بهترین رستوران های گیاهی تهران | لذت خوردن غذاهای سالم و مقوی

hb دوشنبه 25 شهریور 1398

روی آوردن به استفاده از انواع غذاهای گیاهی امروزه در تمام دنیا رایج شده و در کشور خودمان نیز جمعیت حاضر به مصرف این نوع از غذاهای فوق العاده سالم و مغذی با سرعت عجیبی و غریبی در حال افزایش است. حقیقتش را بخواهید، هر انسانی از قدرت انتخاب و چاره جویی برای رفع تمام نیازهای خود برخوردار بوده و به خاطر همین نیز عده زیادی از مردم کشور ما و خصوصا تهرانی ها عزیز که مطابق با آمار تندرستی و سلامتی لااقل به لحاظ ظاهری اصلا در وضعیت مطلوبی به سر نمی برند، در چند ساله اخیر آغوش خود را جهت قبول و استفاده سودمند از غذاهای گیاهی که سرشار از خواص و ویژگی های مفید برای بدن هستند، باز کرده و حتی بسیاری از آنان مصرف غذاهای گوشتی را بطور تمام و کمال از برنامه غذایی خود حذف و بجای آن از انواع رژیم های مربوط به غذاهای گیاهی تبعیت می کنند. به همین خاطر مجله گردشگری همگردی قصد دارد تا در این مطلب کمی در خصوص بهترین رستوران های گیاهی تهران برای عزیزانِ ساکن در این کلانشهر صحبت کند و فوق العاده ترین مکان هایی که یک فرد گیاهخوار می تواند در آن به درستی رژیم غذایی خود را حفظ کرده و آن را ادامه دهد. دوستان عزیزی که هیچ اعتقادی به مصرف غذاهای گیاهی ندارند و معتقدند همینکه مقداری سبزیجات و سالادهای مختلف را در کنار غذاهایمان بطور روزانه میل می کنند، خود سبب بهره گیری از تمام خصوصیات نهفته شده در این قبیل غذاها می شود، باید بدانند که در هیچ جای دنیا صحبت از بد بودن استفاده از غذاهای گیاهی و به نوعی گیاهخواری نشده و در عوض غرفه ها و فروشگاه های بیشتری را نیز برای رفع نیاز این گروه از مصرف کنندگان عزیز در نظر گرفته شده که البته امروزه در تهران نیز به راحتی می توان با فروشگاه های ارگانیک و معتبری در کنار رستوران های گیاهی آن مواجه شد که در حال تهیه و ارائه تازه ترین مواد اولیه مربوط به غذاهای گیاهی هستند. همچنین بد نیست پیش از شروع مطلب و پرداختن به برترین رستوران های گیاهی تهران این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تغییر نگاه نسبت به افرادی که از رژیم های غذایی گیاهی پیروی می کنند و وعده های اصلی غذایی خود را به استفاده از گیاهان معطوف نموده اند، نباید ایجاد شود و برای باور ذهنی آن ها که به عنوان پیشگامان عرصه سلامت غذایی قدم برداشته اند، بایستی احترامی ژرف قائل شد.

بهترین رستوران های گیاهی تهران

رستوران گیاهی زمین

رستوران زمین یکی از برترین رستوران های گیاهی تهران بوده که توانسته با الهام گرفتن از طیف گسترده ای از غذاهای گیاهی و همچنین اضافه کردن کمی خلاقیت در پخت و ظاهر آنان به هنگام سرو، توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کند. جالب است بدانید شعار این رستوران، غذاهای گیاهی مساوی با غذاهای آری از هرگونه خشونت است که البته اشاره مستقیم آن به عدم کشتار حیوانات حلال گوشت در مذهب دارد که اگر روزی همه مردم به سمت گیاهخواری روی بیاورند، قطعا دیگر هیچ مرغ و گوسفندی برای طبخ ذبح نمی شود! با تمام این اوصاف، در رستوران گیاهی زمین که یکی از بهترین رستوران های گیاهی تهران به حساب می آید، شما می توانید در کنار انواع و اقسام غذاهای اصیل ایرانی که در تهیه و پخت آنان از سبزیجات کاملا تازه و خوشمزه بهره گرفته شده، با انواع مختلفی از برگرها، ساندویچ ها، پیتزاها و همچنین نوشیدنی های فوق العاده خوشمزه و گیاهی نیز مواجه شوید. ناگفته نماند که مدیر رستوران زمین از تخفیفات بسیار قابل توجهی برای مبتلایان به سرطان و همچنین خلبانان هواپیماهای شکاری نیز برخوردار است و هیچگاه نیز دلیل ایجاد یک چنین تخفیفی برای این دو گروه از مشتریانش را بازگو نکرده و بیشتر می خورد که بصورت سلیقه ای در این زمینه وارد شده باشد. لازم به ذکر است که در این رستوران گیاهی تهران، یک فروشگاه نقلی نیز ایجاد شده که به ارائه تازه ترین مواد گیاهی و همچنین محصولات تمام ارگانیک می پردازد.

آدرس رستوران گیاهی زمین: تهران - شهرک غرب - فاز 5 - خیابان سیمای ایران - خیابان پردیسان

شماره تلفن رستوران گیاهی زمین: 88373924-021

رستوران گیاهی زمین

رستوران گیاهی بید مجنون

رستوران گیاهی بید مجنون نیز از دیگر رستوران های برتر در عرصه تهیه و پخت انواع غذاهای گیاهی در شهر تهران است. البته این رستوران برای پایتخت نشینان تنها به ارائه غذاهای گیاهی نمی پردازد و می توان در صورت داشتن ذائقه و میل به سوی غذاهای گوشتی نیز به این مجموعه پذیرایی مراجعه کرده و خود را میهمان یکی از درجه یک ترین رستوران های شهر تهران نمایید. رستوران گیاهی بید مجنون درست در منطقه لواسان واقع شده و از یک درخت بیدمجنون نسبتا بزرگ نیز در همان درب ورودی خود برخوردار است. در این رستوران تنها به سرو غذاهای گیاهی و گوشتی پرطرفدار پرداخته نشده و می توان از منوی کافی شاپ بیدمجنون نیز یک فنجان دمنوش و یا یک لیوان نوشیدنی خنک سفارش دهید و طعم و مزه غذاهای مورد نظرتان را در کنار این دسته از نوشیدنی های ترکیبی حسابی افزایش دهید. پیشنهاد می کنیم علاقمندان به خوردن یک وعده غذای اصیل ایرانی و یا فرنگی حتما سری به این رستوران خوش آب و هوا که یکی از برترین رستوران های گیاهی تهران هست، زده و از نوش جان کردن غذاهای لذیذ آن لذت ببرند.

آدرس رستوران گیاهی بید مجنون: تهران - لواسان - بلوار امام خمینی (ره) - بلوار ایثارگران - کوچه فرشته

شماره تلفن رستوران گیاهی بید مجنون: 26550077-021

رستوران گیاهی بید مجنون

رستوران گیاهی خانه هنرمندان

رستوران هنرمندان یکی از برترین رستوران های گیاهی تهران بوده که درست در مرکز پایتخت نیز واقع شده است. این مجموعه از بخش ها و قسمت های مختلفی نظیر غرفه های فروش صنایع دستی، سالن تئاتر و کافی شاپ و رستوران برخوردار است که نکته مشترک آن با این مطلب، وجود یک رستوران گیاهی در خانه هنرمندان است. رستوران گیاهی خانه هنرمندان از سال 1379 شمسی دایر شده و توانسته در خلال فعالیت های خود در زمینه طبخ و تهیه انواع غذاهای گیاهی نظیر کباب ها، خورش ها، پیتزاها و ... بسیار ممتاز ظاهر شود و مشوق خوبی برای علاقمندان به مصرف غذاهای گیاهی و همچنین گیاهخواران تلقی شود. دکوراسیون داخلی و فضای بیرونی این رستوران از فاکتورهای بسیار قابل توجهی برخوردار هستند که در کنار تمام این جذابیت های بصری، بایستی رفتار حرفه ای و استفاده از پرسنلی مجرب را نیز عنوان کنیم.

آدرس رستوران گیاهی خانه هنرمندان: تهران - خیابان طالقانی - موسوی شمالی (فرصت)

شماره تلفن رستوران گیاهی خانه هنرمندان: 88310462-021

رستوران گیاهی خانه هنرمندان

کافه رستوران گیاهی آناندا

برای رفتن به کافه رستوران گیاهی آناندا اصلا لازم نیست یک گیاهخوار تما عیار باشد و حتی می توانید یکی از طرفداران پروپاقرص غذاهای گوشتی نیز بوده و تنها یک وعده به خود اجازه میل کردن یکی از بی نظیرترین غذاهای گیاهی عمرتان را دهید! کافه رستوران گیاهی آناندا در سال 1385 شمسی تاسیس شده و توانسته از آن موقع تاکنون تاثیر بسیار بسزایی بر روی القای مفهوم غذاهای گیاهی داشته باشد و ثابت کند که یک غذای گیاهی نیز می تواند همچون یک غذای گوشتی سرخ شود و از طعم و مزه فوق العاده ای نیز برخوردار باشد و لزوما تنها به تعداد سبزیجات آبپز شده محدود نشود. منوی خوراکی ها و غذاهای گیاهی این رستوران بسیار متنوع و جامع بوده و می توان در آن با گزینه های بسیار جذابی نیز مواجه شد. از جمله فاکتورهایی که سبب می شود بتوانیم نام رستوران آناندا را در فهرست بهترین رستوران های گیاهی تهران بیاوریم، استفاده از تازه ترین مواد غذایی و همچنین پخت و پز روزانه تیم آشپزی این رستوران است که قطعا سهم بزرگی در کیفیت خروجی های آن دارد. در کنار منوی ثابت این رستوران همیشه یک نوع پلو، دسر، خورش، سالاد، سوپ و همچنین نوشیدنی خاص نیز که تنها در آن روز تهیه شده، وجود داشته که این نشان از انعطاف پذیری بخش آشپزی این مجموعه دارد. نکته دیگری که تنها با حضور در کافه رستوران آناندا می توان آن را درک کرد، محیط آرامش بخش و سراسر سبزی است که از سوی کارکنان این مجموعه در اوج شلوغی ها و آلودگی های تهران ایجاد شده و معمولا در تمام فصول نیز این رستوران دارای فضای چشم نوازی هست.

آدرس کافه رستوران گیاهی آناندا: تهران - خیابان پاسداران - بهستان دهم - اختیاریه جنوبی - جنب مخابرات - شماره 18

شماره تلفن کافه رستوران گیاهی آناندا: 22556767-021 | 22772817-021

کافه رستوران گیاهی آناندا

رستوران گیاهی تیلیت

اگر گیاهخوار هستید یا به دنبال یک رستوران می گردید که فضای آن در عین مدرن بودن از حال و هوای سنتی نیز برخوردار باشد، ما به شما رستوران تیلیت را پیشنهاد می کنیم که هم از منوی جذابی برای علاقمندان به غذاهای گوشتی برخوردار است و هم دارای غذاهای بیشماری بوده که برای دارندگان رژیم های گیاهی مناسب قلمداد می شود. همانطور که از نام این مجموعه غذاخوری نیز مشخص است، غذای اصلی آن دیزی بوده که البته این دیزی با تمام آن آبگوشت ها و دیزی های معمولی که ما بارها و بارها به عنوان یک ایرانی اصیل در طول زندگی نوش جان کرده ایم، متفاوت است! دیزی های رستوران تیلیت دارای طعم ها و نوع های مختلفی هستند: مثلا در این رستوران شما می توانید با دیزی های گیاهی منحصر به فردی مواجه شوید و یا اینکه در صورت عدم تمایل به میل یک وعده غذای گیاهی، از خوراک های گوشتی این مجموعه پذیرایی استفاده نمایید. ظرف های غذای تیلیت همه از جنس سفال هستند تا شما بتوانید درک بهتری از خوردن یک غذای سنتی به اسم دیزی پیدا کنید. از قلم بازنماند که با توجه به تنوع دیزی های این رستوران، ترشیجات و سایر مخلفات غذایی نیز در این مجموعه با بهترین کیفیت ممکن عرضه می شوند.

آدرس رستوران گیاهی تیلیت: تهران - خیابان سعدی شمالی - مقابل منوچهری - کوچه مصباح - شماره 194

شماره تلفن رستوران گیاهی تیلیت: 33984684-021 | 33984690-021

رستوران گیاهی تیلیت

رستوران گیاهی چارمیز

رستوران گیاهی چارمیز واقع در خیابان حافظ است و به دلیل محیط کوچکی که در آن قرار گرفته، نام چارمیز را برای خود انتخاب کرده است. در این رستوران گیاهی همچون سایر رستوران هایی که تاکنون از آنان نامبرده ایم، شما می توانید با انواع و اقسام غذاهای گیاهی خصوصا پاستاهای معروف این مورد از برترین رستوران های گیاهی تهران که اصلا دلیل اصلی به شهرت رسیدن این مجموعه در کلانشهری همچون تهران شده نیز مواجه شوید. رستوران پاستا چارمیز از یک آشپزخانه کاملا شیشه ای برخوردار است که همین امر سبب می شود تا شما به خوبی با فرآیند تهیه و پخت غذا روبرو شوید و خیالتان از بابت بهداشتی بودن آن نیز راحت شود. نکته دیگری که لازم است در خصوص رستوران گیاهی چارمیز بدانید این است که آشپزی در این مجموعه بصورت روزانه انجام می شود، یعنی مواد اولیه بصورت کاملا تازه و جدید در روز خریداری شده و تعدادی غذا و همچنین دسر مختلف نیز بصورت کاملا اختصاصی در هر روز برای شما مشتریان گرامی تدارک دیده می شود. بد نیست بدانید که رستوران چارمیز که یکی از برترین رستوران های گیاهی تهران بوده، در موقعیت مکانی کاملا شلوغ و پر ترافیکی در تهران واقع شده است، اما با این حال در تمام طول هفته به دلیل کیفیت بالای غذاهای خود با استقبال شایسته ای از سوی عموم مردم شهر تهران مواجه می شود و در اصطلاح همیشه از مشتریان خاص خود برخوردار است.

آدرس رستوران گیاهی چارمیز: تهران - خیابان حافظ - نرسیده به خیابان انقلاب - کوچه البرز - شماره 2/1

شماره تلفن رستوران گیاهی چارمیز: 66460829-021

رستوران گیاهی چارمیز

رستوران گیاهی درخت بانیان

درخت بانیان نام یکی از برترین رستوران های گیاهی تهران است. این رستوران خاص بوده، چرا که در تهیه انواع و اقسام غذاهای گیاهی آن نه از مواد فریز شده استفاده می شود و نه از مواد کنسروی و همچنین شکر سفید! در حقیقت شما گیاهخواران عزیز و یا کسانی که از رژیم غذاهای گیاهی پیروی می کنید، می توانید با خیالی آسوده و کاملا مطمئن از خوراک ها و غذاهای 100٪ گیاهی این مجموعه نهایت لذت را ببرید. صر کنید، این تنها ویژگی خاص بودن این رستوران گیاهی در تهران نیست! از دیگر دلایلی که سبب می شود تنها بتوان از واژه خاص و یا منحصر به فرد بودن برای این مجموعه غذاخوری گیاهی استفاده کرد، تغییر عجیب و غریبی است که در ذائقه مشتریانی که بار اولشان است به این رستوران با فضای روح نوازش مراجعه می کنند، هست. مثلا شما همیشه به عنوان یک فرد ایرانی وقتی کبابی همچون کباب چنجه را سفارش می دهید، منتظر این هستید که یک کباب با ظاهر و مزه گوشت برایتان آورده شود، ولی در رستوران درخت بانیان از آنجایی که همه چیز گیاهی طبخ می شود، کباب مورد نظر شما نیز با متریال های گیاهی پخته و با مزه ای استثنایی برایتان سرو خواهد شد. در یک کلام با یکبار مراجعه به این رستوران گیاهی تهران قطعا مشتری ثابت آن نیز خواهید شد. ناگفته نماند که رستوران درخت بانیان از یک کافی شاپ نیز برخوردار است که شما می توانید از طریق منوی آن با طیف گسترده ای از کیک های خوشمزه و دسرهای رنگارنگ گیاهی نیز مواجه شوید.

آدرس رستوران گیاهی درخت بانیان: تهران - خیابان شریعتی - پایین تر از دولت - شهید کلاهدوز - جنب کوچه امان پور - شماره 3

شماره تلفن رستوران گیاهی درخت بانیان: 22631017-021

رستوران گیاهی درخت بانیان

کافی شاپ گیاهی گویندا

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که چرا در مطلب مربوط به بهترین رستوران های گیاهی تهران ما از یک کافی شاپ گیاهی تحت عنوان گویندا صحبت خواهیم نمود! واقعیتش را بخواهید گویندا تنها یک کافی شاپ معمولی با ارائه منویی از دمنوش ها و یا میان وعده های گیاهی نیست و به دلیل نقش پر رنگ آن در ارتقای سطح فرهنگ استفاده از غذاهای گیاهی و همچنین معرفی محصولا ارگانیک ناگزیر هستیم که نامی از آن را در میان رستوران های گیاهی و مکان های مخصوص به گیاهخواران ذکر کنیم. گویندا یک مجموعه کامل و ممتاز برای تمام کسانی است که روی به گیاهخواری آورده اند و یا اینکه قصد گرفتن یک رژیم سومند گیاهی برای رسیدن به وزن و تناسب اندام دلخواهشان را کرده اند. طبقه زیرین این کافی شاپ به یک فروشگاه کاملا مجهز با فروشندگانی مجرب در راستای معرفی و فروش محصولات گیاهی و ارگانیکی اختصاص داده شده که توصیه می کنیم حتی اگر از گروه گیاهخواران نیز بحساب نمی آیید، حتما از این فروشگاه بازدید کرده و با سالم ترین متریال های غذایی که امروزه به واقع بیش از پیش به مصرف آنان نیازمندیم، روبرو شوید. همچنین ناگفته نماند که در فروشگاه گویندا تعداد زیادی منابع اطلاعاتی در قالب لوح های فشرده و کتاب های فراوان نیز موجود بوده که قطعا برای علاقمندان به غذاهای گیاهی می تواند بسیار مهم و حائز اهمیت تلقی شود.

آدرس کافی شاپ گیاهی گویندا: تهران - پاسداران - اختیاریه جنوبی - مقابل پارک نیلوفر - شماره 26

شماره تلفن کافی شاپ گیاهی گویندا: 22550005-021 | 22584621-021

کافی شاپ گیاهی گویندا

رستوران گیاهی خوشبین

خوشبین نام یک رستوران گیاهی با منویی جذاب و اشتهاآور از غذاهای خوشمزه گیلانی است که قطعا برای کلیه علاقمندان به سرو غذاهای مربوط به این خطه از کشورمان خاطره انگیز خواهد بود. رستوران خوشبین که یکی از بهترین رستوران های گیاهی تهران هست، بیشتر با نام رستوران حسن رشتی مشهور بوده و اغلب پایتخت نشینان خوش خوراک ایران نیز این مجموعه را به همین اسم می شناسند. این رستوران که از غذاهای گیاهی فوق العاده باکیفیت و خوشمزه ای برخوردار است، تنها تا وعده ناهار باز بوده و متاسفانه نمی توان از مزه غذاهای جادویی و سالم آن در وعده های شبانگاهی نیز استفاده کرد. دوستان عزیز توجه داشته باشید شعبه دوم این رستوران در مرکز استان گیلان یعنی شهر رشت تاسیس شده و نام آن حسن رشتی هست. از جمله غذاهایی که پیشنهاد می کنیم در صورت مراجعه به این رستوران گیلانی با طبخ غذاهای گیاهی حتما آن ها را امتحان کنید، میرزاقاسمی، ترشی تره، کباب ترش، باقالی قاتوق است.

آدرس رستوران گیاهی خوشبین: تهران - خیابان سعدی شمالی - پایین تر از چهارراه سید علی - شماره 510

شماره تلفن رستوران گیاهی خوشبین: 33902194-021

رستوران گیاهی خوشبین

کافه رستوران گیاهی پیور

خیلی حیف است اگر در بین بهترین رستوران های گیاهی تهران از این کافه رستوران جذاب و با کیفیت نامی به میان آورده نشود! طراحی دکوراسیون داخلی کافه رستوران گیاهی پیور در کنار انتخاب ظروف غذایی و سایر چیزهای مربوط به این کافه رستوران، همگی به نوعی دارای طرح گل هستند که هارمونی جالبی را به فضای کلی این مکان بخشیده است. در کافه رستوران پیور شما می توانید با غذاهای گیاهی منحصر به فردی همچون ته چین بادمجان، مامسان در کنار قدری سبزیجات گریل شده، لازانیای اسفناجی، کرم سوپ پیور و از همه مهمتر اسپاگتی با سس پستو مواجه شوید و هر کدام را که دلتان خواست، سفارش و سپس نوش جان کنید. جالب است بدانید روزهای چهارشنبه در این رستوران موسیقی بصورت کاملا زنده نواخته می شود و در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز وعده های صبحانه به منوی غذایی این مکان افزوده می شود. نکته دیگری که بد نیست در خصوص این غذاخوری گیاهی بدانید، این است که تمام کارکنان و پرسنل آن دارای برخورد مناسب هستند که سبب می شود شما بدون هیچگونه خجالت و نگرانی در هنگام انتخاب غذا از آنان مشورت بگیرد و بخواهید که غذای مورد نظرتان را بصورت کامل برایتان توضیح دهند.

آدرس کافه رستوران گیاهی پیور: تهران - خیابان شیخ بهایی جنوبی - خیابان 64 یوسف آباد - برج آ اِس پی (ASP) - واحد 35 تجاری

شماره تلفن کافه رستوران گیاهی پیور: 88603990-021

کافه رستوران گیاهی پیور

رستوران گیاهی نوای غذای پاک

اگر از دسته گیاهخوارانی هستید که بهداشتی بودن غذای مورد نظرتان بیش از حد معمول برایتان مهم و حائز اهمیت است، پیشنهاد می کنیم حتما سری به رستوران گیاهی نوای غذای پاک که به تازگی در منطقه عباس آباد شهر تهران افتتاح شده و یکی از بهترین رستوران های گیاهی تهران هست، بزنید و از غذاهای گیاهی و گوشتی این رستوران که از جمله سالم ترین غذاهای کل شهر تهران نیز بحساب آورده می شوند، استفاده کنید. رستوران نوای غذای پاک تحت نظارت مستقیم گروهی از بهترین و زبده ترین متخصصان تغذیه ایران فعالیت می کند و تمام تیم آشپزی این مجموعه نیز از کدبانوهای ایرانی تشکیل شده که به خودی خود بدون هیچگونه کنایه و حرفی سبب بهداشتی تر بودن غذاهای این رستوران در مقایسه با دیگر رستوران های گیاهی تهران است. با حضور در رستوران نوای غذای پاک منویی جذاب و کاملا منحصر به فرد در مقابل دیدگانتان قرار داده می شود که می توانید با خیالی آسوده از سطح سلامت و کیفیت غذاهای موجود در این منو هر کدام را که دوست داشتید، سفارش داده و سپس در کمال لذت و آرامشی که در سرتاسر محیط این رستوران گیاهی موج می زند آن را در کنار دوستان و سایر اعضای خانواده نوش جان کنید.

آدرس رستوران گیاهی نوای غذای پاک: تهران - خیابان دکتر بهشتی - پس از چهارراه سهروردی - شماره 187 (ضلع شمال خیابان - مقابل بانک کشاورزی)

شماره تلفن رستوران گیاهی نوای غذای پاک: 88748090-021

رستوران گیاهی نوای غذای پاک

سرزمین گیاهی بامیکا

بامیکا یک نام پر آوازه و معتبر برای تمام کسانی است که به مصرف و استفاده از غذاهای سالم و گیاهی توجه می کنند. سرزمین بامیکا تنها یک رستوران گیاهی در شهر تهران نیست و بیشتر می توان آن را یک مجموعه بی نظیر برای تمام گیاهخواران و علاقمندان به غذاهای گیاهی در پایتخت تلقی کرد. امروزه سرزمین بامیکا در تهران دارای شعبات مختلفی بوده که تنها دلیل گسترش فعالیت آن، استقبال و توجه مردم عزیز تهران به محصولات گیاهی و مواد غذایی ارگانیک و استفاده از آن ها در وعده های مختلف غذایی محسوب می شود. از جمله ویژگی های بارزی که سبب می شود هر جا که اسمی از بهترین های مربوط به صنعت غذاهای گیاهی آورده می شود به سرزمین بامیکا نیز اشاره شود، ارائه تازه ترین و بکر ترین مواد اولیه گیاهی و همچنین سبزیجات بصورت کاملا تمیز و شسته شده برای شما عموم مصرف کنندگان عزیز در بسته بندی های شکیل بوده که تنها کافی است سبزیجات و یا دیگر متریال های غذایی مورد نظرتان را انتخاب کرده و به مقدار مصرف خود از فروشگاه های بامیکا خریداری نمایید. تهرانی های عزیز توجه داشته باشید که نخستین گام های فعالیتی برند بامیکا در پایتخت مربوط به ارائه سالادهای بسته بندی شده به رستوران ها و دیگر اغذیه فروشی های این کلانشهر بوده است!

آدرس و شماره تلفن شعبه های سرزمین بامیکا (شعبه سعادت آباد): تهران - سعادت آباد - ضلع جنوب غربی میدان کتاب | 22346717-021

آدرس و شماره تلفن شعبه های سرزمین بامیکا (شعبه قیطریه): تهران - مقابل پارک قیطریه | 22242926-021

آدرس و شماره تلفن شعبه های سرزمین بامیکا (شعبه پاسداران): تهران - پاسداران - بهستان دهم - ضلع جنوب غربی چهارراه نیلوفر | 22599483-021

آدرس و شماره تلفن شعبه های سرزمین بامیکا (شعبه زعفرانیه): تهران - خیابان ثارالله - بلوار بهزادی - جنب داروخانه دکتر شهبازی | 22430034-021

آدرس و شماره تلفن شعبه های سرزمین بامیکا (شعبه تهران پارس): تهران - فرجام - حدفاصل باقری و فلکه دوم تهران پارس - شماره 73| 77745235-021

آدرس و شماره تلفن شعبه های سرزمین بامیکا (شعبه آرژانتین): تهران - آرژانتین - خیابان احمد قصیر - انتهای خیابان پازندهم (خیابان احمدیان) - شماره 26 | 88706608-021

نشانی و شماره تماس با شعبه های سرزمین بامیکا در تهران (شعبه اقدسیه): تهران - نبش خیابان فیروزبخش - مجتمع تجاری آواسنتر | 26470857-021

سرزمین گیاهی بامیکا

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین کافه و رستوران های تهران برای خوردن صبحانه

مهیار قاسمی ، پنج شنبه 25 مهر 1398

در این مطلب، شما را با بهترین مکان ها برای صرف صبحانه در تهران آشنا می کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :