آشنایی با رستوران های با کیفیت سالزبورگ اتریش

سالزبورگ از شهرهای پرجاذبه و دیدنی اتریش به شمار می رود، شهری پر است از جاذبه های کهن و تاریخی، این شهر، شهر بزرگ ترین موسیقی دان تاریخ موتزارت می باشد در این شهر زیبا و بی نظیر که پر است از جاذبه های دیدنی و تماشایی، بهترین رستوران های سالزبورگ اتریش با غذاهای خوشمزه و لذیذ انتظار مسافران و گردشگران را می کشد. ما امروز در مجله گردشگری همگردی می خواهیم سری به رستوران های برتر سالزبورگ اتریش بزنیم و شما را با غذاهای خوشمزه این شهر و با رستوران های با کیفیت سالزبورگ اتریش آشنا کنیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

سالزبرگ

1) رستوران پانوین سالزبورگ اتریش

غذاهای بسیار خوشمزه ایتالیایی را می توانید در این رستوران که در واقع دارای منوی غذایی متغیر در طول فصل های مختلف می باشد در یک محیط آرام و دوست داشتنی در خانه ای که قدمتش به 600 سال پیش باز می گردد، میل کنید.
رستوران پانوین از بهترین رستوران های سالزبورگ اتریش می باشد که غذاهای تازه و با کیفیت را که با مواد تازه و بهداشتی تهیه می شود به مشتریانش ارائه می دهد.

رستوران پانوین سالزبورگ اتریش

2) رستوران شریمپز بار سالزبورگ اتریش

اگر دوست دارید در شهر سالزبورگ غذاهای دریایی و علی الخصوص میگو را امتحان کنید مطمئنا توصیه ما به شما رفتن به این رستوران که دارای سابقه ای 30 ساله می باشد، است.
مکانی محبوب و دوست داشتنی با تابلوهای هنری زیبا که بر روی دیوارهای نارنجی رنگ آویزان هستند انتظارتان را می کشد تا ناهار و شام خود را در رستوران شریمپز بار سرو کنید.

معرفی رستوران شریمپز بار

3) رستوران ساراسترو سالزبورگ اتریش

این رستوران، رستوران نو و تازه تاسیسی می باشد که به سبک اتریشی ایتالیای و با شیشه های رنگی که در دکوراسیون آن استفاده شده است، در شهر سالزبورگ اتریش رخ نمایی می کند. رستورانی که دارای گارسون های مهربان و صمیمی و مکانی آرامش بخش می باشد. در این رستوران شیک و مجهز می توانید غذای خوشمزه ی پارمیزان ریسوتو که از بهترین غذاهای این رستوران است را امتحان کنید، مطمئنا مشتریش می شوید.

رستوران ساراسترو سالزبورگ اتریش

4) رستوران زیرکلویرت سالزبورگ اتریش

اگر تمایل دارید در یکی از رستوران های برتر سالزبورگ اتریش، غذای خانگی را امتحان کنید، توصیه ما به شما این است که به رستوران زیر کلویرت سری بزنین، این رستوران به قسمت غذاخوری خود اخیرا فضای باز را نیز اضافه کرده است.
رستوران از آن دسته رستوران های است که دارای دکوراسیون های با طرح های چوبی می باشد و می توانید در یک فضای صمیمی و آرامی غذاهای سنتی و خانگی را نوش جان کنید.
سوپ پیاز که یکی از محبوب ترین غذاهای مردم اتریش به شمار می رود در این رستوران به خوبی تهیه می شود و مطمئنا این سوپ خوشمزه ارزش امتحان کردن را دارد.

معرفی رستوران زیرکلویرت

5) کافه آفرو سالزبورگ اتریش

اگر از آن دسته افرادی هستید که به غذاهای گیاهی علاقمندید ما در این قسمت، رستوران کافه آفرو را به شما معرفی میکنیم. رستوران زیبا دارای محیط دوستانه است و در آن میتوانید صبحانه و ناهار و شام را سفارش دهید. دکوراسیون رستوران در نوع خود جالب توجه است، طراحی دکوراسیون آن وسایل دست دوم ساحلی چون صندلی های پروانه ای و دیوار های صورتی آلاچیق ها استفاده شده است فضای دلنشین و رمانتیکی را به وجود آورده است که شما می توانید در آن غذاهای محلی آفریقای جنوبی را نیز امتحان کنید.

 معرفی کافه آفرو

6) معرفی تراینگل سالزبورگ اتریش

این رستوران با فضای سنتی خود می تواند یکی از بهترین مکان ها برای خوردن غذاهای ساده اتریشی باشد، غذاهایی که بسیار ترو تازه هستند، تولیدکنندگان موادغذایی نیز خاص و ویژه هستند و اغلب آنها را در مزارع خود تولید می کنند و به محیط زیست و تغییرات اقتصادی علاقه دارند و اهمیت خاصی برای این امر قائل هستند.

7) رستوران m32 سالزبورگ اتریش

رستوران ام 32 از آن دسته رستوران های با کیفیت سالزبورگ اتریش با دیوار شیشه ای بزرگ می باشد که این امر باعث شده فضای داخلی رستوران در طول روز کاملا روشن و نورانی باشد و در محیطی زیبا قرار دارد وقتی که در تراس آن بنشینید می توانید مناظر زیبایی از کوه های سالزبورگ را به نظاره بنشینید و غذاهای فصلی و لذیذی که در آن تهیه می شود را میل کنید.

معرفی رستوران m32

8) معرفی رستوران گرین گاردن سالزبورگ اتریش

این رستوران از جمله رستوران هایی است که مخصوص گیاه خواران می باشد و همواره سعی دارد تا منوی رستوران خود را با غذاهای ترو تازه و جدید به روز کند . شما با غذا خوردن در این رستوران که غذای آن از مواد غذایی اورگانیک تهیه می شود تجربه ای خوب و به یاد ماندنی می توانید داشته باشید.

 معرفی رستوران گرین گاردن
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

رستوران های سنتی یزد | آشنایی بیشتر با رستوران های معروف یزد

مهسا طاهری ، سه شنبه 27 شهریور 1397

یزد یکی از استان های مرکزی ایران است که فرهنگی غنی و مردمی مهربان و دوست داشتنی دارد. خانه های قدیمی و گلی و بادگیرهای یزد از دیدنی ترین جاذبه های این شهر محسوب می شوند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :