راهنمای سفر به هزار جزیره | جاهای دیدنی هزار جزیره

سفر به هزار جزیره، مجموعه ای از بیش از 1800 جزیره در رودخانه سنت لارنس است که در مرز ایالات متحده و کانادا قرار دارد. در ادامه به جاهای دیدنی هزار جزیره در هزار جزیره خواهیم پرداخت.در نزدیکی بزرگراه 401 در انتاریو، کانادا، یک ناحیه بایِر ناهموار به وسیله یخچال های طبیعی که متعلق به 1200 سال پیش هستند، قطع شده و مرز بین آمریکا و کانادا را مشخص میکند. 1846 تا از آن ناحیه ها(جزایر) در بالای رودخانه سنت لارنس قرار دارند و چشم انداز منحصر به فرد و باورنکردنی ای را برای گردشگرانی که در جاده کانادا در حال گردش هستند، به وجود آورده است.منطقه هزار جزیره - که به اندازه 50 مایل گسترش یافته و خاک آمریکا و همچنین کانادا را پوشش میدهد-بسیار دور از دسترس است. مسافران میتوانند به وسیله قایق های بادبانی ساده از کانال های کوچک آبی و از کنار سواحل که به طور معمول خارج از دسترس است به آنجا بروند.برای رفتن به پیک نیک در مالوریتون لندینگ، از شبکه پیچیده ای از جزایر عبور کنید تا از کاخ راینلند که در یک جزیره قلبی شکل است بازدید کنید، و یا سالادهای خوشمزه ای که آغشته به سس های معروف است میل نمایید. در هر جزیره ای که لنگر بیندازید، فعالیت های ماجراجویانه درهزار جزیره به طور فراوانی وجود دارد که میتوانید از آن لذت ببرید.

سفر به هزار جزیره

جاهای دیدنی هزار : سفر به هزار جزیره : از یک قلعه واقعی آمریکایی بازدید کنید

در اواخر قرن نوزدهم، هزار جزیره، مسافرانی را از نیویورک، شیکاگو و کلیولند به سمت خود جذب میکرد. از نظر همه مسافران، این منطقه ، مکانی آرام برای گذراندن تعطیلات تابستانی بود (از این رو، زمانی سواحل سنت لارنس پُر از هتل های بزرگ و کشتی ها و تورهای لوکس، بود). امروزه، بازدیدکنندگان همچنان میتوانند از تماشای قلعه بولت لذت ببرند مجموعه ای از 5 ساختمان که 120 اتاق دارد این قلعه به دستور مالک والدورف استوریا که یک میلیونر بود ، یعنی جورج بولت، ساخته شده است. این خانه مجلل در یک جزیره قلبی شکل واقع شده(در سمت نیویورک)، که یک کوچه خصوصی برای بازی بولینگ دارد و میتوان آن را برای عروسی ها یا رویدادهای خصوصی اجاره کرد.

قلعه آمریکایی هزار جزیره

جاهای دیدنی هزار جزیره : سفر به هزار جزیره : در پارک ملی هزار هزیره بخوابید

یکی از کوچکترین پارک های ملی کانادا، پارک ملی هزار جزیره است، که در سال 1914 تأسیس شد و امروزه 19 جزیره را شامل می شود. این تنها یک مقدمه برای توصیف مناظر فوق العاده زیبای این ناحیه است. این مناظر زیبا ، شامل سواحل گرانیتی ناهموار و همچنین درختان کاجی که در معرض باد قرار گرفته اند و عمارت های ویکتوریایی را احاطه کرده اند، میشود.از "مرکز توریست ها" شروع کنید که تقریبا 2 ساعت از سیراکیوز، نیویورک و یا مونترال،کاندادا فاصله دارد. چه چادر بزنید و یا در اوتنتیک بخوابید(یک نوع کابین-چادر منحصر به فرد در پارک است)، فرصت های زیادی برای بازدیدکنندگان وجود دارد که یک شب را در یکی از پارک های جزایر بخوابند. یک سفر چند روزه با قایق در رودخانه سنت لارنس داشته باشید، و هر شب را در یک جزیره متفاوت بگذرانید و ماهی های تازه ای که از آب گرفته شده را کباب کنید و بخورید(در حقیقت، پیک نیک در کنار ساحل، یکی از مراسم مهم در هزار جزیره است). اما مسافران بیشتر دوست دارند تنها باشند. به عنوان مثال، جزیره گُردُن، تنها دو کابین دارد بنابراین احساس میکنید که کل منطقه متعلق به شماست (حتما باید از قبل کابین رزرو کرده باشید).

پارک ملی کشور هزار هزیره

راهنمای سفر به هزار جزیره : در هزار جزیره قایق سواری کنید

از آنجایی که رودخانه سنت لارنس مسیر اصلی است، منطقه ایست که در مناطق ساحلی با قایق گردش کنید. کسانی که قایق ندارند، فروشندگان زیادی از جمله "آهوی رنتالز" در کینگستون، انتاریو وجود دارد که میتوانند از ان ها قایق اجاره کنند. آن ها کایاک را ساعتی 15 دلار اجاره میدهند و یا میتوانید 45 دلار بدهید و کل روز آن را اجاره کنید (انواع قایق ها را اجاره میدهند از جمله کایاک، کانو، قایق های یک نفره ایستادنی، و قایق های بادبانی). در ضمن، شرکت کایاک سواری 1000 جزیره، شما و قایقتان را به جزیره ای که میخواهید میبرد و به شما اجازه میدهد تا در بخش های مختلفی از رودخانه سنت لارنس با سرعتی که خودتان مایل هستید، گردش کنید.اگر ترجیح میدهید که شما عقب بنشینید و یک نفر دیگر قایق را هدایت کند، تور 90 دقیقه ای کشتی کروز سه طبقه را امتحان کنید، جایی که یک راهنما وجود دارد که میتواند تاریخ منحصر به فرد مناطق مهم هزار جزیره، مانند فورت هنری و زندان کینگستون را برایتان توضیح دهد. از شلوغی خوشتان نمی آید؟ یک تور تاکسی آبی 60 دقیقه ای سفارشی، برای شما مناسب خواهد بود.

قایق سواری هزار جزیره

جاهای دیدنی هزار جزیره : سس سالاد معروف آنجا را امتحان کنید

همانطور که ممکن است حدس زده باشید، سس سالاد هزار جزیره اولین بار در این مکان درست شده است.
افسانه ای وجود دارد که میگوید، دستور اصلی از یک ماهیگیر گرفته شده است ، او به طور تصادفی موادی که در جعبه ی ناهارش بوده را با هم ترکیب کرده(مقداری کچاپ، مایونز و پیاز خرد شده). بعدها، جورج بولت (همانی که قبلا در موردش گفتیم)، آن را در هتل منهتن، والدورف آستوریا، آورد، و اینگونه بود که یکی از دوست داشتنی ترین چاشنی ها شکل گرفت.

سس هزار جزیره

جاهای دیدنی هزار جزیره : از کلیسای جامع روی آب دیدن کنید

هر جولای و آگوست، بازدیدکنندگانی از سراسر جهان برای عبادت در این کلیسای جامع که در یک گودال یخی سابق قرار دارد(قبلا یک حفره عمیق زیرزمینی طبیعی بوده)، گرد هم می آیند. این سنت از سال 1887 برگذار میشده، و با وجود پیشرفت های تکنولوژی (قایق موتوری، چراغ الکتریکی و سیستم بلندگو)، خدمات آنجا بدون تغییر مانده است. بعد از لنگر انداختن در خلیج هف مون، حضار کلیسا به موعظه گوش فرا میدهند این خطبه توسط یک کشیش که بر منبری از سنگ گرانیت ایستاده، ایراد میشود و سبد جمع آوری صدقات قایق به قایق دست به دست میشود.

کلیسای هزار جزیره

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

راهنمای سفر به جزیره لنکاوی؛ منطقه ای دیدنی در مالزی

ن. چرمچی ، یکشنبه 24 اسفند 1399

در راهنمای سفر به جزیره لنکاوی سعی داریم برترین جاذبه های گردشگری لنکاوی را به شما معرفی کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :