کارهایی که در هواپیما هرگز نباید انجام دهید

بر اساس گزارش اخیر بی بی سی پانوراما، تعداد افرادی که برای کارهای آزاردهنده در هواپیما و یا در فرودگاه های انگلستان بازداشت شده اند، در سال گذشته به میزان 50٪ افزایش یافته است. بله، مسافرت هوایی لزوما نشان دهنده متمدن بودن نیست و بارهای هواپیمایی از مرغ و گوزن انگار داخل هواپیما سفر می کنند. سایمون بوش با دندان قروچه ای آرام و سپس پمپاژ فشار خون و در نهایت یک ابزار خشم مثبت یک بررسی روی دسته ای از مردم انجام داد و آزار دهنده ترین رفتار مسافران در هواپیما را عنوان کرد. با مطالعه دقیق این مقاله قادر خواهید بود که کارهایی که در هواپیما هرگز نباید انجام دهید را درک کنید.

کارهایی که در هواپیما هرگز نباید انجام دهید

چمباته زدن در صندوق بالای سر

اینکه در صندوق بالای سر چمباته زده شود، کار درستی نیست. این کار خیلی عجیب و غریب می باشد. در عوض ما در مورد آن دسته از افرادی صحبت می کنیم که فکر می کنند جا دادن سامسونت بزرگشان در صندوق کوچک بالای سر شما مساوی با مالکیت آن صندوق می باشد. جالب است 12 ردیف دورتر هم می خواهد بنشیند. منظورم این است که آن ها عملا در یک هواپیمای دیگر هستند! این مورد از آزار دهنده ترین رفتار مسافران در هواپیما می باشد.

چمباته زدن در صندوق بالای سر

تکان دادن بدون توقف پا

با این حال این رفتار نسبتا نادر توانایی آزاردهندگی بالایی در ارتفاع دارد. ما در اینجا در مورد مسافر صندلی کناری صحبت می کنیم که به سادگی نمی تواند یک یا هر دو پا را از تکان دادن متوقف کند. و بله این رقصنده های هوایی همیشه و همیشه مردان هستند و این از کارهایی که در هواپیما هرگز نباید انجام دهید، می باشد.

تکان دادن بدون توقف پا

نوزادانی که جیغ می کشند

اگر تا به حال این سوال برایتان پیش آمده که آیا نژاد بشر همیشگی شده پس ممکن است گوش خود را از جیغ زدن و فریاد یک بچه گرفته باشید. جای تعجب نیست که نواحی بدون بچه از آرزوهای رده بالای داخل هواپیما است و گریه بچه از کارهای آزاردهنده در هواپیما می باشد.

نوزادانی که جیغ می کشند

عصبانیت شدید وقتی بغل دستی صندلی را ترک می کند

وقتی مشکل ادرار مثل آبشار نیاگارا دارید چرا روی صندلی کنار پنجره می نشینید؟ صندلی کنار راهرو این سوال را آرام از خودشان می پرسند وقتی یک لبخند مصنوعی هنگام کشیدن خودشان به سمت راهرو می زنند. بعدتر می خوابند و بعنوان انتقام روی شانه همان نفر خرناس می کشند که از آزار دهنده ترین رفتار مسافران در هواپیما می باشد.

عصبانیت شدید وقتی بغل دستی صندلی را ترک می کند

موبایل های شش تیر

آن ها را می شناسید. جوری تلفن های هوشمند خود را دست می گیرند که انگار وسط یک جنگ هستند. و فکر می کنند لحظه ای که مجاز به روشن کردن دستگاه های خود نیستند، اطلاعات بسیار مهمی را از دست می دهند!"هی، الان فرود آمدیم، می توانی بشنوی؟ الان فرود آمدیم، من در باند فرودگاه هستم، الان می توانی بشنوی؟ بله، ما فرود آمدیم."

موبایل های شش تیر

پیک نیک های مسخره

در بسیاری از خطوط هوایی امروزه چیزی مثل ناهار، شام یا صبحانه رایگان وجود ندارد و گاهی اوقات منطقی است که تنقلات و غذا های خود را روی تخته جلویمان بذاریم. اما لطفا در نظر داشته باشید که بوی ماهی تن، پنیر کرم و ساندویچ ترشی شما به حس بویایی بقیه حمله می کند و این کار از کارهایی که در هواپیما هرگز نباید انجام دهید، می باشد.

پیک نیک های مسخره

وراجی کردن

خوب، پسر یا دختر پایین راهرو از الان تا مایورکا یک نفر خیلی زشت دسته صندلی شما را مال خودش کرده است. اما آیا توضیح سرگرمی رقص ایرلندی شما با بلندترین صدای ممکن کمکی می کند؟ قطعا به ما هیچ کمکی نمی کند و می تواند از کارهای آزاردهنده در هواپیما می باشد.

وراجی کردن

اضافه کردن به دسته صندلی

همیشه جنگ بر سر دسته های صندلی بالا می گیرد. اگر انسان می تواند به ماه پرواز کند، مطمئنا می توانیم ابتکاری بیابیم که طی آن دو آرنج همزمان بتوانند استراحت کنند؟ در عوض این آرنج ها بدون برخورد با هم دیگر کنار هم قرار می گیرند و گاهی اوقات مانند دو کشتی گیر قبل از مبارزه همدیگر را لمس می کنند.

اضافه کردن به دسته صندلی

تجاوز به صندلی وسط خالی

در محیط بسته یک هواپیما، هر فضای خالی مانند صندلی وسط خالی بی نهایت ارزشمند است. اما اگر زودتر نتیجه نگیرید که تمام مسافرین کریسمس سر جایشان نشسته اند، یک نفر با گذاشتن یک کتاب، کت یا گردنی مدعی آن صندلی خالی می شود.

تجاوز به صندلی وسط خالی

به اشتراک گذاری میکروب

وقتی کسی گلبول های بزاقش را پخش می کند یا 20 دقیقه صرف سینه صاف کردن به خاطر یک مریضی جدید در تعطیلات می کند، مریضی ها سرایت داده می شوند و یکی از راه های انتقال بیماری خصوصا در محیط بسته مثل هواپیما می باشد.

به اشتراک گذاری میکروب

بازی کردن

بچه های شما ممکن است آن را بازی بنامند. بقیه ما احتمالا مجبور به گوش دادن به صدای بلند «بلوپ، بلوپ، بلوپ» می شویم و به مدت دو ساعت چیزی شبیه شکنجه می کشیم.

بازی کردن

بولدوزرهای چمدان

ما فقط در مورد آن شخصی صحبت نمی کنیم که یک کیف بسیار بزرگ برای حمل دارد که سعی دارد اثبات کند اینطور نیست. درباره شخص بی مسئولیتی صحبت می کنیم که می خواهد چمدان بزرگ خودش را به صندلی 42B بیاورد.

بولدوزرهای چمدان

خط فاصله

فیزیکدانان بر این باورند که اگر تنها یک هواپیما به اندازه کافی سریع پرواز کند، می تواند از لحاظ نظری در زمان سفر کند. اما چه کسی می گوید که شما نیاز به سرعت بیشتری از سرعت کروز دارید؟ به نظر می رسد به اندازه کافی برای بازگشت برخی از مردم به وضعیت قبل از اختراع صف خیلی سریع باشد. چطور می توان به بربرهایی که از شما می گذرند توضیح داد که شما اول صف ایستاده بودید؟

خط فاصله

چاله ها

خدمه هواپیما، دئودورانت را به دلیلی حمل می کنند. بهتر است امیدوار باشید که این دلیل کنار شما ننشیند. انجام روال شخصی بهداشت در هوا مثلا گرفتن ناخن ها تقریبا همانقدر بد است که روی زمین این کار را نکرده باشید.

چاله ها

درآوردن جوراب

برهنگی پا یک شکایت متداول در نظرسنجی غیر رسمی ما بود. یک مشکل وحشتناک افرادی که بدون جوراب و کفش به دستشویی هواپیما می روند، است.

درآوردن جوراب

اشغال کردن توالت

نمی دانید دارند چه کار می کنند اما آنقدر کارشان طول می کشد که کنار در چهار زانو می نشینید. در واقع شما احتمالا در ندانستن عالی هستید.

اشغال کردن توالت

خواباندن صندلی

جالب است که چطور یک رفتار مجاز می تواند خشم افراد بسیاری را برانگیزاند مانند فشردن دکمه صندلی، کم کردن فضای پشت سر. شاید وقت آن رسیده که روش بریتیش ایرویز را یاد بگیرید که اخیرا حرکتی جسورانه به منظور حل این مسئله انجام داده و یک فضای کم در زمان کشش کوتاه برای صندلی ها در نظر گرفت.

خواباندن صندلی

لگد زدن، تکان دادن، هل دادن صندلی جلوییتان

در اینجا بیشترین عامل اذیت کننده در یک سفر طولانی را معرفی می کنیم. برای صرفه جویی در سوخت صندلی های هواپیما سبک طراحی شده اند یعنی با کمترین تماس تکان می خورند. یا بهتر بگوییم اگر یک آدم کم شعور صندلی خودش را مدام جابجا کند، با میز و پاکت صندلی مشکل پیدا کند، انگار یک قهرمان جهان کونگ فو در حال تمرین است.

لگد زدن، تکان دادن، هل دادن صندلی جلوییتان

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

کارهایی که هرگز نباید قبل از مراجعه به پزشک انجام دهید

گلاره یوسف پور ، پنج شنبه 15 آبان 1399

این که آیا قصد دارید معاینه یا آزمایش های معمول برای چکاپ را انجام دهید تفاوتی نمی کند، اما باید قبل از مراجعه به پزشک یا انجام آزمایش ها تعدادی از آن ها را رعایت کنید، در این مطلب با برخی از این موارد آشنا خواهید شد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :