دانستنی های سفر به آلاسکا | بهترین دلایل برای سفر به آلاسکا

روزی در اواخر ماه فوریه که هوا کولاک بود در َAnchorage قدم می زدم. با وجود این که دمای هوای 10 درجه، ریه من را خارش می داد، دانه های درشت برف بر روی سر من می ریخت. سرما و برف باعث می شد که برخلاف جمعیت 300000 شهر، تصور کنم در یک جنگل دورافتاده گرفتار شده ام. شهر مورد نظر آلاسکا بود. زمانی که از مسیرChester Creek و Tony Knowles Coastal برای رفتن به شهر استفاده کردم، بسیار تعجب زده شده بودم. من از یک درخت بالا رفتم و یک مجسمه از گوزن رادر آن جا دیدم. به نظر من، قرار گرفتن مجسمه در آن جا بسیار عجیب بود. من بسیار متعجب بودم که اگر بچه ها به خاطر این مجسمه از درخت بالا بروند، چه می شود؟ مجسمه ها معمولا قهوه ای و مودار هستند؟ بعد از آن مجسمه سر خود را تکان داد چرا که آن اصلا مجسمه نبود بلکه یک گوزن واقعی بود.بعد از گرفتن یک سلفی بی احتیاطانه، به راه خود ادامه دادم. در مسیر خود، ده ها تن از افراد را در حال فعالیت، دوچرخه سواری و اسکی روی زمین دیدم .هوا همانگونه که ذکر شد، 10 درجه بود و به شدت برف می بارید. روز بعد، در امتداد همان مسیر به پیاده روی مشغول بودم و خورشید که به رنگ های قرمز، صورتی و بنفش بود و در پشت کوه های Tordrillo غروب می کرد را، مشاهده می کردم.صبح روز بعد از آن، من با مسیر دیگری روبرو شدم و ابرهای سفید و طلوع خورشید بر کوه های Chugach را دیدم.مشاهده کولاک، دو کوه گوناگون، غروب خورشید، طلوع خورشید، گوزن همگی در یک محل، یکی از بهترین تجربه های من بوده است. براساس دوسفر دو هفته ای خود در طول دو سال گذشته متوجه شده ام که آلاسکا، 49 امین ایالت پرجمعیت آمریکا است. لیست کارهایی که در آلاسکا باید انجام دهید با "بیرون رفتن " شروع و تمام می شود و هشداری که باید به آن توجه کنید این است که باید آماده باشید. در ادامه دانستنی های سفر به آلاسکا برای خوشگذرانی در آلاسکا را با هم مرور خواهیم کرد.

آلاسکا 1

دانستنی های سفر به آلاسکا : خوشگذرانی در آلاسکا : دیدن پارک ملی دنالی

در اولین روز من در آلاسکا، من از Anchorage به فیربنکس پرواز کردم و از پنجره به آفتاب سوزان پشت Denali ، که بالاترین نقطه آمریکای شمالی است و در 20،310 فوت واقع شده است، نگاه انداختم. این موضوع همانند یک مهمانی استقبال کننده برای من بود و این حقیقت را نشان می دهد : برای دیدن چیزهایی که در آلاسکا الهام بخش هستند، فقط به اطراف نگاه کنید.هرچیزی که از نظر شما برتر به نظر می رسد، احتمالا بسیار مهیج خواهد بود. دنالی مکان بسیار دیدنی است و می توانید در آنجا پیاده روی کنید و یا با اتوبوس مسیر های مورد نظر را طی کنید. اگر زمان بیشتری برای آماده سازی و پول زیادی برای هزینه کردن دارید، ، به بازدید از طبیعت بکر آن جا بپردازید. از 59 پارک ملی آمریکا، 3 مورد در این ایالت واقع شده است.این دیوانگی است که دنالی را دست کم گرفت. پارک ملی دره کوباک، پارک ملی دریاچه کلارک و پارک ملی دروازه های شمالگان در ایالت آلاسکا واقع شده است.

آلاسکا 2

دانستنی های سفر به آلاسکا : خوشگذرانی در آلاسکا :خرید سوسیس گوزن

لذت سفر، به دست آوردن تجربیات جدید است بنابراین زمانی که من غذایی را در منو دیدم که قبلا نخورده بودم، آن را سفارش دادم. سوال مورد علاقه من از گارسون این بود که مهم ترین غذا در منو ی آن ها چیست؟ سوسیس گوزن در آلاسکا بسیار محبوب است. این سوسیس تند است و یکی از هدیه های نادر زندگی محسوب می شود. اگر می خواهید از دست فروش های خیابانی بخرید، باید دستکش های خود را در بیاورید و آن را بخورید. توجه به این هشدار داشته باشید که ممکن است ساعت ها به رودولف گوزن بینی قرمز بیاندیشید.

آلاسکا 3

دانستنی های سفر به آلاسکا : خوشگذرانی در آلاسکا : اجاره لباس های بسیار گرم

من این موضوع را متوجه شده ام که بوت ها نمی توانند برای مدت طولانی در معرض دمای پایین قرار بگیرند و اگر شما به مدت طولانی در دمای زیر صفر نبوده اید، چرا خود را با رفتن به آلاسکا آزار می دهید؟؟اصل اساسی سوئدی را بپذیرید که هیچگونه آب و هوای بدی وجود ندارد، مشکل از نپوشیدن لباس مناسب است. در حقیقت اگر لباس های خوب داشته باشید، زنده خواهید ماند.من در ماه مارس، بوت، پیشبند، نیم تنه و دستکش را با قیمت 35 دلار در روز اجاره کردم و اگر از آن ها استفاده نمی کردم حتما در مشکل بزرگی گرفتار می شدم چرا که زمان زیادی را دربرف می گذراندم. دمای محیط حتی یک درجه هم بالا نمی رفت. تمام چیزی که من در زیر این لباس ها پوشیده بودم یک تیشرت فیتیله دار بود.من از Alaska Element استفاده کردم که به شدت آسان بود. آن ها وسایل را در فرودگاه/ هتل و هر کجای دیگر به من تحویل دادند و در آخر هم در فرودگاه / هتل از من پس گرفتند. در بین این وسایل، نیم تنه بسیار گرم بود. یکی دیگر از مزایای اجاره کردن این لباس ها این است که لباس های خود را در خانه خواهید گذاشت و نیازی نیست آن ها را با خود بیاورید.

آلاسکا 4

دانستنی های سفر به آلاسکا : خوشگذرانی در آلاسکا : اجاره یک خودروی شاسی بلند (SUV) و رانندگی آرام

اولین باری که من به آلاسکا رفتم، راننده تمام وقت من را به مکان های مختلف می برد که کار خوبی بود چرا که خود من نمی توانستم به هر کجا که می خواستم بروم. در سفر اخیر خود، یک SUV اجاره کردم.ساکنان شمال خود را bravado آزار نمی دهند. شما تا به حال چنین چیزی ندیده اید. تمام جاده ها در یک لایه ضخیم یخ پوشیده شده است. برای من چند روز زمان برد تا بتوانم هر سری چند مایل رانندگی کنم. در نهایت من تصمیم گرفتم هرگز سرعت بیش از 40 مایل در ساعت نداشته باشم و توانستم با این مسئله کنار بیایم. حتی بعد از آن ها سرعت خود را به 60 مایل بر ساعت هم رساندم.یک روز که برای یکی از ماموریت های خود به بیرون رفتم، به خاطر 20 مایل بر ساعتی که اضافه سرعت داشتم بسیار شوکه شده بودم. کسی که برای مصاحبه آنجا بود، به من گفت که از ماه نوامبر تا ماه مه همین طور می باشد. اگر باید در زمستان به آلاسکا بروید و شما نمی خواهید بر روی جاده های یخی رانندگی کنید، باید کسی را به عنوان راننده پیدا کنید. گزینه دیگر این است که در کل در زمستان به آن جا نروید.

آلاسکا 5

دانستنی های سفر به آلاسکا : خوشگذرانی در آلاسکا : رفتن به مرکز میراث توتم

آلاسکا بسیار بزرگ است و حتی می توان گفت که دو برابر تگزاس است. اگر رفتن به یک محل خاص در برنامه شما نیست، رفتن به یک مکان به علت تنوعی که وجود دارد، کار ساده ای نمی باشد. برای مثال، مرکز میراث توتم در Ketchikan، در گوشه جنوب شرقی ایالت را در نظر بگیرید که یکی از بزرگترین کلکسیون های قرن نوزدهم را دارد. چند هنرمند برجسته توتم در Ketchikan زندگی و کار می کنند بنابراین دیدن هنر های آن ها خالی از لطف نیست. اما رانندگی از Anchorage به Ketchikan در حدود 39 ساعت طول میکشد. بنابراین برای دیدن جاذبه های گردشگری آن جا، مشکلات موجود هم باید پذیرفته شود.

آلاسکا 6

دانستنی های سفر به آلاسکا : خوشگذرانی در آلاسکا : دنبال کردن شفق شمالی

تصور کنید بچه شما نوار های کاغذی سبز و قرمز را برش دهد، در نیمه راه در اطراف اتاق بایستد، آنها را نگه می دارد تا عمودی باشند و به آرامی آنها را لرزاند و موج می زند. چراغ های شمالی چیزی شبیه به آن هستند.هر چه که شما دور تر بایستید، بهتر می توانید آن ها را ببینید. پیش بینی های روزانه را چک کنید. دیدن این چراغ ها مانند این است که شما به کسی پول داده اید تا ستارگان را به شما نشان دهد. فقط کافی است کمی از شهری که در آن ساکن هستید دور شوید و به آسمان نگاه کنید تا بتوانید آن ها ببینید. همانطور که در Anchorage یاد گرفتم، آنها در همه جا هستند.

آلاسکا 7

دانستنی های سفر به آلاسکا : خوشگذرانی در آلاسکا : آمادگی برای بداهه نوازی

این همیشه درست زمانی است که شما در جاده ها هستید، اما در آلاسکا بیشتر درست است، زیرا نیروهایی که موجب بداهه سازی می شوند عظیم هستند. سال گذشته، دما در دو روز 72 درجه، از 40- تا 32 درجه نوسان داشت.در آن سال من میخواستم از Anchorage تا Seward رانندگی کنم و مناظر زیبای بین راه را ببینم اما جاده های پوشیده با یخ، اعتماد به نفس را از بین می برد و زمانی که در نهایت اعصاب من متشنج شد، مسیر را بازگشتم و در پارک ایالتی Chugach، پیاده روی کردم.مسیر Turnagain Arm چند صد فوت بالا رفته است. کوه های Kenai در دیدرس دریای منجمد که به نظر یخ زده می باشد، قرار دارد.علائم در مسیر نشان می دهد این مکان خوبی برای تماشای نهنگ است. من مطمئن هستم که آن جا بسیار زیبا است اما توسط هنر تصادفی ارواح هیپنوتیزم شدم.

دانستنی های سفر به آلاسکا : خوشگذرانی در آلاسکا : آلاسکا تجربه ای برای سفرهای بعدی

هنگامی که آلاسکا را ترک می کنید، مسافر بهتری خواهید بود. شما در مورد برنامه ریزی های پیش رو، نحوه پوشیدن لباس، و رانندگی در یخ تجربه بیشتری را کسب خواهید کرد و سفر به آلاسکا، سفرهای بعدی را برای شما بسیار راحت تر می کند.

سفر به آلاسکا

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

مهمترین دلایل برای سفر به پاکستان، کشوری دیدنی و زیبا

سحر ایمانی فر ، دوشنبه 17 دی 1397

در این پست از همگردی به تعریف شگفتی های کشور پاکستان و سفر به آن پرداخته شده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :