اتاقک های حبابی | خوش منظره ترین هتل های حبابی در جهان

وقتی صحبت از تجربه کردن محیط طبیعی و فضای باز به میان می آید، هتل های حبابی ، محبوب ترین و جالب ترین مواردی هستند که به پیدا کردن این تجربه خاطره انگیز کمک می کنند. برخلاف چادر ها، کابین ها و کلبه های چوبی، این حباب های شیشه ای شفاف، بدون هیچ گونه مانعی و در کمال امنیت و آرامش، چشم انداز های بی نظیر از آسمان شب و منظره های خیره کننده از طبیعت اطراف به میهمانان خود هدیه می دهند. چرا که تنها دیوار ها و سقف می توانند مانع شما در تجربه ارتباط با محیط اطراف باشند که حباب ها دیوار و سقفی از شیشه دارند و از همه جهات ایده آل هستند. در این مطلب همگردی به معرفی بهترین هتل های حبابی در جهان، از اتاقک های حبابی گنبدی شکل صحرایی تا اتاقک های شیشه ای دنج روستایی می پردازیم. حباب هایی که هر کدام با مناظر خیره کننده و متفاوت از هم، تجربه ای مجزا و بی نظیر را به شما هدیه می دهند. با ما همراه باشید تا با این هتل حبابی و دوست داشتنی بیشتر آشنا شوید :

هتل های حبابی جهان

هتل Campera Hotel Burbuja در مکزیک

هتل حبابی Campera Hotel Burbuja از نمونه هتل های حبابی در جهان با این که در قلب مناطق روستایی مکزیک واقع شده است، یک هتل معمولی در یک منطقه روستایی معمول نیست. این هتل دوستدار طبیعت، به جای اتاق های سنتی، شامل ده حباب مقاوم در برابر انواع آب و هوا می باشد که همگی دارای تختخواب های بزرگ دو نفره و حمام های بسیار شیک هستند.البته شما مطمئنا بخاطر چشم انداز های اطراف این هتل به آن مراجعه می کنید. در این مجموعه از هتل های حبابی در جهان که در اعماق تاکستان ها قرار گرفته است، می توانید از نمای بسیار زیبای ستاره ها در شب و چشم انداز های نفس گیر و خیره کننده از تاکستان های اطراف، بویژه در صبح های زود، لذت ببرید. هزینه اقامت در این هتل حبابی، شبی 180 دلار می باشد.

هتل Campera Hotel Burbuja در مکزیک

نمایی دیگر از هتل Campera Hotel Burbuja در مکزیک

هتل Bubbletent Australia در استرالیا

از نمونه هتل های حبابی در جهان هیچ هتلی خوش منظره تر از هتل Bubbletent Australia در جهان وجود ندارد. این اتاقک های حبابی که بالای تپه ای مشرف به دره ، دومین کنیون بزرگ در جهان، قرار گرفته است 125 مایل (201 کیلومتر) از شمال غرب سیدنی فاصله دارد. سه حباب شفاف و گنبدی شکل این هتل که نام آن ها از صور فلکی لئو ، کنسر و ویرگو گرفته شده است بسیار مجلل و شیک هستند. وان های آب گرم، تختخواب های بسیار راحت و دستگاه های آیپد که با انرژی خورشیدی کار می کنند و آهنگ های مناسب با منظره ستارگان در شب پخش می نمایند.حتی یک آشپزخانه کوچک نیز وجوود دارد که با میکس های هات چاکلت و چیز های دیگری که بشود روی آتش در آتشگاه بیرون حباب و در هنگام غروب کباب کرد پر شده اند. هزینه اقامت در این هتل حبابی، شبی 250 دلار می باشد.

هتل Bubbletent Australia در استرالیا

نمایی دیگر از هتل Bubbletent Australia در استرالیا

حباب های گنبدی شکل Finn Lough در ایرلند شمالی

اتاقک های حبابی شکل Finn Lough که در اعماق جنگل های ایرلند شمالی واقع شده اند، به شما این احساس را می دهند که وسط ناکجا آباد هستید. البته خدا را شکر می کنید که اینطور نیست. این گنبد ها بخشی از مجموعه اقامتی بزرگ تر Finn Lough هستند که دارای یک اسپا، یک رستوران فصلی و ویلا های باشکوه به سبک Nordic مشرف به دریاچه Lough Erne می باشد.این هفت گنبد که البته به اندازه ویلا های این مجموعه مجلل نیستند، امکانات لوکس یک سوییت مجلل در یک هتل مانند تختخواب های ستون دار، دمپایی و رب دشامبر ویژه و حتی یک ماشین قهوه ساز (که مسلما بعد از یک شب خاطره انگیز خیره شدن به ستارگان لازم می شود) به میهمانان خود هدیه می کنند. هزینه اقامت در این هتل حبابی، شبی 230 دلار می باشد.

حباب های گنبدی شکل Finn Lough در ایرلند شمالی

نمایی دیگر از حباب های گنبدی شکل Finn Lough در ایرلند شمالی

هتل Aire de Bardenas در اسپانیا

هتل Aire de Bardenas از نمونه اتاقک های حبابی تنها و تنها بخاطر پس زمینه بی نظیری که دارد بسیار با ارزش است. این هتل از نمونه هتل های حبابی در جهان در جنوب شرقی ناوارا Navarre در پارک ملی قرار گرفته است و با زمین های گندم بسیار زیبا از یک طرف احاطه شده است. اما حباب های گنبدی شکل آن کاملا شیک هستند و دارای دکور ساده سفید رنگ می باشند که اجازه می دهد هیجان و زیبایی مناظر اطراف بیشتر به چشم بیایند.اگر به اقامت در یک حباب علاقه ندارید، نگران نباشید. این هتل همچنین اتاقک های حبابی پیش ساخته دارای وان های آب گرم روباز در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. هزینه اقامت در این هتل حبابی ، شبی 325 دلار می باشد.

هتل Aire de Bardenas در اسپانیا

هتل Attrap'Rêves در فرانسه

در هتل Attrap'Rêves ، تجملات با محیط طبیعی بی نظیر ترکیب می شود. این هتل حبابی شکل در یک جنگل کاج در مناطق روستایی مارسی Marseille واقع شده است. پنج حباب رویایی این مجموعه که توسط طراح فرانسوی پی یر استفان دوما طراحی شده اند، به طور جداگانه و مجزا با تم های متفاوت مبله شده اند و دارای تختخواب های بزرگ و بسیار راحت کینگ هستند.با این که هر کدام از این حباب ها به شما احساس تنها و منزوی بودن را می دهند، به اندازه یک پیاده روی کوتاه از ساختمان اصلی هتل فاصله دارند. بنای اصلی هتل نیز دارای یک جکوزی روباز و یک رستوران عالی می باشد. البته شما می توانید شام خود را در اتاقک های حبابی زیبای خود صرف کنید. هزینه اقامت در این اتاقک های حبابی، شبی 133 دلار می باشد.

نمایی دیگر از هتل Attrap'Rêves در فرانسه

گنبد های رویایی Ridgeback Lodge در کانادا

گنبد های رویایی Ridgeback Lodge با شومینه های گازی و دکور کلبه ای شکل زیبا ممکن است دنج ترین جای جهان باشند. این حباب ها در اعماق یک جنگل خصوصی در شبه جزیره در کاملا دورافتاده و پر آرامش هستند. هر کدام از این حباب ها دارای وان آب گرم روباز سبک ژاپنی هستند که برای یک حمام آرامش بخش شبانه و گرفتن تصاویر اینستاگرامی ایده آل به نظر می رسند. هزینه اقامت در این اتاقک های حبابی، شبی 120 دلار می باشد.

گنبد های رویایی Ridgeback Lodge در کانادا

نمایی از داخل گنبد های رویایی Ridgeback Lodge در کانادا

هتل Buubble، هتل پنج میلیون ستاره در ایسلند

وقتی می توانید از تختخواب گرم و نرمتان، نور های خارق العاده آسمان قطب شمال و ستاره های درشت و بی شمار آن را ببینید، چرا به خود زحمت رفتن به درون طبیعت و تحمل سرما را بدهید. پنج حباب گرم و دنج هتل Buubble در اعماق یک جنگل انبوه در فاصله دو ساعته از Reykjavik قرار گرفته اند و نمای فوق العاده ای از نور های شمالی به میهمانان خود هدیه می دهند. امتیاز ویژه : با پرداخت حدود 150 دلار بیشتر، این هتل حبابی به شما حمل و نقل آسان از و یک تور خوش منظره در سرتاسر ایسلند جنوبی را عرضه می کند و سپس شما را کنار حبابتان پیاده می کند تا شب خاطره انگیز خود را با تماشای ستارگان آغاز کنید. هزینه اقامت در این هتل حبابی، شبی 327 دلار می باشد.

هتل Buubble، هتل پنج میلیون ستاره در ایسلند

هتل Sun City Camp در اردن

بیست گنبد حبابی مدرن در هتل Sun City Camp با الهام از فیلم پر فروش "مریخی" The Martian، در میان مناظر خارق العاده صحرای Wadi Rum در اردن قرار گرفته اند. همه این حباب های دارای دستگاه تهویه که مساحتی حدود 47 متر مربع دارند می توانند چهار نفر را در خود جای دهند که این تعداد برای هتل های حبابی شکل معمولا خیلی زیاد است و آنها معمولا دو نفره ساخته می شوند. اما این حباب ها چهار نفر را می توانند بپذیرند و دارای سکوی اختصاصی و مبله شده ویژه آفتاب گرفتن و تماشای ستارگان هستند.اگر حباب ها و مناظر زیبای اطراف آنها را در نظر نگیریم، خود اردوگاه بخاطر فعالیت های متنوع و جالبی که در آن انجام می شود ارزش بازدید کردن را دارد. فعالیت هایی مانند شتر سواری و برپایی آتش شبانه. هزینه اقامت در این هتل حبابی، شبی 320 دلار می باشد.

هتل Sun City Camp در اردن

نمای داخل حباب از هتل Sun City Camp در اردن

مجموعه Bubble Lodge در موریشس

موریش اغلب بخاطر مجموعه های تفریحی اقامتی ساحلی خود شناخته می شود؛ اما مجموعه Bubble Lodge قطعا بهترین و خاطره انگیز ترین راه برای تجربه کردن این جزیره زیبای استوایی به شمار می رود. این حباب های شفاف زیبا که در کنار یک دریاچه در قرار دارند، تا اندازه ممکن شما را به طبیعت نزدیک می کنند.این حباب ها بی اندازه شیک و مجلل هستند و وسعت بزرگی دارند که با یک قسمت غذا خوری، اتاق خواب مجزا و یک دوش عالی و بسیار مدرن و تکنولوژیک در فضای باز تکمیل می شوند. هزینه اقامت در این هتل، شبی 372 دلار می باشد.

مجموعه Bubble Lodge در موریشس

نمایی دیگر از مجموعه Bubble Lodge در موریشس

مجموعه Aurora Bubbles در هتل های Nellim Wilderness Hotels در فنلاند

سه حباب Aurora Bubbles در هتل های Nellim، دقیقا آن چیزی را که به شما قول داده اند در اختیارتان می گذارند؛ چشم انداز های عالی از شفق قطبی (پدیده ظهور نور های رنگین و متحرک در آسمان شب قطب شمال که به طور میانگین 200 شب در سال در فنلاند شمالی دیده می شوند).این حباب ها با این که از حباب های دیگری که در این مطلب ذکر شد ساده تر هستند و قسمت هایی از آنها از چوب ساخته شده است، بسیار راحت هستند و با تعداد زیادی بالشتک و پتو های ضخیم برای گرم نگه داشتن شما در طول شب مجهز گشته اند. همه این حباب ها مشرف به دریاچه یخ زده می باشند که می توانید برای اسنوموبیل سواری به آنجا بروید. هزینه اقامت در این هتل، شبی 310 دلار می باشد.

مجموعه Aurora Bubbles در هتل های Nellim Wilderness Hotels در فنلاند

نمایی زیبا از آسمان در مجموعه Aurora Bubbles در هتل های Nellim Wilderness Hotels در فنلاند
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

هتل مردان پالاس | مسافر یکی از لوکس ترین هتل های جهان

آژانس مسافرتی پارمیدا ، شنبه 17 مرداد 1394

"هتل مردان پالاس" یکی از مدرنترین و لوکس ترین هتل های جهان است که در سال 2009  در منطقه  Lara آنتالیا ساخته شد...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :