فست فود فریکادل | ساندویچ های انتخابی

تعریف فست فود فریکادل رو از خیلی از دوستانم شنیدم و پیش خودم گفتم که حتما باید امتحانش کنم. فست فودی که خودمون محتویات ساندویچمون رو انتخاب می  کنیم و هرچیزی با هر حجمی که دلمون بخواد رو برامون سرو میکنن. همین یه آپشن، دلیلی شد به این که تصمیم بگیرم حتما برم به سمت برج های آ اس پ که یکی از شعبه های این فست فود اونجاس.

فست فود فریکادل

فست فود فریکادل

چهارتا دستگاه بامزه گذاشتن که خودمون تک به تک همه ی چیزایی که دلمون خواست تو ساندویچمون باشه رو انتخاب کردیم. از نوع پنیر، نوع نون، سس تا هرچی که دوست داریم تو ساندویچمون باشه. بعدشم پیش غذا و نوشیدنی رو انتخاب کردیم. یکی از بامزه ترین اتفاق ها اینه که برای غذاتون اسمی که دوست دارین رو انتخاب می کنین. این بخش خیلی برای ما جذاب بود مخصوصا که وقتی غذاها رو میارن تک تک با اسم انتخابی خودتون روی میز براتون سرو میشه و هر غذا لیبل خودش رو داره. من چندین مدل سس تند و پنیر ریختم توی ساندویچم که بی نهایت خوشمزه ش کرده بود.

فست فود فریکادل آ اس پ

چی بخوریم؟

فریکادل برگرهای مرغ و گوشت خیلی خوشمزه ای داره که باید حتما امتحانش کنین و چون خودمون محتویاتش رو انتخاب می کنیم، دقیقا همونی میشه که دوسش داریم. دو نوع سالاد تازه و خوشمزه هم دارن که با سس مخصوص سرو میشه و دیزاین خیلی خوبی داره. سیب زمینی های فریکادل که مخصوص اینجاس ترد و دلچسبن. اگه هم بال مزه دار دوست دارین شک نکنین که برای پیش غذا باید بال کبابی فریکادل رو تست کنین.

چی بخوریم؟

 بریم فریکادل؟

طعم غذاهاشون واقعا خوشمزه س. مخصوصا سس هایی که با غذا و سالاد سرو میکنن خیلی خوبه بالاخص سس پنیر که من عاشقشم. پرسنل مودب و خوبی هم داره و یه انتخاب خیلی عالی برای جمع های دوستانه س.

 بریم فست فود فریکادل؟

اطلاعات دسترسی

شعبه آ. اس. پ : امیرآباد، خیابان آزادگان، خیابان شصت و چهارم، ساختمان ASP، طبقه همکف واحد 16
شماره تلفن: 88608738
شعبه جم : خیابان مطهری خیابان فجر(جم) روبروی بانک صادرات پلاک 2
شماره تلفن : 88841917
شعبه گالریا : خیابان ولنجک خیابان 13ام مرکز خرید گالریا واحد شماره 502
آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/frikadelliran/
لینک دانلود اپلیکیشن اندروید : https://play.google.com/store/apps/details?id=io.noxel.customer

لینک دانلود اپلیکیشن در سیب اپ : https://new.sibapp.com/applications/Frikadell

اطلاعات دسترسی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

کجا ساندویچ کثیف بخوریم | معرفی فست فودهای کثیف در تهران

hb ، چهارشنبه 22 بهمن 1399

با ما در مقاله کجا ساندویچ کثیف بخوریم همراه شوید تا شما را با تعدادی از بهترین فست فودهای کثیف تهران آشنا کنیم.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 24 خرداد 1397

    حقیقتی تازه 28خرداد سال 1397 مادرروزدار هستم اغلب در افطاری شرکت کرده اند اما من بایک افطاری فوق الاده روبرو شدم که با بقیه تفاوت داشت ان هم کتک خوردن به دست فرزندم به تحریک پدرش ، درجامعه کنونی ایران بهشت زیر پای مادران است یعنی این . حالا ببینیم چگونه مهران مدیری این را به طنز خواهد کشید یا اصلا گفتنش را وارونه خواهد کرد