معرفی 16 تا از بهترین شهرهای ساحلی اروپا

شما چیزی فراتر از هر چیزی را که بخواهید، در این بهترین شهرهای ساحلی اروپا به دست می آورید. بعضی از مسافران می خواهند همه چیز، تجربه فرهنگی غنی، غذاهای خوب، خریدهای مجلل و زیاد را داشته باشند و ساعت هایی را هم به آفتاب گرفتن، شنا یا قدم زدن در کنار ساحل بگذرانند. بسیاری از شهرهای عالی اروپا، فقط به سبب موزه های هنری و یا چشم اندازهای زیبای شبانه نیست که معروف و محبوب هستند: بلکه برخی از زیباترین شهرهای ساحلی اروپا نیز در این شهرها قرار دارد. هر ساله برای نظرسنجی بهترین های جهان، مجله Travel + Leisure، از خوانندگان تقاضا می کند تا تجربه های سفرشان به سراسر جهان را برانداز کنند، تا نظراتشان را درباره بهترین هتل ها، تفریحگاه ها، جزایر، خطوط کشتیرانی، استخرها، خطوط هوایی و غیره به اشتراک بگذارند. خوانندگان بر اساس مناظر و چشم اندازها، فرهنگ، غذا، مهمان نوازی، خرید و ارزش کلی شهرها، به آن ها امتیاز دادند. ما نگاه دقیقی به شهرهای اروپایی انداختیم که مسافران بیشترین علاقه را به آن ها داشتند و فهمیدیم که بیشتر آن ها سواحلی عالی و ممتاز دارند. یکی از خوانندگان T+L درباره بارسلونا گفته است "این شهر تمام آن چیزی را که می توانید از یک شهر توقع داشته باشید، دارد، به اضافه ساحلی با شکوه" دیگر خوانندگان نیز موافق این قضیه بودند چون این شهر اسپانیایی را با عناوینی مثل "ترکیبی خارق العاده از شهر، تاریخ و ساحل" خطاب کرده بودند. حتی شهر دوبلین، که به سبب آبجوسازی ها و خیابان های سنگفرش شده اش شناخته می شود، جزء شهرهایی بود که به "مردم مهربان، فرهنگی شگفت انگیز، سواحل، فروشگاه ها و غذاهای عالی" تحسین شده بود. ممکن است ایرلند به هوای مناسبش برای آفتاب گرفتن در آب های قابل شنا، شناخته نشود ولی خطوط ساحلی سنگی اش به زیبایی سواحل شهری معروف تری چون ریودوژانیرو و سیدنی است. این شهرها از جمله بهترین شهرهای ساحلی اروپا مورد علاقه خوانندگان مجله T+L است که از آب های آرامش بخش فیروزه ای دریای مدیترانه تا موج های کف آلود اطلس را شامل می شود. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید برای معرفی زیباترین شهرهای ساحلی اروپا...

شهرهای ساحلی اروپا

16) نیس، فرانسه

تابستان را در کنار بومی های ریویرای فرانسه بگذرانید که با نام کوت دازور هم شناخته می شود. از مکان های پرطرفدار اینجا می توان به تفریحگاه های Plage Beau Rivage و Blue Beach اشاره کرد که در تمام سال باز است.

 نیس، فرانسه

15) اسپلیت، کرواسی

هوای معتدل این شهر بندری قرون وسطایی برای مسافرانی که به کشتیرانی علاقه دارند، ایده آل است و مسافران می توانند به سادگی یکی از بهترین شهرهای ساحلی اروپا در جزایری که در اطراف خط ساحلی دالماسی پراکنده است را پیدا کنند.

اسپلیت، کرواسی

14) تالین، استونی

تالین زیبا و جذاب، پایتخت استونی، سواحلی زیبا دارد که در جای جای آن آب های گرم دریای کم عمق بالتیک به خشکی نفوذ کرده است. در ماه ژوئن به بازدید اینجا بروید تا 24 ساعته از آفتاب و دمای مناسب آن لذت ببرید که فقط می توان لفظ مطلوب را برای آن به کار برد.

تالین، استونی

13) کپنهاگن، دانمارک

مسافران دوچرخه سواری در امتداد سواحل شنی کپنهاگن از زیباترین شهرهای ساحلی اروپا و در پارک های رو به دریا را دوست داشته اند.

کپنهاگن، دانمارک

12) تریسته، ایتالیا

آیا این شهر می تواند پورتوفینویی دیگر باشد؟ این شهر ایتالیایی شلوغ در کرانه های دریای آدریاتیک، یک خلیج آبی فوق العاده با سواحلی متعدد دارد.

تریسته، ایتالیا

11) دوبروونیک، کرواسی

ساحل محبوب بانجه (Banje) در شهر دوبروونیک که یکی از بهترین سواحل در تمام کرواسی است به مرکز شهر نزدیک است و کلوب های ساحلی زیادی دارد.

دوبروونیک، کرواسی

10) بودروم، ترکیه

یکی از خوانندگان T+L گفته است "سواحل آن عالی است. اینجا تمیزترین بخش از دریای مدیترانه است و مردم آن مهربان هستند."

بودروم، ترکیه

9) گالوی، ایرلند

می خواهید بدانید بهترین راه برای تجربه استان کاملا ایرلندی گالوی با خطوط ساحلی جنگلی چیست؟ کافیست آخرهفته تان را در تفریحگاه دنج Dolphin Beach House بگذارنید.

گالوی، ایرلند

8) بروخه، بلژیک

اروپایی ها مدت زمان زیادی است که می دانند خط ساحلی وسیع بلژیک یکی از مقصد های زیبا و راحت ساحلی است. بروخه تنها 15 دقیقه (با وسایل نقلیه عمومی) از شهر توریستی اوستنده فاصله دارد.

بروخه، بلژیک

7) پورتو، پرتغال

برای اینکه روزتان را در یک ساحل شنی عالی سپری کنید، به سواحل نزدیک Praia de Matosinhos یا Praia do Ourigo بروید. 

پورتو، پرتغال

6) دوبلین، ایرلند

بله، دوبلین هم چند ساحل دارد. سواحلی زیبا. از ساحل شلوغ سندیکو (Sandycove) بگذرید و به جای آن به ساحل Tower Bay بروید که در شمال شهر دوبلین است و فقط 30 دقیقه با آن فاصله دارد.

دوبلین، ایرلند

5) لیسبون، پرتغال

می خواهید به سواحل لیسبون بروید؟ یکی از خوانندگان "سواحل زیبای" کشکایس (Cascáis) را پیشنهاد داده است. یک شهر ساحلی ارزشمند در حوالی لیسبون.

لیسبون، پرتغال

4) ونیز، ایتالیا

اگر شما از موزه ها و میدان های ایتالیا سیر شده اید، بعد از ظهرتان را در ساحل Lido بگذارنید. بازدیدکنندگان می توانند از اتوبوس آبی Vaporetto در این تالاب ونیزی هفت مایلی استفاده کنند و همزمان از نوشیدنی ها لذت ببرند.

 ونیز، ایتالیا

3) استانبول، ترکیه

چه شما در شهر استانبول بمانید و یا به یکی از جزایر اطراف آن بروید، سواحل باشکوه این شهر مکانی عالی برای خنک شدن در یک روز داغ تابستانی است.

استانبول، ترکیه

2) سن سباستین، اسپانیا

یکی از خوانندگان مجله T+L نقل کرده است "زیبایی شهر و موقعیت آن چیزی است که سن سباستین را به یک شهر توریستی شگفت انگیزی تبدیل کرده است. می توانید ساعت ها به قدم زدن در خیابان ها و دیدن فروشگاه ها بپردازید، یا در کناره های سواحل مختلفی پیاده روی کنید تا حال و هوایی متفاوت را تجربه کنید."

سن سباستین، اسپانیا

1) بارسلونا، اسپانیا

بارسلونا با سواحل، کوه ها، تاریخ، معماری خارق العاده و غذاهای عالی اش سبب شده که یکی از خوانندگان مجله T+L ادعا کند که بارسلونا بهترین شهر اسپانیا است و البته طبق رای گیری انجام شده، بهترین شهر ساحلی اروپا نیز شد.

بارسلونا، اسپانیا

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

شهرهای دنج و رمانتیک اروپا | معرفی بهترین مکان ها برای خوشگذرانی

بانو ، جمعه 24 فروردین 1397

شهرهای معروفی مثل پاریس، رم و ونیز را فراموش کنید، به پیشنهاد ما، امسال به این شهرهای کم جمعیت و دوست داشتنی سفر کنید

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :