گذراندن یک روز هیجان انگیز در پارک ملی کوه های ویکلو در ایرلند

فاصله پارک ملی کوه های ویکلو ایرلند تا جنوب دوبلین به اندازه تنها 40 دقیقه رانندگی است اما تفاوت بین این دو بسیار زیاد است به گونه ای که شما احساس می کنید وارد دنیای کاملاً متفاوتی شده اید. در واقع، شما ممکن است قبلاً آن را به عنوان محیطی برای فیلم های مختلفی مانند "سریال وایکینگ"، فیلم عاشقانه P.S دوستت دارم، فیلم معروف " Excalibur " در سال 1981 و ... دیده باشید. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید برای معرفی پارک ملی کوه های ویکلو در ایرلند...

ireland

Lough Tay و وایکینگ ها

منظره های باورنکردنی و مسافت زیاد برای پیاده روی و لذت بردن، بسیار فراوان است. طرفداران سریال "وایکینگ ها" ممکن است بخواهند به Lough Tay بروند. Lough Tay جایی است که کوه های Luggala که دورتادور آب های آبی عمیق قرار گرفته اند و به طور شگفت انگیزی اسکاندیناوی به نظر می رسند و زمینه ای ایده آلی را برای صحنه هایی ساخت سریال واکینگ فراهم کرده است.

پارک ملی کوه های ویکلو در ایرلند 1

گردش از دریاچه Lough Tay به سمت Lough Dan

فاصله هفت مایلی بین Lough Tay به سمت Lough Dan که مسیری بسیار آرام است را به صورت پیاده روی طی کنید. حتی در زیباترین روز آفتابی، شما می توانید از این همه زیبایی لذت ببرید و در مسیر خود گوزن هایی را ببینید.

پارک ملی کوه های ویکلو در ایرلند 2

راه رفتن در میان Heather ها

این پارک برای پیاده روی هیجان انگیز در میان Heather ها به خصوص در تابستان و اوایل پاییز که آن ها در حال شکوفه زدن هستند، بسیار معروف است.
شما می توانید دریای بنفش رنگ و شاه بلوط هایی دور تا دور تپه و رشته های پنبه در سراسر این چشم انداز را به خوبی ببینید.
این منطقه دارای مسیرهای مختلف برای مسافران مختلف است که می تواند به راحتی آن ها را برای انتخاب به چالش بیندازد. مسافران همچنین می توانند در این مسیر از اسب سواری، دوچرخه سواری و کوهنوردی هم لذت ببرند.

پارک ملی کوه های ویکلو در ایرلند 3

دره Glendalough

Glendalough، بسیار زیبا و برجسته است و جزء مکان هایی است که حتما باید آن را ببینید. Glendalough برای مکان های زیبا و چشم انداز هایی که جزء میراث های تاریخی و باستانی است، بسیار معروف است. شما میتوانید نحوه زندگی رهبانی قرن 6، برج گرد و خرابه های شگفت انگیز آن را در آنجا ببینید.
این منطقه دارای دو دریاچه بسیار زیبا، مسیرهای فراوان پیاده روی است و کوهنوردان می توانند از بخش های صعود مختلفی مانند Hobnail Buttress، East Wing و Big Jane استفاده کنند. همچنین مکان هایی برای تفریح، مغازه هایی برای خریدن سوغاتی و رستوران های مختلف و... در آنجا وجود دارد.

پارک ملی کوه های ویکلو در ایرلند 4

آبشار پاورس کورت

تا زمانی که در ایرلند هستید، فراموش نکنید که حتماً به سمت جاده زیبای روستای Enniskerry رانندگی کنید تا آبشار پاورس کورت را ببینید. این آبشار، بلندترین آبشار در کشور است. همچنین از این آبشار در فیلم " اکس کالیبور " هم استفاده شده است و صحنه هایی از آن در فیلم نمایش داده شده است.
همچنین از Loch Tay هم به عنوان خانه "بانوی دریاچه" استفاده شده است.

پارک ملی کوه های ویکلو در ایرلند 5

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفری هیجان انگیز به زیباترین پارک های ملی جهان

مجید قدیانی ، یکشنبه 26 آبان 1398

در میان شلوغی های زندگی مدرن شهری، آسودن در پارک های طبیعی و ملی رویایی است که رسیدن به آن محال نیست.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :