پارک های متناسب با علامت های زودیاک و لذت آرامش در پناه ماه تولد

خیلی از ما معمولا زمان انتخاب مکانی به عنوان مقصد سفرمان، زیبایی های فراوان وطن خودمان را فراموش می کنیم. وقتی نام 58 پارک ملی برتر آمریکا را می بینیم از انتخاب آن ها به عنوان راهی برای فرار از روزمره های زندگی صرف نظر می کنیم اما در هر کدام از پارک های مطابق با علامت های زودیاک چشم اندازهای بسیار زیبایی وجود دارند که ارزش دیده شدن را دارند. فراوانی پارک های ملی، انتخاب بهترین پارک که متناسب با نیاز های شما از یک مسافرت باشد را دشوار می سازد. آیا شما فردی عاشق فعالیت های هیجانی و پیاده روی های پر چالش هستید یا فردی علاقمند به یادگیری درباره جنبه های مختلف تاریخی یک محل؟ برای اینکه انتخاب های شما را محدود کنیم، چندین پارک ملی که متناسب با علامت برجی که در آن متولد شده اید، است را آوردیم. اگر به ستاره شناسی برای انتخاب بهترین مقصد برای سفرتان اطمینان چندانی ندارید کمی پایین تر بروید و ببینید نشانه شما را ترغیب به سفر به کدام مقصد می کند. ممکن است آن قدر تفریح در پارک های متناسب با علامت های زودیاک برایتان جالب باشند که همین حالا برای سفری جاده ای به آمریکا  و خوشگذرانی در پارک های متناسب با علامت های زودیاک آماده شوید.

خوشگذرانی در پارک های مطابق با علامت های زودیاک

برج جدی (22 دسامبر تا 19 ژانویه)

افراد زاده این برج اهل عمل، بلندپرواز و زمان دستیابی به هدف هایشان بسیار مصمم هستند. شما می توانید از پارک ملی Arches که دقیقا در شمال Moab در ایالت یوتا قرار دارد، دیدن و خود را در زیبایی بیش از 2000 سنگ شنی و تشکیلات زمین شناسی غرق کنید. زمانی که به بالا نگاه می کنید و طاق قرمز رنگ و سنگی Delicate Arch را با ارتفاع 65 پا می بینید، حس تعجب و وجد فراوانی شما را فرا می گیرد و به این شکل میزان احترام شما به این سرزمین نفس گیر 120 مایلی در زمان تفریح در پارک های متناسب با علامت های زودیاک افزایش می یابد.

برج جدی (22 دسامبر تا 19 ژانویه)

برج دلو (20 ژانویه تا 18 فوریه)

زاده های این برج آرام و قرار ندارند و افرادی علاقمند به ماجراجویی هستند که بازدید از پارک ملی Shenandoah در ویرجینیا برایشان جالب خواهد بود. این منطقه که واقع در میان اطلسی است، برای بسیاری از مردم راه فراری از دغدغه های روزانه می باشد. این پارک سرشار از آبشارهای جذاب، سرزمین های تالابی و سرسبز و مسیرهای پیاده روی زیبا و خوش منظره است. کسانی که رانندگی کردن را به قدم زدن در بین پارک های متناسب با علامت های زودیاک ترجیح می دهند، می توانند در جاده 105 مایلی Skyline Drive که تمام طول پارک را دور می زند، رانندگی کنند و از منظره زیبای کوه های Blue Ridge و مسیر Appalachian لذت ببرند.

برج دلو (20 ژانویه تا 18 فوریه)

برج حوت (19 فوریه تا 20 مارس)

افراد زاده این برج علاقمند به آرامش و استراحت هستند و مقصد مورد نظر آن ها باید مکانی باشد که از فشارهای زندگی بکاهد. به همین دلیل این افراد به قطع از پارک ملی Hot Springs که در خارج از شهر Hot Springs در Arkansas واقع شده، لذت خواهند برد. متولدین این برج به خصوص با خستگی ناشی از یک روز پیاده روی در مسیرهای 26 مایلی، غوطه ور شدن و دقایقی استراحت در آب های شفا دهنده این پارک را در زمان خوشگذرانی در پارک های متناسب با علامت های زودیاک دوست دارند.

برج حوت (19 فوریه تا 20 مارس)

برج حمل (21 مارس تا 19 آوریل)

استراحت و انجام کارهای تکراری روزمره برای افراد زاده این برج که علاقه شدیدی به ماجراجویی دارند کاری سخت، طاقت فرسا و خسته کننده است. تصورات این افراد بلافاصله بعد از ورود به پارک ملی Mammoth Cave واقع در کنتاکی تقویت می شود. شما می توانید در این شبکه از غارهای زیرزمینی که از 400 مایل تشکیلات غاری و فسیل هایی با قدمت چندین میلیون سال تشکیل شده است، گردش کنید و یا از 70 مایل از فضای خارجی این پارک که فعالیت هایی چون پیاده روی، اسب سواری و قایق سواری در رودخانه Green River را در بر می گیرد، لذت ببرید.

برج حمل (21 مارس تا 19 آوریل)

برج ثور (20 آوریل تا 20 می)

این افراد دارای قلبی مهربان و بخشنده هستند و علاقه و ذوقی شدید به هر چیز کوچک در زندگی پیدا می کنند. پارک ملی Grand Teton در وایومینگ تمام چیزهایی که یک فرد زاده این برج به آن علاقه دارد را شامل می شود. از مناظر خاص و دیدنی تا مسیرهای عجیب و باورنکردنی برای پیاده روی. این پارک که دره مشهور Jackson Hole را در بر می گیرد بهترین گزینه است هم برای افرادی که می خواهند غرق در منظره های زیبا بشوند و هم برای افراد علاقمند به پیاده روی و چادر زدن.

برج ثور (20 آوریل تا 20 می)

برج جوزا (21 می تا 20 ژوئن)

افرادی بی اختیار و عجول هستند که بدون فکر قبلی و از روی احساس قلبی تصمیم می گیرند. برای این افراد سفری کوتاه به پارک ملی Bryce Canyon در یوتا گزینه مناسبی است. در روز از مسیری دارای سنگ و صخره های قرمز روشن لذت ببرید و در شب از کمبود نور و روشنایی استفاده کنید و از ستاره های موجود در آسمان دیدن کنید.

برج جوزا (21 می تا 20 ژوئن)

برج سرطان (21 ژوئن تا 22 جولای)

افراد این برج زمان زیادی را صرف رشد و مراقبت دیگر افراد می کنند به همین دلیل برای جلوگیری از آزار دیدنشان لازم است هر از چندگاهی کمی از انرژی خود را ذخیره و برای خود صرف کنند. محل مناسب برای استراحت این افراد پارک ملی Dry Tortugas است که در غرب Key West فلوریدا و در خلیج مکزیک واقع شده است. دورتادور این پارک 100 مایلی که از 7 جزیره تشکیل شده را آب های آزاد و آبی رنگی پوشانده که اغلب در هیچ کجای دیگر نمی توان شبیه به آن را یافت و هم چنین دژ ناتمام و تاریخی Fort Jefferson که یکی از بزرگترین قلعه های قرن 19 برای محافظت از ساحل بوده نیز در این پارک قرار گرفته است.

برج سرطان (21 ژوئن تا 22 جولای)

برج اسد (23 جولای تا 22 آگوست)

بدون شک این افراد که یک شیر نماد ستاره شناسی است، تمایل شدیدی دارند که در مرکز توجه باشند و انرژی ای بی همتا و فراوان از خود تراوش می کنند. پارک ملی Haleakala در هاوایی عالی ترین مقصد برای افرادی است که همواره در تلاشند تا اطرافیان خود را تحت تاثیر قرار دهند. این پارک شامل آتشفشان های فعال و غیرفعال بوده که بازدید کننده ها می توانند در اطراف آن ها به گشت و گذار بپردازند. این پارک که در جزیره Maui قرار گرفته، مناظر فوق العاده ای از کوه های West Maui و هم چنین مسیرهای متنوعی برای پیاده روی در نزدیکی جریانات مواد مذاب و دهانه آتشفشان ها دارد. اگر متولد این برج هستید و میل شدیدی به ابهت و بزرگی دارید حتما از این پارک دیدن کنید.

برج اسد (23 جولای تا 22 آگوست)

برج سنبله (23 آگوست تا 22 سپتامبر)

متولدین این برج با برنامه و اهل عمل هستند. همچنین این افراد منطقی تاریخچه مکان و ابزارهای مورد علاقه شان را تحسین می کنند. همان طور که از اسم آن مشخص است، پارک ملی Petrfied Forest شامل چوب های سنگ شده خوش رنگ و 225 میلیون ساله است که تاریخچه ای غنی در آن ها نهفته می باشد. این پارک ملی 52000 اکری، دارای صدها مکان بومی آمریکایی و مجموعه ای بزرگ از وسایل شکننده ی سفالی ماقبل تاریخ است. در این مکان شما می توانید به اسب سواری و پیاده روی مشغول باشید و یا به خاطر حس کنجکاوی تان از موزه Rainbow Forest  که نمایش های مربوط به دیرین شناسی را برگزار می کند، دیدن کنید.

برج سنبله (23 آگوست تا 22 سپتامبر)

برج میزان (23 سپتامبر تا 22 اکتبر)

این افراد تمایل زیادی به حفظ تعادل دارند و هم چنین برقراری ارتباط از طریق روح و روان را ترجیح می دهند. پارک ملی Redwood در کالیفرنیا، یاری دهنده این افراد برای یافتن آرامش و تمرکزشان  است. این پارک بلندترین درخت های کره ی زمین را دارد و مناطرش همواره موفق به متعجب کردن انسان بود. چه  پیچ  Lady Bird Johnson Grove را برای قدم زدن انتخاب کنید و چه از High Bluff Overlook به مشاهده وال ها بپردازید، مطمئن باشید که این پارک شما را به آرامش می رساند و تعادلی درونی به شما می بخشد.

برج میزان (23 سپتامبر تا 22 اکتبر)

برج عقرب (23 اکتبر تا 21 نوامبر)

افراد زاده این برج صادق، بالغ، جذاب  و در بین متولدین برج های دیگر از ابتکار بالاتری برخوردار هستند و طیف وسیعی از فعالیت ها آن ها را خرسند می کند. پارک ملی Mesa Verde در کلرادو که به واسطه صخره های سرخپوستی باستانی و محافظت شده شهرت پیدا کرده است شامل سرگرمی های متنوعی برای تمامی بازدیدکننده هاست. در خیابان Mesa Top Loop حرکت کنید و از مناظر باستانی و تاریخی اطراف لذت ببرید و یا در  مسیر Petroglyph Point قدم بزنید و از حکاکی های ماقبل تاریخ بر روی تمامی سنگ های پارک دیدن کنید. هر زمان که تمایل به گشت و گذار داشتید، مطمئن باشید که انتخاب های فراوانی پیش رو خواهید داشت.

برج عقرب (23 اکتبر تا 21 نوامبر)

برج قوس (22 نوامبر تا 21 دسامبر)

متولدین این برج به گشت و گذار در مکان های هیجان انگیز و ناشناخته علاقه زیادی دارند به همین دلیل پارک ملی و محافظت شده Denali محلی ایده آل برای آن ها خواهد بود. این پارک شامل 6 میلیون اکر زمین می شود تا حیات وحش آلاسکا را به نمایش بگذارد. افراد زاده این برج تمام علایق خود را در این پارک به چشم خواهند دید. مسیرهای پیاده روی، حیات وحش و بلندترین قله تمام آمریکای شمالی. .این مکان برای افرادی مناسب است که علاقه ای به دنبال کردن قوانین و قواعد ندارند و گشت و گذار و پرسه زدن راترجیح می دهند.

برج قوس (22 نوامبر تا 21 دسامبر)

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

مناسب ترین سفرهای مخصوص آخر هفته و لذت تفریح در پناه آرامش

سعید حسنی ، چهارشنبه 14 شهریور 1397

اگر فکر می کنید 3 روز تعطیلات برای لذت بردن از بهترین سفرهای مخصوص آخر هفته کافی نیست، اشتباه می کنید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :