تفریح در سرزمین هیولای برفی | لذت بودن در کنار توده های یخی

همانطور که تله کابین از کوه قلمروی یاماگاتا ژاپن عبور می کند، درختان پوشیده از برف شروع تغییر می کنند و ظاهر غول پیکر خود را نشان می دهند زیرا پوشش های سبز آن ها زیر یک توده سفید رنگ ناپدید شده است. این حجم های دیدنی به زودی غیر قابل تشخیص می شوند و به طور کامل در توده های برفی فرو می روند. حجم داخل کابین چندین دسی بل افزایش می یابد. مسافران هیجان زده فریاد می زنند، اسنوبردها و اسکی ها تنه کوه را می خراشند و تله کابین ها مسافران را تا جایی بالا می برند که منظره باوردنکردنی زیر پای آن ها باشد. این یک واکنش مشترک در میان کسانی است که ابتدا با هیولاهای برف افسانه ای زاو اونسن یا juhyo در ژاپن مواجه می شوند. هیجان در زمان دسترسی به سرزمین هیولای برفی افزایش می یابد وقتی که مسافران از کابین بیرون می آیند و برای کشف اشکال اسرار آمیز نزدیک تر می شوند. بعضی ها پیاده روی می کنند، بعضی دیگر آماده می شوند تا از تفریح در سرزمین هیولای برفی لذت ببرند. این زمان می تواند بهترین زمان برای رفتن به سرزمین هیولای برفی برای کل دنیا باشد.

سرزمین هیولای برفی

آیا می خواهید یک آدم برفی بسازید؟

پدیده juhyo نتیجه برخی از سیستم های بسیار بدیع آب و هوایی است. همان گونه که طوفان های زمستان سنگین ناشی از جت استریم سیبریایی، به کوهZao Mountain Range یورش می برند، درخت های بخش های بالایی قله ها شروع به ضخیم شدن با لایه های پر از یخ و برف می کنند و در نهایت درختان به شکل های شگفت انگیزی تبدیل می شوند که این روستای کوچک را به مقصد زمستانی محبوبی تبدیل کرده است. مثلا تا بحال به ابرها نگاه کرده اید و خواستید حدس بزنید شبیه چه چیزی هستند؟ با هیولاهای برفی Zao نیز می توانید بازی چی میبینی را انجام دهید. درختان پوشیده شده محکم ایستاده اند و متحمل ژست هایی شده که نمایانگر همه چیز از یک گربه پشمالو گرفته یا جادوگری هستند که انگشت استخوانی خود را به سمت آسمان آبی گرفته است. بسیاری از آن ها زیبا و دیدنی می باشند.

آیا می خواهید یک آدم برفی بسازید؟

افزایش محبوبیت تفریح در سرزمین هیولای برفی بین خارجی ها

اگرچه این منطقه برای گردشگران آسیایی محبوب است اما تعدادی چند علاقمند به اسکی غربی نیز همیشه آنجا هستند. Lyndell Keating، مدیر اجرایی Powderhounds.com یک راهنمای اسکی آنلاین است که تورهای اسکی و اسنوبوردی را در سراسر جهان از جمله در ژاپن ارائه می دهد و می گوید این روند کمی درحال تغییر است. کیتینگ می گوید: Zao قطعا محبوبیتش بین خارجی ها افزایش می یابد. هفت سال پیش هیچ خارجی را نمی دیدیم و هیچ کس در رستوران ها یا هتل ما انگلیسی صحبت نمی کرد. اینجا مانند اقامتگاه های دیگر اسکی ژاپنی معروف نیست به عنوان مثال Niseko، Hakuba ،Nozawa Onsen ،Myoko Kogen. در این مکان ها در حال حاضر بازدید کننده های بیشتری وجود دارد و زبان انگلیسی بیشتر صحبت می شود. در واقع زائو اونسن ممکن است اولین انتخاب برای کسانی که در جستجوی اسکی در سطح جهانی هستند، نباشد اما این یکی از ساده ترین راه ها را برای تجربه هیولاهای برفی ارائه می دهد. این هیولاها در سایر نقاط ژاپن نیز یافت می شوند اما اغلب دسترسی به آن ها سخت است. کیتینگ می گوید: اگر قبلا آن ها را ندیده اید، می توانند برای شما بسیار شگفت انگیز به نظر برسند و تفریح در سرزمین هیولای برفی بسیار جالب خواهد بود. چیزی که Zao را از دیگر مناطق جدا می کند این است که در فصل زمستان بسیاری هیولاهای برفی وجود دارد که غیر اسکی بازان می توانند به راحتی آن ها را ببینند، جلسات آموزشی شبانه داشته باشند و یک مسیر اسکی بینشان وجود دارد.

افزایش محبوبیت تفریح در سرزمین هیولای برفی بین خارجی ها

مسیر دسترسی به سرزمین هیولای برفی

برای دسترسی به سرزمین هیولای برفی، بازدیدکنندگان دو خط تله کابین متصل را سوار می شوند اولی از اقامتگاه اسکی ژائوی اصلی آغاز می شود. برای اسکی بازان و اسنوربردرها دسترسی به تله کابین در پکیج بالابری Zao Snow Resort وجود دارد. برای کسانی که پیاده روی می کنند، بلیط جداگانه ای برای سفر هست. در بالا بازدیدکنندگان می توانند از ناحیه بازدید راه بروند و میان هیولاهای برفی گشت و گذار کنند و پرسه بزنند. افرادی که قصد دارند با اسکی به پایین بروند، یک راه جداگانه می روند که به مسیرهای دیگر اقامتگاه اسکی ژائو متصل است. در مرکز بازدید دستشویی، رستوران و کافه تریا وجود دارد.

مسیر دسترسی به سرزمین هیولای برفی

توصیه برای اسکی یا اسنوبورد بازان

اقامتگاه اسکی ژائو که در چندین قله پخش شده برای اسکی بازهای مبتدی و متوسط ایده آل است. طولانی ترین دوره آن یک راه 10 کیلومتری است که از منطقه بازدید هیولای برفی شروع می شود. Powderhounds می گوید: در این بررسی 42 بالابر، سه سیم نقاله هوایی، یک تله کابین و 37 صندلی دارد هرچند طرح ایده آل نیست و ممکن است در برخی مکان ها مورد نیاز به محکم کاری باشد با این حال، این یک مقصد بسیار عالی برای هر کسی است که به دنبال یک روز عالی اسکی در مناظر زیبا است. راهی که از هیولا های برفی هدایت می شود برای تازه واردها نیست به این معنی که بازدید کنندگانی که مایل به اسکی هستند ابتدا باید توانایی های خود را ارزیابی کنند. در مورد هیولاهای برفی آنچه ترسناک است، این می باشد که بسیاری از گردشگران اسکی باز حتی اگر تازه وارد باشند دوست دارند در این مسیر اسکی کنند. کیتینگ می گوید شما باید عقل خود را قاضی کنید و این کار را انجام ندهید البته به یاد داشته باشید به خاطر هوای سرد است که درخت ها این شکلی شده اند بنابراین در صورت امکان سفر خود را طبق پیش بینی آب و هوا برنامه ریزی کنید. برخی از دامنه ها برای اسکی شبانه باز هستند به غیر از راهی که از درون هیولاهای برفی پیش می رود. دوره های اموزشی موجود هستند هرچند به کسانی که نیاز به یک مربی انگلیسی دارند توصیه می شود که از قبل رزرو کنند. موارد اجاره ای را می توان در اسکی و همچنین فروشگاه های مختلف Zao Onsen و برخی از هتل های بزرگ پیدا کرد که شامل اسنوبرد، اسکی، ژاکت و شلوار است. بعضی از مغازه ها نیز کلاه و عینک می فروشند هرچند که کلاه گذاشتن اجباری نیست. کیفیت و قیمت این اقلام در بهترین زمان برای رفتن به سرزمین هیولای برفی متفاوت است.

توصیه برای اسکی یا اسنوبورد بازان

روستای ژائو اونسن

یک روستای کوچک کوهستانی است که دارای فضاهای بزرگ بوده و یک تجربه کلاسیک کوچک از روستای ژاپنی را ارائه می دهد. در این روستا بوی گوگرد به مشام می رسد و بسته به خودتان می تواند زننده یا دلپذیر باشد. بعضی از هتل ها علاوه بر چندین آبگرم عمومی، امکانات آبگرم خصوصی هم دارند. گزینه های اقامتگاهی از هتل های کوچک تا چند استراحتگاه بزرگ مانند Zao Shiki no Hotel هستند که مهمانان می توانند از میان اتاق های سنتی ژاپنی یا غربی انتخاب کنند. صبحانه و شام به عنوان بخشی از هزینه اتاق در برخی از اقامتگاه ها گنجانده شده است. اگر خوش شانس باشید، سرو بیف یونزاوا را دریافت می کنید که در برخی اقامتگاه ها انجام می شود. در این روستا، رستوران های با کیفیت مختلفی غذای ژاپنی سرو می کنند و دارای بارهایی به سبک ایزاکایای کلاسیک هستند. می خواهید غذای ژاپنی نخورید؟ Craftbeer&Pizza Quantum پیتزاهای خوشمزه سرو می کند و انتخاب زیادی از بازی های ویدئویی پیش رویتان می گذارد. اما اگر شب زنده داری می کنید، می توانید در اتاقتان جشن بگیرید. این یک مهمانی شهری نیست و خیابان ها زمانی که خورشید پایین می رود، در سکوت مطلق هستند و صرف نظر از آن ارزش قدم زدن در شب را دارند. بعد از اینکه ژائو انسن تاریک می شود، بخار آب های انسن به شکل اشباح سفیدی ظاهر شده و آبراه ها از فراز دامنه های شهر فرو می ریزند. در برخی مناطق نورهای رنگی بخار را روشن می کنند

روستای ژائو اونسن

بهترین زمان برای رفتن به سرزمین هیولای برفی زیبا

ژائو اونسن لایق یک اقامت سه شبه است که به شما این امکان را می دهد که زمان زیادی صرف کنید تا کمی سواری، آبگرم و کاوش در هیولای برفی را تجربه نمایید. در صورت امکان در طول هفته بروید. در طول هفته خلوت تر بوده و تله کابین و تله سیژ شلوغ نمی باشند. آخر هفته ها داستان دیگری است. بهترین زمان برای دیدن هیولاها اواخر ماه ژانویه تا اوایل ماه مارس است قبل از اینکه گرمای بهار آن ها را گرم کند. از 27 ژانویه تا 4 مارس تله کابین ها از ساعت 8:30 صبح تا 9 بعدازظهر برای کسانی که مایل به دیدن هیولاهای برفی در شب هستند، کار می کنند. ساده ترین راه دسترسی به سرزمین هیولای برفی توسط قطار و اتوبوس است. قطارهای گلوله ای در طول روز از توکیو به ایستگاه یاماگاتا می آیند و تفریح در سرزمین هیولای برفی را ساده می کنند. اتوبوس ها هم هر ساعت برای ژائو اونسن می روند و سفر حدود 40 دقیقه طول می کشد. در ایستگاه یاماگاتا نشانه ها را به خروجی اصلی دنبال کنید و به ایستگاه اتوبوس بروید که بخشی از همان ساختمان است. برای اطلاعات بیشتر در مورد هیولا های برفی و دسترسی به آن ها به سایت zaoropeway.co.jp مراجعه کنید.

بهترین زمان برای رفتن به سرزمین هیولای برفی زیبا

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معروف ترین محیط های یخی جهان | لذت شادی و تفریح روی یخ

ثنا احمدی ، چهارشنبه 8 خرداد 1398

در برخی از کشور های جهان پاتیناژهای کوچک و بزرگ متعددی به چشم یافت می شود که ما قصد داریم ده مورد از آن ها را به شما معرفی کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :