10 هتلی که امکانات اقامت برای مسافرین انفرادی ایجاد کرده اند

تامارا هینسون (Tomara Hinson) می نویسد: مسافرین بیشتری نسبت به قبل تنهایی سفر میکنند و هتلداران باهوش در حال پاسخ به این روند با عرضه طیف وسیعی از امکانات اقامت برای مسافرین انفرادی میباشند. 10 هتل زیر روش کاری خود را برای جالب تر کردن سفر تنهایی تغییر داده اند و از برترین هتل های انفرادی محسوب می شوند. پس با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید برای اطلاعات بیشتر مسافران از اقامت یک نفره...

بهترین هتل ها

1) هتل شانگری لا، توکیو، ژاپن

ژاپن یک مقصد منحصر به فرد است و به راحتی قابل درک است که چرا مسافران برای اولین بار ممکن است، احساس گم شدن کنند. توصیه ما چیست؟ اولین شب خود را در شانگری لا توکیو بگذرانید.
با قطار از فرودگاه به هتل بروید و خدمه شانگری لا به کت قرمز شما را ملاقات خواهند کرد.
ما همچنین تورهای راهنمای هتل را دوست داریم که توسط راهنماهای انگلیسی زبان انجام می شود و شامل بازدید از بازارهای محلی نیز هست.

هتل شانگری لا

2) Kimpton Hotel Monaco Baltimore Inner Harbor، ایالات متحده آمریکا

این یک ملک زیبا و تاریخی و از هتل های انفرادی برای مسافران تنهاست، اما خصوصیتی که بیشتر دوست داریم، در اکثر ویژگی های Kimpton's Monaco موجود است. اگر قصد دارید تنها آنجا بروید و به برخی شرکت ها علاقمندید، می توانید برای بسته Guppy Love ثبت نام کنید. چراکه این هتل اقامت برای مسافرین انفرادی به خوبی فراهم کرده.
به سادگی از میز پذیرایی بازدید کنید و یک ماهی قرمز درخواست کنید که سپس به اتاق شما تحویل داده خواهد شد.
همچنین ساعت های شراب شبانه ای را که در منطقه پذیرش هتل برگزار می شود، دوست داریم - مهمانان خودشان را میشناسند، یک کتاب یا یک شیشه گل رز به مهمانان هدیه داده میشود.

Kimpton Hotel Monaco Baltimore Inner Harbor

3) Citizen M Amsterdam، آمستردام

معمولا مسافران انفرادی در هتل هایشان کمتر حضور دارند و بیشتر احتمال دارد، پولشان را صرف تجارب بزرگتر کنند نه اتاق های بزرگتر. این چیزی است که بچه های باهوش Citizen M از آن بسیار آگاه هستند.
اتاق های کوچکتر به این معنی است که هزینه اقامت یک نفره اتاق پایین تر است، اما طراحان، فضاهای عمومی و گسترده ای را که دوست داری در آن وقت بگذرانی، طراحی کرده اند، چه خواستار تعامل رو در رو با دوستان باشی یا در حال برنامه ریزی مرحله بعد ماجراجویی خودتان باشید. اگر احساس اجتماعی بودن نمیکنید، ثبت نام سلف سرویس عالی است  و ما نیز این واقعیت را دوست داریم که اتاق خواب ها دارای پرده های سیاه و سفید و ضد صدا هستند.
مهمانان بغلی ممکن است هزار مهمانی برگزار کنند، اما تا وقتی دعوت نشدید اصلا متوجه نخواهید شد.

Citizen M Amsterdam

4) The Capital، لندن

غذا خوردن به تنهایی می تواند یک تجربه عجیب و غریب باشد. زمان زیادی می توانید صرف چت با واتس اپ، توییت کردن و بررسی فیسبوک نمایید (و "میل غذا به تنهایی در یک رستوران" موثرترین آپدیت های استاتوس است). پس از آن، نگاه های شفقت آمیز کارکنان منتظر به سوی شما است.
اما برای اقامت یک نفره در یکی از اتاق هتل پایتخت لندن رزرو کنید. لیستی از رستوران های محلی که مخصوص مسافران انفرادی مناسب است، به شما ارائه می شود. همچنین گزینه راهنمای اختصاصی برای مهمانان خانم در سفرهای گشت و گذاری وجود دارد.

10 هتلی که امکانات خوبی برای مسافرین انفرادی ایجاد کرده اند

5) چیوا-سام، هوآ هین، تایلند

Chiva-Som یک مجتمع آبگرم و از هتل های انفرادی در تایلند است، بنابراین ایده آل است اگر نیاز به یک زمان فراغت انفرادی داشته باشید. اما سفر انفرادی به این معنی نیست که اینجا هیچکس با شما دوست نمیشود، چون مهمانان انفرادی در Talkers Table با بعضی ها بلند صحبت میکنند و این میز به طور ویژه برای کسانی نصب شده که تنها سفر میکنند.
فقط به یاد داشته باشید که در طی زمان های صرف غذا از موارد خاصی (مانند بعضی از درمان های آبگرم صحیح تر) پیروی کنید.

چیوا-سام

6) St. Christopher's Inn، پاریس

خوابگاه های سرزنده و شلوغ از مناسب ترین نوع اقامت برای مسافرین انفرادی ایده آل هستند، زیرا این امکان را فراهم می آورد که بتوان با دیگر مسافرین عاشق گشت و گذار دیدار کرد، اتاق های هتل وقتی مال خودتان است میتواند کاملا افسرده کننده باشد. اما هر مسافری که یک شب در این خوابگاه های شلوغ خوابیده میداند که سروصدا وجود دارد که میتواند شما  را بترساند، به همین دلیل عاشق مانع های خصوصی هستیم که تخت ها را در هتل Paris’St Christopher احاطه میکند.
موقعیت آن در کانال سنت مارتین، جاذبه های اصلی شهر را در دسترس قرار می دهد و بار، محل خوبی برای دیدار با دیگر مسافران است.

St. Christopher's Inn

7) خانه فولادی، کپنهاگ

ما قبلا در مورد نحوه چگونگی مکانیزم افسرده کنندگی هتل ها برای مسافران انفرادی بحث کرده ایم، اما این مکان بعدی ترکیبی از مزایای یک هتل با جامعه پذیری یک خوابگاه را برای اقامت یک نفره ارائه میکند. فراتر از خوابگاه های مشترک (که برخی خیلی شیک هستند) یک سالن استراحت زیبا، سالن بدنسازی و استخر وجود دارد.
خانه فولادی نیز بسیار بزرگ است و 64 اتاق دو نفره، 54 اتاق چهار نفره و 135 اتاق شش نفره دارد.

خانه فولادی، کپنهاگ

8) هتل 41، لندن

اگر شما یک معتاد ورزش هستید، تردمیل رفتن در باشگاه هتل ممکن است به زودی تبدیل به ذهنیتی بغرنج شود، اما هتل 41 لندن با افراد ورزشکار خودش شما را از این مهلکه به در میبرد. اعضای کارکنانی که مشتاقانه به شما برای پیاده روی حول بلوک، یک بازی تنیس یا حتی یک فوتبال الکی میپیوندند.
تخصص های آن نیز شامل دوچرخه سواری، تنیس و حتی تراموپلینگ می باشد، اما اگر بخواهید به تنهایی آن را انجام دهید، تیم تناسب اندام هتل همچنین می تواند به شما توصیه کند که برای انتخاب ورزش خود چه کاری کنید، چه طرفدار اسب سواری یا چه طرفدار پیاده روی قدرتی باشید.

هتل 41، لندن

9) ریاض استار، مراکش، مراکش

بهترین چیزهای مراکش، سوق هایش است، بازارهای بی نظم و رنگارنگ مراکشی. اما بدون یک نقشه داخل آن شوید و در بدترین حالت میتوانید برای ساعتها گم شوید یا در بهترین حالت توسط یک الاغ که ده ها کپسول گاز حمل میکنید، پایتان لگد شود.
به همین دلیل، به طور ویژه ای قدردان تسهیلات دردسترس و هتل های انفرادی برای مهمانانی هستیم که در هتل لوکس ریاض استار اقامت دارند. اپلیکیشن Marrakech Riad هتل شامل نقشه دقیق شهر قدیمی Medina و به ویژه برای مهمانانی طراحی شده است که ممکن است از کشف انفرادی، مضطرب شوند.

ریاض استار

10) Boatshed، جزیره Waiheke، نیوزیلند

Waiheke محل ایده آلی است اگر امیدوار هستید از همه چیز دور شوید و اقامت در هتل زیبا Boatshed بیشتر شبیه ماندن در خانه یک دوست نزدیک است (البته کسی که یک طراح داخلی برتر است).
این ملک برای مسافران انفرادی بی نقص است و جوری طراحی شده که مثل خانه راحت بنظر برسد. اتاق خوابهای دنج احاطه شده با یک اتاق نشیمن پر از کتاب و اگر مایل به کسب آرامش بیشتر هستید، میتوانید یک وانت پیکنیک اجاره کرده و به دوردست ترین نقاط جزیره فرار کنید.

 Boatshed

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

کرونا شرایط بدتری را برای بناهای تاریخی یزد ایجاد کرده است

گلاره یوسف پور ، جمعه 4 مهر 1399

براساس آخرین اخبار بدست رسیده، کرونا شرایط بدتری را برای بناهای تاریخی یزد ایجاد کرده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :