مکان های تماشایی در گوگل استریت ویو!

علاقمندی به سفر می تواند یک دردسر وحشتناک باشد. نشستن روی صندلی، رویاپردازی درباره سفری تا حد ممکن دور کافی است تا شما را فراتر از حال ببرد. خوشبختانه، Internet Gods در Google HQ به نظر میرسد که ابزار فوق العاده ای را برای ما به ارمغان بیاورد و میتواند تشنگی سفر شما را سیراب نماید. از زمان ایجاد آن در سال 2007، Google Street View از یک ویژگی مفید و کاربردی به یک پنجره به برخی از جالبترین و گیراترین مکان های تماشایی در گوگل استریت ویو تبدیل شده است. از گرینلند تا کوه های گرایان تا کامبوج و اینجا، بدون خروج از دفتر ما را به همه جا می برد. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید برای اطلاعات بیشتر از گوگل استریت ویو در جهان...

Google Street View

Ilulissat Saavat، گرینلند

دور دست و بی سر و صدا، Ilulissat Iceford در گرینلند به راحتی توسط گردشگری روزمره شما قابل دسترسی نیست. نگران نباشید: از طریق مکان های تماشایی در گوگل استریت ویو در جهان می توانید سایت میراث جهانی یونسکو و توده یخ های شناور قابل توجه آن را از نزدیک و بدون احساس سرما مشاهده کنید.

Ilulissat Saavat

تاج محل، آگرا، هند

تنها راه واقعی برای درک عظمت آن، دیدن آن از بالا است؛ اما Google Street View شما را در این کار موفق میکند. نشانه نهایی عشق پایدار، امپراطور مغول، شاه جهان، کاخ عاج سفید را برای آرامگاه همسر مورد علاقه اش ساخت. شما امسال چه چیزی در ولنتاین هدیه گرفته اید؟

تاج محل

پارک ملی سامبورو، کنیا

سامبورو، یک پارک وسیع (165 کیلومتر مربع) در لبه رودخانه Ewaso Ng'iro در کنیا، خانه انواع مختلفی از پستانداران آفریقایی، از جمله چند گله فیل است. در بالا، خانواده چوب های بادوام، یک گروه اصلی در پارک، در مرزهای امن خود رشد می کند.

پارک ملی سامبورو

چیچن ایتزا

احتمالا شناخته شده ترین بین تمام ویرانه های باورنکردنی مکزیک، چیچن ایتزا است که حدود 600 بعد از میلاد ساخته شده است. مجتمع معبد یکی از پربازدیدترین جاذبه های باستانی در جهان است که در ایالت یوکاتان واقع شده است و از کنکان دور نیست.

چیچن ایتزا

دیوار بامداد، یوسمیت، ایالات متحده آمریکا

یکی از سنگ نوردان پروپا قرص این دیوار با شیب مطلق، تامی کلدول است. یک روز، تامی تصمیم گرفت که از دیوار بامداد بالا برود، که به طور گسترده ای به عنوان یکی از سخت ترین صعودهای دیوار بزرگ در جهان لحاظ می شود. پس از هفت سال برنامه ریزی و 19 ساعت صعود پیوسته، تامی در نهایت در ماه ژانویه 2015 به بالای آن رسید. کارت خوب بود مرد.

یوسمیت

استون هنج، انگلستان

استون هنج یکی از معروف ترین و جذاب ترین جاذبه های انگلیس است که از حدود 3000 سال قبل از میلاد تاکنون در زمین ویلتشایر ایستاده است. جالب ترین چیز در مورد سنگ ها این است که هیچ کس کاملا مطمئن نیست که چرا آنها وجود دارند و یا چگونه آنها در آنجا وجود دارند، اسرار آمیز است.

استون هنج

کیپ کری، رجا آمپت، اندونزی

اگر میخواهید به شما ثابت شود که گوگل در همه جا هست، این همان چیز مدنظر شما است. این تصویر در زیر امواج در کیپ کری اندونزی گرفته شده، مکانی که برای تنوع زیستی دریایی و مرجانی های باور نکردنی آن، شناخته شده است.

رجا آمپت

ماچوپیچو، پرو

بالا در آند، دژ اینکای باستان ماچو پیچو یکی از جذاب ترین سایت های باستانی جهان است، اما مانند استون هنج، هیچ کس نمی داند که چرا واقعا ساخته شده است. به هر حال، این یک رمز و راز دیگر است. اگر مشتاق پنج روز کوهنوردی و بالا رفتن 2000 پله تا انتهای دژ نباشید، می توانید سایت را به راحتی از خانه خود بیابید.

ماچوپیچو

مون بلان، کوه های گرایان، فرانسه / ایتالیا

یکی دیگر از کوهنوردی های دیوانه کننده برای شما. در اینجا، Ueli Steck از یک صخره بزرگ یخی در مون بلان بالا میرود. در نهایت تمام صخره های یخی به دلیل گرم شدن جهان فرو میریزند، پس بهتر است که عجله کنی، Ueli!

کوه های گرایان

پترا، اردن

بخشهایی از "شهر گمشده" پترای اردن در تخته سنگ هایی حک شده است که تاریخشان به 300 سال قبل از میلاد برمی گردد و کاملا شگفت انگیز هستند.

پترا

آنگکور وات، کامبوج

مجتمع معبد بزرگ کامبوج، مکانی است که "باید پیش از مرگ" آن را دید و حتی Google Street View واقعا این کار را به درستی انجام نمی دهد. معبد بزرگ که توسط یک خندق بزرگ احاطه شده و مساحت آن 162.6 هکتار است، بزرگترین بنای مذهبی در جهان است.

آنگکور وات

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

تماشایی ترین جاهای دنیا | وجود عجیب چنین مکان هایی روی زمین !

ندا مجیدی ، سه شنبه 14 دی 1395

کسانی که روی صخره یا حتی زیر سنگ هم زندگی می کنند شنیده اند که ایسلند از زیباترین های روی زمین است. کشوری که تنها حدود 320000 نفر جمعیت دارد اما

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :