معروف ترین استراحتگاه ها برای ماه عسل در کلرادو

کلرادو برای انجام کارهایی مثل اسکی بسیار مناسب می باشد ولی احتمالا این مکان در لیست مکان هایی که برای ماه عسل خود آماده کرده اید، جایی ندارد. این مکان برای کسانی که تمایل به صعود به قله های برفی دارند، بسیار عالی می باشد. کوه راکی استیت این فضا را برای زوج ها در بین زیباترین استراحتگاه ها برای ماه عسل در کلرادو فراهم می کند. اینجا بیش از 300 روز آفتابی در طول سال برای لذت بردن از قله های درخشان کوهستان وجود دارد. اینجا دارای چشمه های آب گرم و تاکستان های بی شمار است. در بهترین استراحتگاه ها برای ماه عسل در کلرادو شما می توانید فعالیت هایی که در فضای باز قابل انجام است را مانند پیاده روی، دوچرخه سواری و قایقرانی را امتحان کنید. همچنین معروف ترین استراحتگاه ها برای ماه عسل در کلرادو امکاناتی ایده آل برای زوج ها فراهم می کند.

زیباترین استراحتگاه ها برای ماه عسل در کلرادو

استراحتگاه سنت رگیس، اسپن

استراحتگاه سنت رگیس فضایی مانند قلعه دارد و کارکنان آن مانند اشرافیان با شما برخورد می کنند. همچنین دارای منوهایی متنوع برای یک تعطیلات رمانتیک است که مناسب ماه عسل هستند و شما می توانید تمام این امکانات را برای خود و همسرتان به صورت سفارشی در یکی از زیباترین استراحتگاه ها برای ماه عسل در کلرادو دریافت نمایید. شما می توانید یک سری از امکانات را مانند صرف نهار در اتاق، استفاده از یک آبگرم استثنایی، داشتن گل های زیبا، توت فرنگی های شکلاتی و نوشیدنی گازدار را در اتاق خود دریافت کنید. شما در اینجا احساس می کنید که مانند یک ملکه ای هستید که در کوه اسپین اقامت دارد. این هتل در فاصله چند دقیقه ای از رستوران ها و مغازه ها واقع شده است. این استراحتگاه دارای رستورانی است که صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند و همچنین دارای سالنی است که می تواند میزبان مهمانی ها و شب زنده داری ها در یکی از بهترین استراحتگاه ها برای ماه عسل در کلرادو باشد.

استراحتگاه سنت رگیس

استراحتگاه ارابل در میدان ویل

استراحتگاه ارابل در میدان ویل واقع شده است و تمام استانداردهای لازم برای یک اقامت لوکس را دارا می باشد. این مکان منظره ای زیبا و عاشقانه ای را از کوه های آلپ اروپا به نمایش می گذارد. در اینجا شما می توانید شاهد سبک های معماری اروپا باشید همچنین امکاناتی مانند پیش خدمت خصوصی، اسکی و حتی تحویل مواد غذایی را برای شما فراهم می کند. شما می توانید از استخری که در پشت بام قرار دارد در حالی که از مناظر کلاسیک کوه راکی لذت می برید، استفاده کنید. شما همچنین می توانید از امکانات درمانی آبگرم اینجا نیز بهره ببرید. هر کدام از سوئیت های بزرگ اینجا دارای ویژگی های چشمگیری مانند یک اتاق نشیمن با یک شومینه است که فضایی ایده آل برای صرف یک شام عاشقانه در محیطی گرم و صمیمی را فراهم می کند.

ارابل

استراحتگاه دانتون اسپرینگز، دلرز

استراحتگاه دانتون اسپرینگز یک مکان ایده آل برای ماه عسل های پرماجرا است و برای افرادی مناسب است که می خواهند در محیط بیابانی از زیبایی های طبیعت لذت ببرند. این استراحتگاه یک بار در قرن نوزدهم بازسازی شده است. اینجا به شهر ارواح معروف بوده و میزبان چشمه های آب معدنی شگفت آور است. این هتل پنج ستاره در زمین های کوه اسپن و دره کوه سن خوان واقع شده است که حدود 30 مایلی جنوب غربی تلریدا قرار دارد. این مکان مناسب برای دوری از هرج و مرج دنیای مدرن است و به گونه ای می باشد که به راحتی می توانید با آن ارتباط برقرار کنید. در نزدیکی اینجا شما می توانید فعالیت هایی مانند اسکی، صخره نوردی یا پیاده روی را در مسیرهایی دیدنی انجام دهید. اینجا جزئی از یک مکان تاریخی می باشد که در حال حاضر در طی یک بازسازی به مکانی لوکس که دارای یک آبشار، یک کتابخانه خوب و یک سالن با لوستری چرخان است، تبدیل شده است.

استراحتگاه دانتون اسپرینگز، دلرز

هتل برادمور، کلرادو اسپرینگز

هتل برادمور که در اواخر قرن نوزدهم ساخته شده است، دارای یک زیبایی تاریخی خاصی می باشد. اینجا برای زوج هایی که می خواهند یک اقامت لوکس را در امتداد ساحل دریاچه چیانی در حاشیه کلرادو اسپرینگز بگذرانند، عالی می باشد. اینجا تمام امکاناتی را که شما از یک هتل عالی و لوکس انتظار دارید، دارا است مانند: سرو نوشیدنی های بی نظیر در کنار استخر در حالی که از منظره دیدنی دریاچه و قله های دگرسان راک لذت می برید. اینجا دارای هشت رستوران در محل، یک آبگرم، سه زمین گلف قهرمانی است. شما می توانید در اینجا فعالیت هایی که در فضای باز قابل انجام است را مانند قایقرانی، اسب سواری و ماهیگیری انجام دهید. این هتل همچنین انواع پکیج های گشت و گذار عاشقانه را که شامل صرف یک شام عاشقانه همراه با توت فرنگی های شکلاتی می باشد را ارائه می دهد و یکی از معروف ترین استراحتگاه ها برای ماه عسل در کلرادو می باشد.

برمودا

هتل و آبگرم سنت جولین، بولدر

برای داشتن یک ماه عسل عالی نیازی نیست که حتما به مکان هایی دور سفر کنید. در کمتر از یک ساعت می توانید به بولدر و هتل و آبگرم سنت جولین برسید. یکی از خواص عجیب و غریب این مکان این است که شما می توانید یک مجتمع دو خوابه با بالکن و حمام بخار را برای خود رزرو نمایید و نهایت استفاده را از زمان حضور خود در این مکان ببرید. شما حتی می توانید یک ماساژ دو نفره را رزرو نمایید. هنگامی که شما می خواهید در خارج از اتاق خود وقت را بگذرانید، موارد زیادی برای لذت بردن وجود دارد. شما می توانید در مسیرهای دیدنی که در آن کوه های معروف فلاتیرونز وجود دارد پیاده روی کنید، از باشگاه های عالی آن استفاده کنید و در رستوران های افسانه ای مثل دمد غذاهای یونانی و مدیترانه ای را میل نمایید.

هتل و آبگرم سنت جولین، بولدر

هتل سوننالپ

هتل سوننالپ اغلب به عنوان هتل برتر ویل نامیده می شود و شما یک اقامت بی نظیر و استثنایی را در اینجا تجربه می کنید. اینجا به سبک خانه های قدیمی باواریایی و آلپی ساخته شده است. همه اتاق ها دارای منظره گورکریک و یا والی ویلیج می باشند. همچنین اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند مبلمان دست ساز، شومینه، حمام سنگ مرمر با یک وان بزرگ هستند. بوفه این هتل صبحانه های چشمگیری را ارائه می کند. اینجا دارای امکانات دیگری مانند خدمات آبگرم و زمین گلف 18 سوراخه خصوصی می باشد.

هتل سوننالپ

استراحتگاه و آبگرم پیکس، تلریدو

استراحتگاه و آبگرم پیکس در تلریدو به دلیل محیط سالم و بهداشتی مشهور می باشد. این مکان توسط قله های درخشان راکیز در منطقه جنوب غربی کشور احاطه شده است و مخصوصا برای آبگرم هایش شناخته شده است. در اینجا شما می توانید از انواع درمان های جوان سازی مانند گرما درمانی، آب درمانی در جکوزی پر از اکالیپتوس و یا استفاده از جلسات آموزش شخصی لذت ببرید. همچنین می توانید فعالیت ها و ماجراجویی هایی مانند دوچرخه سواری در کوهستان و یا پیاده روی در مسیرهای دیدنی و جذاب امتحان کنید و پس از آن از یک شام عاشقانه دو نفره لذت ببرید. این مجتمع طیف گسترده ای از گزینه های اقامت مانند اتاق ها، سوئیت ها و یا پنت هاوس را ارائه می دهد. اگر ماه عسل شما در زمستان است از زمین اسکی این هتل که به شدت معروف می باشد، می توانید استفاده کنید.

استراحتگاه و آبگرم پیکس، تلریدو

استراحتگاه چین مونتین، کلرادو اسپرینگ

استراحتگاه چین مونتین مناظری چشم نوازی از کوه ها، رستورانی عالی و اتاق های خصوصی لوکس را ارائه می دهد. اینجا دارای یک پکیج غذایی عالی است که شامل پنیرهای پرطرفدار محلی و میوه های تازه ای است که در اتاق به شما تحویل داده می شود. شما می توانید یک شام رومانتیک دو نفره را در رستوران اینجا میل نمایید. در اینجا کارهای متفاوتی را می توانید انجام دهید مانند انجام انواع ورزش های آبی در دریاچه ای 35 هکتاری، استفاده از پنج استخر در فضای باز، یک آبگرم، زمین گلف 18 سوراخه، زمین تنیس و مرکز تناسب اندام.

استراحتگاه چین مونتین، کلرادو اسپرینگ

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

هیجان انگیزترین مکان ها برای ماه عسل، ایده آل و راحت

نیرومند ، یکشنبه 4 آذر 1397

در این مطلب 15 مقصد هیجان انگیز و ارزان قیمت خارجی برای سفر رمانتیک ماه عسل زوج های جوان معرفی می شوند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :