معرفی تعدادی از هتل های مشهور هنگ کنگ

هنگ کنگ با منظره شهری خود، روش ویژه ای برای جذب کردن بازدیدکنندگان دارد. گاهی اوقات بسیار راحت تر است که جلوی پنجره اتاق خود بایستید و تمامی این مناظر زیبا را در یک لحظه از زیر نظر بگیرید. البته، اینکه بتوانید چنین کاری کرده و چنین منظره خوشایندی را با لذت تماشا کنید، بستگی به هتلی که در آن اقامت می کنید، دارد. وقتی در هنگ کنگ هستید، می توانید مطمئن باشید که چشم اندازهایی زیبا برای تماشا وجود دارند؛ چشم اندازهای جذابی که می توانید تصویر آنها از یکی از هتل های مشهور هنگ کنگ را در صفحات مجازی خود منتشر کرده یا برای دوستان بفرستید. با ما در مقاله برترین هتل های هنگ کنگ همراه باشید تا شما را با شماری از لوکس ترین هتل های هنگ کنگ آشنا کنیم.

هتل Icon

هتل Icon پنج ستاره متعلق به دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ بوده و بعنوان یک مرکز تحقیق و آموزش برای مدیریت توریسم عمل می کند. میهمانان این هتل بخاطر لیموزین های شیک، کلوب باکلاس و رستوران فوق العاده آن که برنده جوایز بین المللی شده، به این هتل می آیند. اما، مهمترین دلیل آنان برای آمدن به این مورد از برترین هتل های هنگ کنگ، چشم اندازهای خیره کننده شهر از اتاقها، رستورانها، استخر و باشگاه ورزشی آن است.

آدرس: Hotel ICON, No.17 Science Museum Road, Tsim Sha Tsui East, Kowloon, Hong Kong China

هتل Icon
هتل Icon 2

هتل InterContinental Hong Kong

میهمانان هتل InterContinental Hong Kong بخاطر موقعیتش در کنار آب، برخی از بهترین و خیره کننده ترین چشم اندازهای شهر را در معرض دید خود دارند. وقتی به افق جزیره هنگ کنگ خیره می شوید، هیچ جای بهتری برای تماشای نور و لیزر شبانه وجود ندارد.

آدرس: InterContinental Hong Kong, No.18 Salisbury Road, Tsim Sha Tsui, Hong Kong China

هتل InterContinental Hong Kong
هتل InterContinental Hong Kong 2

هتل Hyatt Regency Sha Tin

هتل Hyatt Regency Sha Tin اولین هتل مشهور جهانی در قلمروهای جدید بشمار می رود. موقعیت مکانی این مورد از هتل های مشهور هنگ کنگ در کنار دانشگاه چینی هنگ کنگ بدین معنیست که تعداد زیادی دانشجو و خانواده های آنها در این هتل اقامت می کنند.

آدرس: Hyatt Regency Hong Kong Sha Tin, No.18 Chak Cheung Street, Sha Tin, New Territories, Hong Kong China

هتل Hyatt Regency Sha Tin
هتل Hyatt Regency Sha Tin 2

هتل Lanson Place Hotel

خلیج Causeway Bay بهشت علاقمندان به خرید در یک موقعیت مکانی ایده آل بشمار می رود و هر روز و هر شب، انبوه مردم بومی و گردشگران در این بخش از شهر در رفت و آمد هستند. هتل Lanson Place Hotel از یک طرف به پارک ویکتوریا Victoria Park و از طرف دیگر به تپه ها و قسمتهای باکلاس مشرف است.

آدرس: Lanson Place Hotel, No.133 Leighton Road, Causeway Bay, Hong Kong China

هتل Lanson Place Hotel
هتل Lanson Place Hotel 2

هتل Mandarin Oriental

هتل Mandarin Oriental در سال 1963 افتتاح شده و همچنان یکی از لوکس ترین هتل های هنگ کنگ است. اگر می خواهید در یک وان پر از گلبرگ های رز لم دهید و همزمان از تماشای یک منظره فوق العاده لذت ببرید، هیچ منظره ای بهتر و زیباتر از چشم انداز درخشان آسمان خراش های منطقه مرکز تجاری شهر هنگ کنگ و بندرش از فراز هتل Mandarin Oriental را پیدا نمی کنید.

آدرس: Mandarin Oriental, Hong Kong, No.5 Connaught Road, Central, Hong Kong China

هتل Mandarin Oriental
هتل Mandarin Oriental 2

هتل Airbnb

این هتل یک هتل پنج ستاره مجلل با قیمتهای سرسام آور نیست. اما با این وجود، مناظر دل انگیزی دارد. در برخی شعبه های Airbnb شما می توانید از آپارتمان راحت و عالی خودتان دویدن اسبها را تماشا کنید.

هتل Airbnb
هتل Airbnb 2

هتل Park Lane Hong Kong

هتل Park Lane Hong Kong چشم اندازهای زیبایی از سراسر بندر ویکتوریا Victoria Harbour را به میهمانان خود هدیه می دهد که البته تاثیرگذارترین منظره از بار روی بامش قابل مشاهده است. در هیچ جای دیگری از شهر مناظری به این زیبایی پیدا نخواهید کرد.

آدرس: The Park Lane Hong Kong, a Pullman Hotel, No.310 Gloucester Road, Causeway Bay, Hong Kong China

هتل Park Lane Hong Kong
هتل Park Lane Hong Kong 2

هتل Peninsula Hong Kong

هتل Peninsula Hong Kong در سال 1928 افتتاح شده و از هتل های مشهور هنگ کنگ بشمار می رود. با وجود اینکه بیش از 80 سال از افتتاح این هتل می گذرد، مناظر جزیره هنگ کنگ و بندرش در میان مناظر دیگر هتلها یگانه هستند.

آدرس: The Peninsula Hong Kong, Salisbury Road, Tsim Sha Tsui Kowloon, Hong Kong China

هتل Peninsula Hong Kong
هتل Peninsula Hong Kong 2

هتل YMCA The Salisbury

این هتل که نسبت به سایر هتل های معروف هنگ کنگ شکوه و جلال کمتری دارد و هزینه اقامت در آن بسیار منطقی تر است، مناظر بسیار زیبایی را به میهمانان خود هدیه می کند. این هتل 372 اتاقه شامل تعدادی سوئیت زیبا نیز هست. بهترین و تاثیرگذارترین سوئیت این هتل، 50 مترمربع مساحت داشته و چهار نفره است.

آدرس: The Salisbury-YMCA of Hong Kong, No.41 Salisbury Road, Tsimshatsui, Kowloon, Hong Kong China

هتل YMCA The Salisbury
هتل YMCA The Salisbury 2

هتل EAST Hong Kong

هتل EAST Hong Kong یکی از بهترین هتل های هنگ کنگ بوده که در این منطقه واقع شده است و چشم اندازهای پانورامایی از انتهای شرقی بندر ویکتوریا را در معرض دید شما می گذارد؛ بویژه اگر از بار روی بامش به تماشای مناظر اطراف بپردازید.

آدرس: EAST Hong Kong, 29 Taikoo Shing Road, Taikoo Shing, Hong Kong China

هتل EAST Hong Kong
هتل EAST Hong Kong 2

هتل Silvermine Beach Resort

منظره زیبا و آرام ساحل از هتل Silvermine Beach Resort، هر چند وقت یکبار با سرو صدای گله بوفالوهای وحشی که در حال قدم زدن اول صبح خود هستند، تغییر می کند. با این حال، این هتل یکی از برترین هتل های هنگ کنگ هست.

آدرس: Silvermine Beach Resort, D.D.2 Lot 648,Silvermine Bay, Mui Wo, Lantau Island, Hong Kong China

هتل Silvermine Beach Resort
هتل Silvermine Beach Resort 2

هتل Ritz-Carlton

هتل Ritz-Carlton که طبقه های 102 تا 118 مرکز تجاری بین المللی را اشغال کرده، مرتفع ترین هتل در جهان بشمار می رود. هر کدام از 312 اتاق این هتل، چشم اندازهای نفس گیر از شهر و بندر را به نمایش می گذارند و بار روی بامش شکوه و زیبایی این منظره را صد برابر می کند.

آدرس: The Ritz-Carlton, Hong Kong, International Commerce Center, No.1 Austin Road West, Kowloon, Hong Kong China

هتل Ritz-Carlton
هتل Ritz-Carlton 2

هتل Island Shangri-La

هتل 56 طبقه ای Island Shangri-La در ساختمان Pacific Place قرار دارد. با اقامت در این هتل، می بایست انتظار چشم اندازهای خیره کننده از بندر را داشته باشید؛ بویژه زمانهایی که نمایش آتش بازی در حال انجام است. رستوران این هتل به نام که در بالاترین طبقه قرار دارد، صرف غذا با یک چشم انداز بی نظیر را به تمام معنا توصیف می کند.

آدرس: Island Shangri-La Hong Kong, Supreme Court Road, Hong Kong China

هتل Island Shangri-La

مسافرخانه Jockey Club Mt. Davis Youth Hostel

این مسافرخانه که مشرف به پل و انبوه قایق های آن منطقه است، زاویه ای منحصر بفرد نسبت به شهر دارد. شما با اقامت در این مسافرخانه حتی می توانید آتش بازی های شبانه ای که هر شب در دیزنی لند هنگ کنگ به اجرا در می آیند را از دور تماشا کنید.

آدرس: Island Shangri-La Hong Kong, Supreme Court Road, Hong Kong China

مسافرخانه Jockey Club Mt. Davis Youth Hostel
مسافرخانه Jockey Club Mt. Davis Youth Hostel 2
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی کوتاه تعدادی از مشهورترین هتل های رمانتیک دنیا

ز. نیرومند ، جمعه 10 آذر 1402

با ما در مقاله زیباترین هتل های رمانتیک جهان همراه باشید تا شما را با تعدادی از دیدنی ترین هتل های رمانتیک جهان آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :