روندهای سفر برتر سال 2018 فاش شد! اینجا بخوانید

تعجب آور است که ده مقصد برتر گردشگری دنیا در لیست شما برای سال 2018 باشد و چطور روندهای سفر برتر سال 2018، نحوه سفر کردن ما را تغییر خواهند داد؟ پس در ادامه با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید برای معرفی مقصدهای برتر گردشگری دنیا...

مقاصد برتر گردشگری

1) کامبوج

اکثریت قریب به اتفاق بازدیدکنندگان کامبوج به سیم ریپ، معبد آنگکور وات میروند؛ هر چند برخی به شهر ساحلی سیهانوکویل نیز سر میزنند. اما در سال جاری، افتتاحیه تعداد جدیدی از اقامتگاه ها به بازگشایی دیگر بخش های کشور کمک میکند، از جمله استان ساحلی کِپ که در حال حاضر تعدادی هتل جدید مجلل دارد.
یک مجتمع جدید Six Senses در جزیره کرابی واقع در کنار آب از سیهانوکویل موجبات خرید کردن را فراهم خواهد کرد و در سال آینده دو اردوگاه چادری در کوه های کارداموم که حیات وحش کاملی دارد، باز خواهد شد.

کامبوج

2) سفر رودخانه ای

فکر میکردید سفر رودخانه ای مختص بازنشستگان ثروتمند است؟ دوباره فکر کنید. در سال های اخیر خطوط کروز اقیانوس پیما، وارد یک بازار جوانتر شده و شرکت کروز رودخانه های این مسیر را دنبال میکنند.
برند جدیدی به نام برند Uniworld سردمدار این دسته است. فعالیت های روی عرشه شامل کلاس های ترکیب نوشیدنی های مختلف بوده و همچنین دیسکوهای بی صدا و مجموعه های DJ نیز وجود دارد.
کروزرهای رودخانه ای تکی نیز با آغوش باز خوشامد می گویند. تاک، یکی از شرکت های کروز پیشرو در جهان، اخیرا اعلام کرده است که مکمل های تک برای مهمانانی که تنهایی مسافرت می کنند، وجود خواهد داشت.

سفر رودخانه ای

3) سفر انفرادی

انتظار میرود مردم بیشتر از هر زمان دیگری در سال 2018 تنها به سفر بروند و روندهای سفر برتر سال 2018 در این سال بیشتر باشد. کارشناسان معتقدند که این امر تا حدی به تعداد روزافزون اپراتورهای تور با ارائه بسته های طراحی شده برای افراد تنها ادامه می یابد، اما هتل های بیشتری نیز به دنبال جا دادن مسافرین انفرادی مخصوصا زنان هستند.
چندین ملک متعلق به هتل های ITC، گروه مهمان نوازی پیشرو در هند، در حال حاضر تنها طبقه های زنانه دارند و همچنین تعداد بیشتری از هتل ها در آفریقا و آمریکای شمالی از مقصدهای برتر گردشگری دنیا این مزیت ها را ارائه میدهند.
یک برند هتل که در هنر سفرهای انفرادی عالی عمل میکند، Kimpton است که سرویس Love Guppy را ارائه می دهد، مسافران انفرادی در جستجوی یک همراه می توانند ماهی قرمز قرض بگیرند که در کاسه اش به اتاق مهمان تحویل داده خواهد شد.

سفر انفرادی

4) طبق بودجه خود اسکی کنید.

اینکه پس از یک روز گشت زنی در دامنه ها، خودتان را در یک هتل لوله قرار دهید ممکن است به نظر ایده جالبی نباشد، اما هتل Whistler's Pangea Pod که در این زمستان باز می شود، توسط بسیاری به عنوان نشانه ای دیده میشود که پول را به اقامتگاه های اسکی سرازیر می کند. یکی دیگر از نشانه ها، جدیدترین Club Med است که در اقامتگاه فرانسوی واقع در سامئونز این زمستان باز میشود. افراد بیشتری نیز با رفتن به اقامتگاه های کمتر شناخته شده، پول خود را ذخیره میکنند.
گزارش اخیر Crystal Ski Holidays و Post Office، اقامتگاه اسلوونیایی کرانجسکا گورا را بعنوان ارزانترین اقامتگاه اسکی معرفی کرد که در سال های گذشته بازدیدکنندگانش بیشتر شده اند.

اسکی

5) پرش نسل، همان چند نسلی نیست.

سفر برتر سال 2018، تعطیلات چند نسلی بوده است. بچه ها، والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها برای مدت زمانی کنار هم به سفر میروند. در سال آینده، کارشناسان پیش بینی افزایش تعطیلات پرش نسلی را دارند. پدربزرگ و مادربزرگ ها، با نوه ها و بدون والدینشان به مسافرت میروند.
هتل ها با استفاده از سوئیت های بزرگتر و مناسب تر، مخصوصا برای کسانی که با بچه ها در حال مسافرت هستند، در این ترند سرمایه گذاری می کنند.
برخی از بهترین گزینه ها؟ سوییت های بچگانه ای با تمِ انیمیشن من نفرت انگیز در هتل Loews Portofino Bay اورلاندو. در این جا، بزرگسالان در اتاق های بسیار زیبا در تختخواب های بسیار بزرگ میخوابند در حالیکه جوانترها در تختخواب های شکل موشک در اتاق خواب های مشابه اتاق گرو میخوابند.

روندهای سفر برتر سال 2018

6) تعطیلاتی برای تمام شدن یک رابطه

به طور متداول، آغاز سفرهای به دلایلی مثل ماه عسل، نامزدی یا تولد است، اما تعداد فزاینده ای از مسافران به این دلیل سفر میکنند تا رابطه خاتمه یافته ی خود را فراموش نمایند.
البته، تعطیلات همیشه به عنوان راهی برای درمان یک قلب شکسته دیده می شود. تفاوتی هم هست؟ این نوع تعطیلات درباره گریه کردن داخل شیشه پنجم شراب حین تعطیلات رزرو شده عجولانه به سمت کورفو نیست.
آنها گشت و گذار برنامه ریزی شده ی دقیقی را طراحی کرده اند تا با قدرت تحول آمیز مسافرت بتوان فرصتی برای بازیابی روحی و روانی فراهم کرد (اگرچه یکم نوشیدنی هیچوقت بد نیست).

تعطیلاتی برای تمام شدن یک رابطه

7) سفر برای سلامتی

طبق گفته موسسه سلامت جهانی، سفر سلامتی در حال رشد 50 درصدی سریعتر از سفر کلی است و این صنعت در حدود 331 میلیارد پوند ارزش دارد. اما سفرهای الهام گرفته از سلامتی دیگر در مورد دیدار از بازدیدهای تفریحی دوردست در جنگل های بارانی پرو از ده مقصد برتر گردشگری دنیا و یا ثبت نام برای عبادت صومعه تبت از مقصدهای برتر گردشگری دنیا نیست.
تعداد روزافزونی از برندهای لوکس هتل، اتاق هایی برای تعطیلات کوتاه سلامتی هستند که به منظور زمان های محدود طراحی شده اند. به طور خلاصه در روند سفر برتر سال 2018، این در مورد یک رویکرد انعطاف پذیر، به جای غوطه وری کامل است. گروه هتل های لوکس Anantara اخیرا پکیج های خود را برای بهبود سلامتی گذاشته اند و کوتاه ترین آنها فقط دو روز طول می کشد. با برندهایی مانند Six Senses همچنین بر روی خواب تأکید بیشتری می شود و امکانات رفاهی خوبی برای یک خواب خوب تعبیه کرده اند. درباره آن به خوبی فکر کرده ایم.

سفر برای سلامتی

8) آگاهی بیشتر از محیط زیست

سازمان ملل متحد سال 2017 را به عنوان سال جهانی گردشگری پایدار برای توسعه اعلام کرد و تعداد افرادی که به دنبال روش های مسافرتی سازگارتری با محیط زیست هستند، بسیار زیاد شد. مقصدهای برتر گردشگری دنیا نسبت به مقاصد دیگر، چالش های بیشتری دارند. نگاهی به سنگاپور از ده مقصد برتر گردشگری دنیا داشته باشید، جایی که پوشش گیاهی در حال حاضر 30٪ از شهرستانها را پوشش می دهد، و جایی که بسیاری از هتل ها، مانند Parkroyal در Pickering، سیستم های استفاده از باران و نور خورشید را دارند.
دولت اندونزی نیز این کار را کمی انجام می دهد و اخیرا برنامه ای را برای شناخت شرکت های گردشگری پایدار محیط زیست اعلام کرده است. پس از آن، سیشلس وجود دارد که دولت آن یک برچسب گردشگری پایدار را برای تشخیص کسب و کار سبز ایجاد کرده است.

 آگاهی بیشتر از محیط زیست

9) ماجراجویی های بی نهایت

ده سال پیش اردوگاه پایه اورست پر از بانکدارانی بود که تمایل داشتند پاداش خود را در یک ماجراجویی با حقوق تضمین شده، خرج کنند. در سال های اخیر، مسافران بیشتری ماجراجویی هایی را رزرو میکنند که یک بار در زندگی رخ میدهد. اورست به عنوان یکی از سفر برتر سال 2018 شناخته شده.
مسافران با الهام از کاوشگرانی مانند اد استافورد که در آمازون راه می رفت و لویسون وود که در نیل راه می رفت، پای خود را در جهان ماجراجویی فرو بردند. بهترین کدام است؟ کروزهای قطب جنوب، سورتمه سواری طولانی با سگ های هاسکی و صعود از کوه هایی مانند کلیمانجارو، یک نقطه شروع خوب برای طرف های علاقه مند، سفرهای اشتباهی گوجه فرنگی سیاه است.

ماجراجویی های بی نهایت
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

مقاصد سفر ارزان محبوب در بهار سال 2018 | سفر ارزان بهارانه

محمد رضائی ، پنج شنبه 17 آبان 1397

معرفی مکان های گردشگری مقرون به صرفه با آب و هوای بسیار خوب در سرتاسر جهان که در ماه می مناسب است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :