معروف ترین هتل های پرتغال و لذت اقامتی آسوده

از قصر های مربوط به قرن 17 در لیسبون که به هتل های کوچک تبدیل شدند گرفته تا ویلاهای سفیدرنگ آزور، هتل هایی وجود دارند که تجربه ای فراموش نشدنی از معروف ترین هتل های پرتغال برای شما فراهم می کنند. غربی ترین کشور قاره اروپا هیچگاه از این چنین شهرتی در گردشگری برخوردار نبوده است. سال گذشته بهترین هتل های پرتغال میزبان بیش از 21 میلیون بازدیدکننده بودند که این تعداد دو برابر کل جمعیت این کشور است. برای جا نماندن از قافله و گسترش مهمان نوازی نزدیک به 100 هتل به زودی بازگشایی خواهند شد تا گزینه های بیشتری را در اختیار بازدیدکننده ها قرار دهند. به منظور قابل فهم کردن این ویژگی ما، برترین هتل های پرتغال را انتخاب کرده و برای شما آورده ایم از هتل هایی که در وسط اقیانوس اطلس و شیب صخره ها قرار گرفتند تا مخفیگاه های جذاب و 6 اتاقه در یکی از پربازدیدترین محل های لیسبون.

برترین هتل های پرتغال

Lumiares در لیسبون

این هتل کوچک در بین برترین هتل های پرتغال که در گذشته قصری مربوط به قرن 17 بوده به امید فراهم کردن محلی برای مهمان هایی که می خواهند رویاهایشان را تجربه کنند، در ژوئن 2017 در مرکز Bairro Alto بنیان نهاده شد. این مکان بین ویژگی های مدرن و محلی پرتغالی تعادل برقرار می کند و به همین علت است که تمام 53 اتاق تزیین شده با هنر دکو، از استودیو و اتاق های زیرشیروانی گرفته تا اتاق های چند تخت خوابه دارای آشپزخانه های مدرن و یخچال هایی هستند که با نوشیدنی های مخصوص و خوش طعم دره Douro پرشده اند. طراحان این هتل در میان معروف ترین هتل های پرتغال با وسایل تزیینی پرتغالی، از رواندازهای رنگی و دست بافت مربوط به Mizette Nielsen که اهل Alentejo بوده گرفته تا ظروف چینی مربوط به Vista Alegre، به فضای داخلی این مکان درخششی دو چندان دادند. وجود چشمه آب معدنی زیرزمینی، رستورانی که در پشت بام قرار دارد و غذاهایی را سرو می کند که توسط آشپز محلی Miguel Castro e Silva پخته شده و نمای افق های قرمزرنگ شهر شما را مجذوب خواهد کرد. شروع قیمت از 235 دلار است.

Lumiares در لیسبون

Santa Clara 1728 در لیسبون

این ساختمان تغییر و تحول یافته که مربوط به قرن 18 است در بهترین حالت خود یک مینیمالیست بوده و در میدانی در Alfama که متعلق به اهل بوهمی است، قرار دارد. 6 اتاق مجلل و وسیع این هتل (شروع از 540 مترمربع) با استفاده از موادی ساخته شده که در اکثر قصرها و کلیساهای تاریخی این شهر به کار رفته است مثل چوب کاج، سنگ مرمر و کاشی های جلوی تخت های 4 نرده ای که دست ساز طراح ایتالیایی، Antonio Citterio است. همچنین صندلی های قرون وسطی ای ظریف و وان های آهکی بزرگ به زیبایی های این مکان می افزایند. سکوت و جوی گرم و صمیمی که در این هتل کوچک وجود دارد، راه فراری است از هیاهوی این روزهای لیسبون. شروع قیمت از 370 دلار است. این هتل از برترین هتل های پرتغال می باشد.

Santa Clara 1728 در لیسبون

Torel Avantgarde در پورتو

در این مکان هیچ دو اتاقی را شبیه به یکدیگر نمی بینید. هر بخش نام خود را از بعضی از معروف ترین نوآوران تاریخ چون Zaha Hadid Marcel Duchamp ،Oscar Wilde گرفته و به شکلی تزیین شده تا بتواند نمایانگر از دستاوردهای صاحب اسم خود باشد. اتاق نامگذاری شده به اسم Andy Warhol از نسخه های آثار پاپ پر شده در حالیکه اتاق Frank Lloyd Wright کمی مدرن تر تزیین شده است. در کنار این اتاق ها که هرکدام تجربه ای متفاوت برای شما رقم خواهند زد، نواحی عمومی ای وجود دارند که درخششی خاصی به هتل می بخشند. اتاق گل راهرویی است که لابی هتل را به رستوران Digby که سرو کننده غذاهای لوکس پرتغالی است، وصل می کند. این راهروی وسیع به باغی از گل های مصنوعی در فضای داخلی هتل تبدیل شده است. دیوارها از رزهای مصنوعی صورتی، قرمز و زرد و سقف از شکوفه های رنگارنگ پوشیده شد. شروع قیمت از 250 دلار است. این هتل زیبا یکی از بهترین هتل های پرتغال می باشد.

Torel Avantgarde در پورتو

Sublime Comporta در آلنجو

با طی کردن مسیری 90 دقیقه ای به سمت جنوب لیسبون به شهر کوچک و ساحلی Comporta می رسید که تل های شنی و زمین های برنج آن اخیرا شهرتی جهانی پیدا کردند و آن را به محلی جالب و عجیب برای وقت گذرانی اهالی کشور پرتغال و افراد همیشه در حال سفر تبدیل کردند. بیشتر این افراد در مهمان خانه ها و ویلاهای حومه شهر اقامت می کنند اما تعدادی هم به رزرو کردن ویلاهای دیدنی و فوق العاده چند اتاقه که در ملکی گران قیمت و 17 اکری قرار گرفتند، اقدام می کنند. این ویلاها که فرایند آسانی برای رزرو کردن دارند و دارای شومینه های داخلی و خارجی و استخرهای عمیق در زیر سایه درخت های زیبای بلوط و کاج هستند، به شکل حرف A ساخته شده و طرح خود را از کابین های بومی کشاورزان الهام گرفتند. شروع قیمت از 280 دلار است. این هتل دیدنی از برترین هتل های پرتغال می باشد.

Sublime Comporta در آلنجو

خانه Fazenda Nova Country House در Algarve

به خاطر توسعه و پیشرفت هایی که در شهرهای اقامتی چون Portimāo و Albufeira صورت گرفته، Algarve مدت زیادی است که به عنوان مکانی تابستانه در پرتغال شناخته می شود اما اگر برای سپری کردن تعطیلات خود به دنبال مکانی در دهکده ها هستید، کمی به شرق به سمت مرزهای اسپانیایی بروید تا به Fazanda Nova، خانه ای رعیتی و متحول شده برسید. در این مکان شاهد برداشت و تولید روغن زیتون های محلی، باغ هایی شامل گیاهان خاص و سبزیجات خواهید بود. این محل به شما قابلیت دسترسی به ساحل Fazenda Nova را که سال پیش معرفی شد، می دهد. این بنا اولین بار در سال 2012 با 10 اتاق بازگشایی شد و سپس به تدریج گسترش پیدا کرد به طوری که امروزه در بین بهترین هتل های پرتغال شامل یک اتاق بزرگ و مجلل به اندازه 970 مترمربع می شود که دارای باغ، اتاق غذاخوری، استخر عمیق و ورودی اختصاصی خود است. شروع قیمت از 255 دلار می باشد.

خانه Fazenda Nova Country House در Algarve

اقامتگاه Anantara Vilamoura Algarve Resort در Algarve

این اقامتگاه که در سال 2017 بازسازی شد و به عنوان بنای Anantara که به معنای اولین در اروپا است، نام گرفت. این اقامتگاه ویژگی هایی دارد که برای افرادی با سلایق مختلف طراحی شد. برای افراد علاقمند به گلف دارای دوره های آموزشی Oceånico است که به وسیله Arnold Palmer طراحی شده و برای افرادی که به دنبال درمان های طبی هستند، روش های درمانی و آرامش بخش بوسیله لیمو، انجیر و بادام های محلی در چشمه های آب معدنی موجود در این مکان، انتخاب مناسبی است. خوراک های مختلفی که در این اقامتگاه سرو می شوند مناسب افراد علاقمند به غذاست که این افراد برای صرف غذاهای تازه دریایی در کنار استخر، می توانند به Ria و برای غذاهای پرتغالی مدرن به همراه بهترین نوشیدنی ها به Emo بروند اما اگر ترجیح می دهید فعالیت خاصی انجام ندهید، تعداد زیادی از استخرها که مخصوص بزرگسالان است را فراموش نکنید. شروع قیمت این هتل در بین معروف ترین هتل های پرتغال از 175 دلار است.

اقامتگاه Anantara Vilamoura Algarve Resort در Algarve

White در جزایر آزور

صاحبان این ملک که دارای 9 اتاق مجلل و یک ویلا است، از پناهگاه های سفیدرنگ یونانی که در بخش های پرشیب صخره ها قرار دارند، الهام گرفتند. این ملک که اقامتگاه هایش 50 پا بالای اقیانوس و درست در لبه جزیره São Miguel قرار دارند، برخلاف مکان های دیگر موجود در آریزونا شامل ظرافت هایی ساده ولی در عین حال زیبا و موثر است. این بنای عاجی شکل عناصر تزیینی را به زیبایی در خود جای داده است مثل میزهای کوچک و چوبی مرمت شده، لوازم و مجسمه های ترکه ای و قیطان های کلفت برای آویزان کردن به دیوار. رستوران Cardume که مخصوص مهمان های هتل است، غذاهایی محلی سرو می کند مثل ماهی ای که در چربی خود پخته و سس پشن فروت بر روی آن ریخته شده و همراه با نوشیدنی سرو می شود. استخر آب شور موجود در این اقامتگاه برای استراحت و دیدن منظره ای عالی از اقیانوس اطلس، محل فوق العاده ای است. شروع قیمت آن در بین بهترین هتل های پرتغال از 250 دلار است.

White در جزایر آزور

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معروف ترین هتل ها و مراکز اقامتی All-Inclusive و ارزان در جهان

ن. چرمچی ، دوشنبه 15 مرداد 1397

در این مطلب همگردی به معرفی هتل ها و مراکز اقامتی All-Inclusive و ارزان در جهان می پردازیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :