشت سر بگذارید. زمانی که به بالای برج رسیدید می توانید کل شهر فلورانس را در زیر پای خود ببینید اما باید بدانید بالا رفتن از این برج بسیار انرژی بر است و حتی ورزشکارترین زوج ها هم ممکن است در میان راه خسته شوند. قیافه شما با صورت قرمز شده و خس خس کردن نفستان می تواند بسیار خنده دار باشد. برای کسانی که فکر می کنند نمی توانند این مسیر انرژی بر را طی کنند، بهترین راه حل مشاهده این عمارت با شکوه از پایین آن است که می تواند یکی از برترین تفریحات غیر عاشقانه باشد.

بالارفتن از برج Giotto’s Bell فلورانس، ایتالیا

اقامت در هتل شبح زده، انگلستان

با ساختمان هایی که دارای تاریخ طولانی هستند و قدمت برخی از آن ها به 500 سال بعد از تولد مسیح می رسد، جای تعجب نیست که انگلستان دارای برخی از اقامتگاه هایی باشد که شامل خانه های شبح زده و خالی از سکنه هستند. به طبقه بالای این خانه های بی سکنه فکر کنید. محل سکونت شما ممکن است اهمیت تاریخی یا معماری داشته باشد. در طبقات پایین ممکن است بی خوابی به سراغ شما بیاید چرا که تصور می کنید در اتاق تنها نیستید و شخص دیگری هم در اتاق است.

اقامت در هتل شبح زده، انگلستان

خوردن غذاهای بسیار سرخ شده در کامبوج

کشف غذاهای محلی می تواند یکی از بخش های هیجان انگیز سفر شما باشد و همچنین می توانید چیزهای جدیدی را تجربه کنید. اما تا چه حد می توانید ادامه دهید؟ کامبوج برای وجود بازارهای خوراکی های سرخ شده بسیار مشهور است و به نظر می رسد مار، قورباغه و حشره های سرخ شده در بازارهای آنجا به فروش می رسد. عنکبوت ترد شده هم یکی دیگر از گزینه های فروش است که ممکن است خوشمزگی کمتری داشته باشد.

خوردن غذاهای بسیار سرخ شده در کامبوج

ورودی فرودگاه

ما می دانیم که به زودی تجربه آفتاب سوختگی، خوردن کاپوچینو و یا نفس کشیدن در هوای کوهستان را تجربه خواهیم کرد اما گفتگو در فرودگاه کار نهایی است. صف های طولانی در میز check-in، تاخیرهای پرواز و اسباب بیش از حد مجاز پیش رو خواهند بود. سفرهای بازگشت می تواند شما را برای حفظ خاطرات شاد امتحان کند. تنها درمان این است که برنامه ریزی سفر بعدی را با هم انجام دهید.

ورودی فرودگاه

بازدید از رم در ماه جولای، ایتالیا

قدم زدن در اطراف این شهر موزه مانند در طول تابستان و گرمای آن تقریبا غیر قابل تحمل است. با این وجود این ماه محبوب ترین زمان سال برای بازدید کنندگان است. صف های طولانی در گرما غیر قابل اجتناب است و موجب عرق کردن می شود. چالش خوردن بستنی در چنین دمایی ده برابر است. ما نمی توانیم تصور کنیم که شما برای نوشیدن یک نوشیدنی یخی در سایه مخفی شوید. این مورد می تواند یکی از برترین تفریحات غیر عاشقانه باشد.

بازدید از رم در ماه جولای، ایتالیا

خو گرفتن به ارتفاع، لاپاز، بولیوی

لاپاز در بیش از 3500 متری از سطح دریا قرار دارد و بلندترین پایتخت در جهان است. با این حال شکوه این شهر پرتلاطم و گسترده می تواند توسط تلاش سازگاری به ارتفاع تحت الشعاع قرار گیرد. احتمال بیماری در بالارفتن وجود دارد چرا که بدن شما کمبود اکسیژن دارد. در کنار این موضوع میدان های استعماری بزرگ محل خوبی برای خالی کردن انرژی بسیار زیاد هستند اما باید توجه داشته باشید که خیلی انرژی در بین مناسب ترین تفریحات غیر عاشقانه صرف نکنید.

خو گرفتن به ارتفاع، لاپاز، بولیوی

بیابان گردی، Jaisalmer، هند

آیا پیاده روی در طول تپه های بیابانی و خوابیدن در زیر آسمان آبی می تواند یک فرار رویایی باشد؟ متاسفانه سوسک های موجود در بیابان و چند مورد دیگر می تواند لذت این مکان زیبا را از بین ببرند و شتر سواری هم می تواند مشکلاتی را برای شما ایجاد کند. خوابیدن در کیسه خواب و به اشتراک گذاشتن محل دستشویی می تواند از اشتیاق شما برای تجربه کردن آن کم کند.

بیابان گردی، Jaisalmer، هند

بازدید از بازار ماهی Jagalchi، بوسان، کره جنوبی

بازارها یک راه سرگرم کننده برای کشف چگونگی تأمین غذا مردم محلی هستند و Jagalchi، بزرگترین بازار ماهی در کره جنوبی مقصد نهایی برای دوستداران غذاهای دریایی است. موجودات دریایی اکثراً برای خرید به صورت زنده در دسترس هستند و گاهی اوقات در همان محل می توان مورد استفاده قرار گیرند. شما می توانید برش و تشریح ماهی ها و جوشاندن خرچنگ ها را ببینید. اگر حتی ذره ای به بوی ماهی حساسیت دارید از گشت و گذار در این بازار دوری کنید چرا که بوی بسیاری بدی در این بازار وجود دارد. شما احتمالاً شاهد مسخره کردن پیچ و تاب ماهی ها توسط مردم خواهید بود.

بازدید از بازار ماهی Jagalchi، بوسان، کره جنوبی

قایقرانی در جزیره ونکوور، کانادا

برای زوج های پرماجرا چنین فعالیتی ممکن است راه مناسبی برای هیجان انگیز کردن سفر باشد اما قایقرانی بسیار به ندرت به فهرست رمانتیک ترین تعطیلات وارد می شود. دلیل خوبی برای این کار وجود دارد. آب های یخی جزیره ونکوور ممکن است برای نهنگ ایده آل به نظر برسد اما حتی پارو زدن سریع هم نمی تواند از این سرما بکاهد. زمانی که سرما به اندام های حیاتی شما نفوذ کرد، برطرف کردن آن غیر ممکن می شود. این تفریح یکی از معروف ترین تفریحات غیر عاشقانه می باشد.

قایقرانی در جزیره ونکوور، کانادا

خرید در بازارهای رو باز، مراکش

همه ما می دانیم که خرید با شریک زندگی خود می تواند چالش برانگیز باشد. اما آیا تا به حال سعی کرده اید با هم بازارهای رو باز مراکش را تجربه کنید؟ شما می توانید یادگاری های با ارزش و وسایل مناسبی را خریداری کنید اما شبکه ای از خیابان ها و فروشگاه های پر پیچ و خم می تواند شما و حتی فروشنده های متخصص را گیج کنند. دمای بالا، بازرگانان ثابت، احساس اینکه می توانید در جای دیگر قیمت بهتری را پیدا کنید، همگی باعث بالا رفتن دما در این بازار می شوند.

خرید در بازارهای رو باز، مراکش

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معروف ترین رخدادهای تعجب آور و پدیده های غیر قابل باور

hb ، یکشنبه 29 مهر 1397

در این مطلب قصد معرفی برخی از رخدادها و پدیده های عجیبی که در سال 2017 میلادی به وقوع پیوسته اند و تاکنون دلیل خاصی برای آنان یافت نشده است را کرده ایم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :