با تعدادی از بهترین کتابفروشی های لندن آشنا شوید

آیا بدنبال منبع الهامی خلاقانه هستید یا هدیه ای پرمعنا برای آنهایی که دائما کتاب می خوانند یا یک گوشه گرم و راحت برای گذران وقت با مطالعه در یک بعدازظهر بارانی در لندن؟ با ما در مقاله بهترین کتابفروشی های لندن همراه شوید تا قدری شما را با معروف ترین کتابفروشی های لندن آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با کتابفروشی های معروف لندن برایتان جالب خواهد بود.

لیبریا

لیبریا یکی از معروف ترین کتابفروشی های لندن بوده که دارای سقف آینه ای، قفسه های زرد روشن، مکان مطالعه دنج، موسیقی زنده و نمایش فیلم است. این کتابفروشی در خیابان هانبری و در نزدیکی فروشگاه اسپیتالفید قرار دارد و توسط روهان سیلوا، یک کارآفرین فناوری تاسیس و در سال 2016 افتتاح شد. این مورد از کتابفروشی های معروف لندن دارای مجموعه ای از کتابهای آموزشی بوده که براساس موضوعاتی مانند عشق به سفر و افسونگری طبقه بندی شده و تمرکز ویژه ای روی عناوین ناشران مستقل دارد.

لیبریا

هاتچار

کتابفروشی هاتچار، کتابفروشی رسمی خاندان سلطنتی بوده و در سال 1797 تاسیس شده است. درون این ساختمان پنج طبقه پرتره ملکه، چندین تاج سلطنتی، قفسه های کتاب بسیار زیبا از چوب درخت بلوط و کاناپه های مخملی قدیمی را پیدا خواهید کرد و سیری در ادبیات خواهید داشت. این مورد از کتابفروشی های معروف لندن دارای مجموعه ای از کتابهای امضا شده و چاپ اول بوده و همچنین، دارای بخش مخصوص بچه ها و یک انتخاب عالی برای هدایای ادبی است.

هاتچار

کتاب های دانت

زیباترین کتابفروشی در لندن با بالکن هایی طویل از جنس درخت بلوط، کف پارکت شده و پنجره هایی با شیشه های رنگارنگ در ماری لبون بچشم می خورد. اینجا دارای مجموعه وسیعی از کتابهای مرجع و داستانی بوده و انتخاب فوق العاده ای برای راهنمایان سفر و ادبیات هست. این مکان در ساختمان ادواردینگ که زمانی بعنوان یک کتابفروش قدیمی و عتیقه خدمت رسانی می کرد، قرار دارد و به نظر می رسد اولین کتابفروشی سفارشی در جهان است.

کتاب های دانت

گووش

این مورد از بهترین کتابفروشی های لندن در قلب سوهو قرار دارد و مختص داستانهای نقاشی شده و مصور است. این فروشگاه صنعتی شیک گوشه خیابان برویک بوده و دارای عناوین داستانی از سراسر جهان است.

گووش

کتاب های پرسفون

این کتابفروشی مستقل در خیابان لمب بلومزبری قرار دارد و دارای مجموعه عنوانهای نایاب داستانی و غیر داستانی بوده که توسط نویسندگان زن قرن بیستم نوشته شده اند. این کتابها بهترین هدیه هستند، زیرا همه آنها دارای جلدهای خاکستری بوده و صفحه اول و آخرشان از جنس پارچه هست.

کتاب های پرسفون

کلمه در آب

کلمه در آب، تنها کتابفروشی شناور لندن بوده و پر از کتابهای مقرون بصرفه است. سقف یک کشتی بزرگ تفریحی هلندی سال 1920 بازسازی شده و میزبان موسیقی زنده و برنامه های شعر هست. این کشتی پس از مبارزات پر شور، از تعطیل شدن نجات پیدا کرد و اکنون بطور دائم در نزدیکی ایستگاه صلیب کینگ قرار دارد.

کلمه در آب

فویلز

این فروشگاه بزرگ و بسیار شیک با بیش از 200000 کتاب در 4 طبقه بنا شده و در جاده چارینگ کراس قرار دارد. این فروشگاه دارای تالار مرکزی شگفت انگیز و یک فضای هنری بزرگ بوده و یک طبقه کامل برای کارهایی مانند مطالعه، جلسات زنده جاز و کارگاه آموزشی کودکان در آن وجود دارد. این فروشگاه در سال 1903 توسط برادران فویلز تاسیس شد و هنوز هم متعلق به این خانواده است.

فویلز

ناتینگ هیل

این فروشگاه بیش از 8000 عنوان کتاب از گوشه و کنار جهان شامل داستان خوراک شناس ها، اتوبیوگرافی و کتابهای دستور غذا داشته و مرتبا میزبان کارگاه های آموزشی هست. یک آشپزخانه نمایشی در پشت وجود دارد، لذا شما همیشه منتظر بوی خوش غذا از میان فروشگاه باشید. رستوران در سراسر روز کیک خانگی، قهوه و بشقابهای غذایی خوش طعم را سرو کرده و منو روزانه تغییر می کند.

ناتینگ هیل

استنفورد

استنفورد مکانی دارای مجموعه نقشه و کتابهای مسافرتی جهان بوده که در سال 1853 تاسیس شده است. در اینجا شما می توانید برای ماجراجویی بعدی خود با دنبال کردن اثرات حماسی کاشفان بزرگ از جمله ارنست شاکلتون، رانولف فینس و مایکل پیلین برنامه ریزی کنید. در اینجا یک انتخاب عالی از بین اطلس ها، ادبیات سفر، کتابهای کودکان و انواع راهنماهای سفر وجود دارد.

استنفورد
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

با تعدادی از بهترین دسرهای جهان آشنا شوید

Abbas .PRZ ، جمعه 3 مرداد 1399

ما در مقاله خوشمزه ترین دسرهای دنیا قصد داریم تا شما را با شماری از معروف ترین دسرهای جهان آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :