نمایشگاه دیدنی موزه لوور راهی مشهد می شود!

طبق گفته محمدرضا کارگر، مدیرکل امور موزه ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نمایشگاه موزه لوور راهی مشهد می شود. این مقاله درباره اخبار گردشگری و جدیدترین احبار گردشگری درباره انتقال نمایشگاه موزه لوور به مشهد می باشد.

به نقل از ایرنا، بعد از پایان یافتن زمان نمایشگاه موزه لوور در محل موزه ملی ایران، آثار این نمایشگاه به موزه بزرگ خراسان منتقل خواهد شد. به دنبال دستور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خصوص انتقال نمایشگاه موزه لوور به مشهد، مذاکراتی با مسئولان فرانسوی انجام و بعد از جلب نظر مقامات فرانسوی مقرر شد آثار نمایشگاه موزه لوور برای نمایش به موزه بزرگ خراسان منتقل شود. این نمایشگاه دیدنی تا 18 خرداد در محل موزه ملی ایران واقع در ابتدای خیابان سی تیر میزبان علاقه مندان است که تاکنون نیز با استقبال بی سابقه ای روبه رو شده است. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، تمام آنچه که به عنوان نمایشگاه موزه لوور در موزه ملی ایران برگزار شده، برای نمایش به مشهد منتقل خواهد شد و به مدت دو ماه در موزه بزرگ خراسان میزبان علاقه مندان و بازدید کنندگان است. 56 اثر موزه لوور شامل بیش از 50 پیکره، نقش برجسته، ظرف، تابلو نقاشی، چاپ سنگی و دو شی شامل یک تبر مفرغی با کتیبه شاه ایلامی «اونتاش ناپیریشا» و دیگری شی مفرغی از لرستان مربوط به و سایر آثار مربوط به فرانسه، ایتالیا، اتریش، آلمان، هلند، مصر، ترکیه، سوریه، عراق و هند است و برای اولین بار در نمایشگاهی با عنوان «شکوه تمدن های جهان» از 14 اسفند 96 در موزه ملی ایران به نمایش درآمد. این مقاله پیرامون اخبار گردشگری می باشد.

موزه بزرگ خراسان
موزه لوور
موزه لوور دیدنی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

محدودیت بازدید از موزه لوور اعمال می شود

گلاره یوسف پور ، چهارشنبه 21 اسفند 1398

با اینکه موزه لوور بازگشایی شده است، ولی بخاطر شیوع ویروس کرونا در جهان، همچنان محدودیت بازدید از موزه لوور برای گردشگران وجود دارد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :