بهترین رستوران های آلانیا | شکم گردی در ترکیه را تجربه کنید!

ترکیه مقصد بسیاری از ایرانی های عزیز و گردشگران سراسر دنیا است در بین شهر های بزرگ و مهم ترکیه از نظر گردشگر پذیر بودن شهر آلانیا جزو یکی از شهر های با اهمیت از نظر صنعت توریست و گردشگری می باشد . مطمنا یکی از مهم ترین مسائل و دقدقه هایی که همه ی ما برای سفر کردن داریم غذا خوردن و نوع و کیفیت و قیمت غذایی است که می خواهیم مصرف کنیم حتی فراتر از ان مکان غذا خوردن نیز در این دهه های اخیر بسیار مهم و با ارزش تلقی می شود یعنی این که کجا غذا بخوریم و چه غذایی را بخوریم بسیار امر حیاتی می باشد بنابر این ما تصمیم گرفتیم در این مطلب در مجله همگردی شما را با برخی از رستوران های آلانیا آشنا کنیم که در آنها می توانید با خیال راحت غذای مورد علاقه تان را سفارش دهید. پس تا آخر متن با ما همراه باشید.آلانیا دارای طبیعتی جذاب و بکر و بازارهایی پر هیاهو و وسوسه کننده است که هر گردشگری را مطمنا مجذوب خود می کند . در رستوران های آلانیا می توانید در کنار غذا خوردن به مناظر شگفت انگیزی به دلیل قرار گرفتن این رستوران ها در نزدیکی ساحل دست یابی داشته باشید و لذت یک سفر خاطره انگیز را برای سال ها با خودتان همراه کنید. در ادامه با معرفی بهترین رستوران های آلانیا و تجربه غذاهای آلانیا را در مجموعه رستوران های آلانیا برای شما معرفی خواهیم کرد...

رستوران های آلانیا ترکیه

معرفی رستوران لوکانتا سو آلانیای ترکیه

در مجموعه بهترین رستوران های آلانیا ساعت کار این رستوران که در آدرس خیابان داملاتاس از خیابان های معروف و مشهور شهر آلانیا قرار گرفته هر روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب می باشد و این رستوران از جمله رستوران هایی است که دارای فضای درونی و بیرونی می باشد و می توانید در فضایی دلنشین غذاهای آلانیا، انواع غذاهای دریایی ، کباب ها و سایر غذا های خوشمزه و با کیفیت را سرو کنید. گفته می شود که قبلا این مکان منزل فرماندار وقت بودن ولی امروزه به رستوران شیک و بسیار زیبایی تبدیل شده است که جزو پر طرفدار ترین و بهترین رستوران های آلانیا به شمار می رود.کیفیت غذاهایی که در رستوران لوکانتا سو طبخ می شود بسیار بالا است به حدی که افرادی که برای یک بار در این رستوران غذا بخورند مطمنا مشتری دایمی اینجا خواهند بود .

رستوران لوکانتا سو ترکیه

معرفی رستوران مرجان بالیکوی آلانیا

این رستوران که هر روز از ساعت 10 صبح تا ساعت 12 شب کار می کند ،مختص کسانی است که عاشق غذاهای دریایی تازه و خوشمزه هستند می توانید در منزل خود بنشینید و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید تا از طریق پیک غذا به دست شما برسد و یا این که به همراه کودکان و همسر عزیزتان به این رستوران رفته و در یک مکان آرام و بی استرس غذاهای آلانیا را میل کنید . در ضمن این رستوران دارای مکان مخصوصی برای کودکان نیز است پس از این بابت نگران نباشید .

2. معرفی رستوران مرجان بالیکوی آلانیا

رستوران سوفرا آلانیا

اگر دسوت دارید که غذای خانگی بخورید می توانید به رستوران سوفرا در آلانیا سری بزنید این رستوران که جزو بهترین ها می باشد دارای غذاهای مخصوصی جون راویولی تازه و پرک یا همان بلغور می باشد و از جمله رستوران هایی است که در ان برای طبخ غذا از چربی و روغن به هیچ وجه استفاده نمی گردد. غذاهای آلانیا در این رستوران با کیفیت و عالی هر روزه از ساعت 8:30 تا 12 شب پذیرای گردشگران و مسافران می باشد.غذاهای سنتی و بسیار خوشمزه به همراه طعم واقعی و بهداشت و سلامت غذا از جمله مواردی است که مدیریت رستوران سوفرا در آلانیا بر آن تاکید ویژه ای دارد و همیشه سعی کرده اند که غذاهایشان متنوع و با کیفیت تر از دیروز باشد در واقع این رستوران دارای منوی متغیر می باشد که هر روز تغییر می کند و غذاهای جدید و متنوعی را به مشتریانش عرضه می دارد.

3. رستوران سوفرا آلانیا

معرفی رستوران ساحلی ماهپری آلانیا

این رستوران جزو رستوران های قدیمی می باشد و اسمش را از نام یکی از شاهزادگانی که در سال 1221 می زیسته گرفته است . این رستوران هر روز از ساعت 8:30 تا ساعت 1 بامداد پذیرای مسافران و گردشگران و مردم محلی می باشد.ماهپری دختر زیبا روی یکی از پادشاهان آلانیا بود که به اجبار برای نجات مردمش از دست بی آبی و بی غذایی که با حمله سلطان علا الدین بر این شهر فشار آورده بود تن به ازدواج با وی داد. در رستوران ماهپری که قدمتش به سال های 1947 میلادی می رسد با انواع غذاهای آلانیا لذیذ و خوشمزه و با استیک و ماهی و غذاهای دریایی از مردم پذیرایی می کند.

4. معرفی رستوران ساحلی ماهپری آلانیا

معرفی رستوران اوز کنیا موتفا

اگر دنبال جایی هستید که به اینترنت دسترسی داشته باشید یا شام لوکس و خوشمزه ای را در حالی که در فضای باز هستید تا غذاهای آلانیا را نوش جان کنید پیشنهاد ما به شما رستوران اوز کنیا موتفا در آلانیای ترکیه می باشد.همچنین بهترین پیتزاهای ترکیه را در این رستوران می پزند . از نظر قیمت و کیفیت غذا هم خیالتان راحت باشد به صرفه و مطلوب خواهد بود در ضمن دارای مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن ، مکان ویژه برای افراد معلول و همچنین مکان مخصوص برای کودانتان می باشد.اگر هم حال و حوصله ندارید و نمی خواهید از هتل یا محل اقامت خود بیرون بروید کافی است با شماره تلفن رستوران تماس گرفته پیتزا و انواع غذاهای خوشمزه را دم در محل اقامت خود تحویل بگیرید.

معرفی کافه یدیتپه در آلانیا

این کافه هر روز صبح از ساعت 8 تا 10 شب باز است و می توانید در یک فضای دلنشین و گرم و صمیمی قهوه ی خوشمزه ای را نوش جان کنید . و خیالتان هم از بابت قیمت ها هم کاملا راحت باشد زیرا که نسبت به جاهای دیگر قیمت مقبول و به صرفه ای خواهد داشت.

معرفی رستوران ایسکیله سوفرسه آلانیا

ساعت کار دراین رستوران که غذای اصلی آن انواع غذاهای دریایی و کباب است از ساعت 10:15 تا ساعت 1 بامداد می باشد .در ارتفاعات تپه ای در نزدیکی خلیج آلانیا رستوران ایسکیله سوفرسه واقع شده است مالک این رستوران خانواده اوز می باشند که در حدود سه نسل است که در این رستوران فعالیت می کنند رستورانی که دارای بیش از ده نوع پیش غذا در منوی خودش است و تراس آن به سمت خلیج منظره ای زیبا و متحیر کننده را پیش روی هر فردی که بخواهد درتراس بنشیند و غذا بخورد قرار می دهد.

7.     معرفی رستوران ایسکیله سوفرسه آلانیا

معرفی رستوران ایسکله جاده در آلانیا

این رستوران از جمله رستوران هایی است که در یک فضای باز می توانید بنشینید و با گوش دادن و دیدن موسیقی زنده شامی لذیذ و خوشمزه را در یک فضایی رمانتیک و عاشقانه نوش جان نمایید. قیمت های این رستوران بسیار مطلوب و مناسب بوده و می توانید انواع فینگر فود و غذاهای دیگر را در این رستوران سفارش دهید .

معرفی رستوران بیسترو فلوید آلانیا

در مجموعه بهترین رستوران های آلانیا و تجربه غذاهای آلانیا این رستوران که ساعت کارش در هر روز از 10 صبح زمستان ها هم از ساعت 5 عصر تا نیمه های شب باز است در واقع می توان یک رستوران هلندی نامید که در مرکز آلانیا واقع شده است. از ویژگی های این رستوران می توان به گوشت های لذیذ و سیب زمینی سرخ کرده و برخورد خوب کارکنانش اشاره کرد. قیمت غذا دراین رستوران مقرون به صرفه بوده و غذا های این رستوران شامل انواع غذاهای هلندی ، ترکی و اروپایی می باشد که با کیفیت مطلوبی به مشتریان ارائه می گردد.

9. معرفی رستوران بیسترو فلوید آلانیا

معرفی رستوران اوتومان هاوس آلانیا

این رستوران به دلیل فضای بسیار عالی و باغ های زیبایی که پیرامونش را احاطه کرده اند زبانزد خاص و عام است رستورانیک ه در واقع می توان گفت یک ویلای با قدمت 100 و اندی ساله می باشد که از مهم ترین غذاهای اصلی آن می توان به تاس کباب که در واقع گوشت بره را با بادمجان تفت می دهند و یا غذاهای دریایی بسیار لذیذ و خوشمزه اشاره کرد.این ده مورد از رستوران هایی بود که در آلانیا می توانید به آنجا بروید وبا خیال راحت غذاهای با کیفیت و سالمی را نوش جان کنید . شما هم اگر به این شهر سفرکرده اید و تجربه ی سفرتان را با مجله ی همگردی به اشتراک بگذارید خوشحال خواهیم شد.

10.معرفی رستوران اوتومان هاوس آلانیا

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین رستوران های ایرانی در دبی را متفاوت تجربه کنید

ز. نیرومند ، جمعه 6 اردیبهشت 1398

در این بخش بهترین رستوران های ایرانی دبی از نگاه سایت تریپ ادوایزر معرفی می شوند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :