سفارش قهوه در کشورهای مختلف | چگونه در سفر قهوه بخریم؟

نمی توانید در تعطیلات تان از نوشیدن قهوه چشم پوشی کنید؟ با ما همراه شوید تا در ادامه ی این مطلب کاربردی با نحوه ی سفارش قهوه در کشورهای مختلف طول سفر، فرهنگ قهوه و انتخاب قهوه ی محبوبتان در این سفر، بیشتر آشنا شوید.
بریتانیا بر خلاف شهرتش برای طرفدار چای بودن، به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ملت طرفدار قهوه است که روزانه در حدود 55 میلیون فنجان قهوه در این کشور مصرف می شود. قهوه کاری بیش از مبارزه با خواب آلودگی انجام می دهد و ما را هوشیارتر نگاه می دارد که این امر کاملا با بهره وری و بازده در محل کار در ارتباط مستقیم است. بعد از آن بحث به فواید اجتماعی این نوشیدنی می رسد: چه کسی تجربه ی یک مکالمه دوست داشتنی همراه با فنجانی قهوه را دوست ندارد؟در حالی که صحنه ی مصرف قهوه روز به روز در حال افزایش در بریتانیا است، جای تعجب ندارد که بریتانیایی ها به دنبال صرف قهوه در مسافرت های خارج از کشور نیز هستند. گرچه به لطف ضعف انگلیسی ها در دانستن زبان های مختلف، گاهی اوقات این کار دشوارتر از آنچه به نظر می رسد، می باشد.
متخصصان بین المللی قهوه در FreshGround با ابزار پیشرفته ای به نام "قهوه با چاشنی بین المللی" آمده اند تا به شما کمک کنند تا بتوانید به زبان محلی مقصد مورد نظرتان، قهوه سفارش دهید و در عین حال برخی حقایق و نکات جالب درباره ی فرهنگ مصرف قهوه در سرتاسر جهان را یاد بگیرید. تلاشی حتی بسیار کوچک در راستای یادگیری زبان محلی ملل مختلف یک روش عالی برای ارتباط با مردم و پیدا کردن نقاط اشتراک است.

قهوه خوب

coffee drinker

قهوه با چاشنی بین المللی

این ابزار تعاملی به شما این امکان را می دهد تا با عبارات صحیح قهوه سفارش دهید که همراه با تلفظ و راهنمای صوتی (به انگلیسی) می باشد بنابراین شما هیچگاه با ریسک سفارش دادن expressed به جای espresso در ایتالیا مواجه نخواهید شد. (عبارت صحیح برای سفارش اسپرسو در ایتالیا un caffè می باشد.) در ادامه با برخی از فرهنگ قهوه در سراسر جهان که مورد علاقه ی ما هستند، بیشتر آشنا می شویم.

drink coffee

سفارش قهوه در کشورهای مختلف: ایتالیا (اسپرسو)

سفارش قهوه در ایتالیا:

(Un caffè per favore (un-kaf-ay-per-fav-or-ay

فرهنگ قهوه در ایتالیا: مصرف قهوه به قدری در فرهنگ اهالی ایتالیا جایگاه بزرگ و مهمی دارد که اگر ادعا کنید قهوه نمی نوشید با ابروهای بالا کشیده شده و چهره ای متعجب مواجه خواهید شد. این عشق و علاقه ی ملی برای قهوه همراه با قوانینی نیز می باشد. برای مثال، نوشیدن قهوه هایی که همراه با شیر سرو می شوند (کاپوچینو، کافه لاته، لاته ماکیاتو) می بایست در صبح مصرف شوند و هیچگاه بعد از یک وعده ی غذایی نوشیده نشوند. همچنین، قهوه های بزرگ و حجیم در ایتالیا طرفدار ندارند بنابراین اگر می خواهید وقارتان را حفظ کنید، موکا فراپاچینو سفارش ندهید.

قهوه منتخب: اسپرسوی دوست داشتنی می تواند در هر زمان از روز سرو شود و ایتالیا بهترین اسپرسو جهان را تولید می کند. فقط مطمئن شوید که برای سفارش قهوه در ایتالیا از عبارت "un caffe" استفاده کنید.

italian espresso

سفارش قهوه در کشورهای مختلف: فنلاند (قهوه سیاه وقوی)

سفارش قهوه در فنلاند

(Yksi vahva ja musta kahvi kiitos (Ook-see-vaha-va-yah-mus-ta-ka-vee-kee-toss

فرهنگ قهوه در فنلاند: جای شک و تردیدی وجود ندارد که فنلاندی ها عاشق قهوه شان هستند! با توجه به این آمار که هر فرد در فنلاند سالانه حدود 12 کیلو قهوه مصرف می کند، آن ها لقب قابل توجه و جالب بزرگ ترین مصرف کنندگان قهوه در جهان را از آن خود کرده اند. در حقیقت، قهوه چنان جایگاهی در مناسبات و روابط اجتماعی مردم فنلاند دارد که طبق قانون این کشور، دو بار در روز و به مدت 10 دقیقه زمان استراحت و نوشیدن قهوه برای کارمندان در نظر گرفته شده است. این یک خبر بسیار خوشایند برای گردشگران شیفته ی قهوه است چرا که هیچگاه کمبود کافه ها را در فنلاند احساس نخواهید کرد. کافه ی Hunja cafe در هلسینکی قهوه ی ارگانیک سرو کرده و در کنار آن با طیف وسیعی از بشقاب های غذای گیاهی از مهمانان پذیرایی می کند.

قهوه منتخب: مانند اهالی فنلاند رفتار کنید و برای خود یک قهوه ی سیاه و قوی سفارش دهید که از دانه های قهوه روشن برشته (light roasted) تهیه شده است.

finnish coffee

سفارش قهوه در کشورهای مختلف: برزیل

سفارش قهوه در برزیل:

(Um cafézinho, por favor (Um-caf-ay-zeen-yo-por-fav-or

فرهنگ قهوه: در حالی که فنلاندی ها بیشترین مصرف کنندگان قهوه هستند، برزیلی ها بزرگترین تولید کننده ی قهوه می باشند و حدود یک سوم قهوه ی جهان در برزیل تولید می شود. همچنین، برزیلی های مصرف کنندگان پر و پا قرص قهوه نیز هستند و در طول روز چندین فنجان کوچک قهوه ی مرغوب می نوشند. از آن جا که دانه های قهوه در برزیل در ارتفاعات پایین تری نسبت به کشتزارهای معمول قهوه تولید می شوند، نسبت به آن ها طعم تلخ تری دارند. به همین دلیل برزیلی ها ترجیح می دهند قهوه شان را شیرین بنوشند.

قهوه منتخب: cafézinho اصطلاحی عمومی است به معنای "قهوه کوچک" که نوعی قهوه ی فیلتر شده است که بسیار داغ سرو می شود. به هر منطقه ی برزیل که سفر کنید احتمالا به عنوان یک خوشامد گویی دوستانه از شما با یک فنجان قهوه ی cafézinho پذیرایی خواهد شد.

brazilian coffee

سفارش قهوه در کشورهای مختلف: ویتنام

سفارش قهوه در ویتنام:

( Xin cho tôi một cà phê trứng (Sin-choh-thoy-mot-cah-feh-chung

فرهنگ قهوه در ویتنام: ویتنام به عنوان مستعمره ی سابق کشور فرانسه، سنت درازی در زمینه ی تولید و مصرف قهوه دارد. اگر علاقه دارید تا بیشتر در این زمینه اطلاعات کسب کنید می توانید از یکی از مراکز پرورش قهوه در دالات بازدید کنید که قهوه را از گیاه روبوستا می گیرد.اگر به شهر Ho Chi Minh سفر کنید کافه های زیادی را می توانید در سطح شهر مشاهده کنید که با دانه قهوه تازه دم شده است. کافه بار The Old Campass را امتحان کنید که قهوه های عالی سرو می کند و به طور دائم اجراهای موسیقی دارد.

قهوه منتخب: Egg Coffee را امتحان کنید که به روش سنتی از گیاه روبوستا، زرده تخم مرغ و شیر فشرده تهیه شده است. این نوع قهوه به خصوص در هانوی بسیار محبوب است.

vietnamese coffee

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

شرایط و قوانین جدید سفر به کشورهای مختلف چیست؟

گلاره یوسف پور ، یکشنبه 15 اسفند 1400

بدنبال آخرین خبرهای بدست رسیده، این پرسش مطرح می گردد که شرایط و قوانین جدید سفر به کشورهای مختلف چیست؟

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :