جالب ترین هتل خانه های بیرون شهر را در اوج هیجان تجربه کنید

تقریبا نزدیک بهار است. زمانی ایده آل برای صاحبان یا خانم های خانه های بزرگ تا به یکی از جالب ترین هتل خانه های بیرون شهر فرار کنند و این خانه های مجلل تمام انتظارات آن ها را برآورده می کنند. درباره بهترین هتل خانه های بیرون شهر تامارا هینسون می نویسد: "هیچ قسمت تکی از پارچه چیت در منظره دیدنی ترین هتل خانه های بیرون شهر وجود ندارد."

دیدنی ترین هتل خانه های بیرون شهر

هتل استنبروک ابی، ورسترشایر، انگلستان

داونتون ابی ممکن است از حافظه ما ناپدید شده باشد، اما بازدید از این ملک زیبا که یکی از بهترین هتل خانه های بیرون شهر می باشد، ممکن است بهترین کار باشد. این خانه که قبلا یک صومعه بوده، پر است از ویژگی های اصیل شامل راهروهای ایوان ها، پنجره های شیشه رنگی و شومینه های فراوان. در مرکز ساختمان، کلیسای کوچک اصلی است که با برج ناقوس تکمیل می شود. از پله ها بالا روید و با منظره شگفت انگیز حومه ورسترشایر رو به رو خواهید شد. همچنین سرداب را دوست داریم جاییکه اجاق های اصیل نان به ما می گویند اینجا زمانی آشپزخانه بوده است. این روزها یک اتاق بازی وجود دارد که میز فوتبال دستی، پیانو، میز کارت و بیلیارد نیز دارد.

هتل استنبروک ابی، ورسترشایر، انگلستان

خانه اربابی اسلوتر، کاستولدز، انگلستان

اگرچه به عنوان جالب ترین هتل خانه های بیرون شهر شناخته می شود اما معماری معاصری دارد. بار زیبای آن، همکاری بین مالکین و Spirits Sipsmith بوده و به نظر می رسد، بیشتر شبیه باشگاه اعضای لندن بوده و داخل آن بیسکوییت های خانگی و حمام های اندازه استخر در دسترس هستند. اما فریب فضای داخلی جادویی آن را نخورید. این ملک 1000 ساله واقعا خانه ای با تاریخ است. صاحب اصلی آن یک عضو سلطنتی بود که این ملک را به یک شوالیه محلی هدیه داد و می خواست با این کار اثباتی بر ادای دین خود داشته باشد.

خانه اربابی اسلوتر، کاستولدز، انگلستان

Falsled Kro، میلینگ، دانمارک

این ملک را به عنوان یک داونتون ابی دانمارکی در نظر بگیرید البته با یک سقف کاهپوش شده سنتی. 19 اتاق تو در تو در داخل خانه اصلی وجود دارد که به سال های 1500 می رسد و می توان آن را در جزیره فین یافت. ناگفته نماند، این شکاف کوچک از زمین الهام بخش بسیاری از داستان های هانس کریستین آندرسن بوده است. اگر توانستید خودتان را از اتاق های زیبا و نیمه چوبی و باغ های معطر جدا کنید، می توانید یک دوچرخه را مجانی برداشته و تا نزدیک فابورگ پدال بزنید.

Falsled Kro، میلینگ، دانمارک

هتل خانه تریگونی، دامفرایز، اسکاتلند

هتل خانه تریگونی که از دیدنی ترین هتل خانه های بیرون شهر است، برای مسافرانی که با چارپایان سفر می کنند، ایده آل بوده و برای طرفداران فعالیت های خارج از خانه بی نقص است. این فعالیت های ارائه شده شامل سواری ماشین قدیمی، درس های شکار با شاهین، سواری با یابو و سیاحت های رنج روور باشد. اگر خیلی خسته شدید، چه کار کنید؟ مستقیم بروید اتاق درمان. گوشه باغ های هتل که با گل پر شده و ماساژ بدن و صورت و خیس شدن در وان داغ با زغال چوب در فضای باز انجام می شود. حتی یک سگ می تواند به لطف وجود درمان های ریکی هتل مورد درمان قرار گیرد، راهکار عالی برای سگ هایی که تنش های زندگی روزمره را در خود دارند. فراموش کردن محل این استخوان آبدار می تواند یک تجربه پر استرس باشد.

هتل خانه تریگونی، دامفرایز، اسکاتلند

قلعه Lough Eske، دونگال، ایرلند

دلایل متعددی برای بیرون کشیدن خودتان از شومینه های خروشان و نیمکت های شکل شیرینی Lough Eske وجود دارد. کارکنان این هتل خانه ایرلندی مجلل می توانند فعالیت های متنوعی از قبیل درس های خیزاب در ساحل محلی را سازماندهی کنند و کارگاه های بافتن فاستونی را برای آن هایی برگزار کنند که اشتیاق تبدیل شدن به یک طراح لباس معروف را دارند. همچنین محل ایده آلی برای تعطیلات آخر هفته رمانتیک است. برج Lough Eske محل 102 پیشنهاد بوده و در این زمستان چراغ های شمالی از زمین دیده شده است.

قلعه Lough Eske، دونگال، ایرلند

Fischer's Baslow Hall، دربی شایر، انگلستان

هتل خانه های بیرون شهر زیادی یک رستوران با سرپرستی آشپز ماهر میشلین ندارند، اما این دقیقا چیزی است که در Fischer's Baslow Hall پیدا خواهید نمود. حتی بیشتر می توانید با رزرو Kitchen Bench میزی در قلب آشپزخانه داشته باشید. این هتل نسبت به محیط زیست هم دوستانه رفتار کرده است. عسل توسط 12 کندوی زنبور عسل تولید می شود و سبزیجاتی که در رستوران سرو می شود در باغ آشپزخانه آن رشد می کند. 11 اتاق برای انتخاب وجود دارد اگرچه یک نقطه ضعف برای Granby با بخاری مدرن هنری آن و Vernon داریم. جایی که پنجره هایی سرب اندود شده، رو به مناظر زیبا و چشم نواز باز می شوند.

Fischer's Baslow Hall، دربی شایر، انگلستان

The Pig، دوون، انگلستان

سنت گرایان یکی از هتل های زیباست که در فاصله چند مایل از ساحل قرار گرفته است. با اتاق خواب های زیبا، گنجه های منحصر به فرد و آینه هایی که برای تلویزیون باز می شود و مینی بارهای پر از نوشیدنی، می توانید انرژی را برای کاوش در دشت و صحرا جمع کنید. توصیه برای بازدید از اتاقک های کشت ارائه می شود که به عنوان آبگرم هتل پذیرای شما هستند.

The Pig، دوون، انگلستان

Plas Newydd Lodge، Llanfairpwllgwyngyll، ولز

اگر تا به حال رویای خرید یک عمارت بیرون از شهر را داشته اید، اما نمی توانید وام مسکن را به راحتی بپردازید چرا در عوض، داخل اتاق دربان مستقر نمی شوید؟ خانه Plas Newydd در روستای Llanfairpwllgwyngyl است و دارای ویژگی های اصیلی از جمله کف کاشی زیبا و پنجره های بزرگ شاه نشین می باشد. این مکان محبوب آن هایی است که علاقمند به فرار کردن از همه چیز هستند چرا که به جای اینکه یک هتل باشد، یکی از خانه های تعطیلات است است و اگر چه در خانه دربان قرار دارید به لطف دسترسی کامل به خانه Plas Newydd هنوز می توانید قادر باشید تا نیمه دیگر زندگی را ببینید..

Plas Newydd Lodge، Llanfairpwllgwyngyll، ولز

هتل والاکر، سوگنفورد، نروژ

خانه های بیرون شهر در انگلستان معمولا با باغ های پر از گیاهان هرزه، باغ های درختان میوه و اگر خوش شانس باشید، یک باغ با ظاهری بهم ریخته پوشانده می شوند. اما در نروژ، ویژگی اساسی داشتن یک موقعیت به سمت آبدره است. این هتل خانه بیرون شهر نروژی و سنتی را می توان در سواحل Lusterfjord یافت با شکل آبی که الهام بخش برخی از معروف ترین هنرمندان نروژی بوده است. تاریخ هتل والاکر به سال 1640 میلادی بازمی گردد و سال هاست که یک خانواده آن را اداره می کند. یک بهشت برای عاشقان طبیعت است با یک باغ پر از گل رز و یاس و به جای یک استخر، یک ساحل حمام زیبا دارد.

هتل والاکر، سوگنفورد، نروژ

Lympstone Manor، دوون، انگلستان

مالک آن سرآشپز مایکل کینز MBE بوده و یک هتل خانه بیرون شهر است که کارها در آن کمی متفاوت انجام می شود. چیزهای جالب مثل وان حمام در بالکن ها تا سطح لوکس و داخل اتاق ها، آبرنگ های قاب شده و مجسم پرنده های محلی که الهام بخش دکور هر اتاق بوده اند، در آن دیده می شوند. کینز زمانی که تاکستان خودش را کاشت، به زودی به تنها هتل خانه بریتانیایی تبدیل خواهد شد که دیدنی خواهد بود.

 10 تا از جالب ترین هتل خانه های بیرون شهر

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

زیباترین هتل های زیر دریا در جهان را در اوج هیجان تماشا کنیم

سعید حسنی ، پنج شنبه 6 اردیبهشت 1397

اگر می خواهید اقامتی بی نظیر و لوکس را تجربه کنید، می توانید یکی از هتل هایی که اتاق های زیر دریا دارند را برای مقصد سفر خود انتخاب کنید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :