اشتغال برای سفر | چگونه خرج تعطیلات خود را دربیاورید!

برای تعطیلات خود پول میخواهید، اما نمیخواهید زمان تعطیلی خود را خراب کنید؟ راث بوشی از وب سایت پول دانشجویی، Save the Student، پنج ایده ساده را به اشتراک می گذارد که به شما کمک می کند هزینه های خود را بدون از دست رفتن سرگرمی به دست بیاورید. لازم است برای اشتغال برای سفر و کسب درآمد برای سفر نمونه نکاتی را بدانید با ما همراه باشید.

کسب درآمد برای سفر : از عکس های خود پول درآورید.

احتمالا می توانید عکس های بی شماری را در تعطیلات بگیرید - بنابراین ممکن است از آنها پول کسب کنید!به این صورت است: شما بهترین تصاویر خود را در کتابخانه های تصویر آپلود می کنید، جایی که آنها می توانند توسط برندها، وبلاگ نویسان، تبلیغ کنندگان و هر کس دیگری که نیاز به محتوا دارند، خریداری شوند. هربار که عکس های خود را به فروش می رسانید، یک برش از قیمت فروش را به دست می آورید، که می تواند هر چیزی از چند سکه تا چند پوند (و گاهی اوقات خیلی زیاد) داشته باشد. نیازی به یک دوربین دیجیتال فانتزی ندارید - اکثر کتابخانه ها از دوربین های چاپ فوری استقبال میکنند. نگاهی به موارد زیر بیندازید:
Alamy - اگر شما در دانشگاه هستید، برنامه دانشجویی را نیز بررسی کنید: 100٪ از قیمت فروش را بدون استفاده از یک کمیسیون حفظ نمایید.
EyeEm با Getty، iStock و دیگر کتابخانه های شناخته شده همکاری می کند. EyeEm به عکاسان سهم 50/50 قیمت فروش را می دهد و بلافاصله پرداخت می کند
Picfair به شما اجازه می دهد که قیمت خود را برای فروش عکس بگذارید و هر زمان که آنها را فروختید، پولشان را بگیرید - نیازی به صبر در رسیدن به درآمد آستانه ای نیست.

عکاسی

اشتغال برای سفر : یک خاطره ویدئویی داشته باشید.

وقتی که بحث درآمد منفعل وسط می آید، یوتیوب روش خوبی بنظر میرسد. وقتی چند دقیقه فیلم آپلود میکنید، برای یک حساب ادسنس ثبتنام میشوید - باعث میشود کانال خود را پولی کنید و برای تبلیغ کنار محتوای خود پول دریافت نمایید. یک راه سریع برای کسب درآمد زیاد نیست، اما آپلود منظم فیلم (و دیده شدن آن توسط بسیاری) یک راه بدون هیاهو برای کسب چند پوند است. فیلم های تعطیلات یک روش هوشمندانه است. فکر کنید:
نشان دادن زندگی در کشور دیگر.
چگونه بیرون می روید یا از حمل و نقل عمومی استفاده کنید
توصیه های اصطلاحات برتر برای توریست ها، بهترین بارها یا تور
رفتن به خرید، سالن زیبایی یا معامله
توصیه ها و نظرات - و یا حتی فقط آنهایی که خنده دار و متناقض هستند. هیچ محدودیتی وجود ندارد!

ثبت ویدیو

کسب درآمد برای سفر : نوشتن درباره تجربیات خود

این مورد تلاش کمی برای تبدیل شدن به درآمد نیاز دارد، اما همچنین به شما گزینه های بیشتری می دهد. شروع با وبلاگ یا وب سایت به طرز باور نکردنی آسان است - و شما می توانید از طریق تبلیغ یا پذیرش محتوای پرداخت شده ی مهمان، درآمد کسب کنید. یا برای ایجاد محتوای منحصر به فرد زمان صرف کنید (تورهای پیاده روی، سفرنامه یا نحوه راهنمایی) و هزینه اشتراک یا دانلودها را دریافت نمایید.اگر سفر شما با یک رویداد خاص، جشنواره یا نمایشگاه هماهنگ شده باشد - و از یک مسیر خلوت میروید - میتوانید نوشته های خود را به روزنامه ها یا مجلات بفروشید. با وب سایت های سفر یا نشریات تماس بگیرید، به آنها بگویید که می خواهید آنجا بروید (یا آنجا بوده اید) و از آنها بخواهید که مشتاق شنیدن داستان شما هستند یا نه؟نهایتاً آیا درنظر دارید کتاب الکترونیکی خود را بنویسید؟نیازی به انتشار یک چیز جادویی نیست - یک سند Word و یک پلتفرم انتشار (KDP آمازون یا Smashwords) همه چیزهایی هستند که نیاز دارید کتاب خود را روی قفسه مجازی در سراسر جهان بگذارید.

نویسندگی

اشتغال برای سفر : به یک جای ویژه بروید.

اگر حس میکنید برای کسب درآمد خلاق هستید، نگاهی به بازارهای فریلنس بندازید. Fiverr و Fivesquid یک سایت فریلنسینگ است که با یک قبض پنج دلاری کار خود را شروع کرده است. براس وبسایت و فریلنسرهای دیجیتال محبوب هستند - اما همچنین یک مکان عالی برای خلاقیت های متنوع وجود دارد. به ارسال کارت پستال، نوشتن وبلاگ های سفر یا فیلم برداری بر اساس تقاضا از موقعیت خود، فکر کنید.

عکاسی از غذا

کسب درآمد برای سفر : بسته های پستی تحویل دهید.

Nimber افرادی را بهم وصل می کند که صورت محلی با "فرستاده" (پیک) وسایل خود را ارسال میکنند. با این حال، به یک ماشین یا وانت نیاز ندارید، زیرا همه چیز بسته به مسافرت است - میتوانید پیاده، با قطار، ترام بروید یا حتی رکاب بزنید. برای اشتغال برای سفر نگاهی به سایت بیندازید تا ببینید آیا برای جایی که میخواهید بروید، سفارشاتی وجود دارد یا نه و حتی وقتی آنجا هستید نیز میتوانید یک یا دو کار انجام دهید.درآمدتان بستگی به توافق با ارسال کنندگان دارد، اما این میتواند یک روش جالب برای شناخت مقصدتان باشد.و، در حالی که از لحاظ فنی از سفرهایتان درآمد کسب نمی کنید، اما این روش پولدار درآوردن را میتوانید در شهر خودتان هم انجام دهید. در رانندگی های کوتاه مدت خود یک صندلی خالی دارید؟آنها مجبور نیستند خالی بمانند: از Airbnb تا باشگاه های خودرو و پارکینگ، هزاران راه برای درآوردن پول تعطیلات خود دارید.

پست

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

چگونه برای سفر خارجی خود صحیح برنامه ریزی کنیم؟

ز. نیرومند ، پنج شنبه 7 شهریور 1398

در این بخش نکات مهمی مطرح می شوند که با استفاده از آن ها می توانید بهتر و دقیق تر برای سفرهای خارجی خود برنامه ریزی نمایید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :