بهترین استراحتگاه ساحلی سانتا باربارا و حس آرامش در محیطی آرام

در یک مکان دوست داشتنی بین کوه ها و دریا در منطقه کالیفرنیای جنوبی، Santa Barbara یک مقصد برای تعطیلات از اواخر 1800 می باشد. آفتاب گرم و سواحل زیبای آن مهمانان بسیاری از جمله راکفلرها و دی پونتس را مجذوب خود کرده است. کسانی که هتل های مجللی در قرن 20 در این منطقه ایجاد کردند. با اینکه حال هتل های مجلل آن زمان را ندارد اما هنوز بازدید کنندگان از Montecito در جنوب تا Goleta در شمال به استراحتگاه ساحلی سانتا باربارا می آیند. بیشتر گروه ها در امتداد بلوار Cabrillo در نزدیکی مرکز شهر Santa Barbara رفت و آمد می کنند. بارانداز Stearns در مرکز اینجا قرار دارد با خط های ساحلی پر از درخت که در هر امتداد دیده می شوند همراه با مغازه های بی نظیر، گالری ها و رستوران های خیابان دولت و منطقه ای زیبا برای قدم زدن. محبوب ترین کارها برای انجام دادن در  بهترین استراحتگاه ساحلی سانتا باربارا اسکیت بر روی آب، حمام آفتاب، موج سواری و شنا کردن است و شما می توانید از مکان های موجود دوچرخه تهیه کرده و به دوچرخه سواری بپردازید. به دنبال مکان های بسیار لوکس یا مکان های مقرون به صرفه برای ماندن هستید؟! معروف ترین استراحتگاه ساحلی سانتا باربارا موجود هستند که دسترسی آسانی به شهر و جاذبه های توریستی نیز دارند و همچنین ماجراجویی های دوست داشتنی بسیاری برای شما تدارک دیده اند.

معروف ترین استراحتگاه ساحلی سانتا باربارا

اقامتگاه چهار فصل Biltmore سانتا باربارا

در این ساحل زیبای پروانه ای که طبق مد روز بوده و در همسایگی Montecito قرار دارد، این مکان دوست داشتنی که زمانی مستعمره اسپانیا بوده، قرار دارد که در چهار فصل عالی بوده و به عنوان ملکه ساحل پر رفت و آمد سانتا باربارا شناخته می شود. این منطقه پر از جذابیت های قدیمی دنیا می باشد و این ملکه زیبا میزبان شما بوده و مناظر تماشایی برای شما فراهم کرده است. در مقابل ساحل افراد به اجرای نمایش پرداخته و کوه های سانتا یونز در پشت شما قرار دارند که پر از باغ های درخت خرما می باشد و آنان را نیز گیاهان متنوع در یکی از معروف ترین استراحتگاه ساحلی سانتا باربارا فرا گرفته اند. اکثر 202 اتاق و سوئیت های جذاب توسط دو ساختمان اصلی و پر رفت و آمد اشغال می شوند. اگر نیاز به یک مکان با حریم خصوصی دارید، خانه های ییلاقی را که در باغ های سرسبز قرار دارند و از طریق مسیرهای قرمز آجری رنگ می توانید به آنان دست یابید، در دسترس هستند. ویژگی های عمومی عبارت اند از شومینه، تخت خواب هایی با پوشش کتانی عالی، حمام بخارهای عمیق، دوش های بارانی و در نهایت محصولات حمام Bvlgari یا L'Occitane Mer. محصولات فصلی محلی را نیز می توانید در منوهای بسیار جذاب و تحریک کننده چهار رستوران بیابید که شامل محصولاتی است که در نزدیکی اقیانوس ها می روید و Bella Vista نام دارد. از مکان های مناسب برای صرف غذا می توان به ناهار خوری کوچک کلاب ساحل به نام Coral Casino و Cabana Club اشاره کرد. از دیگر امکانات برای مهمانان می توان به استخرهای شنا، زمین تنیس، دوچرخه سواری ساحلی، گلف در مسیر های محلی اشاره کرد. آب گرم عالی این منطقه طیف وسیعی از درمان ها و برنامه های سلامتی را در اختیار شما قرار می دهد و در باشگاه ورزشی مدرن آن می توانید به ورزش بپردازید و در نظر داشته باشید که این مکان در بین بهترین استراحتگاه ساحلی سانتا باربارا پذیرای حیوانات نیز می باشد.

آدرس: 1260 Channel Drive, Santa Barbara, California

اقامتگاه چهار فصل Biltmore سانتا باربارا

چشمه آبگرم و اقامتگاه Bacara

چشمه آب گرم Bacara که در بالای دره ای از اقیانوس قرار گرفته و در فاصله 13 مایلی از مرکز Santa Barbara قرار دارد، تنها منطقه رو به دریای واقعی است. به طور فنی این مکان در شهر Goleta، در منطقه سانتا باربارا که تنها حدود 5 دقیقه از فرودگاه سانتا باربارا فاصله دارد ، قرار دارد. Bacara یکی از بهترین انتخاب ها برای گلف بازان و دوست داران ساحل می باشد و به طور تخصصی برای دوست داران گلف ساحلی طراحی شده است. این منطقه که احساس روستاهای اسپانیا را به شما می دهد از درختان نخل پوشیده شده است و در آن سه استخر طبیعی و ابدی آب شور وجود دارد. اتاق ها و ویلاهای این منطقه به طور کامل مشخص اند که زمانی مستمره اسپاینا بوده اند و دارای تخت خواب هایی با پوشش مخصوص و بسیار راحت می باشند که درای بالکن های اختصاصی رو به باغ ها و کوه و دریا می باشد  و دارای دوش هایی از جنس سنگ مرمر و وان هایی عمیق و راحت خواهد بود. برخی از اتاق ها دارای شومینه های زیبایی هستند که در زمستان باعث می شوند اتاق ها به مکان های دنجی تبدیل شوند که بیرون آمدن از آن ها ممکن نیست. رستوران های بسیار معروفی نیز از جمله Angel Oak وجود دارد که به سرو استیک و غذاهای دریایی و محصولات محلی مخصوص می پردازد. اگر منظره زیبای دریا و صدای آرام بخش دریا به اندازه کافی ریلکس کننده نمی باشند، شما می توانید از دریاچه آبگرم دریایی لذت ببرید که لذت های بسیاری دارد و درمانگر بسیاری از امراض می باشد. در این مکان انواع کلاس های یوگا به طور رایگان برگزار شده و سالن های ورزشی تمام مجهز قرار دارد که مهمانان فعال می توانند از آن بهره ببرند. ضمن اینکه این منطقه به دوست دار حیوانات بودن در بین بهترین استراحتگاه ساحلی سانتا باربارا معروف است.

آدرس: 8301 Hollister Avenue, Goleta, California

چشمه آبگرم و اقامتگاه Bacara

هتل سانتا باربارا

در یک مکان عالی در کنار خط ساحلی سانتا باربارا، با کمی پیاده روی از Stearns Wharf به یک مسافرخانه نسل در نسل خانوادگی عالی می رسیم که به ارائه سرویس های فوق العاده عالی و دوست داشتنی می پردازد. برج ها و گنبد ها که به سبک مدرن اسپانیایی ساخته شده اند، به مهمانان دید فوق العاده خوبی از بلوار Cabrillo  تا ساحل شرقی می دهد. اقامت شما در این مکان سبب گذر شما از مکان هایی همانند باغ وحش باربارا، خیابان State و رستوران های بسیار عالی می گردد. تمامی اتاق مهمان ها با طرح های گرمسیری همراه با به کارگیری ظرافت های آسیایی به طور مخصوص بازسازی شده اند. این اتاق ها دارای تخت خواب های عالی همراه با بالکن هایی همراه با منظره هایی به سمت دریا یا کوه می باشند. حمام هایی با طبقه های گرم کننده و اتاق هایی که دارای جکوزی می باشند، به شدت توصیه می شوند. اگر شما حس و حال گذار از خیابان و رفتن به ساحل گسترده ی ماسه ای که دارای تورهای والیبال می باشند را ندارید، می توانید در استخرها و حمام های گرم رو به دریا استراحت کنید و از نوشیدنی های خنک در یکی از معروف ترین استراحتگاه ساحلی سانتا باربارا لذت ببرید.

آدرس: 901 E. Cabrillo Blvd, Santa Barbara, California

هتل سانتا باربارا

هتل Harbor View

مکان های سانتا باربارا بهتر از این نمی شود. کاروانسرای بندری که در قلب خلیج سانتا باربارا قرار دارد. اسکله Stearns در آن سوی خیابان همراه با ماسه های نرمی که در هر راستا گسترش می یابند و هتل در خیابان اصلی قرار دارد. این تقاطع از شلوغ ترین تقاطع های موجود در شهر می باشد که دلیل آن منطقه گردشگری عالی می باشد که در فاصله چند قدمی از این مکان قرار دارد. تمام اتاق ها و سوئیت ها بسیار راحت بوده، بالکن های اختصاصی رو به اقیانوس دارند و می توانید از جکوزی ها و حمام های گرم استفاده کنید. انواع رستوران های مدیترانه ای با فاصله ی کمی از این مکان قرار دارند. همچنین می توانید میان وعده های متفاوتی را در انواع کافی شاپ ها و استخر ها در یکی از بهترین استراحتگاه ساحلی سانتا باربارا میل کنید.

آدرس: 28 W. Cabrillo Blvd, Santa Barbara, California

هتل Harbor View

هتل میلو

دقیقا در رو به روی ساحل غربی، کمتر از یک قدمی خلیج Stearns، هتل Milo همانند یک ویلای مدیترانه ای همراه با گل ها و نخل های خرما است که با مجسمه های جالبی تزئین شده است. این هتل به خاطر Milo Potter افسانه ای که در سال 1903 هتل مجللی در این مکان بنا کرده بود، است. اتاق هایی وجود دارند با تم ساحل که به سبک اسپانیایی ساخته شده اند که برخی از آنان رو به اقیانوس است. محصولات L'Occitane و لباس های زیبا، حمام هایی عالی به وجود آورده اند که تا حدی لوکس محسوب می شوند. محل های دوچرخه سواری که از هلندی ها تقلید شده اند برای مهمانان رایگان هستند. زمانی که در حال دوچرخه سواری نیستید، می توانید به حمام آفتاب پرداخته یا در باشگاه های ورزشی به تمرین بپردازید.

آدرس: 202 W. Cabrillo Boulevard Santa Barbara, California

هتل میلو

Fess Parker مربوط به هتل Hilton

در فاصله متوسط ای از مزارع خرما، هتل Fess Parker در یکی از منطقه های ساحلی محبوب سانتا باربارا قرار دارد. این هتل در یک منطقه عالی در بلوار Cabrillo قرار دارد. از این مکان شما می توانید به خلیج Stearns، منطقه خوراکی های متنوع و رستوران های خیابان State در مرکز شهر بروید. همچنین این مکان تفرجگاه عالی برای افراد می باشد. این مکان فاصله کمی تا باغ وحش دارد و شما می توانید دوچرخه ای اجاره کنید و به آن سمت رفته و از سواحل زیبا عبور کنید. اتاق های بزرگی در این مکان همراه با مناظر مختلفی وجود دارند. همه اتاق ها بالکن خصوصی داشته و اکثرا حمام های عالی دارند و حتی برخی از آنان حمام های مخصوص گردان دارند. این هتل مجموعه ای از ورزشگاه ها، زمین تنیس و آبگرم نیز دارد.

آدرس: 633 East Cabrillo Boulevard,Santa Barbara, California

Fess Parker مربوط به هتل Hilton

اقامتگاه Harbor House

در یک محله نسبتا آرام، یک مسافرخانه مقرون به صرفه که به سبک مدیترانه ای ساخته شده است و حدود یک بلوک با ساحل غربی فاصله دارد، دیده می شود. این مکان دقیقا رو به روی ساحل قرار ندارد. این مکان به مهمان نوازی خود معروف است. این مکان برای اقامت های طولانی بسیار خوب می باشد که حتی فضایی برای اینکه خودتان غذا بپزید نیز دارد. این مکان تخت های مناسبی دارد و دارای تلویزیون های هوشمند متصل به شبکه Netflix ، وای فای رایگان و آشپزخانه است.

آدرس: 104 Bath Street, Santa Barbara, California

اقامتگاه Harbor House

اقامتگاه West Beach

این هتل بی نظیر در محدوده قیمتی متوسط، یک مکان دوست داشتنی در رو به روی ساحل غربی و بندر سانتا باربارا و در فاصله ده دقیقه ای خلیج Stearns است. در بالکن های اشتراکی صندلی و میز قرار دارد. اتاق ها بسیار آراسته و تمیز می باشند. هنگامی که در بیرون از هتل مشغول جست و جو نیستید، می توانید به جکوزی و استخر فضای آزاد مراجعه کنید. این مکان شامل پارکینگ، صبحانه و وای فای در بین معروف ترین استراحتگاه ساحلی سانتا باربارا می باشد.

آدرس: 306 W Cabrillo Blvd, Santa Barbara, California

اقامتگاه West Beach

بهترین اقامتگاه نزدیک ساحل غربی

در رو به روی بندر سانتا باربارا، نزدیک ساحل غربی، یکی از هتل های زیبا همراه خدمات دوستانه در خدمت شماست. شما می توانید در حدود 10 دقیقه به خلیج Stearns و خیابان State بروید. هتل اتاق های مناسب و بزرگی را در اختیار شما می گذارد که اکثرا رو به اقیانوس و یا پارک هستند. همواره در لابی نوشیدنی های مناسب و شیرینی قرار دارد. یکی از بهترین رستوران های شهر به اسم Toma در نزدیکی هتل قرار دارد.

آدرس: 336 W Cabrillo Blvd, Santa Barbara, California

بهترین اقامتگاه نزدیک ساحل غربی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

9 استراحتگاه ساحلی برتر در سانتا باربارا

سعید حسنی ، سه شنبه 24 بهمن 1396

در منطقه ای بسیار زیبا بین کوه ها و دریا در کالیفرنیای جنوبی، سانتا باربارا قرار دارد که از اواخر دهه 1800 استراحتگاه ساحلی محبوبی برای تعطیلات بوده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :