شهرهای دیدنی انگلستان| اوجی از شکوه و زیبایی بی نظیر

انگلستان مفتخر به داشتن چشم اندازهای متنوع و میراث فرهنگی غنی، شهرهای دیدنی انگلستان، موزه های زیبا و قلعه های قرون وسطی است. بریتانیا تشکیل شده از کشورهای انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی و مخلوطی از جاذبه های مدرن با چشم اندازهای کهن ارائه می دهد. از شهر پر زرق و برق لندن گرفته تا نواحی روستایی خوش عکس در لیک دیستریکت که شهرهای انگلستان را زیباتر می سازند. این لیستی از شهرهای مهم انگلستان است.

انگلستان دیدنی

لندن

پایتخت وسیع انگلستان، لندن یک شهر دلربا مملو از تاریخ است جایی که می توانید پارک های سبز زیبا، موزه های جهانی و گالری های هنری را بگردید و هم چنین از دیدنی های شناخته شده مانند ساعت بیگ بن، کاخ باکینگهام و برج لندن دیدن کنید. در سواحل تیمز قدم بزنید و از تاور بریج و رستوران های پنج ستاره لذت ببرید و یا به میدان ترافالگار رفته و از گالری ملی پرتره بازدید کنید که از دیدنی های شهرهای دیدنی انگلستان می باشد.

لندن

ادینبورگ

ادینبورگ یکی از شهرهای جذاب اسکاتلند است که برای ساختمان های تاریخی ماندگارش و موزه باشکوه ادینبورگ مشهور است. از ساختمان های گاتیک و شهر کهن که در لیست یونسکو قرار دارد قبل از بازدید از کاخ سلطنتی لذت ببرید و از دیدن جواهرات ملی اسکاتلند به وجد بیایید یا صحنه پر زرق و برق شب های شهرهای مهم انگلستان را زمانی که خورشید غروب می کند به نظاره بنشینید. مطمئن شوید که از مسیر سلطنتی و کاخ هولی روود دیدن می کنید. خیابان پرنسس نیز برای خرید کردن و غذا خوردن شناخته می شود.

ادینبورگ

یورک

یورک، شهر برج و بارو با میراث غنی شهری خوش عکس است که در آن رود فاس و رود اوز به هم برخورد می کنند. یورک مینستر محل جواهرات شهر است که در آن کلیسای بزرگ سنگی که متعلق به قرن سوم است با آثار هنری برجسته ای پر شده است. دیوارهای شهر در اطراف مرکز شهر قرون وسطایی و کهن که طول آن ها به سه مایل می رسد را نظاره کنید که چشم اندازهای زیبایی بر خیابان شمبلز و ساختمان های چوبی اش که از دیدنی های شهرهای دیدنی انگلستان می باشد.

یورک

کورنوال

شما با دیدن 300 مایل ساحل پرباد در کورنوال که با ساحل های دورافتاده و چمنزارهای پر از گل آن دورنمای عالی ای برای یک روز موج سواری ایجاد می کنند، شگفت زده خواهید شد. محیط دلربای آن روی مناظر طبیعی منعکس شده و هنرمندان برای ایده گرفتن از تپه های شنی، پرتگاه ها و معماری قرون وسطایی آن در آنجا جمع می شوند. این شهر از شهرهای مهم انگلستان است.

کورنوال

لیک دیستریکت

لیک دیستریکت که چندین مورد از خوش عکس ترین مناظر طبیعی در سراسر بریتانیا را ارائه می کند در شمال غربی انگلستان در شهرستان کامبریا جای گرفته است مملو از دریاچه ها، کوه ها و تپه ها، دره های سبز و بیشه زارهای وسیع این منطقه به عنوان بهشتی برای عاشقان طبیعت در نظر گرفته می شود. با راه های پیاده روی به طول 2000 مایل. در این منطقه که از دیدنی های شهرهای انگلستان می باشد، بهتر است با پای پیاده گردش شود و شما می توانید در شهرها و روستاهای زیبایش به صورت موقت استراحت کنید.

لیک دیستریکت

برایتون

این شهر ساحلی مجذوب کننده با اسکله های بازسازی شده، باز ی های خانوادگی و سواحل اصیل بریتانیایی مکان های زیادی برای گردش دارد. از رویال پاویون و بیرونی سبک هندی گرفته تا خطوط هوایی مدرن بریتانیایی i360 که شما را تار ارتفاع 450 فوتی در هوا می برند. کودکان و هم بزرگسالان از شهرهای مهم انگلستان لذت خواهند برد. در اسکله برایتون چرخ بزنید، سرگرم یک روز قایق سواری شوید و یا یک دوچرخه اجاره کنید و از قسمت های روستایی تپه های سوث داونز دیدن کنید.

برایتون

وینزر

با فاصله کوتاهی از مرکز شهر لندن، شهر خوش عکس وینزر با بناهای نیمه چوبی و قرون وسطایی که در کنار خیابان های سنگفرش شده جای گرفته اند، قرار دارد. در مرکز این شهر قلعه وینزر قرار گرفته که یکی از مشهورترین قلعه ها در بریتانیا است. جایی که برای یک دوره هزار ساله به عنوان مکانی تابستانی برای خانواده سلطتنتی بریتانیا استفاده می شد. خانواده ها می توانند از جاذبه های استراحتگاه لگولند وینزر که موردپسند کودکان است لذت ببرند و کسانی که به دنبال یک روز هیجان انگیز هستند می توانند از رویال اسکوت که از دیدنی های شهرهای مهم انگلستان است، بازدید کنند.

وینزر

کمبریج

کمبریج یک شهر دلربای انگلیسی قرار گرفته در طول رود کم است که تمام امکانات تفریحی و فرهنگی که از یک شهر دانشگاهی انتظار می رود را دارد. در طول بزرگترین کلکسیون ساختمان های کهن به جامانده بریتانیا قدم بزنید جایی که می توانید از معماری گوتیک کلیسای کینگز کالج لذت ببرید، در طول رودخانه لی لی کنید یا از زمین های جذاب دانشگاه کمبریج دیدن کنید که از دیدنی های شهرهای مهم انگلستان می باشد.

کمبریج

آکسفورد

آکسفورد شهری زیبا با جاذبه های زیاد است که در آن می توانید از معماری، تاریخ و فرهنگ شهرهای انگلستان بازدید کنید. نگاهی به دانشگاه آکسفورد بیندازید تا صحنه هایی از هری پاتر ببینید، از برج کلیسای دانشگاه بالا بروید تا شهر را از بالا نظاره کنید. سپس موزه پیت ریورز را برای دیدن اشیا باستانی و قوم شناسی از سراسر جهان بگردید. قبل از اینکه آنجا را ترک کنید یک نوشیدنی بنوشید و از دیدن شهرهای دیدنی انگلستان لذت ببرید.

آکسفورد

بلفاست

بلفاست، پایتخت ایرلند شمالی، مفتخر به مهمان نوازی گرم ایرلندی و جاذبه های غنی شهرهای انگلستان است. از ساختمان تایتانیک برای آشنایی با این کشتی معروف دیدن کنید، از یک مومیایی مصری در موزه اولستر لذت ببرید و سپس برای دیدن گیاهان گرمسیری به باغ های گیاه شناسی بروید. حتما یک تور تاکسی سیاه بگیرید تا نقاشی های دیواری و دیوارهای صلح را ببینید یا از قلعه بلفاست که متعلق به سال 1870 است، دیدن کنید.

بلفاست

د کاتزولدز

کاتزولدز از شهرهای انگلستان زیبا است که به عنوان الماس روستایی بریتانیا شناخته می شود و یکی از گوشه های کشور است که یکی از بیشترین عکس برداری ها از آن انجام می شود. از این منطقه برای تجربه کردن محیط واقعی زندگی روستایی انگلیس دیدن کنید و از روستاهای خوش ساختش در طول شبکه راهی طولانی اش لذت ببرید. آنجا مکانی عالی برای لذت از محیط بیرون با اسب سواری، دوچرخه سواری و پیاده روی است، و بازارهای کشاورزان و باغ ها به شما گوشه ای از مزه فرهنگ ملی را می چشانند و از دیدنی های شهرهای مهم انگلستان می باشد.

د کاتزولدز

لیورپول

شهر لیورپول بیشتر برای ارتباط قوی با گروه موسیقی بیتلز شناخته شده است. هرچند طرفداران موسیقی به دلیل دیدنی های شهر که مربوط به گروه بیتلز است مانند کلوپ کاورن که این گروه در سال 1961 کار خود را در آنجا آغاز کرد، به این شهر کشیده می شوند. دلایل زیاد دیگری برای گردش در آنجا مانند باغ ها و پارک های خوش عکس وجود دارد. شما می توانید از شگفتی های فرهنگی مانند موزه مرزیساید ماری تایم، موزه لیورپول و گالری هنری واکر لذت ببرید که از دیدنی های شهرهای دیدنی انگلستان است.

لیورپول

گلاسگو

گلاسگو، بزرگترین شهر اسکاتلند برای فرهنگ، سبک و مردم محلی مهمان نوازش دوست داشتنی است. شما کلکسیونی از موزه ها و گالری های مشهور جهانی را برای گردش پیدا می کنید و معماری زیبای عصر ویکتوریایی، صحنه هنرهای پرشکوه و شب های پرتکاپوی این شهر شما را برای تجربه فضای پرانرژی این شهر وسوسه خواهد کرد. این شهر که به دلیل ارائه نمایش ها و کنسرت هایش شناخته می شود، مفتخر به صحنه تاثیرگذار اجراهای موسیقی زنده و معروف است. این بخش از شهرهای انگلستان می باشد.

گلاسگو

کاردیف

کاردیف، پایتخت ولز با ارائه فعالیت های زیاد و بی پایان شما را تحت تاثیر قرار می دهد. مناظر خوش عکس بندر کاردیف را دریابید. از فروشگاه های پاساژهای پر زرق و برق بازدید کنید و با دیدن قلعه کاردیف متعلق به قرن یازدهم یک قدم در زمان به عقب برگردید. حتما از استادیوم میلنیوم که به عنوان یک دیدنی معماری در شهرهای انگلستان شناخته می شود دیدن کنید. جایی که می توانید در طول راه سوغات راگبی ولزی را تهیه کنید.

بریتانیا 14

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

دیدنی های پارک مرکزی نیویورک، پارکی مملو از زیبایی های بی نظیر

گلاره یوسف پور ، چهارشنبه 8 اسفند 1397

با مجله همگردی همراه شوید تا با هم تاریخچه پارک مرکزی نیویورک را بشناسیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :