مکان هایی در جهان که مناسب افراد بی اعصاب است!

طبق آخرین اخبار بدست آمده، شش منطقه طبیعی در سه قاره در سال های اخیر به آرام ترین مکان ها برای گردشگران تبدیل شده اند. این خبر در بخش اخبار گردشگری و جدیدترین اخبار گردشگری درباره آرام ترین مکان ها برای گردشگران و مکان هایی برای آرامش قرار می گیرد.

به نقل از عصر سفر، طی سال های اخیر با مطرح شدن آرامترین مکان ها برای گردشگران برای سپری کردن تعطیلات، این نکته مطرح می شود که این مکان ها مناسب کسانی هستند که در تعطیلات به دنبال مکان هایی برای آرامش و تسکین اعصاب هستند. منطقه طبیعی لاپونیا در فنلاند پوشیده از جنگل های کاج، صفحات یخ، دریاچه های زیبا، جنگل های توندر و مکانی مناسب برای تماشای شفق قطبی و همچنین ماهیگیری، سفر با قایق های کایاک در رودخانه های مواج و دوچرخه سواری کوهستان است. فنلاند در سال های اخیر عملکرد خوبی در جذب گردشگر داشته و به مقصد گردشگران کشورهای مختلف جهان به ویژه کشورهای آسیایی تبدیل شده است. این کشور دارای تابستان های بسیار زیبا و زمستان های بسیار تاریک است. دره لوریا در فرانسه  هزاران سال قبل محل وقوع جنگ های خونین میان رومیان بوده و تا کنون آثار تاریخی ارزشمندی نیز در آن کشف شده اند. این دره از سال ها قبل به باغ فرانسه شهرت یافته و به واسطه صدها گونه گل زیبا که در آن می رویند، شهرت جهانی دارد. پارک ملی آتشفشانی آرنال در کاستاریکا بر روی گدازه های آتشفشان آرنال، فعالترین آتشفشان کاستاریکا واقع شده و با داشتن گونه های گیاهی و جانوری ارزشمند، تپه های رنگین کوچک زیبا و دریاچه ای در نوک قله باچشم اندازی زیبا یکی از آرامترین مکان های جهان به شمار می رود. پارک ملی جاسپر که بزرگترین پارک کوهستانی کانادا به شمار می رود، با در اختیار داشتن صدها کلبه چوبی زیبا، گونه های مختلف خرس، گرگ، روباه، یوزپلنگ و گوزن و جنگل های کاج، دریاچه های زیبا، جنگل های توندرا یکی از مقاصد برتر گردش های کانادا به شمار می رود. منطقه طبیعی یونگفرائو در سوئیس در کوه های آلپ واقع شده و با داشتن آبشارها و دریاچه های زیبا و یک خط آهن قدیمی با قدمت بیش از یک قرن که وظیفه جابجایی گردشگران را بر عهده دارد، آرامش را به گردشگران هدیه می کند. اقامتگاه در کوه های هیمالیا در بوتان توسط راهبان بودایی ساخته شده و حالا این اقامتگاه ها که هزینه هر روز اقامت در آنجا به 200 دلار رسیده و در مناطق صعب العبور قرار دارند، به مکانی گرانقیمت برای کسب آرامش توسط گردشگران ماجراجو تبدیل شده اند. این خبر در دسته اخبار گردشگری و جدیدترین اخبار گردشگری جای دارد.

منطقه طبیعی «لاپونیا»
دره «لوریا»
پارک ملی آتشفشانی «آرنال»

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

مکان هایی که برای سفر با کودکان مناسب است!

مسلم علیمحمدی ، یکشنبه 1 مهر 1397

در قسمت قبلی ما لیست چند مکان مناسب برای سفر کردن به همراه کودکان و خانواده برای شما فراهم کردیم در ادامه همان نیز به معرفی به مکان دیگر می پردازیم

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :