خوشگذرانی در پورتلند، شهری زیبا و فوق العاده برای استراحت

چه چیزی سرگرم کننده نیست؟ یک ساعت منتظر ماندن در یک صف برای خریدن یک شیرینی. پیاده روی پشت سر زنانی که فقط به قصد سلفی گرفتن به گشت و گذار آمده اند! سر و کله زدن با انبوه جمعیتی که در مغازه های خرید و فروش صنایع دستی مشغول خریدند، مغازه هایی که اجناس خود را از چین می آورند! اگر به شهر پورتلند آمده اید و نمی خواهید که سفر شما مجموعه ای از آنچه در بالا گفتیم باشد به پیشنهادات ما برای تفریح در پورتلند دقت کنید. در ادامه به بررسی دیدنی های پورتلند در زمان خوشگذرانی در پورتلند می پردازیم.

پورتلند

حمام و استخر Kennedy

با پرداخت تنها 5 دلار می توانید در حالی که در آب نمکی یک استخر خوابیده اید، نوشیدنی سرد و گوارا بنوشید. این استخر سرامیکی با گیاهان زینتی در دور تا دور آن تزئین شده اما بچه های زیادی که به این استخر می آیند، می توانند این پوشش گیاهی را نابود کنند! از بردن بچه ها در ساعات 10 تا 11 صبح و 6 عصر تا شب به این استخر خودداری کنید. در این ساعات بچه ها اجازه ورود و لذت بردن از خوشگذرانی در پورتلند را ندارند.

حمام و استخر Kennedy

بازارهای فصلی

تصور کنید در روزهای Halcyon (نوعی مراسم سنتی) یک بازارچه فصلی می بینید و کلی محصولات متنوع. فروشندگان این بازارچه ها تمام سوغات ها و غذاهای محلی را به صورت دست ساز و کاملا طبیعی به شما عرضه می کنند. کیفیت این اجناس از آنچه در فروشگاه ها یافت می شود، گاها بهتر نیز می باشد. این بازارچه ها همچنین یک مکان خوب برای یک پیک نیک در آخر هفته می باشد. همچنین از فروشندگان می توانید به صورت رایگان و برای تست، کمی از غذاهایشان را بگیرید و میل کنید. آن ها از استقبال از شما کاملا راضی اند و این مورد از دیدنی های پورتلند در زمان خوشگذرانی در پورتلند می باشد.

بازارهای فصلی

Coquine

در زمانی که قصد دارید برای خوردن بیسکوییت های Pine State به مغازه ای سربزنید، می توانید به سمت کوه Tabor بروید و در یک گوشه دنج مشغول خوردن بیسکوییت های گندمی که از کره Coquine و عسل تایلندی ساخته شده اند، بشوید.

Coquine

Horsetail Falls

دره Multnomah Falls پر از جمعیت و بسیار زیباست. اما راهی که در این دره به نام Horsetail Falls Trail وجود دارد، شما را با 2.7 مایل پیاده روی به آبشار Horsetail می برد. این آبشار در ارتفاع 176 فوتی و بالاتر از Oneanta Falls قرار دارد. Fountain Ponytail، آبشار دیگری است که در پشت این دو آبشار قرار دارد. در سفر به دیدنی های پورتلند در زمان خوشگذرانی در پورتلند حتما از این آبشار سه گانه دیدن کنید.

Horsetail Falls

Portland Mercado

Portland Mercado یا بازار پورتلند باعث شده مردم پورتلند چاق بشوند! در این مکان شما انواع غذاهای مکزیکی، کلمبیایی، سالوادوری و آرژانتینی خواهید یافت که در انواع بسته بندی های مختلف ارائه می شود تا بتوانید در داخل و یا خارج از منزل آن ها را بخورید. غذاهای churros و chorizo و piñata در این بازار با بسته بندی های قابل بازیافت ساخته می شوند. این بازار برای تفریح در پورتلند مناسب می باشد.

Portland Mercado

Eb & Bean

شهر پورتلند به خاطر بستنی هایش بسیار معروف است. چرا که در درست کردن بستنی ها در این شهر از ادویه های نوآورانه مثل نمک و کاه استفاده می شود! Eb & Bean یک بستنی فروشی محلی بسیار محبوب است که تمام محصولات آن ارگانیک می باشد. در این بستنی فروشی در هر دوهفته طعم های جدیدی به منوی آن ها اضافه می شود. دونات دارچینی شکری، ذرت کارامل وانیلی و کمپوت مارونیبی از خوشمزه ترین محصولات این مغازه هستند پس حتما از آن ها در زمان تفریح در پورتلند میل کنید.

Eb & Bean

تراموای فرودگاه پورتلند

با تراموا های این شهر می توانید احساس کنید که دیگر یک توریست نیستید! زیرا بسیاری از مردم محلی از این وسیله برای سرکار رفتن استفاده می کنند. این وسیله در عرض 10 دقیقه شما را از جنوب شهر به بالاترین نقطه تپه Marquam می برد. جایی که می توانید تمام شهر را زیر پای خود تماشا کنید.

تراموای فرودگاه پورتلند

Alibi

شهر پورتلند را می توان به این متهم کرد که در آن مصرف نوشیدنی های مختلف بسیار بالاست! در رستوران Alibi از هر گونه مشاجره بپرهیزید و با نوشیدن هر نوع نوشیدنی که در اینجا فروخته می شود، شب را به سلامتی به صبح برسانید!

Alibi

باغ Elk Rock

این باغ ژاپنی بسیار زیبا و دوست داشتنی است اما از مارس 2016 به خاطر انجام عملیات ساخت و ساز و تعمیر بسته شده است. تمام مردم یک عکس از شکوفه های گیلاس این باغ در اینستاگرام خود دارند! این باغ یک باغ کوچک و حدودا 13 نفره است که به رودخانه Willamette مشرف بوده و آبشار و حوضچه نیز دارد. ضمنا این باغ هزینه ورودی ندارد!

باغ Elk Rock

Nossa Familia Coffee

شرکت Stumptown یکی از معروف ترین صادر کنندگان پورتلند اخیرا توسط Peet خریداری شده است. استامپ داون، لوبیاهای مورد نیاز خود را از مزارع خانوادگی در برزیل که توسط Nossa Familia اداره می شود، خریداری می کند. Nossa Familia هرساله جشنواره هایی برگزار می کند که در آن می توانید برای یک کلاس آموزشی رایگان ساخت نوشیدنی ها ثبت نام کنید و یا با یک کیسه لوبیای رایگان به خانه برگردید!

Nossa Familia Coffee

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر به توکیو | ده نقطه فوق العاده برای خوشگذرانی در توکیو

ن. چرمچی ، چهارشنبه 19 مهر 1396

اگر تصمیم دارید در عین مستقر بودن در توکیو، از زیبایی های این شهر و نواحی اطراف آن لذت ببرید، بهترین سفر های یک روزه از توکیو را به شما معرفی می کنیم.

نظرت چیه
2 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 9 مهر 1397

    مخصوص امام جمعه ایلام است وبس

    • 9 مهر 1397

    امام جمعه اسلم که استعفا داده باید برود به این کشور نه ماها