خارق العاده ترین قلعه های پنهان اروپا و دنیایی از رمز و راز

قلعه های پنهان اروپا بسیار عالی هستند. این قلعه ها هر کدام نشانی از چشم اندازهای اروپایی دارند. این سازه های باشکوه ده ها نسل از جنگ ها، آتش سوزی ها و بلاهای دیگر جان سالم به در برده اند. هر قلعه از جزایر یونان گرفته تا صخره های سنگی اسکاتلند، صدها سال تاریخ بشر را به ارمغان می آورد و شاید داستان یا داستان هایی از ارواح باشد. اگرچه اکثر آن ها با آجر و سنگ ساخته شده است اما داستان های منحصر به فرد و جذاب آن ها، توجه مردم زیادی را از سراسر جهان به خود جلب کرده است. با مشاهده آن ها به گذشته بازگردید و مکان هایی که روزی خانه پادشاهان بوده را فقط برای یک روز از نزدیک مشاهده کنید. در ادامه 20 مورد از خارق العاده ترین قلعه های پنهان اروپا که کمتر شناخته شده اند و مسافران باید از آن ها بازدید کنند، آورده شده است. این مطلب درباره این است که قلعه های پنهان اروپا کدامند.

قلعه های پنهان اروپا کدامند

کاخ پنا، سینترا، پرتغال

این قلعه رنگارنگ که از قلعه های پنهان اروپا و خارق العاده ترین قلعه های پنهان اروپا می باشد، در بالای تپه های شهر سینترا، پرتغال واقع شده است. با وجود این که این قلعه در سال 1854 ساخته شده هنوز هم توسط رئیس جمهور پرتغال و دیگر مقامات دولتی استفاده می شود. این قلعه نیز درست همانطور که پادشاه فردیناند دوم خواسته بود، توسط جنگل بزرگی از گیاهان سراسر جهان احاطه شده است. این برای آشنایی با این مطلب است که قلعه های پنهان اروپا کدامند.

کاخ پنا، سینترا، پرتغال

The Alcazar، سگوبیا، اسپانیا

این قصر که از قلعه های پنهان اروپا و خارق العاده ترین قلعه های پنهان اروپا است که در 53 مایلی شمال غربی مادرید واقع شده است در اصل به عنوان یک قلعه در دامنه بین دو رودخانه ساخته شده است و علاوه بر آن از به عنوان کاخ سلطنتی، زندان دولتی و اردوگاه نظامی هم استفاده می شده است. اگرچه زمان واقعی قلعه ناشناخته است اما اولین مدارک مربوط به آن به اوایل قرن 12 باز می گردد. بازدید کنندگان تشویق می شوند که از برج خوآن، Tower of Juan استفاده کنند تا دیدگاه های نفس گیر جامعه را بپذیرند. این مطلب پیرامون این است که قلعه های پنهان اروپا کدامند.

The Alcazar، سگوبیا، اسپانیا

قلعه Astypalaia، یونان

این قلعه که از قلعه های پنهان اروپا و خارق العاده ترین قلعه های پنهان اروپا است، در Chora واقع شده است و نمای آن کاملاً سفید رنگ است. این قلعه که در ابتدا توسط جان کروینی و در سال 1204 به عنوان پناهگاهی در برابر دزدان دریایی ساخته شد، امروزه گردشگران از اقصی نقاط جهان را به بازدید از آن دعوت و تشویق می کند. تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که برای رسیدن به آن باید مسیر کمی را کوهنوردی کنید. این متن درباره این است که قلعه های پنهان اروپا کدامند.

قلعه Astypalaia، یونان

قلعه Hohenwerfen، اتریش

این قلعه یک ساختمان بی نظیر است و از قلعه های پنهان اروپا و خارق العاده ترین قلعه های پنهان اروپا به حساب می آید که بیش از 900 سال قدمت دارد. این قلعه که بی شک باعث تعجب بیشتر مسافران می شود، بیش از 2000 فوت از سطح دریا فاصله دارد. این قلعه امروزه به یک موزه تبدیل شده است و روزانه تورهای توریستی بسیاری برای بازدید از کلکسیون سلاح و شاهین های تاریخی زالتسبورگ، که روزانه پرنده های مختلفی را شکار می کند، ایجاد شده است.

قلعه Hohenwerfen، اتریش

قلعه Dunnottar، اسکاتلند

اعتقاد بر این است که این قلعه که در بالای صخره واقع شده است، در اوایل قرون وسطی ساخته شده است. این قلعه که مربوط به قرن 14 است، کماکان سالم است. علاوه بر آن قصر آن هم که در قرن 16 ساخته شده است، زمانی خانه Earls Marischal یکی از قدرتمندترین خانواده های تاریخ اسکاتلند بوده است. این قلعه تورهای روزانه را در یک برنامه فصلی ارائه می دهد و در آب و هوای نامطلوب بسته می شود.

قلعه Dunnottar، اسکاتلند

قلعه de Haar، هلند

اگر چه پایه این قلعه به سال 1391 باز می گردد، این مکان به طور کامل در سال 1892 بازسازی شد و در حال حاضر تمام عظمت اوایل قرن بیستم را نشان می دهد. داخل قلعه با تزئینات چوبی، مبلمان با شکوه و ظروف چینی قدیمی که محصول ژاپن و چین است، پر شده است. صاحبان قلعه خانواده Van Zuylen van Nijeveltیک قرن گذشته، یک ماه در هر سال را در این خانه زندگی می کنند.

قلعه de Haar، هلند

قلعه del Monte،ایتالیا

این قلعه که در ایتالیا واقع شده است، به یک دلیل بسیار خوب بسیار آشنا به نظر می رسد. عکس این قلعه در پشت سکه های ایتالیایی است. این قلعه در سال 1240 و توسط فردریک دوم Hohenstaufen که علاقه بسیاری به اشکال هشت ضلعی در ساختمان سازی داشت، ساخته شده است. بازدید کنندگان می توانند قلعه و زمین های اطراف آن را در طول سال به جز روز کریسمس و سال نو بازدید کنند.

قلعه del Monte،ایتالیا

قلعه چیلون، سوئیس

قلعه چیلون در سواحل سنگی دریاچه ژنو، در نزدیکی مرز سوئیس و فرانسه واقع شده است. هر چند این مکان از زمان برنز اشغال شده است اما ساختمان که در حال حاضر در آن واقع شده است نتیجه صدها سال بازسازی است. گردشگران می توانند در قلعه و اطراف آن پرسه بزنند اما از ماه ژوئن تا اکتبر بازدیدکنندگان همچنین می توانند از ساحل مخفی در امتداد سواحل چیلون بهره ببرند.

قلعه چیلون، سوئیس

قلعه Gripsholm، سوئد

قلعه Gripsholm که در ساحل دریاچه Mlaaren واقع شده است، در سال 1537 ساخته شده و تمام جذابیت قدیمی و لوکس سلطنتی خود را حفظ کرده است. از بازدیدکنندگان قلعه دعوت می شوند که به قدم زدن در کنار قلعه بپردازند. از تئاتر قلعه در یکی از برج های گرد که در سال 1780 توسط پادشاه Gustav III ساخته شده دیدن کنند یا از گوزن سلطنتی در طبیعت Hjorthagen بازدید کنند.

قلعه Gripsholm، سوئد

قلعه پلس، رومانی

قلعه Peles در پایه کوه های Bucegi و در شهر کوچک Sinaia، رومانی قرار دارد. این قلعه در سال 1873 توسط پادشاه کارول I ساخته شد و در سال 1883 تکمیل شده است. هر 160 اتاق این قلعه با هنر اروپایی، شیشه های رنگ آمیزی شده آلمانی و دیوارهای چرمی تزئین شده است. این قلعه اگرچه به اندازه قلعه Bran معروف نیست اما هر فردی که به رومانی سفر می کند باید بازدید از این قلعه را در برنامه خود قرار دهند.

قلعه پلس، رومانی

قلعه Neuschwanstein، آلمان

قلعه Neuschwanstein، مانند بسیاری از قلعه ها به عنوان یک مکان امن در زمین ناهموار ساخته شده است. این قلعه زیبا و سفید در ابتدا منزل شخصی Ludwig II of Bavaria بود اما در اواخر دهه 1800 و بلافاصله بعد از مرگ آن تبدیل به یک مکان عمومی شد. این خانه به مقاومی خانه های دیگر نبود. آب و هوای بد منطقه تأثیرات مخربی بر روی نمادهای سنگ آهک گذاشته که طی چند سال آینده بخش به بخش آن ترمیم خواهد شد. با این حال بخش داخلی قلعه بسیار زیبا و جذاب است و قوهای سفید که نشان دهنده نماد پاکی هستند در آنجا به چشم می خورد.

قلعه Neuschwanstein، آلمان

قلعه Chenonceau، فرانسه

قلعه Chenonceau در نزدیکی روستای کوچک Chenonceaux و رودخانه شار واقع شده و در اوایل قرن 11 ساخته شده است. ترکیب معماری مدرن گوتیک و اوایل رنسانس به قلعه نگاه منحصر به فرد داده است. این قلعه هر دو جنگ جهانی را تجربه کرده است و در جنگ جهانی اول به عنوان بیمارستان بوده است و از بمب گذاری که در ماه ژوئن 1940 توسط آلمانی ها انجام شد، جان سالم به در برد.

قلعه Chenonceau، فرانسه

قلعه در Malbork، لهستان

قلعه Malbork یک صومعه ساخته شده در قرن 13 است که متعلق به زمان توتنی است. این قلعه آجری یکی از میراث جهانی یونسکو و بناهای تاریخی و ملی لهستان محسوب می شود. این قلعه که به خوبی بازسازی شده است و زمانی محل زندگی پادشاهان لهستانی بوده، مکان خوبی برای گردشگران خارجی است و به آن ها توصیه می شود که حتما به بازدید داخل و زمین های اطراف آن بپردازند.

قلعه در Malbork، لهستان

صومعهKylemore، ایرلند

صومعه Kylemore و باغ Victorian Walled در گالوی ایرلند واقع شده است. این قلعه پیچیده در اواخر دهه 1800 میلادی توسط میچل هنری، یک تاجر لیبرال ساخته شد که تمایل داشت این املاک را به نوآوری های عصر مدرن ارتقا دهد. این قلعه تقریبا 40،000 فوت مربع است و بیش از 70 اتاق دارد. از بازدیدکنندگان برای گفتگوهای تاریخی که سه بار در روز در صومعه برگزار می شوند، دعوت می شوند. تور باغ گیاهان دارویی در سراسر تابستان برگزار می شود.

صومعهKylemore، ایرلند

قلعه Caerlaverock اسکاتلند

قلعه Caerlaverock دقیقا همان جایی است که اگر می خواهید از دشمن فرار کنید، باید به آن جا بروید. دیوارهای ماسه سنگی ضخیم قلعه، خندق و شکل مثلثی منحصر به فرد ویژگی آن قلعه را تکمیل می کند. این ساختمان که در اواخر قرن 13ام ساخته شده است، برای عموم باز است و اغلب برای نمایشگاه های جنگی استفاده می شود. این قلعه همچنین طبیعت حفظ شده است و به مسیرهای پیاده روی متصل شده است.

قلعه Caerlaverock اسکاتلند

قلعه اوروبو، سوئد

قلعه اوروبو در جزیره ای در رودخانه سوارتن واقع شده است. این ساختمان دارای تاریخ غنی سوئد است. از جمله این واقعیت که اولین قانون مجلس کشور در اینجا به تصویب رسیده است. در تابستان بازدیدکنندگان می توانند به بازدید تورهای روزانه قلعه بپردازند تا بتوانند درباره اشراف، زندانیان و رویدادهای شناخته شده در دیوارهای قلعه اطلاعاتی کسب کنند. این قلعه برای افرادی که به دنبال ترس و هیجان هستند، برنامه هایی مانند هفته جادوگر در عید پاک و هفته شبح در هالووین برگزار می کند.

قلعه اوروبو، سوئد

قلعه Trakošćan، کرواسی

قلعه Trakošćan، واقع در شمال کرواسی به نوعی به عنوان یک قلعه کوچک دیده می شود. این قلعه در قرن 13 ساخته شد و برای استفاده شخصی Juraj Draskovic در نظر گرفته شده بود و وی تا زمان جنگ جهانی دوم در آن جا ماند. در داخل این قلعه، نمونه هایی از مبلمان های عجیب و سلاح های مختلف استفاده شده از قرن 15 تا 19 دیده می شود.

قلعه Trakošćan، کرواسی

In Love with the Wind، بلغارستان

In Love with the Wind یک قلعه معاصر ساخته شده در سال 1996 توسط Georgi Kostadinov Tumpalov است که وی برای انجام رویای کودکی خود این قلعه را ساخته است. این ساختمان با استفاده از 20،000 تن سنگ استخراج شده از کوه های Strandzha ساخته شده است و دارای باغ هایی به همان اندازه عجیب و غریب، دریاچه مصنوعی و غیره است. این قلعه همه روزه باز می باشد تا گردشگران از آن بازدید کنند.

In Love with the Wind، بلغارستان

قلعه Tintagel، روستای Tintagel انگلستان

قلعه Tintagel قدیمی است و تاریخ آن دارای رمز و راز است. این قلعه که زمانی مقاوم بود اکنون دچار خرابی شده است. گزارش ها حاکی از آن است که افراد از زمان رم در این قلعه سکونت داشته اند. اما بیشترین شهرت خود را در قرن 12 به دست آورد، زمانی که جفری مونموت آن را به عنوان جایی که شاه آرتور تصور می کرده است، نام گذاری کرد. با بازدید از نمایشگاه های این مکان تاریخی به بازدید از تاریخ بروید، در مسیرهای متعدد راه بروید و استخرهای سنگی را در ساحل کشف کنید.

قلعه Tintagel، روستای Tintagel انگلستان

قلعه التز، آلمان

قلعه التز یک ساختمان قابل توجه است که از تپه های بالای رود Moselle بین کوبلنز و تری در آلمان ساخته شده است. این قلعه قرون وسطایی هنوز متعلق به گروهی از همان خانواده است که در قرن 12 زندگی می کردند. این قلعه حدود به 850 سال است که مقاوم مانده است. صاحبان فعلی قلعه از مهمانان دعوت می کنند تا روزانه در داخل آن گردش کنند، مبلمان را از هشت قرن گذشته ببینند و از طبیعت بی سر و صدا در اطراف این ملک عبور کنند.

قلعه التز، آلمان

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

خارق العاده ترین گل های جهان | لیستی از عجیب ترین ترین گل های جهان

بانو ، شنبه 13 آبان 1396

خداوند یک هنرمند است و گل ها بهترین آثار او هستند. با اینکه عمر گل ها کم است اما یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن می باشد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :