بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی چه زمانی است؟

آفریقای جنوبی مقصدی برای تمام ماه های سال است بنابراین مهم نیست که شما چه زمانی را برای رفتن به آنجا انتخاب می کنید. در تمام سال، مواردی مانند مهاجرت نهنگ ها در زمستان یا آفتاب گرم و جشنواره های کریسمس در تابستان، برای شگفت انگیز کردن شما وجود خواهد داشت. بهترین زمان برای بازدید، بستگی به جایی که می خواهید بروید و آنچه که می خواهید ببینید، دارد. در این مطلب، ما به بهترین زمان برای لذت بردن از جاذبه های آفریقای جنوبی نگاهی خواهیم انداخت.توجه : اگر اولویت اصلی شما لذت بردن از نور خورشید در نیمکره جنوبی است، این مقاله برای دانستن بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی و دانستنی های سفر به آفریقای جنوبی را عمیق تر بخوانید تا نگاه دقیق تری به آب و هوای آفریقای جنوبی داشته باشید.

سفر به آفریقای جنوبی

دانستنی های سفر به آفریقای جنوبی : بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی: رفتن به Safari

بهترین زمان برای رفتن به Safari در طول فصل خشک است. در بیشتر کشور ها منظور مسافرت در زمستان نیم کره جنوبی (ماه های می تا اکتبر ) است که آب و هوا بسیار خوب، تمیز است، روزها گرم و شب ها سرد است.در این وقت از سال، شاخ و برگ کمتری بر روی درختان است و قرار گیری حیوانات بر روی شاخه ها راحت تر است. فقدان آب موجود، حیات وحش را به سدها و آبراه ها می کشد - که در آن شما می توانید برخی از بهترین دیدگاه های خود را دریافت کنید.آب و هوای خشک همچنین به این معنا است که شرایط جاده برای رانندگان در پارک هایی مانند Addo و Mkhuze بهتر است و سردی هوا پشه ها را دور از این منطقه قرار می دهد.مناطق بازی در نزدیکی کیپ تاون، جزو استثناهای این قانون است. در جنوبی ترین بخش کشور، تابستان ها خشک ترین زمان سال هستند.بنابراین بهتر است که سفر خود را بین نوامبر و مارچ انجام دهید که مکان های دیدنی بیشتری را ببینید. با این حال باید آگاه باشید که این زمان از سال، شلوغ ترین زمان است و تعداد گردشگران بسیار زیاد است و شما باید برای سکونت و بازی ها از قبل اقدام به رزرو کنید.نکته اساسی: برای علاقه مندان به پرندگان، این قانون ها برعکس هستند. در فصل های بارانی، هجوم حشرات شروع می شوند و دریاچه و رودخانه ها را پر می کنند بنابراین تعداد زیادی از پرندگان مهاجر را از اروپا و آسیا جذب می کنند.

دانستنی های سفر به آفریقای جنوبی : دیدن کیپ تاون

کیپ تاون بدون شک مقصدی است که می توان در تمام ماه های سال به آن جا سفر کرد و از مزایای آن در فصل های مختلف سال بهره برد. اما اگر می خواهید بیشترین مناظر باور نکردنی منطقه را ببینید، بهترین آب و هوا در ماه های گرم و خشک تابستان (نوامبر تا فوریه) رخ می دهد.از فرصت های روزهای آفتابی بی پایان برای مرور بازارهای خارج از شهر، بالا رفتن از کوه Table ، آفتاب گرفتن در یکی از ساحل های دیدنی شبه جزیره کیپ ،استفاده کنید. مزرعه های شهر Franschhoek، شهر Paarl و استلنبوش در پاییز،که آب و هوا سرد تر است و رنگ درختان در حال تغییر است، بسیار زیبا هستند.نکته اساسی: اگر می خواهید سفر اقتصادی داشته باشید، در تابستان به آن جا نروید چرا که اقامت و انجام فعالیت های گوناگون در گران قیمت ترین حالت خود هستند.

کیپ تاون

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی : دیدن دراکنزبرگ

کوه های دراکنزبرگ یکی از جاذبه های برتر آفریقای جنوبی برای مشتاقان کوهنوردی است. با توجه به خوبی آب و هوا در پاییز، بهترین زمان برای پیاده روی بین ماه های آوریل تا می، می باشد که روزها گرم و شب ها سرد می باشد. در این زمان از سال و در زمان باران های تابستان، مناظر بسیار دیدنی، سبز و زیبا هستند. دما در فصل زمستان به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند و بسیاری از مسیرهای در ارتفاع، در یخ و برف پوشیده می شوند. در تابستان، باران های سنگین در شمال کشور بسیار رایج هستند (اگرچه بیشتر آبشر ها در زیباترین خالت خود هستند). نکته اساسی: ماجراجویی خود را با راهنمایی های ما، به صورت بهترین نوع پیاده روی در دراکنزبرگ و با سرعت های کوتاه، متوسط و بلند برنامه ریزی کنید.

سفر به افریقای جنوبی

دانستنی های سفر به آفریقای جنوبی: رفتن به ساحل

ساحل دوقلوی آفریقای جنوبی برای بیش از 1600 مایل (2500 کیلومتر) گسترش می یابد و مجموعه ای از فعالیت های نامحدود را ارائه می دهد. بهترین زمان بازدید، بستگی زیادی به آنچه شما می خواهید انجام دهید، دارد. اگر آفتاب گرفتن اولویت شما باشد، تابستان (نوامبر تا ژانویه) بدون شک داغترین زمان سال است. اگرچه باید هشدار داشته شود که اگر به سمت شمال و کوازولنتال یا زولولند بروید، در تابستان نیز شاهد رعد و برق های مکرر و رطوبت بسیار بالا خواهید بود.اگر شما علاقه مند به کشف بهترین نقاط برای موج سواری در آفریقای جنوبی هستید، زمستان بهترین گزینه خواهد بود چراکه در زمستان موج های بسیار خوبی در آن جا رخ می دهد.بهترین زمان برای تماشای نهنگ ها، نیز زمستان و بهار است. از ماه ژوئن تا اکتبر، می توان نهنگ های گوژپشت و نهنگ های جنوبی را مشاهده کرد که در نزدیکی ساحل درحال مهاجرت سالیانه خود به مناطق موزامبیک هستند.اگر برای تجربه کردن غواصی اسکوبا می خواهید به آفریقای جنوبی سفر کنید، می توانید سفر خود را در هر فصلی از سال انجام دهید. غواصی در میان کوسه ها را هم می توانید در تمام فصل های سال تجربه کنید اما اگر می خواهید که در میان کوسه های ببری غواصی کنید باید بین دسامبر تا آوریل به آن جا سفر کنید که آب گرم موجود باشد.با این حال، ماه ژوئن تا آگوست فصل Sardine Run است و این فرصتی برای نشان دادن یکی از بزرگترین وقایع طبیعی در جهان زیر آب است.نکته اساسی: ماهی گیران موج سوار همچنین می توانند ماهیگیری در سطح جهانی را در ساحل Transkei در طی Sardine Run سالیانه تجربه کنند.

ساحل آفریقا

دانستنی های سفر به آفریقای جنوبی : بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی : شکوفه های گل های وحشی

هر ساله رسیدن بهار باعث شروع یک پدیده طبیعی باور نکردنی در کیپ شمالی می شود. تقریبا یک شبه، منظره های بیابانی سرزمین استان به یک گلدان غنی از رنگ با شکوفایی همزمان هزاران گل وحشی تبدیل می شود و دریایی از رنگ پرتقال، صورتی، بنفش، زرد و سفید را ایجاد می کنند که شامل بیش از 3500 گونه مختلف است و تقریبا یک سوم آنها بومی هستند.زمانبندی بسیار دشوار است چرا که این شکوفه ها دقیقا توسط باران ایجاد می شوند. با این حال، معمولا در اواخر ماه جولای یا ابتدای آگوست از شمال شروع می شوند و در سپتامبر به جنوب می رسند.نکته اساسی: سایت گردشگری شمال کیپ را برای گزارش های به روز در مورد گل های وحشی فصل بررسی کنید.

گل های وحشی آفریقا

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین زمان سفر به ریودوژانیرو چه زمانی است؟

سید علی اکبر عرب زاده ، دوشنبه 8 اردیبهشت 1399

با ما در این مطلب جذاب و خواندنی همراه شوید تا بدانید که زمان مناسب برای سفر به ریودوژانیرو چه زمانی است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :