عجیب ترین مکان های فهرست میراث جهانی یونسکو در ایالات متحده

ایالات متحده دارای 23 مکان طبیعی و تاریخی جذاب ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو است که نسبت به دیگر کشورها، دارای بیشترین میراث طبیعی در جهان می باشد. بنابراین شما باید برای دیدن عجیب ترین مکان های فهرست میراث جهانی یونسکو، بیش از یکبار به اینجا سفر کنید. خوشبختانه Trip Advisor همه مقاصد گردشگری و مکان های مرموز جهان در آمریکا را پوشش داده و برای انتخاب مکانی برای سفر به شما کمک می کند. ما نیز در اینجا 6 تا از شگفت انگیزترین پارک های ملی آمریکای شمالی که هریک از آنها توسط یونسکو به عنوان ناحیه های با ارزش در جهان انتخاب شده را توصیف می کنیم. آیا می خواهید در طبیعت بکر وحشی رهنوردی کنید یا در ردپای اجداد آمریکایی ها قدم بزنید و یا فقط می خواهید اینستاگرامتان را با تصاویر بسیار جذاب سفر پر کنید. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید برای سفر به مکان های عجیب در ایالات متحده...

مکان های عجیب ایالات متحده

پارک ملی گرند کانیون، آریزونا

در گرند کانیون، چشم اندازهای فوق العاده ای از صخره های بلند و آبشارهای کوچک سنگ قرمز که توسط حرکت مارپیچ رودخانه آبیرنگ کلرادو قطع شده وجود دارند، که برای شما بسیار جذاب می باشند. عکس ها، فیلم ها و نقاشی هایی که از زوایای مختلف آنجا گرفته شده، هنوز قابل مقایسه با تماشای مستقیم این شگفتی طبیعی نمی باشند. درحالیکه فعالیت های محبوب مسافران شامل اسکای واکر در گرند کانیون، قایقرانی در رودخانه آب سفید خروشان کلرادو، سقوط آزاد از سنگ های لایه ای شبه کیک و بالارفتن از پرتگاه ها با تور هلیکوپتری می باشند، مردم محلی با پیاده روی از مسیرهای کیاباب جنوبی و فرشته روشن از شلوغی فاصله گرفته، یا برای تماشای طلوع خورشید که خیلی کم در شمال ریم دیده می شود صبح زود بیدار می شوند.

پارک ملی گرند کانیون، آریزونا

پارک ملی مزا ورده، کلرادو

از مکان های مرموز جهان که بسیار زیبا و اعجاب انگیز است. منطقه ای که در آن بیش از 5000 مکان قدیمی که توسط اجداد Pueblo ساخته شده، وجود دارند. درپارک ملی مزا و رده سفری به درون تاریخ جنوب غرب آمریکا داشته باشید. در اینجا به سیاحت ویرانه های سحرآمیز 600 تا 1300 سال پس از میلاد مسیح که به طور قابل توجهی حفظ شده اند، شامل خانه درخت صنوبر، خانه بالکنی و قصر صخرها بپردازید. همانطور که به خانه های روستایی که مدت ها رها شده نگاهی می کنید و در زیر صخره های آویزان شگفت انگیز قدم می زنید، درباره زندگی و فرهنگ مردمان پوئبلو بیشتر یاد بگیرید.

پارک ملی مزا ورده، کلرادو

پارک ملی یاسمیت، کالیفرنیا

پارک ملی یاسمیت از مکان های عجیب در ایالات متحده، دارای بندری با بیش از 750000 جریب (303000 هکتار) صخره های گرانیتی مرتفع، جنگل های قدیمی، دره های یخچالی و دریاچه های درخشان است که باید در لیست جاهای دیدنی برای سفر در طول زندگی هر رهنورد یا کوهنوردی قرار بگیرد. بخش خارق العاده آن کاوش در مسیر ناشناخته ها است، اما جذابترین ها از دست ندهید، بازدید از آبشارهای یاسمیت با ارتفاع 2424 فوت (738 متر) (بلندترین در ایالات)، تماشای مناظر زیبای الکاپیتان با استفاده از کابل کوهپیمایی، دریاچه آینه و یخچال های طبیعی، دلایل خوبی برای محبوبیت بسیار این منطقه هستند. بهترین زمان برای پیاده روی و کوهنوردی تابستان است، اما بازدیدکنندگان میتوانند در فصول دیگر از خلوتی منطقه استفاده کرده و یا مشغول فعالیت های زمستانی مانند اسکی در سراسر منطقه و اسنوهابینگ شوند.

پارک ملی یاسمیت، کالیفرنیا

پارک ملی المپیک

پارک ملی المپیک سالیانه میزبان بیش از 3 میلیون گردشگر است، اما با بیش از 1442 مایل مربع (3700 کیلومتر مربع) فرصت های فراوانی برای سیاحت وجود دارند که شما می توانید آنها را پیدا کنید. این پارک از مکان های مرموز جهان که در امتداد شبه جزیره المپیک در ایالت واشنگتن غربی گسترش یافته و به خاطر تنوع فوق العاده آن مشهور می باشد. به مزارع گل های وحشی، دریاچه های یخ زده و جنگل های بارانی با آب و هوای معتدل که توسط قله های پوشیده از برف کوه های المپیک در جنوب و سواحل بادخیز و صخره های مواج اقیانوس آرام در غرب احاطه شده اند، فکر کن. مکان های برجسته آنجا شامل جنگل بارانی Hoh، یکی از چهار جنگل بارانی معتدل در جهان، شنهای قرمز ساحل روبی و تماشای نهنگ در کالالوچ وریتون می باشند.

پارک ملی المپیک

پارک ملی یلوستون

پارک ملی یلوستون از عجیب ترین مکان های فهرست میراث جهانی یونسکو، قدیمی ترین و بزرگترین پارک ملی ایالات متحده با 3470 مایل مربع (9000 کیلومتر مربع) می باشد و از مرز سه ایالت (ویومینگ، مونتانا و آیداهو) عبور کرده است. این یکی از مکان هایی است که شما نمی خواهید دوربین خود را فراموش کنید. دره های زمین گرمایی چشم اندازهای بسیار شگفت انگیزی هستند که با هزاران آبفشان (که معروفترین آن فیتفول الد است) و شگفتی های طبیعی مانند چشمه های آبگرم ماموت، دریاچه یلوستون و چشمه گرند پریسماتیک خال خالی شده اند. شما همچنین چندین مایل کوهستان، جنگل و رودخانه هایی را پیدا خواهید کرد که در آنجا می توانید ماهیگیری کرده، چادر بزنید و فراتر از همه آن، شاید خرس خاکستری آمریکایی را ببنید.

پارک ملی یلوستون

پارک ملی کوه های بزرگ اسموکی

پارک ملی کوه های بزرگ اسموکی، با حدود 10 میلیون بازدیدکننده در سال به عنوان یکی از پرطرفدارترین پارک های ملی در ایالات متحده به حساب میآیند و تصور آن سخت نیست، چرا؟ پهنه مرزی میان کارولینای شمالی و تنسی، بیابان بزرگی با خرابه های پریکلمبیا، آلونک های چوبی سنتی و دریاچه های ماهیگیری است. در پاییز به اینجا بروید. هنگامیکه برگ های قرمز، نارنجی و طلایی در جنگل های افرا و بلوط، با وزش باد به زمین می ریزند. درنهایت مسافران میتوانند با یک تور هلیکوپتری از این منطقه دیدن کرده، یا در خلیج کوچک کید به قرن نوزدهم سفر کنند و یا از سفر جادهای به سمت قله کلینگمان در نیوفاند گپ لذت ببرند.

پارک ملی کوههای بزرگ اسموکی
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

عجیب ترین مکان های فهرست میراث جهانی یونسکو!

ن. چرمچی ، سه شنبه 8 خرداد 1397

در مطلب پیش رو، به معرفی عجیب ترین مکان های فهرست میراث جهانی یونسکو می پردازیم...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :