بهترین مکان ها برای دیدن آبی ترین آب ها و عالمی از زیبایی ها

گاهی اوقات تنها چیزی که برای تمرکز و تازه کردن ذهن و جسم نیاز دارید، داشتن یک روز خوب است که بتوانید با خاطری آسوده به دریای آبی در یکی از مناسب ترین مکان ها برای دیدن آبی ترین آب ها خیره شوید. برای کمک به شما در یافتن آرامش درونی و لذت بردن از اوقات فراغت، ما لیستی از بهترین مکان ها برای دیدن آبی ترین آب ها را تهیه کرده ایم. این دریاچه ها، دریاها، سواحل و خلیج ها چشم انداز فوق العاده زیبایی دارند و دارای آب های پاک و فیروزه ای هستند که تصورش را هم نمی توانید بکنید. نیازی به گفتن نیست. این ها برترین مکان ها برای دیدن آبی ترین آب ها می باشند.

برترین مکان ها برای دیدن آبی ترین آب ها

اگرمنوی، یونان

سخت است یک نقطه در جزیره لفکادا پیدا کنید که مناظر تماشایی از دریای صاف و شفاف یونان را نداشته باشد اما ساحل اگرمنوی در سواحل غربی به طور ویژه ای زیبا و حیرت انگیز است. برای رفتن به این ساحل باید از شیب نسبتا تندی پایین بروید که این ویژگی باعث کم شدن جمعیتی که به آنجا می روند می شود اما زمانی که به پایین رسیدید ماسه های سفید در مقابل آب های فیروزه ای یک مکان ایده آل را به وجود آورده اند که می توانید کل روز را در زیر نور افتاب در یکی از مناسب ترین مکان ها برای دیدن آبی ترین آب ها استراحت کنید.

اگرمنوی، یونان

دریاچه کراتر، اورگان

آب های آبی و عمیق که دهانه آتشفشانی کوه مازاما را پر می کند، کمک کرده که دریاچه کراتر یکی از برترین مکان ها برای دیدن آبی ترین آب ها شود. به دلیل اینکه هیچ جریان آبی یا رودخانه ای به آب های عمیق و آبی اینجا ریخته نمی شود که باعث کدر شدن آب گردد، آب این ناحیه بسیار پاک و شفاف است. همه این ها باعث شده که یک مکان ایده آل برای غواصانی به وجود بیاید که شجاعت کافی برای غواصی در آب های سرد را دارند. دریاچه کراتر که در جنوب اورگان قرار دارد عمیق ترین دریاچه در ایالات متحده است و 1943 فوت ارتفاع دارد. نور خورشید تنها به عمق 400 فوتی آن می رسد.

دریاچه کراتر، اورگان

کن سن، ویتنام

صخره های گرانیتی در اطراف آب های شفاف کن سن قرار دارند. اینجا تنها جزیره مسکونی در میان 16 جزیره از مجمع الجزایر تقریبا خالی از سکنه کن دائو و یکی از بهترین جزایر مخفی روی زمین است و 110 مایل دورتر از سواحل جنوب شرقی قرار دارد. سواحل دست نخورده جزیره با ماسه های طلایی و آب های آبی چشم نواز آراسته شده است. برای مشاهده جذاب ترین چشم انداز دریای فیروزه ای به سمت تالاب دام تره بی بروید.

کن سن، ویتنام

خلیج شیطان، ویرجین گوردا، جزایر ویرجین بریتانیا

گاهی به نظر می رسد بهترین چشم اندازها آن هایی هستند که باید برای رسیدن به آن ها تلاش کرد و خلیج شیطان، ویرجین گوردا در جزایر ویرجین بریتانیا هم یکی از همین مکان هاست که باید برای رسیدن به آن کارهایی انجام دهید. بعد از گذشتن از ناحیه بث به منطقه ای کوچک و زیبا از شن و ماسه های سفید می رسید که با عنوان خلیج شیطان شناخته می شود. این منطقه زیبا ارزش تلاش کردن را دارد. می توانید در این آب های پاک و فیروزه ای کارائیب غواصی کنید و یا به سادگی در گوشه ای بنشینید و از زیبایی های اطراف لذت ببرید.

خلیج شیطان، ویرجین گوردا، جزایر ویرجین بریتانیا

پارک ملی دریاچه های پلوتویک، کرواسی

پارک ملی دریاچه های پلوتویک دو ساعت از شهر صنعتی زاگرب فاصله دارد. این پارک جنگلی که از سال 1979 یک مکان میراث جهانی یونسکو بوده با 16 دریاچه آبی فیروزه ای که دارد یکی از بهترین شاهکارهای مادر طبیعت است. مسیر پیاده روی چوبی که در پارک وجود دارد به بازدید کنندگان شانس بازدید از آبشارهای زیبا و شفاف آن جا را می دهد. آن ها می توانند اطراف آبشارها و حتی بالای آن را ببینند همچنین می توانید از تورهای قایق استفاده کنید تا این آب های آبی و عمیق را از فاصله نزدیک تری در یکی از بهترین مکان ها برای دیدن آبی ترین آب ها ببینید.

پارک ملی دریاچه های پلوتویک، کرواسی

آمبرگریس کی، بلیز

آمبرگریس کی بلیز به اندازه یک قایق سواری کوتاه از بزرگترین حوضه مرجانی در خارج از استرالیا فاصله دارد و بهشتی برای غواصان و شناگران است. در کنار کوسه ها و سفره ماهی ها شنا کنید، از هول چان مارین ریزرو بازدید نمایید و مارماهی ها، لاکپشت های دریایی و ماهی های رنگارنگ را از نزدیک ببینید و یا در غارهای زیر آبی بلو هول گردش کنید. هنگامی که در آب نیستید از تابش گرم آفتاب در ساحل لذت ببرید.

آمبرگریس کی، بلیز

دریاچه پنج گل، پارک ملی جیوژایگو، چین

آبشارهای تماشایی به درون دریاچه های آبی و زیبای این مکان میراث جهانی که در استان سیچوان قرار دارد، فرو می ریزند. معروف ترین جاذبه این پارک دریاچه پنج گل است. آب های آبی و خیره کننده آن منظره ای دیدنی را از درختانی که در کف دریاچه افتاده اند و مانند یک تور گسترده شده اند به نمایش گذاشته است. آب این دریاچه بسیار تمیز و آرام است به گونه ای که می توان مانند آینه تصویر کوه ها و درختان اطراف و آسمان را در آن مشاهده نمود.

دریاچه پنج گل، پارک ملی جیوژایگو، چین

جزیره هاولک، هند

این بهشت دور افتاده بخشی از زنجیره جزایر اندامان در خلیج بنگال است. دسترسی به آن ساده نیست اما این سفر برای کسانی که به سواحل شنی سفید، آب های فیروزه ای و شنا و غواصی در آب های دور از جمعیت علاقه دارند ارزشمند خواهد بود. جزیره هاولک مکانی عالی برای یک گشت و گذار گرمسیری می باشد. برای رسیدن به بهشت واقعی در میان درختان نخل هنگام غروب آفتاب به سمت آب های شفاف ساحل رادانگار بروید.

جزیره هاولک، هند

ایسیاس د روساریو، کلمبیا

در ساحل کارتاگنا یک زنجیره کوچک از جزایر که عمدتا غیرمسکونی هستند و ایسیاس د روساریو نامیده می شود، قرار دارد. سواحل شنی سفید اغلب با گیاهان مانگرو پوشیده شده اند و آب های آبی و عمیق محل قرارگیری بزرگترین تپه های مرجانی کلمبیا می باشد که در آن بیش از هزار نوع جاندار مختلف استوایی زندگی می کنند. اکثر هتل ها در ایسیا گرند قرار دارند و همچنین شما می توانید با یک قایق به کشف شگفتی های منطقه بپردازید.

ایسیاس د روساریو، کلمبیا

دریاچه پیتو، آلبرتا، کانادا

این دریاچه در پارک ملی بنف قرار دارد و آب های درخشان خود را مدیون آب شدن یخچال های پیتو و مناطق یخی واپتا است. این دریاچه آبی که مانند یک یاقوت کبود است از بوسامیت که در نزدیکی دریاچه لوئیس آلبرتا بوده، بهتر دیده می شود. بازدیدکنندگان شجاع می توانند به سمت پایین دریاچه و یخچال ها بروند. شما می توانید در چشمه های آب گرم طبیعی بنف از شر دردهای عضلانی خلاص شوید.

دریاچه پیتو، آلبرتا، کانادا

مالدیو

به عنوان یکی از بهترین جزایر جهان جای تعجب نیست که مالدیو یکی از مقصدهای مورد علاقه افراد مشهور است. شما می توانید این جزیره را در میان دریای هند و عمان پیدا کنید. این جزیره دارای خانه های ییلاقی لوکس است که بر روی آب های آبی خیره کننده قرار دارند و با سواحل ماسه ای سفید احاطه شده اند. اگر لذت بردن از زیبایی های منطقه کافی نیست، می توانید در میان صخره های مرجانی کاوش کنید، از زمین بازی زیر آب دیدن نمایید و یا در یکی از بهترین آبگرم های جهان به استراحت و ریلکس کردن بپردازید.

مالدیو

پالاوان، فیلیپین

با اینکه تنها به اندازه یک پرواز کوتاه از مانیل فاصله دارد اما احساس می کنید که پالاوان یک جهان دیگر است. این مجمع الجزایر کم جمعیت از جزایر پر از جنگل تشکیل شده و توسط آب های پر از ماهی و صخره های مرجانی و مجموعه ای باور نکردنی از تالاب ها، دریاچه ها و سواحل مخفی احاطه شده است. در آب های النیدو سیاحت کنید جایی که در آن ماهی های گرمسیری در اطراف صخره های مرجانی ازدحام می کنند، در آب های جزیره لیناپاکان غواصی کنید و یا خیلی دلیرانه در میان آب های طولانی ترین رود زیرزمینی جهان شنا کنید.

پالاوان، فیلیپین

گودال اقیانوس سوآ، ساموآ

در زبان عامیانه گودال بزرگ نامیده می شود. این منطقه شنا محلی در اقیانوس آرام جنوبی واقع شده و یکی از شگفتی های طبیعت می باشد. برای لذت بردن از آب های شفاف بازدیدکنندگان باید از میان یک جنگل سرسبز در مناطقی که گدازه های آتش فشانی بوده و در خارج از روستای لوتوفاگا در جزیره اپلو در ساموآ حرکت کنند. از آنجا یک پله با شیب تند برای افراد شجاع شاید یک پرش سریع باشد. درون یک سوراخ وجود دارد که تقریبا 100 فوت عمق دارد. آبی که از مجراهای گدازه ای که به اقیانوس متصل است، وارد می گردد باعث می شود که این سوراخ شگفت انگیز هیچگاه خشک نشود.

گودال اقیانوس سوآ، ساموآ

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین مکان های آبی دنیا برای غواصی کردن

hb ، شنبه 4 شهریور 1396

غواصی یکی از تمیز ترین ورزش های دنیا است و می توان با انتخاب یک مقصد مناسب برای انجام آن، به لذتی غیر قبل وصف دست پیدا کرد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :